Постанова
від 17.06.2014 по справі 819/1031/14-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/1031/14-a

17 червня 2014 року

Тернопільський окружний адміністративний суд в складі

головуючого судді Баранюка А.З.

при секретарі судового засідання Дудар М.В.

за участю:

представника позивача - Коваленко О.І.;

представників відповідача - Кузіва М.Р., Міськів Н.В.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за позовною заявою Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Відділу культури і туризму Теребовлянської районної державної адміністрації, третіх осіб Теребовлянської районної державної адміністрації, фінансового управління Теребовлянської районної державної адміністрації про зобов`язання виконати вимоги, -

ВСТАНОВИВ:

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області (надалі - позивач) звернулася до Тернопільського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Відділу культури і туризму Теребовлянської районної державної адміністрації (надалі - відповідач) про виконати у повному обсязі п.2 вимог Державної фінансової інспекції в Тернопільській області від 02.04.2014 №19-04-12-15/2565, а саме кошти в сумі 10851,64 грн. перерахувати до Теребовлянського районного бюджету.

За клопотанням представників відповідача до участі у справі як третіх осіб було залучено Теребовлянську районну державну адміністрацію та фінансове управління Теребовлянської районної державної адміністрації.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала та пояснила, що видатки на оплату вартості спожитих комунальних послуг та на виплату заробітної плати обслуговуючого персоналу, Відділом культури і туризму Теребовлянської районної державної адміністрації планувалися і затверджувалися в кошторисах видатків районного будинку культури за рахунок коштів районного бюджету, що призвело до включення недостовірних даних до проектів кошторисів (бюджетних запитів), затвердження необґрунтованих бюджетних асигнувань та оплати цих видатків за рахунок коштів районного бюджету, а тому підлягають поверненню в районний бюджет. В судовому засіданні представник позивача просила суд позов задовольнити.

Представники відповідача проти задоволення позовних вимог заперечили та пояснили, що на даний час немає чіткого механізму вирішення даного питання. Для того щоб запланувати кошти на оплату вартості спожитих комунальних послуг та виплату заробітної плати обслуговуючому персоналу Відділ культури і туризму Теребовлянської районної державної адміністрації повинен укласти договір оренди приміщення. Оскільки Відділ культури і туризму Теребовлянської райдержадміністрації являється балансоутримувачем даного приміщення (будинок культури), то укладення такого договору є неможливим.

Представник фінансового управління Теребовлянської районної державної адміністрації в судовому засіданні 11 червня 2014 року пояснила, що з державного бюджету кошти на видатки для відповідача на оплату вартості спожитих комунальних послуг та на виплату заробітної плати обслуговуючого персоналу не виділялися.

В судове засідання 17 червня 2014 року представники Теребовлянської районної державної адміністрації та фінансового управління Теребовлянської районної державної адміністрації не з'явилися, про час та місце розгляду справи повідомлялися належним сином.

Таким чином, підстави для відкладення розгляду справи, передбачені ч. 1 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства в суду відсутні і суд вважає що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення третіх осіб належним чином про час і місце розгляду справи з їх участю та реалізації ними права судового захисту своїх прав та інтересів, та вважає за можливе розглянути справу без участі їх представників.

Заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши докази по справі, з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення враховуючи наступне.

Згідно із п.п.1,12 ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 року № 2939 (далі - Закон № 2939) органу державного фінансового контролю надається право: перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення процедур державних закупівель, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється.

Відповідно до п. 1.1.4. Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Тернопільській області на І квартал 2014 року проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Відділу культури і туризму Теребовлянської райдержадміністрації за період з 01.05.2011 по 31.01.2014, якою встановлено ряд порушень та недоліків, що відображені в акті ревізії від 27.03.2014 року №04-22/91, який підписано без заперечень.

Ревізією встановлено, що видатки на утримання апарату Відділу культури, за винятком видатків на комунальні послуги та на виплату заробітної плати обслуговуючого персоналу, проводяться за рахунок коштів державного бюджету. В порушення п.20, п.22, п.29 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 (зі змінами), в період з 01.05.2011 по 31.01.2014, видатки на оплату вартості спожитих комунальних послуг та на виплату заробітної плати обслуговуючого персоналу, апаратом Відділу культури, планувалися і затверджувалися в кошторисах видатків районного будинку культури за рахунок коштів районного бюджету, що призвело до включення недостовірних даних до проектів кошторисів (бюджетних запитів), затвердження необґрунтованих бюджетних асигнувань та оплати цих видатків за рахунок коштів районного бюджету.

При цьому, в період з 01.05.2011 по 31.01.2014 зайво витрачено коштів районного бюджету на оплату вартості комунальних послуг, спожитих відповідачем, на загальну суму 10851,64 грн, з яких: 5227,99 грн., оплата вартості спожитих комунальних послуг - за травень-грудень 2011 року - 672,89 грн., в 2012 році - 2140,61 грн., в 2013 році - 2341,97грн, в січні 2014 року - 72,52 грн., та оплата праці обслуговуючого персоналу із нарахуваннями на суму 5623,65 грн, за травень-грудень 2011 року -956,92 грн., в 2012 році - 2169,36 грн., в 2013 році - 2235,01 грн, в січні 2014 року - 262,36 гривні.

У зв'язку із цим районному бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на вищевказану суму.

У відповідності до п.28 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, в тому числі здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які відповідно до цього Кодексу мають проводитися з іншого бюджету.

Пунктом 2 вимогами Державної фінансової інспекції в Тернопільській області від 02.04.2014 №19-04-12-15/2565 начальника Відділу культури зобов'язано кошти в сумі 10851,64 грн. перерахувати до Теребовлянського районного бюджету за кодом „Інші надходження" 21080500 на рахунок 31419535700468, як незаконні видатки, проведені в минулих бюджетних періодах.

Термін виконання вимог встановлено до 05.05.2014 року, а також 08.05.2014 року Відповідачу направлено нагадування щодо усунення порушень та відшкодування збитків. Станом на дату написання позову інформація відсутня та вищевказаний пункт обов'язкових вимог від 14.02.2014 №19-04-13- 14/1349 не виконано.

Як вбачається із матеріалів справи, вищевказані вимоги відповідачем не оскаржувались та станом на час розгляду справи не виконані в повному обсязі.

Крім того, постановою Теребовлянського районного суду Тернопільської області від 16 квітня 2014 року у справі № 606/772/14-а головного бухгалтера відповідача Міськів Н.В. визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч.5 ст. 164-12 КУпАП.

Частиною другою ст. 15 Закону № 2939 передбачено, що законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Відповідно до п. 10 ст. 10 Закону № 2939 органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а тому підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 158-163 КАС України, -

ПОСТАНОВИВ:

Зобов'язати Відділ культури і туризму Теребовлянської райдержадміністрації (48100 м. Теребовля, вул. Князя Василька, 104А, код ЄДРПУО 02230537) виконати у повному обсязі п.2 вимог Державної фінансової інспекції в Тернопільській області від 02.04.2014 №19-04-12-15/2565, а саме кошти в сумі 10851,64 грн. перерахувати до Теребовлянського районного бюджету за кодом „Інші надходження" 21080500 на рахунок 31419535700468.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови підписано 20 червня 2014 року.

Суддя Баранюк А.З.

копія вірна

Суддя Баранюк А.З.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.06.2014
Оприлюднено25.06.2014
Номер документу39368009
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/1031/14-а

Постанова від 17.06.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк А.З.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк А.З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні