Постанова
від 05.05.2014 по справі 826/3741/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

05 травня 2014 року № 826/3741/14

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Каракашьян С.К., розглянув в порядку скороченого провадження адміністративну справу:

за позовом Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Акта - Трейд»

про застосування заходів реагування

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Головне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві звернулося до суду з позовом, в якому просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи ТОВ «Акта - Трейд» (код ЄДРПОУ 36656242) по вул. Волинській, 34/1 у Солом'янському районі в м. Києві, шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та двері приміщень ТОВ «Акта - Трейд».

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем порушено правила та норми пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

При цьому, позивач посилається на висновки акту перевірки, яким встановлено ряд порушень правил протипожежної безпеки під час експлуатації будівлі відповідачем.

Відповідачем у строк, наданий судом, письмових заперечень проти позову не надано.

З урахуванням вимог ст.ст. 41, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглянув справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Відповідно до абзацу другого статті 1 вказаного Закону, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема, належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (абз. 3 ст. 1 Закону).

Відповідно до статті 2 зазначеного Закону, дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Згідно частини першої статті 3 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами, зокрема, пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров'я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями у сфері господарської діяльності.

Абзацом третім частини першої статті 6 наведеного Закону встановлено, що підставами для здійснення позапланових заходів є перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю).

Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України, Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Згідно частини першої статті 64 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (ч. 2 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України).

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (ч. 3 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно статті 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Згідно пунктів 1, 2 частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення пожежної та техногенної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.

Всі перелічені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, зазначені в акті перевірки, створюють реальну загрозу життю та здоров'ю людей, які працюють, перебувають на підприємстві, а також особам, які будуть здійснювати гасіння виниклої пожежі), а саме:

- порушення щодо улаштування, утримання та експлуатації електромереж і електрообладнання створює загрозу виникнення пожежі від дії теплових проявів електричної енергії, що може призвести до загибелі людей;

- невідповідність конструктивних елементів протипожежним вимогам, відсутність їх вогнезахисної обробки створює перешкоди під час евакуації людей та гасінні пожежі, а також сприяє інтенсивному розповсюдженню полум'я, оскільки вони не мають нормативно встановлених меж вогнестійкості та меж поширення вогню по ним;

- захаращення евакуаційних шляхів перешкоджає вільній евакуації людей з приміщень під час виникнення пожежі;

- невідповідність шляхів евакуації вимогам норм у сфері пожежної безпеки;

- відсутність систем (установок) автоматичної пожежної сигналізації перешкоджає швидкому виявленню та гасінню пожежі, повідомленню (оповіщенню) про неї, а також оперативній евакуації людей на ранній стадії : зникнення пожежі;

- відсутність (недостатність) на об'єкті первинних засобів пожежогасіння вогнегасників, пожежного інвентарю та інструменту) не дозволить оперативно згасити або обмежити розповсюдження полум'я на ранній стадії виникнення пожежі, чим створюється загроза безпеці людей (неукомплектовані та неперевірені на працездатність пожежні крани).

Згідно визначення ДСТУ 2272-06 «Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять» небезпечним чинником пожежі є прояв пожежі, що призводить чи може призвести до опіків, отруєння легкими продуктами згоряння або піролізу, травмування чи загибелі людей та (або) до заподіяння матеріальних, соціальних, екологічних збитків. До небезпечних факторів пожежі належать: підвищена температура, задимлення, погіршення складу газового середовища.

Судом встановлено, що відповідно пункту 178 плану-графіку перевірок суб'єктів господарювання на 1-й квартал 2014 р. та п. 96 наказу від 20.01.2014 № 7 Солом'янського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (надалі Солом'янське РУ ГУ ДСНС України у м. Києві) про проведення перевірок інспекторському складу відділу ОЗНС та ЗЦЗ Солом'янського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві доручено в період з 17.02.2014 по 07.03.2014 року здійснити планову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки приміщень та території Товариства з обмеженою відповідальністю «Акта - Трейд», розташованого за адресою: вул. Волинська, 34/1 у Солом'янському районі в м. Києві.

На підставі наказу Солом'янського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві від 20.01.2014 № 7 було видано посвідчення від 17.02.2014 № 180 на проведення планової перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної безпеки приміщень TOB «Акта - Трейд».

Повідомлення від 21.01.2014 № 19/110 про проведення планової перевірки приміщень та території TOB «Акта - Трейд» за адресою: вул. вул. Волинська, 34/1 у Солом'янському районі в м. Києві було вручено 05.02.2014 особисто заступнику ректора TOB «Акта - Трейд» Довганю B.B.

На підставі наданих документів: посвідчення про проведення перевірки від 17-.02.2014 № 180 та наказу Солом'янського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві від 20.01.2014 № 7, у присутності відповідальної особи за протипожежний стан приміщень - головного інженера TOB «Акта - Трейд» Заглянського В.В., було здійснено планову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки протипожежного стану приміщень та території TOB «Акта - Трейд» за адресою: вул. Волинська, 34/1 у Солом'янському районі в м. Києві.

За результатами перевірки інспекторським складом відділу ОЗНС та ЗЦЗ Солом'янського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві, а саме: державними інспекторами у сфері пожежної та техногенної безпеки Солом'янського РУ ГУ ДСНС України у м. Києві: ст. лейтенант служби цивільного захисту Кравченком Р.В., майором служби цивільного захисту Березовим М.В., лейтенантом служби цивільного захисту Лебединець A.B. було складено акт від 07.03.2014 № 444 перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Акт перевірки 07.03.2014 року отримав головний інженер TOB «Акта - Трейд» Заглянський В.В., який є особою, відповідальною за протипожежний стан приміщень. Зауваження та заперечення в Акті перевірки відсутні, підпис і дата отримання відображені в акті.

Як видно з матеріалів справи, за невиконання вимог постанови про застосування запобіжних заходів від 21.09.2010 № 1/248/481 відповідальну за протипожежний стан та виконання приписів і постанов органів Державного пожежного нагляду особу, головного інженера TOB «Акта - Трейд» Заглянського В.В., притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу, про що складені протокол КІП № 093154/228 від 04.03.2014 про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 188-8 КУпАП та постанова про накладення адміністративного стягнення від 04.03. 2014 № 228.

В акті перевірки наведено порушення, наявних на думку осіб, що проводили перевірку, в діяльності закладу, зокрема:

п. 6.1.2. НАПБ А.01.001-2004 - не всі приміщення обладнані системою автоматичної пожежної сигналізації з виводом сигналу від приймально - контрольного приладу на пульт централізованого пожежного спостереження в порушення таб. В.1, додатку В (обов'язковий) "Перелік однотипних за призначенням об'єктів, які підлягають обладнанню автоматичними системами пожежної сигналізації та пожежогасіння і тип системи передавання тривожних сповіщень" ДБН В.2.5-51:2010 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту;

п.п. 6.2.3.1., 6.2.3.3., 6.2.3.5. НАПБ А. 01.001-2004 - приміщення не обладнані системою оповіщування про пожежу в порушення п. 18 додатку Г (обов'язковий) будинки та приміщення, що підлягають обладнанню системами оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, вибір типу системи оповіщування ДБН В.2.5-51:2010 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту;

п. 6.1.3, 6.1.4. НАПБ А.01.001-2004 - не наданий договір на технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації з спеціалізованою організацією, яка отримала ліцензію на право виконання цих робіт;

п.6.1.28 НАПБ А.01.001-2004 - сигнал від приймально-контрольного приладу системи автоматичної пожежної сигналізації не виведений на пульт централізованого пожежного спостереження;

п. 4.2.3., 6.1.2. НАПБ А.01.001-2004 - система автоматичної пожежної сигналізації знаходиться в неробочому стані;

п.6.1.18 НАПБ А.01.001-2004 - пожежні сповіщувачі не очищені від бруду, пилу;

п.4.1.4. НАПБ А.01.001-2004 - протипожежні розриви між будівлями використовуються для складування матеріалів, устаткування; встановлення автотранспорту;

п.4.1.18 НАПБ А.01.001-2004 - відкриту автостоянку розташовано від в'їзних воріт на територію підприємства на відстані менш ніж 10 метрів;

п.4.1.4 НАПБ А.01.001-2004 - допускається зменшення протипожежних розривів шляхом прибудови до будівель ІІ-го ступеню вогнестійкості будівель IV- А ступеню вогнестійкості;

п.4.1.4. НАПБ А.01.001-2004 - відкриту автостоянку розташовано від адміністративної будівлі на відстані менш ніж 9 метрів в порушення п. 5.13. ДБН В.2.3-15:2007;

п. 4.2.6 НАПБ А.01.001-2004 - дерев'яні конструкції будівель не оброблені вогнестійкою сумішшю;

п.4.3.1. НАПБ А.01.001-2004 - в загальних коридорах адміністративного корпусу з освітленням природним світлом з одного торця, і довжиною коридору більш ніж 24 м не передбачено світлові розширення (кармани) відповідно п. 8.3.5. ДБН В.2.2-9-2009 "Громадські будинки та споруди";

п. 8.4.29 НАПБ А.01.001-2004 - не виконані роботи з вогнезахисту металоконструкцій з метою підвищення їх межі вогнестійкості згідно таб. 4 ДБН В. 1.1-7-2002;

п. 4.2.14 НАПБ А.01.001-2004 - глухі грати на вікнах приміщень 1 поверху, де перебувають люди, не виконані розпашними або легкозйомними;

п.7.10.1.6. 14 НАПБ А.01.001-2004 - конторські приміщення, які розташовані в складських, не відділені протипожежними перегородками 1-го типу (без отворів) та не мають самостійного виходу назовні;

п. 4.2.4., 7.10.1.6. НАПБ А.01.001-2004 - двері конторських приміщень, через які іде сполучення зі складом, не виконані протипожежними з межею вогнестійкості ЕІ 30, які мають сертифікат УкрСЕПРО;

п. 7.10.1.4 НАПБ А.01.001-2004 - ширина проходів між стінами та матеріальними цінностями при безстелажному зберіганні в складських приміщеннях менше 0,8 метру;

п. 7.10. 1.4. НАПБ А.01.001-2004 - ширина проходів між стінами та стелажами в складських приміщеннях менше 1 метру;

п.7.10.1.4 НАПБ А.01.001-2004 - ширина проходів між штабелями менше 1 метру;

п.7.10.1.14 НАПБ А.01.001-2004 - в складських приміщеннях допускається зберігання продукції без проходів, навалом;

п.7.10.1.4 НАПБ А.01.001-2004 - ширина проходів та місця штабельного зберігання не позначені обмежувальними лініями, нанесеними на підлозі, які добре видно;

п.4.3.1. НАПБ А.01.001-2004 - на шляхах евакуації влаштовано пороги;

п.4.3.1. НАПБ А.01.001-2004 - висота проходів на шляхах евакуації менше 2-х метрів;

п. 4.3.1. НАПБ А.01.001-2004 - ширина проходів на шляхах евакуації менше 1 -го метра;

п. 4.3.11. НАПБ А.01.001-2004 - запасні евакуаційні виходи з приміщень адміністративного корпусу не забезпечені замками, що легко відчиняються;

п.4..3.9. НАПБ А.01.001-2004 - не всі евакуаційні виходи позначені світловими покажчиками «ВИХІД» білого кольору на зеленому фоні, підключені до джерела живлення аварійного (евакуаційного) освітлення;

п. 5.1.9 НАПБ А.01.001-2004 - допускається експлуатація тимчасових дільниць електромережі з порушенням вимог ПУЕ;

п.5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи;

п.5.1.7. НАПБ А.01.001-2004 - з'єднання, відгалуження та оцінювання жил проводів в приміщеннях виконано не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

п. 5.1.36. НАПБ А.01.001-2004 - не проведено ревізії пристроїв захисту від блискавок;

п.4.2.4 НАПБ А.01.001-2004 - двері складських, підсобних приміщень не виконані протипожежними з межею вогнестійкості ЕІ 30, які мають сертифікат УкрСЕПРО;

п.5.1.21. НАПБ А.01.001-2004 - електричні вимикачі складських (підсобних) приміщень не винесені назовні за межі вказаних приміщень;

п.5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - електросвітильники в приміщеннях з зберіганням горючих матеріалів та негорючих в горючих упаковках не обладнані захисними плафонами;

п. 5.1.15 НАПБ А.01.001-2004 - електрична проводка прокладена по горючим конструкція;

п. 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - електричні кабелі прокладені транзитом через складське приміщення;

п.5.1.8. НАПБ А.01.001-2004 - електророзподільні коробки в пожежонебезпечних зонах не закриті кришками з негорючих матеріалів;

п.5.1.27 НАПБ А.01.001-2004 - електричні розетки та вимикачі встановлені на горючій основі без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, який би виступав за габарити апарату на 1 см з кожного;

п.5.1.38 НАПБ А.01.001-2004 - не проведений планово - попереджувальний ремонт електромережі;

п.5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - в приміщеннях допускається використання побутових електронагрівальних приладів без негорючих теплоізоляційних підставок;

п. 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - допускається складування горючих матеріалів ближче 1 метра до розподільчих щитів, електроприладів та приладів опалення;

п. 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - допускається складування горючих матеріалів ближче 0.5 метра до електросвітильника;

п. 4.2.5. НАПБ А.01.001-2004 - комунікаційні отвори в протипожежних перешкодах не зашпаровані наглухо негорючим матеріалом, який забезпечує межу вогнестійкості та димогазонепроникнення, що вимагається будівельними нормами для цих перешкод;

п.6.3.1.3 НАПБ А.01.001-2004 - не всі пожежні крани укомплектовані стволами та рукавами;

п. 6.3.2.4 НАПБ А.01.001-2004 - деякі пожежні крани не розміщені у вбудованих або навісних шафах;

п. 6.3.2.4. НАПБ А.01.001-2004 - деякі шафки пожежних кранів не мають отворів для провітрювання, не пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання;

п.2.8. НАПБ А.01.001-2004 - орендарями суб'єктами господарювання не подано на реєстрацію декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (порушення ст.57 Кодексу цивільного захисту України).

Отже, під час проведення перевірки було виявлено ряд порушень правил техногенної і пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

В процесі розгляду справи відповідачем не надано докази усунення зазначених порушень.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України.

Враховуючи те, що підставою для звернення до суду є невиконання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, що зазначені в акті перевірки від 07.03.2014 № 444, та наявність яких відповідачем станом на дату розгляду справи не спростована, суд вважає достатніми підставами для задоволення позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 160-165, 167, 183-2, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи ТОВ «Акта - Трейд» (Код ЄДРПОУ: 36656242) по вул. Волинській, 34/1 у Солом'янському районі в м. Києві, шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та двері приміщень Товариства.

Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя С.К. Каракашьян

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.05.2014
Оприлюднено23.06.2014
Номер документу39362375
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/3741/14

Ухвала від 20.07.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 09.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 24.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 09.07.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Постанова від 05.05.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні