УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
УХВАЛА
Від "17" червня 2014 р. Справа № 3/6"Б"
Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., при секретарі Гаврилюку О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 3/6"Б"
про банкрутство,
інші учасники провадження у справі про банкрутство:
кредитор 2 - Житомирське обласне дочірнє підприємство ДАК "Хліб України", ідентифікаційний код 00958022, місцезнаходження: 10028, м. Житомир, вул. Максютова, 157-А,
кредитор 3 - ДПІ у Радомишльському районі, ідентифікаційний код 34247239, місцезнаходження 12000, Житомирська область, м. Радомишль, вул. М. Житомирська, 21,
кредитор 4 - УПФУ в Радомишльському районі, ідентифікаційний код 2045118, місцезнаходження: 12201, Житомирська область, м. Радомишль, вул. М. Житомирська, 8,
ліквідатор боржника - арбітражний керуючий Мельник Василь Олексійович, який діє на підставі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № НОМЕР_1 від 23.07.2013 р., місцезнаходження: АДРЕСА_1,
за участі представників учасників у справі:
від ініціюючого кредитора - не з'явився;
від боржника: ліквідатор - Мельник В.О.;
від кредитора 2: не з'явився;
від кредитора 3: не з'явився;
від кредитора 4: не з'явився, -
встановив:
у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №3/6"Б" про банкрутство Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія", яку порушено за правилами ст.ст. 8, 11-13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 р. (далі - Закон про банкрутство).
Постановою господарського суду від 06.04.2007 р., зокрема, визнано банкрутом Кооперативно - державний поліський науково - виробничий селекційний центр по м'ясному скотарству "Росія"; відкрито ліквідаційну процедуру у справі про банкрутство Кооперативно - державного поліського науково - виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія".
Ухвалою господарського суду від 13.05.2014 р., зокрема, продовжено строк ліквідаційної процедури Кооперативно-державного поліського науково-виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія" та повноважень ліквідатора банкрута Мельника В.О. на три місяці з 07.06.2014 р. до 07.09.2014 р.; призначено до розгляду заяву УПФУ в Радомишльському районі від 05.05.2014 р. вих. №3332/06 з вимогами до боржника на суму 6118,86 грн.; відкладено розгляд клопотання про затвердження звіту по оплаті послуг ліквідатора банкрута Мельника В.О.; відкладено розгляд справи в межах ліквідаційної процедури; призначено наступне судове засідання на "17" червня 2014 р. о 14:30 год.; зобов'язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О., УПФУ в Радомишльському районі, територіальне управління Держгірпромнагляду у Житомирській області вчинити певні дії та надати до господарського суду витребувані документи.
Судом встановлено, що особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендовангої кореспонденції від 19.05.2014 р., який містить інформацію про надсилання кредиторам1-3 відповідних поштових відправлень - копій ухвали господарського суду Житомирської області від 13.05.2014 р.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3.9.1., абзацу 3 підпункту 3.9.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 № 18 доказом повідомлення про час та місце судового засідання в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучена до матеріалів справи та засвідчена самим судом копія реєстру поштових відправлень. Неявка учасника судового процесу в судове засідання не є підставою для скасування судового рішення, якщо ухвалу, в якій зазначено час і місце такого засідання, надіслано йому в порядку, зазначеному в підпункті 3.9.1 підпункту 3.9 цього пункту постанови.
З урахування абзацу 2 підпункту 3.9.1. постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 № 18 належним підтвердженням повідомлення про час і місце наступного судового засідання кредитора 4 є протокол судового засідання від 13.05.2014 р., в якому відображені відомості про явку учасників провадження у справі про банкрутство.
До початку судового засідання до господарського суду надійшли наступні документи:
- 10.05.2014 р. до господарського суду повернулась копія ухвали суду від 13.05.2014 р., надіслана рекомендованою кореспонденцією на адресу Української аграрної біржі, з відміткою відділення поштового зв'язку у довідці причини повернення: "За закінченням встановленого строку зберігання";
- 28.05.2014 р. супровідний лист Територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області від 26.05.2014 р. № 1554/1.4 з доданими документами;
- 16.06.2014 р. клопотання ліквідатора банкрута Мельника В.о. про долучення до матеріалів справи документів.
Розглянувши заяву УПФУ в Радомишльському районі від 05.05.2014 р. № 3332/09 з вимогами до боржника у сумі 6118,86 грн. витрат на виплату та доставку пенсій, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Постановою господарського суду від 06.04.2007 р., зокрема, визнано банкрутом Кооперативно - державний поліський науково - виробничий селекційний центр по м'ясному скотарству "Росія"; відкрито ліквідаційну процедуру у справі про банкрутство Кооперативно - державного поліського науково - виробничого селекційного центру по м'ясному скотарству "Росія".
13.05.2014 р. до господарського суду надійшла заява УПФУ в Радомишльському районі від 05.05.2014 р. вих. №3332/06 з вимогами до боржника на суму 6118,86 грн. з фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за січень-березень 2014 р. (т.6 а.с. 155-162).
Ухвалою господарського суду від 13.05.2014 р. призначено до розгляду заяву УПФУ в Радомишльському районі від 05.05.2014 р. вих. №3332/06 з вимогами до боржника на суму 6118,86 грн. (т.6 а.с. 185-187).
Вказана сума заборгованості обґрунтовується УПФУ в Радомишльському районі розрахунком фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до п.п. "б-з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (т.6 а.с. 159).
Представник кредитора 4 в судове засідання не з'явився, про причини неявки не повідомив, вимог ухвали господарського суду від 13.05.2014 р. не виконав.
Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Мельник В.О. в судовому засіданні зазначено про визнання вимог кредитора у розмірі 6118,86 грн. з віднесенням до четвертої черги задоволення вимог кредиторів.
Вирішуючи заявлені вимоги господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників.
Згідно з розділом 15 (Прикінцеві положення) Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", пенсії на пільгових умовах призначаються на підставі законодавства, що діяло раніше, тобто на підставі Закону України "Про пенсійне забезпечення.
Відповідно до абз. 4 п. 1 ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", підприємства і організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та ін. корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20% з наступним збільшенням її щороку на 10% до 100 відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.
Порядок відшкодування фактичних витрат по виплаті та доставці пенсій передбачений Інструкцією про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, яку затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 року №21-1 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за №64/8663.
Відповідно до п. 6.1 вказаної Інструкції, відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в таких розмірах: для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції, - фактичні витрати на виплату і доставку пенсій працівникам, зайнятим повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім працівників, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, у таких розмірах: 20 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2004 році; 30 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2005 році; 40 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2006 році; 50 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2007 році; 60 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2008 році; 70 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2009 році; 80 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2010 році; 90 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2011 році; 100 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених з 2012 року.
Відповідно до п. 6.4 зазначеної Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами доходів органів Пенсійного фонду України щорічно в повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених пенсій.
Пунктами 6.8, 6.9 Інструкції, передбачено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
Не сплачені та/або несвоєчасно сплачені суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, зазначених в абзаці другому пункту 6.1 цієї Інструкції, стягуються з нарахуванням пені та штрафних санкцій відповідно до норм Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
Відшкодування сум і фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації.
Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 23 Закону про банкрутство з дня прийняття господарським судом постанови про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав.
У листі Вищого господарського суду України від 05.02.2010 р. №05-06/520/78 "Щодо деяких питань розгляду справ про банкрутство" зазначено, що відповідно до ст. 23 Закону про банкрутство у зв'язку з визнанням боржника банкрутом в такої особи виникає особливий статус, який є значно відмінним від статусу боржника. Виходячи з аналізу положень ст.ст. 23, 25, 30, 31 Закону про банкрутство в ліквідаційній процедурі нові зобов'язання у банкрута в особі його органу управління - ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть виникати виключно у випадках, прямо передбачених Законом про банкрутство. Такими випадками є зобов'язання з оплати комунальних і експлуатаційних витрат та інших витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури (ч. 9 ст. 30 Закону про банкрутство).
Згідно з абз. 10 ч. 1 ст. 25 Закону про банкрутство ліквідатор повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю, тому після звільнення працівників підприємства - банкрута фонд оплати праці не формується і не сплачуються витрати на виплату і доставку пенсій.
Виходячи зі змісту вказаних норм, поточні кредитори можуть звернутися в ліквідаційній процедурі з грошовими вимогами до банкрута, які виникли за період після порушення провадження у справі і до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
Законами України врегульовано порядок покриття витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, шляхом введення окремого виду збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.
Для платників збору, визначених п.п. 1, 2 ст. 1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування", крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до п.п. "б-з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого ст. 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Статтею 4 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" встановлена ставка збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.
Отже, суми витрат на виплату та доставку пільгових пенсій є окремим видом збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, у зв'язку з чим на них також розповсюджується дія норм, які передбачені ч. 1 ст. 23 Закону про банкрутство.
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що вимоги УПФУ в Радомишльському районі по сплаті фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до п.п. "б-з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" за період з січня по березень 2014 р. на суму 6118,86 грн. не мають характеру поточних, оскільки виникли після прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
При цьому суд також ураховує правову позицію, викладену у постановах Верховного Суду України від 08.04.2014 р. у справі № 3-6гс14, від 08.04.2014 р. у справі № 3-8гс14, від 13.05.2014 р. у справі № 3-19гс14 які прийняті за наслідками розгляду заяв про перегляд судових рішень з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, в яких зазначено, що заявлені в ліквідаційній процедурі банкрута вимоги управління Пенсійного фонду України з відшкодування фактичних витрат на доставку і виплату пенсій, які понесені управлінням у ліквідаційній процедурі, не мають характеру поточних у розумінні статті 1 Закону, оскільки виникли після винесення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, під час якої не виникає будь-яких нових зобов'язань, що можуть бути заявлені в порядку ч. 1 ст. 23 Закону.
Ураховуючи викладене в сукупності господарський суд прийшов до висновку про необхідність відхилення вимог УПФУ в Радомишльському районі зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з січня по березень 2014 р. на суму 6118,86 грн.
Як вбачається з листа Територіального управління держгірпромнагляду у Житомирській області від 26.05.2014 р. № 1554/1.4 заяви на реєстрацію вантажопідйомних кранів за банкрутом відсутні, оскільки термін їх зберігання складає 5 років та вже закінчився.
Ліквідатором банкрута в судовому засіданні підтримано клопотання про звернення судом до Реєстраційної служби Радомишльського районного управління юстиції у Житомирській області, Комунального підприємства "Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради та Відділу Держземагентства у Радомишльському районі з метою отримання інформації про власника нерухомого майна та земельної ділянки, що розташовані за адресою: м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2а - за юридичною адресою ЗАТ "Агробуд".
Згідно з абз.абз. 3, 4, 5 п. 3 Інформаційного листа Вищого господарського суду України "Про деякі питання, пов'язані із запровадженням нової системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 08.02.2013 р. №01-06/319/2013 у вирішенні питань щодо залучення до розгляду справ суб'єктів, уповноважених за Законом на проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно, а так само отримання від таких суб'єктів необхідної інформації про власників нерухомого майна, характеристик цього майна тощо, судам слід також брати до уваги, що тривалий період часу державна реєстрація прав власності на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках, проводилася на паперових носіях підприємствами бюро технічної інвентаризації, підключення яких до попереднього Реєстру прав власності на нерухоме майно відбувалося так само поступово.
Крім того, чинним законодавством України не передбачено доступу органів державної реєстрації речових прав до баз даних органів Державного земельного кадастру, а лише встановлено механізм взаємодії цих органів з метою обміну відповідною інформацією (стаття 281 Закону, стаття 30 Закону "Про Державний земельний кадастр").
Отже, в умовах встановлення нової системи державної реєстрації речових прав при необхідності з'ясування фактичних даних щодо прав власності, інших речових прав та їх обтяжень доцільно одночасно звертатися і до органів земельних ресурсів, і до підприємств бюро технічної інвентаризації з урахуванням їх компетенції та змісту даних, що з'ясовуються.
Відповідно до ст. 30 ГПК України у судовому процесі можуть брати участь посадові особи та інші працівники підприємств, установ, організацій, державних та інших органів, коли їх викликано для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи. Ці особи мають право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, брати участь в огляді та дослідженні доказів. Зазначені особи зобов'язані з'явитись до господарського суду на його виклик, сповістити про знані їм відомості та обставини у справі, подати на вимогу господарського суду пояснення в письмовій формі.
З урахуванням викладеного, господарський суд прийшов до висновку про можливість задоволення клопотання ліквідатора банкрута та зобов'язання Комунального підприємства "Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, Реєстраційної служби Радомишльського районного управління юстиції у Житомирській області та Відділу Держземагентства у Радомишльському районі надати до господарського суду інформацію відповідно про реєстрацію нерухомого майна та земельну ділянку, що розташовані за адресою: м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2а.
Також з метою забезпечення повноти судового розгляду суд вважає за необхідне зобов'язати Комунальне підприємство "Новоград-Волинське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, Комунальне підприємство "Коростенське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, Комунальне підприємство "Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, "Малинське районне комунального підприємства з технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради надати письмову інформацію стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за банкрутом та юридичними особами, засновником яких є банкрут, на праві власності нерухомого майна, реєстрація якого проводилася на паперових носіях підприємствами бюро технічної інвентаризації.
Окрім цього, господарський суд вважає за необхідне направити запити про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та Районною станцією хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) на праві власності нерухомого майна
Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених статтею 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.
Зважаючи на те, що доказів виконання в повному обсязі необхідних заходів, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута в межах строку ліквідаційної процедури, ліквідатором боржника не надано, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи в межах ліквідаційної процедури та розгляд клопотання про затвердження звіту по оплаті послуг ліквідатора банкрута Мельника В.О.
Керуючись ст.ст. 77, 86 ГПК України, ст.ст. 1, 22-31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції до 19.01.2013 р., господарський суд Житомирської області,-
ухвалив:
1. Відхилити вимоги УПФУ в Радомишльському районі зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з січня по березень 2014 р. на суму 6118,86 грн.
2. Відкласти розгляд клопотання про затвердження звіту по оплаті послуг ліквідатора банкрута Мельника В.О.
3. Інформацію ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. про хід ліквідаційної процедури банкрута взяти до відома.
4. Відкласти розгляд справи в межах ліквідаційної процедури.
5. Призначити наступне судове засідання на "12" серпня 2014 р. о 14:30 год., в приміщенні господарського суду, каб. № 110.
6. Зобов'язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О. надати до господарського суду в наступне судове засідання:
- докази виконання вимог ч. 11 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до 19.01.2013 р.);
- докази відсутності у боржника майна, товарно-матеріальних цінностей та інших активів, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання, зокрема, відповідні офіційні документи Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, Державної інспекції сільського господарства у Житомирській області;
- у разі завершення здійснення ліквідаційної процедури, здійснення розрахунків з усіма кредиторами надати суду в порядку ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до 19.01.2013 р.) ліквідаційний баланс банкрута та звіт, до якого долучити:
а) документи (оригінали або належним чином завірені копії) на підтвердження викладеного у звіті, у випадку долучення до матеріалів справи оригіналів відповідних документів зазначити у звіті їх місцезнаходження - том і сторінку матеріалів справи;
б) перелік активів, наявних у боржника на момент визнання його банкрутом;
в) перелік активів, виявлених у ході ліквідаційної процедури;
г) перелік активів, реалізованих у ході ліквідаційної процедури у формі таблиці із зазначенням активів, дати реалізації, підстав реалізації, первинних документів щодо господарської операції, вартості реалізації, дати надходження коштів від реалізації,
а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому розглянуто питання про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та письмові повідомлення у с і х кредиторів щодо відсутності заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора. У разі наявності заперечень у кредиторів - надати їх до суду письмово.
7. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати реєстраційну службу Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області надати до господарського суду Житомирської області в строк до 15.07.2014 р. інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно згідно запитів.
8. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати Комунальне підприємство "Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради надати до господарського суду Житомирської області у строк до 15.07.2014 р.:
- письмову довідку стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за Кооперативно-державним поліським науково-виробничим селекційним центром по м'ясному скотарству "Росія", ідентифікаційний код 03744333, місцезнаходження: 12242, с. Велика Рача, Радомишльський район, Житомирська область), ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та Районною станцією хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) на праві власності нерухомого майна, реєстрація якого проводилася на паперових носіях підприємством бюро технічної інвентаризації;
- письмову довідку про те, за ким згідно з реєстровою книгою або іншими паперовими носіями, на яких проводилась реєстрація права власності на нерухоме майно підприємством бюро технічної інвентаризації, зареєстровано нерухоме майно за адресою:Житомирська областіь, м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2а.
Уповноважити на отримання та доставлення до суду зазначених довідок ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О.
9. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати Комунальне підприємство "Новоград-Волинське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради надати до господарського суду Житомирської області у строк до 15.07.2014 р. письмову довідку стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за Кооперативно-державним поліським науково-виробничим селекційним центром по м'ясному скотарству "Росія", ідентифікаційний код 03744333, місцезнаходження: 12242, с. Велика Рача, Радомишльський район, Житомирська область), ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та Районною станцією хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) на праві власності нерухомого майна, реєстрація якого проводилася на паперових носіях підприємством бюро технічної інвентаризації.
10. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати Комунальне підприємство "Коростенське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради надати до господарського суду Житомирської області у строк до 15.07.2014 р. письмову довідку стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за Кооперативно-державним поліським науково-виробничим селекційним центром по м'ясному скотарству "Росія", ідентифікаційний код 03744333, місцезнаходження: 12242, с. Велика Рача, Радомишльський район, Житомирська область), ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та Районною станцією хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) на праві власності нерухомого майна, реєстрація якого проводилася на паперових носіях підприємством бюро технічної інвентаризації.
11. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати Комунальне підприємство "Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради надати до господарського суду Житомирської області у строк до 15.07.2014 р. письмову довідку стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за Кооперативно-державним поліським науково-виробничим селекційним центром по м'ясному скотарству "Росія", ідентифікаційний код 03744333, місцезнаходження: 12242, с. Велика Рача, Радомишльський район, Житомирська область), ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та Районною станцією хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) на праві власності нерухомого майна, реєстрація якого проводилася на паперових носіях підприємством бюро технічної інвентаризації.
12. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати "Малинське районне комунальне підприємство з технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради надати до господарського суду Житомирської області у строк до 15.07.2014 р. письмову інформацію стосовно наявності/відсутності зареєстрованого за Кооперативно-державним поліським науково-виробничим селекційним центром по м'ясному скотарству "Росія", ідентифікаційний код 03744333, місцезнаходження: 12242, с. Велика Рача, Радомишльський район, Житомирська область), ЗАТ "Агробуд" (ідентифікаційний код 03584036, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2А) та Районною станцією хімізації (ідентифікаційний код 04388076, місцезнаходження: 12201, Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Котовського, буд. 33-А) на праві власності нерухомого майна, реєстрація якого проводилася на паперових носіях підприємством бюро технічної інвентаризації.
13. У порядку ст. 30 ГПК України зобов'язати відділ Держземагентства у Радомишльському районі у строк до 15.07.2014 р. надати до господарського суду Житомирської області письмову довідку про те, за ким зареєстровано земельну ділянку за адресою: м. Радомишль, вул. Івана Франка, буд. 2а.
Уповноважити на отримання зазначеної довідки ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Мельника В.О.
14. Викликати в наступне судове засідання усіх учасників провадження у справі про банкрутство.
15. Копію ухвали направити ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Мельнику В.О., УПФУ в Радомишльському районі, Українській аграрній біржі, ЖОДП ДАК "Хліб України", ДПІ у Радомишльському районі, Комунальному підприємству "Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, Комунальному підприємству "Новоград-Волинське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, Комунальному підприємству "Коростенське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, Комунальному підприємству "Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, "Малинському районному Комунальному підприємству з технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради, реєстраційній службі Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області.
Суддя Омельян О.С.
Розрахунок розсилки:
1 - а/к Мельнику В.О- рек. або нарочно в канцелярії суду;
2 - УПФУ в Радомишльському районі (12201, м. Радомишль, вул. Мала. Житомирська, 8) - рек.;
3 - Укр. аграрна біржа на 2 адреси: (0160, м. Київ-30, Б. Хмельницького, 16-22, кімн. 330) - рек.;
4 - ЖОДП ДАК "Хліб України" (10028, м. Житомир, вул. Максютова, 157-а) - рек.;
5 - ДПІ у Радомишльському районі (м. Радомишль, вул. Мала Житомирська, 18) - рек.
6 - Реєстраційна служба Радомишльського районного управління юстиції Житомирської області (12200 Житомирська обл., м. Радомишль, вул. 9-го Січня, 2а) - рек.
7 - Комунальне підприємство "Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради (10014, м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 15/1) - рек.;
8 - Комунальне підприємство "Новоград-Волинське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради (11701, Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Соборності, 13) - рек.;
9 - Комунальне підприємство "Коростенське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради (Житомирська обл., м. Коростень, вул. Сосновського, буд. 36А) - рек.;
10 - Комунальне підприємство "Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради (Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Володимирська, буд. 1А) - рек.;
11 - "Малинське районне комунальне підприємство з технічної інвентаризації" Житомирської обласної ради (Житомирська обл., м. Малин, вул. Винниченка, 23/1) - рек.
12 - Відділ Держземагентства у Радомишльському районі (м. Радомишль, вул. В.Житомирська, 19а) - рек.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2014 |
Оприлюднено | 24.06.2014 |
Номер документу | 39328799 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні