Ухвала
від 12.06.2014 по справі 2а-1970/2490/11
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 червня 2014 року Справа № 11190/13

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Макарика В.Я.

суддів - Глушка І.В. Большакової О.О.

за участю секретаря судового засідання - Баранкевич А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Тернопільській області на постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 07.08.2013р. у справі №2а/1970/2490/11 за позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області про зобов'язання виконати обов'язкові вимоги №19-04-13-14/3067 від 02.06.2011 року та стягнення коштів, -

В С Т А Н О В И В:

29 серпня 2011 року Державна фінансова інспекція в Тернопільській області звернулася до суду з позовом до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області у якому просила Стягнути з Управління Міністерства з надзвичайних ситуацій України в Тернопільській області (вул. Лесі Українки, 6, м. Тернопіль; код ЄДРПОУ 08588949) кошти в сумі в сумі 207525,69 грн. в дохід Державного бюджету України за реквізитами: номер рахунку - 31116090700002, МФО - 838012, код банку - 2358819, код надходжень - 21080500, призначення платежу - інші надходження.

Зобов'язати Управління Міністерства з надзвичайних ситуацій України в Тернопільській області (вул. Лесі Українки, 6, м. Тернопіль; код ЄДРПОУ 08588949):

укласти угоди з Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Управління МНС України в Тернопільській області щодо щільного користування нерухомим майном та автотранспортом, в яких передбачити порядок розподілу витрат на утримання зазначеного майна;

- внести зміни до кошторису на 2011 рік щодо відшкодування видатків в сумі 55776,00 грн., в тому числі по КЕКВ 1161 «Оплата теплопостачання» - 25789,08 грн., по КЕКВ 1162 «Оплата водопостачання і водовідведення» - 1012,01 грн., по КЕКВ 1163 «Оплата електроенергії» - на 3834,50 грн., по КЕКВ 1164 «Оплата природного газу» - на 117.69 грн., по КЕКВ 1131 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м'який інвентар та обмундирування» - 25022,72 грн., які здійснював Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Управління Міністерства з надзвичайних ситуацій України в Тернопільській області по оплаті комунальних послуг та за пальне; забезпечити відшкодування Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Управління Міністерства з надзвичайних ситуацій України в Тернопільській області коштів за теплопостачання, оплату за які проведено Управлінням Міністерства з надзвичайних ситуацій України в Тернопільській області в сумі 40191,81 гривень.

Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 07.08.2013 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись із постановою суду першої інстанції Державна фінансова інспекція в Тернопільській області оскаржила її в апеляційному порядку та просить скасувати постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 07.08.2013 у справі №2а/1970/2490/11 та прийняти нову постанову, якою позов Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області про зобов'язання виконати обов'язкові вимоги №19-04-13-14/3067 від 02.06.2011 року та стягнення коштів задовольнити повністю.

Апелянт свої вимоги мотивує тим, що КРУ було проведено розрахунок розподілу видатків з оплати комунальних послуг (теплопостачання, газопостачання водопостачання і водовідведення та електропостачання) між АРЗ СП відповідачем за період з 01.02.2010 року по 28.02.2011 року.

Згідно проведених розрахунків, загальна сума видатків відповідача з оплати за теплопостачання, водопостачання і водовідведення та спожитий газ склала всього 113075,00 грн., з яких видатки за лютий-грудень 2010 року склали 82321,72 грн. та за січень-лютий 2011 року - 30753,28 грн. Договори оренди чи спільного використання вищевказаного приміщення 5-и поверхового будинку та документів, які б засвідчили оплату відповідачем за комунальні послуги до ревізії не подано.

У розрахунках до кошторису АРЗ СП, затвердженого відповідачем, не обумовлено, що АРЗ СП надаються додаткові асигнування на оплату комунальних послуг, які споживає відповідач.

Дане порушення призвело до внесення недостовірних даних до бюджетних запитів, що в подальшому призвело до необгрунтованих бюджетних призначень.

Особи, які беруть участь у справі, в судове засідання на виклик суду не з'явилися, що не перешкоджає розгляду справи у їх відсутності згідно із ч.4 ст. 196 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апелянта у їх сукупності, апеляційний суд приходить до переконання, що подана апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких мотивів.

Судом першої інстанції було встановлено, що Державною фінансовою інспекцією в Тернопільській області на підставі направлень від 22.03.2011 року № 184 та № 191 від 24.03.2011 року та відповідно до п. 2.35 Плану контрольно - ревізійної роботи Головного КРУ України на І квартал 2011 року було проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області за період з 01.02.2010 року по 01.03.2011 року, про що складено акт від 29.04.2011 року № 04-22/34.

Ревізією правильності обрахування потреби в бюджетних асигнуваннях на 2010-2011 роки по відповідачу та підпорядкованій установі Аварійно-рятувальному загону спеціального призначення Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області встановлено, що в кошторисах відповідача не передбачено витрати на оплату комунальних послуг (теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення та електропостачання). Вказані витрати планувалися та затверджувалися в кошторисах АРЗ СП. Відповідач розташований в 5-й поверховому адміністративному корпусі, який знаходиться на балансі АРЗ СП.

Згідно поданого до ревізії акта обстеження площі даного адміністративного корпусу від 11.04.2011 року, проведеного спільно із працівниками Відповідача та АРЗ СП, встановлено, що приміщення першого поверху та гаражі займає АРЗ СП, приміщення другого-п'ятого поверхів зайняті відповідачем.

Виходячи з вищенаведеного, ДФІ в Тернопільській області проведено розрахунок розподілу видатків з оплати комунальних послуг (теплопостачання, газопостачання, водопостачання і водовідведення та електропостачання) між АРЗ СП і відповідачем за період з 01.02.2010 року по 28.02.2011 року.

Згідно проведених розрахунків, загальна сума видатків відповідача з оплати за теплопостачання, водопостачання, водовідведення та спожитий газ склала всього 113075,00 грн., з яких видатки за лютий-грудень 2010 року склали 82 321,72 грн. та за січень-лютий 2011 року - 30 753,28 грн., зокрема:

- за теплопостачання видатки склали 81 800,51 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 56 011,43 грн. та за січень-лютий 2011 року - 25 789,08 грн.);

- за водопостачання і водовідведення - 8 312,71 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 7 300,70 грн. та за січень-лютий 2011 року - 1 012,01 грн.);

- на оплату газопостачання видатки склали 624,73 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 507,04 грн. та за січень-лютий 2011 року - 117,69 грн.);

- на оплату електроенергії видатки склали 22 337,05 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 1 8502,55 грн. та за січень-лютий 2011 року - 3 834,50 грн.).

Договори оренди чи спільного використання вищевказаного приміщення 5-й поверхового будинку до ревізії не подано.

Дане порушення призвело до внесення недостовірних даних до бюджетних запитів, що в подальшому призвело до необґрунтованих бюджетних призначень.

Таким чином, внаслідок того, що АРЗ СП у розрахунках до кошторисів було завищено потребу у бюджетних коштах по КЕКВ 1160 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв», відповідачем, як головним розпорядником коштів, зайво виділено та профінансовано бюджетних коштів в сумі 113075,00 грн., чим порушено пункти 12, 20, 22 Порядку складання, розгляду, затвердження основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 року № 228 (зі змінами) та ( пункт 5 статті 22 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 року № 2542-ІП (зі (змінами).

Дане порушення призвело до завищення касових та фактичних видатків АРЗ СП у Звітах про виконання загального фонду кошторису установи (форми № 2д) за 2010 рік та за 2 місяці поточного року на загальну суму 113 075,00 грн., в тому числі:

- по КЕКВ 1161 «Оплата теплопостачання» - на 81 800,51 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 56 011,43 грн. та за січень-лютий 2011 року - 25 789,08 грн.);

- КЕКВ 1162 «Оплата водопостачання і водовідведення» - на 8 312,71 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 7 300,70 грн. та за січень-лютий 2011 року - 1 012,01 грн.);

- КЕКВ 1163 «Оплата електроенергії» - на 22 337,05 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 18 502,55 грн. та за січень-лютий 2011 року - 3 834,05 грн.);

- КЕКВ 1164 «Оплата природного газу» - на 624,73 грн. (за лютий-грудень 2010 року - 507,04 грн. та за січень-лютий 2011 року - 117,69 грн.), що є порушенням п. 1.2 Порядку складання річних фінансових звітів установами та організаціями, які отримують кошти державних або місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 15.01.2010 № 8 та вимог п.1 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІУ (зі змінами).

Під час ревізії було проведено зустрічну звірку щодо документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків між відповідачем та АРЗ СП за період з 01.02.2010 року по 28.02.2011 року, в ході якої було проведено розрахунки вартості бензину, списаного на утримання автотранспорту, яким використовувався працівниками Відповідача за даний період.

Згідно проведених розрахунків, за період з 01.02.2010 року по 28.02.2011 року на автотранспорт, яким користувалися працівники відповідача, було списано 23963 л. бензину на загальну суму 150 226,69 грн. (з них за лютий-грудень 2010 року - 20 248 л. на суму 125 203,97 грн., за січень-лютий 2011 року - 3715 л. на суму 25 022,72 грн.).

В період з 01.02.2010 року по 28.02.2011 року бензин для автомобілів, якими користувалися працівники відповідача, до АРЗ СП відповідачем не передавався.

Таким чином, внаслідок того, що АРЗ СП у розрахунках до кошторисів завищено потребу у бюджетних коштах по КЕКВ 1131 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м'який інвентар та обмундирування», Відповідачем, як головним розпорядником коштів, зайво виділено та профінансовано бюджетних коштів в сумі 150226,69 грн., чим порушено пункти 12, 20, 22 Порядку складання, розгляду, затвердження і основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 (зі змінами) та пункт 5 статті 22 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІИ (зі змінами).

Відповідно до проведеної ревізії, позивачем було направлено відповідачу обов'язкові вимоги від 02.06.2011 року № 19-04-13-14/3067, відповідно до яких, Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області зобов'язано виконати: п.1 - опрацювати матеріали ревізії та вжити заходи щодо усунення виявлених порушень. Вирішити питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб, з вини яких допущено фінансові порушення; п.2 - укласти угоди з Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Управління МНС України в Тернопільській області (далі - АРЗ СІЇ) щодо спільного користування нерухомим майном та автотранспортом, в яких передбачити порядок розподілу витрат на утримання зазначеного майна; - планування та фінансування видатків АРЗ СП за всіма кодами економічної класифікації видатків здійснювати із врахуванням реальної потреби (без видатків на утримання Управління); п.3 - Вжити заходів щодо повернення до державного бюджету зайво виділених бюджетних коштів розпоряднику нижчого рівня - АРЗ СП внаслідок завищення потреби за 2010 рік на суму 82 321,72 грн. за КЕКВ 1160 «Оплата. комунальних послуг та енергоносіїв» та на суму 12 5203,97 грн. за КЕКВ 1131 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м'який інвентар та обмундирування»; п.4 - Внести зміни до кошторису Управління на 2011 рік з метою відшкодування видатків в сумі 55 776,00 грн., в тому числі по КЕКВ 1161«Оплата теплопостачання» - 25 789,08 грн., по КЕКВ 1162 «Оплата водопостачання і водовідведення» - 1012,01 грн., по КЕКВ 1163 «Оплата електроенергії» - на 3 834,50 грн., по КЕКВ 1164 «Оплата природного газу» - на 117,69 грн., по КЕКВ 1131 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м'який інвентар та обмундирування» - 25 022,72 грн., які здійснював АРЗ СП по оплаті комунальних послуг та за пальне; п.5 - забезпечити відшкодування АРЗ СП коштів за теплопостачання, оплату за які проведено Управлінням в сумі 40191,81 гривень; п.6 - вжити заходів щодо поступлення недоотриманих коштів за надані платні послуги в сумі 2935,81 гривень.

Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області не погоджуючись з висновками Державної фінансової інспекції надало заперечення від 19.05.2011 року № 9/1772 на деякі положення закріплені у вищевказаному акті перевірки Державної фінансової інспекції в Тернопільській області, однак вони були залишенні без розгляду.

27 липня 2011 року Тернопільським окружним адміністративним судом винесено рішення по вищевказаній справи, яким позовні вимоги Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області були задоволені, а пункти 2, 3, 4, 5, 6 обов'язкових вимог Державної фінансової інспекції в Тернопільській області від 02.06.2011 року № 19-04-13-14/3067 визнанні нечинними.

Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду 10 липня 2013 року апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Тернопільській області залишено без задоволення, а постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 27.07.2011 року у справі № 2-а-1970/1889/11 без змін.

Таким чином у відповідності до вищевказаних обставин справи, вбачається що Державна фінансова інспекція в Тернопільській області звернулася до суду із адміністративним позовом до Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області про зобов'язання виконати обов'язкові вимоги №19-04-13-14/3067 від 02.06.2011 року, які були визнанні не чинними постановою Тернопільського окружного адміністративного суду, яка набрала законної сили.

В зв'язку з вищевикладеним, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний спір, на підставі правильно встановлених обставин справи та визначених їм правовідносин, прийшов до обґрунтованих і законних висновків. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції і не свідчать про порушення судом норм матеріального чи процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи і відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України не можуть бути підставою для скасування рішення суду першої інстанції.

Керуючись ст. ст. 41, 160, 195, ст. 198, ст. 200, ст. 205, ст. 206, 254 КАС України, Львівський апеляційний адміністративний суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Тернопільській області залишити без задоволення, а постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 07.08.2013р. у справі №2а/1970/2490/11 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя: В.Я. Макарик

Судді: І.В. Глушко

О.О. Большакова

Повний текст ухвали складений 17 червня 2014 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2014
Оприлюднено24.06.2014
Номер документу39317111
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1970/2490/11

Ухвала від 12.06.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Макарик В.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні