Постанова
від 28.05.2014 по справі 805/3747/14
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 травня 2014 р. Справа №805/3747/14

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 12:45

Донецькій окружний адміністративний суд в складі:

головуючого-судді Хохленкова О. В.

за участю секретаря судового засідання Проніна Д.С.

за участю

представника позивача: Сьомкі Р.О.,

представника відповідача 1: Гречихіна С.О.

представник відповідача 2: Тимофєєвій Т.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом приватного підприємства «Донспецмонтаж» до управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області, Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області, третя особа відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство «Донспецмонтаж» звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області, Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області, третя особа відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач на підставі рішення суду про стягнення з ПП «Донецькій електрометалургійний завод» коштів на його користь звернувся до відділу ДВС з заявою про виконання вказаного судового рішення.

Начальник ВДВС надав відповідь позивачу, що згідно з Інструкцією з організації примусового виконання рішень передав управлінню Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька платіжні доручення № 1412 та № 1409 для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача.

Управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька надало позивачу відповідь, згідно з якою платіжні доручення № 1412 та № 1409 для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача знаходяться на виконанні, але недостатнє наповнення єдиного казначейського рахунку обмежує його можливості щодо перерахування вказаних коштів.

Позивач вважає таку бездіяльність відповідача протиправною та просить суд зобов'язати управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області вчинити дії щодо перерахування коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача та зобов'язати Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області проконтролювати виконання цих дій зі сторони управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області .

В судове засідання представник позивача з'явився. Позовні вимоги уточнив. Просив залишити без розгляду позовну вимогу в частині зобов'язання Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області здійснювати контроль над управлінням Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області.

В інший частині позовні вимоги підтримав то просив їх задовольнити.

Представник відповідача 1 - управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області в судове засідання з'явився. Проти позову заперечував та надав суду письмові заперечення в яких вказав, що відповідно до норм діючого законодавства для проведення фінансових операцій з коштами клієнтів існує Єдиний казначейський рахунок. У зв'язку з недостатнім наповненням Єдиного казначейського рахунку, враховуючи необхідність опрацювання значної кількості розрахункових документів органи казначейства забезпечують виконання насамперед захищених статей видатків бюджету, тоді як видатки перелічені в позовній заяві не є захищеними видатками. До того ж строк дії платіжних доручень складає 30 календарних днів з дня їх оформлення і оскільки цей строк сплив платіжні доручення від 06.03.2014 року №1409 та № 1412 були повернуті органу ДВС без виконання.

Вважає, що він діяв на підставі норм діючого законодавства та просив у позові відмовити.

Представник відповідача 2 - Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області в судове засідання з'явився. Проти позову заперечував та надав суду письмові заперечення в яких вказав, що в нього не має повноважень щодо контролю над управлінням Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області.

Тому в позові просив відмовити.

Представник третьої особи в судове засідання не з'явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Причини неявки суду не повідомив. Заяв про відкладення розгляду справи не надав.

Суд, заслухавши представника позивача, представників відповідачем, дослідивши всі наявні в справі письмові докази, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, яки мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив такі фактичні обставини та відповідні їм правовідносини та прийшов до наступних висновків.

Позивач - приватне підприємство «Донспецмонтаж» є юридичною особою, код ЄДРПОУ 25604319 (а.с.28-29).

Відповідач 1 - управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області є юридичною особою, код ЄДРПОУ 38033975 та суб'єктом владних повноважень.

Відповідач 2 - управління Державної казначейської служби України в Донецької області є юридичною особою, код ЄДРПОУ 37967785 та суб'єктом владних повноважень.

Третя особа - відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції є юридичною особою код ЄДРПОУ 35035985 та суб'єктом владних повноважень.

Позивач оскаржує бездіяльність відповідача 1, пов'язану з неперерахуванням коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача, просить зобов'язати його вчинити дії щодо перерахування цих грошових коштів, та зобов'язати відповідача 2 проконтролювати виконання управлінням Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області обов'язку щодо перерахування грошових коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача.

Правовідносини між сторонами регулюються нормами Закону України «Про виконавче провадження» № 606, Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого указом Президента України від 13.04.2011 року № 460/2011, Інструкцією з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 року № 512/5 (далі по тексту Інструкція 512/5), Наказом Державного казначейства України "Про затвердження Положення про єдиний казначейський рахунок" від 26.06.2002 N 122, постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004 року «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» та Наказом Державного казначейства України "Про затвердження Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов'язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно - правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ" від 02.04.2014 року № 372 (далі Порядок № 372).

Щодо позовної вимоги про визнання протиправною бездіяльність управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області щодо не виконання платіжних доручень № 1412 та № 1409 для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача.

Наказом Господарського суду Донецької області від 10.01.2014 року по справі № 905/7330/13 було стягнуто з ПП «Донецькій електрометалургійний завод» на користь приватного підприємства «Донспецмонтаж» витрати по сплаті судового збору в розмірі 1720,50 грн. (а.с.11)

Наказом Господарського суду Донецької області від 03.02.2014 року по справі № 905/7342/13 було стягнуто з ПП «Донецькій електрометалургійний завод» на користь приватного підприємства «Донспецмонтаж» суму основної заборгованості у розмірі 923857,03 грн., 3% річних у розмірі 15338,56 грн., судовий збір у розмірі 18783,91 грн. (а.с.12).

16.01.2014 року, на підставі наказу від 16.12.2013 року по справі № 905/7330/13, державним виконавцем було винесено постанову про відкриття виконавчого провадження ВП № 41503218 про стягнення з боржника ПП «Донецькій електрометалургійний завод» суму основної заборгованості у розмірі 21146,40 грн., 3% річних у розмірі 1885,00 грн. (а.с.15-16).

07.02.2014 року, на підставі наказу від 03.02.2014 року по справі № 905/7342/13, державним виконавцем було винесено постанову про відкриття виконавчого провадження ВП № 41884166 про стягнення з боржника ПП «Донецькій електрометалургійний завод» суму основної заборгованості у розмірі 923857,03 грн., 3% річних у розмірі 15338,56 грн., судовий збір у розмірі 18783,91 грн. (а.с.13-14).

Листом № 3-118/14 від 14.03.2014 року начальник ВДВС Ленінського районного управління юстиції повідомив позивача що 03.03.2014 року на рахунок ВДВС надішли кошти від боржника задля погашення боргу за виконавчими документами які маються у відділі ДВС на виконанні. У зв'язку з чим 05.03.2014 року державним виконавцем були винесені розпорядження щодо перерахування коштів та 06.03.2014 року до управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області були спрямовані платіжні доручення № 1412 та № 1409 для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача (а.с.17).

Відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку видав платіжне доручення № 1412 від 06.03.2014 року на суму 23031,40 грн. на списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача (а.с.18).

Відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку видав платіжне доручення № 1409 від 06.03.2014 року на суму 957979,50 грн. для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача (а.с.18).

Відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку 05.03.2014 року видав розпорядження № 41503218-3/2014, на підставі ст..45 Закону України «Про виконавче провадження» про перерахування коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок ПП «Донспецмонтаж» (а.с.19).

Відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку 05.03.2014 року видав розпорядження № 41884166-3/2014, на підставі ст..45 Закону України «Про виконавче провадження» про перерахування коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок ПП «Донспецмонтаж» (а.с.20)

Листом № 3-40/344 від 19.03.2014 року управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області надало відповідь на скаргу ПП «Донспецмонтаж», згідно з якою платіжні доручення № 1412 та № 1409 для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача знаходяться на виконанні, але недостатнє наповнення єдиного казначейського рахунку обмежує його можливості щодо перерахування вказаних коштів (а.с.26-27).

Згідно з ч.2 ст.17 Закону № 606, підлягають виконанню державною виконавчою службою такі виконавчі документи:

1) виконавчі листи, що видаються судами, і накази господарських судів, у тому числі на підставі рішень третейського суду та рішень Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті і Морської арбітражної комісії при Торгово-промисловій палаті;

2) ухвали, постанови судів у цивільних, господарських, адміністративних справах, кримінальних провадженнях та справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

3) судові накази;

4) виконавчі написи нотаріусів;

5) посвідчення комісій по трудових спорах, що видаються на підставі відповідних рішень таких комісій;

6) постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

7) постанови державного виконавця про стягнення виконавчого збору, витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій і накладенням штрафу;

8) рішення інших органів державної влади, якщо їх виконання за законом покладено на державну виконавчу службу;

9) рішення Європейського суду з прав людини з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини".

Згідно з ч.1 ст.18 Закону України «Про виконавче провадження» у виконавчому документі зазначаються:

1) назва і дата видачі документа, найменування органу, прізвище та ініціали посадової особи, що його видали;

2) дата прийняття і номер рішення, згідно з яким видано документ;

3) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові за наявності) (для фізичних осіб) стягувача і боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код суб'єкта господарської діяльності стягувача та боржника за наявності (для юридичних осіб), індивідуальний ідентифікаційний номер стягувача та боржника за наявності (для фізичних осіб - платників податків), а також інші дані, якщо вони відомі суду чи іншому органу, що видав виконавчий документ, які ідентифікують стягувача та боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню, зокрема, дата народження боржника та його місце роботи (для фізичних осіб), місцезнаходження майна боржника, рахунки стягувача та боржника тощо;

4) резолютивна частина рішення;

5) дата набрання законної (юридичної) сили рішенням;

6) строк пред'явлення виконавчого документа до виконання.

Як було встановлено судом, виконавчі документи, якими в даному випадку є судові накази, були прийняті державною виконавчою службою для виконання та були винесені постанови про відкриття виконавчого провадження від 16.01.2014 року та 07.02.2014 року.

Відповідно до п.1 Порядку № 372, депозитні рахунки - це рахунки, які відкривають в органах Державного казначейства та/або установах банків для обліку депозитних сум яки з настанням відповідних умов належать поверненню або перерахуванню за призначенням.

Відповідно до п.12.1 Інструкції 512/5, органи ДВС мають відповідні рахунки в органах Державної казначейської служби України для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам у національній валюті, а також відповідні рахунки для обліку аналогічних операцій в іноземній валюті в банках.

Згідно з вказаної норми, органом ДВС були відкриті депозитні рахунки в управлінні Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області.

Пунктом 12.18 Інструкції 512/5 передбачено, що при перерахуванні коштів, які належать стягувачу - юридичній особі, списання коштів з відповідних рахунків органу ДВС здійснюється на підставі платіжних доручень.

Згідно з п.12.19 Інструкції 512/5, якщо у стягувача - фізичної особи є рахунок в установі банку, то в платіжному дорученні обов'язково вказується, на який рахунок слід перерахувати кошти.

Пунктом 12.27 Інструкції 512/5 передбачається, що дозвіл на перерахування коштів з рахунку надається виключно керівником органу ДВС або уповноваженою ним особою, який є розпорядником рахунку.

Згідно з цими нормами законодавчого акту, ВДВС Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку 05.03.2014 року видав розпорядження № 41503218-3/2014, на підставі ст..45 Закону України «Про виконавче провадження» про перерахування коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок ПП «Донспецмонтаж» та розпорядження № 41884166-3/2014, на підставі ст..45 Закону України «Про виконавче провадження» про перерахування коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок ПП «Донспецмонтаж» (а.с.19-20).

Відповідно до вимог цієї норми законодавства, ВДВС Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку видав платіжне доручення № 1412 від 06.03.2014 року на суму 23031,40 грн. на списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача та платіжне доручення № 1409 від 06.03.2014 року на суму 957979,50 грн. для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача (а.с.18).

Згідно з п.1 Положення про єдиний казначейський рахунок, це Положення регламентує функціонування єдиного казначейського рахунку - основного рахунку держави для проведення фінансових операцій та ефективного управління коштами державного та місцевих бюджетів через систему електронних платежів Національного банку України.

Відповідно до ч.2 п.1 Положення про єдиний казначейський рахунок, Єдиний казначейський рахунок - це консолідований рахунок, відкритий Державному казначейству України в Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України .

Згідно з п.2.1 Положення про єдиний казначейський рахунок, ЄКР консолідує кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, коштів інших клієнтів, обслуговування яких здійснюється органами Державного казначейства України та регламентується законодавством.

Проаналізувавши вищевказані норми законодавства, що регулюють питання виконання рішення судів по стягненню та перерахуванню коштів через депозитні рахунки органів ДВС відкриті в органах держказначейства, суд приходить до висновку, що посилання відповідача 1 - управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області, на надто повільне наповнення Єдиного казначейського рахунку як на причину своєї бездіяльності щодо перерахування коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача є недоцільним, тому що формування Єдиного казначейського рахунку та формування депозитного рахунку мають різну правову природу та регулюються різними нормативно - правовими актами.

Відповідно до перелічених нормативно - правових актів, дозвіл на перерахування коштів з депозитного рахунку надається виключно керівником органу ДВС або уповноваженою ним особою, який є розпорядником рахунку.

Отже, оцінивши належність, допустимість та достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок всіх доказів в їх сукупності, відповідно до ч.3 ст.86 КАС України, суд приходить до висновку про не законність бездіяльності та рішень відповідача, та про обґрунтованість позовних вимог позивача в цій частини.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання відповідача 1 вчинити дії щодо перерахування грошових коштів в сумі 23031,40 грн. та 957979,50 грн. на рахунок позивача, суд зазначає наступне.

В судовому засіданні, відповідач 1 надав платіжні документи про перерахування на рахунок позивача грошових коштів в розмірі 23031,40 грн. з депозитного рахунку органу ВДВС (а.с.91).

Представник позивача підтвердив отримання цих коштів.

Тому, в частині зобов'язання відповідача 1 вчинити дії щодо перерахування грошових коштів з депозитного рахунку відділу Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку на рахунок приватного підприємства «Донспецмонтаж» в сумі 23031,40 грн. слід відмовити.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області проконтролювати виконання управлінням Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області обов'язку щодо перерахування грошових коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача.

В ході судового засідання 28.05.2014 року представник позивача надав суду заяву про залишення без розгляду позовних вимог у вищевказаної частині.

Ухвалою суду від 28.05.2014 року частина позовних вимог щодо зобов'язання Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області проконтролювати виконання управлінням Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області обов'язку щодо перерахування грошових коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача, залишена судом без розгляду.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади й органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою,з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано,тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення(вчинення дії);

4) безсторонньо(неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

8) пропорційно,зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав,свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення(дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно,тобто протягом розумного строку.

Стаття 71 КАС України передбачає, що кожна сторона повинна довести ті обставини,на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України, суд при вирішені справи керується принципом законності, відповідно до якого органи держаної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а відповідно до ст. 105 КАС України позивач має право вимагати скасування або визнання не чинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень.

Перевіряючи дотримання відповідачем вимог ч.3 ст.2 КАС України, суд вважає, що відповідач діяв з перевищенням наданих йому повноважень, а оскаржуване рішення прийнято необґрунтовано, тобто без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення чи вчинення дії.

Таким чином, суд приходить до висновку про необхідність задоволення позовних вимог частково.

Відповідно до ч.3 ст.94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог. Тому, сума судового збору, яка підлягає присудженню на користь позивача становить 150 гривень.

Керуючись ст.ст. 2, 8-11, 23, 69-72, 86, 94, 128, 160, 162, 167, 186, 254Кодексу адміністративного судочинства України, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги приватного підприємства «Донспецмонтаж» до управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області, Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області, третя особа відділ Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії, задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області щодо невиконання платіжних доручень № 1412 від 06.03.2014 року на суму 23031,40 грн. та № 1409 від 06.03.2014 року на суму 95797950 грн. для списання коштів з депозитного рахунку ВДВС на рахунок позивача.

Зобов'язати управління Державної казначейської служби України в Ленінському районі м.Донецька Донецької області вчинити дії щодо перерахування грошових коштів з депозитного рахунку відділу Державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції у м.Донецьку на рахунок приватного підприємства «Донспецмонтаж» (р/р 260090151476 у філії ПАТ «Укрексімбанк» в м.Донецьку, код банку 334817, код ЄДРПОУ 25604319) в сумі 957979,50 грн.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь приватного підприємства «Донспецмонтаж» сплачений ним судовий збір в розмірі 150 (сто п'ятдесят ) гривень

Постанова прийнята в нарадчій кімнаті та її вступну та резолютивну частину проголошено в судовому засіданні 28 травня 2014 року в присутності представників сторін.

Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України,і може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку,визначеному статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України,шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови.

Повний текст постанови складений 02 червня 2014 року.

Суддя Хохленков О.В.

Дата ухвалення рішення28.05.2014
Оприлюднено25.06.2014
Номер документу39321842
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3747/14

Ухвала від 28.05.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Постанова від 28.05.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Ухвала від 14.05.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Ухвала від 14.05.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Ухвала від 15.04.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Ухвала від 27.03.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні