Рішення
від 16.06.2014 по справі 913/1223/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

16 червня 2014 року Справа № 913/1223/14

Провадження №4пд/913/1223/14

За позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777», м. Луганськ

до відповідача Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області, м. Краснодон Луганської області

про внесення змін до договору

Суддя: Старкова Г.М.

Секретарь судового засідання: Варакута Р.В.

У засіданні брали участь:

від позивача - Івасюк І.Ю., довіреність № 163 від 01.06.2010;

від відповідача - представник не прибув.

У судовому засіданні 12.06.2014 у справі № 913/1223/14, згідно ст. 77 ГПК України, була оголошена перерва до 16.06.2014. Рішення господарського суду Луганської області виноситься 16.06.2014.

Суть спору : позивачем заявлено вимоги про внесення змін до договору №7 від 31.12.2013 про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом, який укладено між Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганська Автотранспорта Компанія - 0777" та Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області, та викласти п. 1.1, п.п. 1 п. 2.2 Договору у наступній редакції:

"1.1. Предметом Договору є відшкодування Розпорядником Перевізникові витрат, понесених в 2014 році під час перевезення автомобільним транспортом на маршрутах приміського та міжміського сполучення (внутрішньообласні приміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Луганськ АС-1 - Краснодон АС, внутрішньообласні міжміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Свердловськ АС-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ - Свердловськ АС-Луганськ АС-1) громадян пільгової категорії, які мають право на пільговий проїзд, згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України і знаходяться на персоніфікованому обліку у Розпорядника, інформація про яких занесена у Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі ЄДАРП).

2.2. Перевізник зобов'язаний:

1) здійснювати пільгове перевезення окремих категорій громадян (які мають право на пільги згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України), за винятком обставин, передбачених п. 2.1.1 Договору по внутрішньообласному приміському автобусному маршруту в обидва напрямки: Луганськ АС-1 - Краснодон АС, по внутрішньообласних міжміських автобусних маршрутах в обидва напрямки: Свердловськ АС-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ - Свердловськ АС-Луганськ АС-1.

При виконанні своєї діяльності забезпечувати дотримання законодавчих актів та інших нормативно - правових актів чинного законодавства України, які регулюють порядок перевезення пасажирів даної пільгової категорії".

Представник позивача у судовому засіданні 12.06.2014 позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Представник позивача подав суду 12.06.2014 клопотання, в порядку ст. 22 ГПК України, яким просить суд долучити до матеріалів справи статутні документи підприємства позивача. Дане клопотання судом розглянуте, задоволене та долучене до матеріалів справи з наданими до нього документами.

Представник позивача подав суду 12.06.2014 пояснення, в порядку ст. 22 ГПК України, яким зазначив, що значна кількість громадян пільгової категорії, які зареєстровані у м. Красно дон, придбають квитки на автобуси за маршрутами: Свердловськ AC-Луганськ АС-і, Червонопартизанськ-Свердловськ АС-Луганськ АС-i із пунктом призначення м.Краснодон, відповідно, відшкодування витрат за перевезену пільгову категорію громадян повинно проводити те управління, у якому зареєстрований громадянин пільгової категорії, тобто в даному випадку це управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради. Вказане пояснення судом розглянуте та долучене до матеріалів справи з наданими до нього матеріалами судової практики господарських судів України.

Представник відповідача подав суду 12.06.2014 заяву у справі, якою позовні вимоги визнав. Надана заява судом розглянута та долучена до матеріалів справи.

Представник відповідача подав суду 12.06.2014 клопотання, в порядку ст. 22 ГПК України, яким просить суд долучити до матеріалів справи надані документи, яке судом розглянуте, задоволене та долучене до матеріалів справи.

З'ясувавши фактичні обставини справи, докази на їх підтвердження, надавши правову кваліфікацію відносинам сторін і виходячи з фактів, встановлених у процесі розгляду справи та правової норми, яка підлягає застосуванню, приймаючи до уваги доводи представників судового процесу, суд

В С Т А Н О В И В:

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 31.01.2014 Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» звернулось до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області з листом від 31.01.2014 № 18 та двома примірниками додаткової угоди № 1 з пропозицією внести зміни до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013. Вказаний лист із додатковою угодою № 1 був отриманий відповідачем 04.02.2014.

Позивач вказує на те, що відповіді на лист Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» (позивач) щодо внесення змін до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом від управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» до теперішнього часу не надходило.

Позивач у позові вказує на те, що є всі підстави для внесення змін до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом № 7 від 31.12.2013.

Між позивачем (далі за текстом - Перевізник) та відповідачем (далі за текстом - Розпорядник) був укладений договір про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013 (далі за текстом -Договір) .

Предметом цього Договору є відшкодування Розпорядником Перевізникові витрат, понесених в 2014 році під час перевезення автомобільним транспортом на маршрутах приміського сполучення (внутрішньо обласні приміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Луганськ АС-і- Краснодон АС) громадян пільгової категорії, які мають право на пільговий проїзд, згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України, і знаходяться на персоніфікованому обліку у Розпорядника інформація про яких занесена у Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі за текстом - ЄДАРП).

Відшкодування витрат по вказаному договору проводиться за перевезення пільгової категорії громадян за маршрутом Луганськ АС-і - Краснодон АС.

Позивач у позові зазначив, що його підприємство здійснює перевезення громадян пільгової категорії, які зареєстровані у м. Краснодон за маршрутами: Свердловськ АС- Луганськ АС-i, Червонопартизанськ-Свердловськ AC-Луганськ АС-і.

Право на здійснення перевезень за зазначеними маршрутами підтверджується договором на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 1969 від 02.07.2013, укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» (позивач, Перевізник) та Управлінням інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації (Організатор), згідно якого Організатор надає право, а Перевізник бере на себе зобов'язання на здійснення перевезень пасажирів у період з 13.07.2013 по 12.07.2018 на постійному приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального користування та на умовах, визначених даним договором (п.1.1 Договору).

У зв'язку із викладеним Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія - 0777» (позивач) звернулось до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області з 2 примірниками додаткової угоди № 1 до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013 для підписання (внесення змін до маршрутів).

Позивач, посилаючись на положення п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 256 від 04.03.2002 «Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту» та

п.10 Положення Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, вказує на те, що розпорядник коштів - управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області приймає до відшкодування лише тих громадян, які мають пільги, які зареєстровані у м. Краснодон.

Позивач зазначає, що значна кількість громадян пільгової категорії, які зареєстровані у м. Краснодон, придбають квитки на автобуси за маршрутами: Свердловськ AC-Луганськ АС-і, Червонопартизанськ-Свердловськ АС-Луганськ АС-i із пунктом призначення м. Краснодон, відповідно, відшкодування витрат за перевезену пільгову категорію громадян повинно проводити те управління, у якому зареєстрований громадянин пільгової категорії, тобто в даному випадку це Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради.

Для здійснення таких виплат, згідно ч.5 ст. 102 Бюджетного кодексу України, підприємство-перевізник повинно укласти договір з Управлінням праці та соціального захисту населення відповідних рад, де зареєстровані пільговики, які перевозяться.

Позивач у позові вказує на те, що він позбавлений можливості отримувати компенсацію за перевезену пільгову категорію громадян, які зареєстровані у. м.Краснодон та скористалися правом пільгового проїзду за маршрутами: Свердловськ AC-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ-Свердловськ АС- Луганськ АС-1.

Відповідач відзивом на позовну заяву позовні вимоги визнав.

Посилаючись на норми ст. 188 Господарського кодексу України, ст. ст. 651,654 Цивільного кодексу України, позивач просить у судовому порядку внести зміни до договору №7 від 31.12.2013 про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом, який укладено між Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганська Автотранспорта Компанія - 0777" та Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області, та викласти п. 1.1, п.п. 1 п. 2.2 Договору у наступній редакції:

"1.1. Предметом Договору є відшкодування Розпорядником Перевізникові витрат, понесених в 2014 році під час перевезення автомобільним транспортом на маршрутах приміського та міжміського сполучення (внутрішньообласні приміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Луганськ АС-1 - Краснодон АС, внутрішньообласні міжміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Свердловськ АС-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ - Свердловськ АС-Луганськ АС-1) громадян пільгової категорії, які мають право на пільговий проїзд, згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України і знаходяться на персоніфікованому обліку у Розпорядника, інформація про яких занесена у Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі ЄДАРП).

2.2. Перевізник зобов'язаний:

1) здійснювати пільгове перевезення окремих категорій громадян (які мають право на пільги згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України), за винятком обставин, передбачених п. 2.1.1 Договору по внутрішньообласному приміському автобусному маршруту в обидва напрямки: Луганськ АС-1 - Краснодон АС, по внутрішньообласних міжміських автобусних маршрутах в обидва напрямки: Свердловськ АС-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ - Свердловськ АС-Луганськ АС-1.

При виконанні своєї діяльності забезпечувати дотримання законодавчих актів та інших нормативно - правових актів чинного законодавства України, які регулюють порядок перевезення пасажирів даної пільгової категорії".

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню повністю з наступних підстав.

Відповідно до ст. 1 Господаревого процесуального кодексу України юридичні особи мають право звертатись до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів.

Згідно з ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено Єдиний державний реєстр судових рішень законом або договором.

Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.

Відповідно до ст.651 Цивільного кодексу У країни зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно з ст.652 Цивільного кодексу України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, договір може бути з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов: 1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що гака зміна обставин не настане; 2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; 3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; 4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

Відповідно до ст. 653 Цивільного кодексу України у разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо.

З матеріалів справи вбачається, що між позивачем (далі за текстом- Перевізник) та відповідачем (далі за текстом- Розпорядник) був укладений договір про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013 (далі за текстом -Договір) (а.с.15-17).

Предметом цього Договору є відшкодування Розпорядником Перевізникові витрат, понесених в 2014 році під час перевезення автомобільним транспортом на маршрутах приміського сполучення (внутрішньо обласні приміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Луганськ АС-і- Краснодон АС) громадян пільгової категорії, які мають право на пільговий проїзд, згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України, і знаходяться на персоніфікованому обліку у Розпорядника, інформація про яких занесена у Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі за текстом- ЄДАРП).

Відшкодування витрат по вказаному договору проводиться за перевезення пільгової категорії громадян по маршруту Луганськ АС-і - Краснодон АС.

Отже, підприємство позивача здійснює перевезення громадян пільгової категорії, які зареєстровані у м. Краснодон за маршрутами: Свердловськ АС- Луганськ АС-i, Червонопартизанськ-Свердловськ AC-Луганськ АС-і.

Матеріалами справи підтверджено, що 31.01.2014 Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» звернулось до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області з листом від 31.01.2014 № 18 та двома примірниками додаткової угоди № 1 з пропозицією внести зміни до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013. Вказаний лист із додатковою угодою № 1 був отриманий відповідачем 04.02.2014.(а.с.11-14), але відповіді щодо внесення змін до договору відповідач не надав.

Право на здійснення перевезень за зазначеними маршрутами підтверджується договором на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 1969 від 02.07.2013, укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» (позивач, Перевізник) та Управлінням інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації (Організатор), згідно якого Організатор надає право, а Перевізник бере на себе зобов'язання на здійснення перевезень пасажирів у період з 13.07.2013 по 12.07.2018 на постійному приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального користування та на умовах, визначених даним договором (п.1.1 Договору)(а.с.19-21).

Матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія - 0777» (позивач) звернулось до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області (відповідач) з 2 примірниками додаткової угоди № 1 до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013 для підписання (внесення змін у маршрути).

Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 256 від 04.03.2002 «Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту» встановлено, що головні розпорядники коштів місцевих бюджетів: ведуть персоніфікований облік отримувачів пільг за соціальною ознакою згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 pоку № 117 "Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги", житлових субсидій населенню, допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям; здійснюють розрахунки з постачальниками послуг на підставі поданих ними щомісячних звітів щодо послуг, наданих особам, які мають право на відповідні пільги, та отримувачами компенсації, які згідно із статтями 43 і 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення.

Відповідно до п. 10 Положення Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, підприємства та організації, що надають послуги, щомісяця до 25 числа подають управлінню праці та соціального захисту населення на паперових та електронних носіях розрахунки щодо вартості послуг, наданих пільговикам у минулому місяці, згідно з формою "2- пільга".

Згідно із п. 11 зазначеного Положення уповноважений орган щомісяця звіряє інформацію, що міститься в Реєстрі, з інформацією, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги, і у разі виявлення розбіжностей щодо загальної кількості пільговиків або розміру пільг, що надаються конкретному пільговику, не провадить розрахунків, що стосуються виявлених розбіжностей, до уточнення цієї інформації.

Отже, з вищезазначених норм законодавства вбачається, що головний розпорядник коштів - управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області приймає до відшкодування лише тих пільговиків, які зареєстровані у м. Краснодон.

Зважаючи на те, що значна кількість громадян пільгової категорії, які зареєстровані у м. Краснодон, придбають квитки на автобуси за маршрутами: Свердловськ AC-Луганськ АС-і, Червонопартизанськ-Свердловськ АС-Луганськ АС-i із пунктом призначення м. Краснодон, відповідно, відшкодування витрат за перевезену пільгову категорію громадян повинно проводити те управління, у якому зареєстрований громадянин пільгової категорії, тобто в нашому випадку це управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради.

Згідно зі ст. 37 Закону України «Про автомобільний транспорт», в якій йдеться про пільгові перевезення пасажирів автомобільним транспортом, зазначено, що пільгові перевезення пасажирів, які, відповідно до законодавства, користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Відповідно до ч.2 ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт», в якій визначена організація пасажирських перевезень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, вказано на те, що органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані забезпечувати компенсацію втрат автомобільному перевізнику внаслідок перевезення пільгових категорій пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Згідно ч. 2 ст. 29 Закону України «Про автомобільний транспорт», в якій визначені засади діяльності автомобільного перевізника, який здійснює перевезення пасажирів на договірних умовах, зазначено, що органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами, компенсацію відповідно до закону.

Головними розпорядниками бюджетних коштів на зазначені цілі є управління праці та соціального захисту населення міськвиконкомів, райдержадміністрацій та районних у місті Луганську рад.

У відповідності до ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за пільговий проїзд окремих категорій громадян надаються пільги особам, визначеним цією статтею.

Для здійснення таких виплат підприємство-перевізник повинно укласти договір з Управлінням праці та соціального захисту населення відповідних рад, де зареєстровані пільговики, які перевозяться.

Згідно пояснень позивача, місто Краснодон, як і інші міста України, отримує кошти на реалізацію програм соціального захисту населення з місцевого бюджету. Згідно однієї з таких програм Управлінням праці та соціального захисту населення Краснодонської міської ради Луганської області здійснюються компенсаційні виплати на пільговий проїзд окремих категорій громадян пасажирським автомобільним транспортом. Право розпоряджатися цими коштами надане Управлінню праці і соціального захисту населення Краснодонської міської ради Луганської області.

Кабінетом Міністрів України постановою від 04.03.2002 № 256 затверджено Порядок видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету.

Щорічно у Державному бюджеті передбачається субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, за рахунок якої здійснюються компенсаційні виплати транспортникам за пільгові перевезення окремих категорій громадян за соціальною ознакою.

У ст. 188 Господарського кодексу України визначено «Порядок зміни та розірвання господарських договорів» та зазначено:

1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.

2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.

3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.

4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Оскільки пропозиція позивача відповідає вимогам чинного законодавства, слід внести відповідні зміни до договору про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом у приміському сполученні № 7 від 31.12.2013.

Виходячи з вищевикладеного, позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

У судовому засіданні 16.06.2014 оголошена вступна та резолютивна частини рішення.

Відповідно до ст.ст. 44, 49 ГПК України витрати зі сплати судового збору в сумі 1218 грн. 00 коп. покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 22, 44, 49, 77, 82, 84, 85 ГПК України, суд,-

в и р і ш и в :

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777» до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області про внесення змін до договору задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору №7 від 31.12.2013 про відшкодування витрат, пов'язаних з перевезенням пільгової категорії громадян автомобільним транспортом, який укладено між Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганська Автотранспорта Компанія - 0777" та Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області.

Викласти п. 1.1, п. п. 1 п. 2.2 Договору у наступній редакції:

"1.1. Предметом Договору є відшкодування Розпорядником Перевізникові витрат, понесених в 2014 році під час перевезення автомобільним транспортом на маршрутах приміського та міжміського сполучення (внутрішньообласні приміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Луганськ АС-1 - Краснодон АС, внутрішньообласні міжміські автобусні маршрути в обидва напрямки: Свердловськ АС-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ - Свердловськ АС-Луганськ АС-1) громадян пільгової категорії, які мають право на пільговий проїзд, згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України і знаходяться на персоніфікованому обліку у Розпорядника, інформація про яких занесена у Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі ЄДАРП).

2.2. Перевізник зобов'язаний:

1) здійснювати пільгове перевезення окремих категорій громадян (які мають право на пільги згідно ч. 5 ст. 102 Бюджетного кодексу України), за винятком обставин, передбачених п. 2.1.1 Договору по внутрішньообласному приміському автобусному маршруту в обидва напрямки: Луганськ АС-1 - Краснодон АС, по внутрішньообласних міжміських автобусних маршрутах в обидва напрямки: Свердловськ АС-Луганськ АС-1, Червонопартизанськ - Свердловськ АС-Луганськ АС-1.

При виконанні своєї діяльності забезпечувати дотримання законодавчих актів та інших нормативно - правових актів чинного законодавства України, які регулюють порядок перевезення пасажирів даної пільгової категорії".

Днем внесення змін до договору вважати дату прийняття рішення судом у справі.

3. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Краснодонської міської ради Луганської області, пл. Леніна, 8, м. Краснодон Луганської області, код ЄДРПОУ 03196819 на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганська Автотранспортна Компанія-0777», вул. Оборонная, 101к, м. Луганськ, код ЄДРПОУ 32372003 витрати зі сплати судового збору в сумі 1218 грн. 00 коп., видати наказ позивачу після набрання рішенням законної сили.

Відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Відповідно до ст. 92 Господарського процесуального кодексу України рішення може бути оскаржено до апеляційної інстанції протягом десятиденного строку.

Дата виготовлення повного тексту та підписання рішення - 19.06.2014.

Суддя Г.М.Старкова

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення16.06.2014
Оприлюднено24.06.2014
Номер документу39315875
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/1223/14

Рішення від 16.06.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Старкова Г.М.

Ухвала від 29.05.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Старкова Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні