Постанова
від 29.05.2014 по справі 805/5703/14
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна  Донецький окружний адміністративний суд П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И                 29 травня 2014 р.                                                     Справа № 805/5703/14 приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17  Донецький окружний адміністративний суд в складі судді Аканова О.О., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю “Зет-Тур” про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до ТОВ “Зет-Тур” у вигляді повного зупинення, до повного усунення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, експлуатації будівлі бази відпочинку “Примус” розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 корпус 119 шляхом знеструмлення та опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, покладення виконання та контроль виконання судового рішення на позивача, -                                                              ВСТАНОВИВ: Позивач звернувся  до суду із позовом до  Товариства з обмеженою відповідальністю “Зет-Тур” про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до ТОВ “Зет-Тур” у вигляді повного зупинення, до повного усунення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, експлуатації будівлі бази відпочинку “Примус” розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 корпус 119 шляхом знеструмлення та опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, покладення виконання та контроль виконання судового рішення на позивача. В обґрунтування позову позивач зазначає, що у відповідності до вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та «Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України», затвердженого наказом МНС України від 25.05.2012 року №863, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2012 року за № 1054/2166, на підставі план-графіку  планових перевірок об'єктів на другий квартал 2014 об'єкт база відпочинку «Примус» суб'єкта господарювання ТОВ «ЗЕТ-ТУР», закріплена за посадовими особами 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області, затвердженого наказом  6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області від 19.03.2014 № 40, посвідчення від 07.04.2014 року № 295, відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Кодексу цивільного захисту України в період з 11.04.2014 по 24.04.2014 проведено планову перевірку виконання вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту території та будівель бази відпочинку «Примус» суб'єкта господарювання ТОВ «ЗЕТ-ТУР», розташованої за адресою: 84130, Донецька область, м. Святогірськ вул. 60 років Жовтня, 1 корпус 119. Відповідно до Постанови КМУ від 29.02.2013 № 306,   діяльність відповідача віднесено до високого ступеню прийнятого ризику господарської діяльності. В ході планової перевірки посадовою особою органу державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки були виявлені факти порушення  вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту та складено акт №249 від 24.04.2014 року. Даним актом встановлено 29 порушень вимог Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 №126, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.11.2004 за № 1410/10009 (далі - НАПБ А.01.001-2004); Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах,  в організаціях, установах та на  небезпечних  територіях, затверджених наказом МНС України 15.08.2007 № 557, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 3 вересня 2007 за  № 1006/14273 та Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 року № 5403-VI (далі КЦЗУ),  з яких  24   створюють загрозу життю та здоров'ю людей у будівлі  бази відпочинку «Примус» суб'єкта господарювання ТОВ «ЗЕТ-ТУР», розташованої за адресою: 84130, Донецька область, м.Святогірськ вул. 60 років Жовтня, 1 корпус 119. А тому, просили задовольнити позов у повному обсязі. Представник позивача надав заяву про розгляд справи у письмовому провадженні, на позовних вимогах наполягав, крім того, зазначив, що станом на 29.05.2014 інформації щодо усунення виявлених порушень не має. Представник відповідача не з'явився до суду про дату, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином. Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги  підлягають частковому задоволенню з наступних підстав. 6 Державний пожежно-рятувальний загон Головного управління ДСНС України у Донецькій області, зареєстрований виконавчим комітетом Слов»янської міської ради 12.07.2012 року, ідентифікаційний код юридичної особи – 38177202.   Згідно пункту 1 та підпункту 63 пункту 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (далі - ГУ ДСНС України у Донецькій області), ГУ ДСНС України у Донецькій області є територіальним органом ДСНС України у Донецькій області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства. Одним із основних завдань позивача на виконання Положення, є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб на території відповідної адміністративної одиниці, проведення інших заходів, спрямованих на попередження виникнення надзвичайних ситуацій та пожеж, мінімізації їх наслідків. Згідно ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. Відповідно до ст. 1 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ” держаний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади. їх територіальних органів державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Позивачем видано посвідчення на проведення перевірки від 07.04.2014 за № 295 для проведення планової перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту бази відпочинку “Примус” ТОВ «Зет-Тур» розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1. За період з 11.04.2014 по 24.04.2014  посадовими особами 6 Державного пожежно-рятувального загону проведено планову перевірку  бази відпочинку “Примус” ТОВ «Зет-Тур» розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 стосовно дотримання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту. В ході проведення перевірки посадовими особами було виявлено 29 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 24 порушення створює загрозу життю та здоров'ю людей а саме: п. 3.2 НАПБ А.01.001-2004 керівником підприємства не визначено обов'язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки; п. 3.3 НАПБ А.01.001-2004 Наказом (або інструкцією загально об'єктовій) не визначено  відповідний протипожежний режим, у тому числі: можливість паління (місце для куріння), застосування відкритого вогню, побутових нагрівальних приладів; порядок проведення тимчасових пожежонебезпечних робіт (у тому числі зварювальних); правила проїзду та стоянки транспортних засобів; місця для зберігання і допустима кількість сировини, напівфабрикатів та готової продукції, які можуть одночасно знаходитися у виробничих приміщеннях і на території (у місцях зберігання); порядок відключення від мережі електрообладнання у разі пожежі; порядок огляду й зачинення приміщень після закінчення роботи; порядок проходження посадовими особами навчання й перевірки знань з питань пожежної безпеки, а також проведення з працівниками протипожежних інструктажів та занять з пожежно-технічного мінімуму з призначенням відповідальних за їх проведення; порядок організації експлуатації і обслуговування наявних технічних засобів протипожежного захисту (протипожежного водопроводу, насосних станцій, установок пожежної сигналізації, автоматичного пожежогасіння, димовидалення, вогнегасників тощо); порядок проведення планово-попереджувальних ремонтів та оглядів опалювального, вентиляційного, технологічного та іншого інженерного обладнання; дії працівників у разі виявлення пожежі; порядок збирання членів добровільної попереджувальних ремонтів та оглядів опалювального, вентиляційного, технологічного та іншого інженерного обладнання; дії працівників у разі виявлення пожежі; порядок збирання членів добровільної пожежної дружини та відповідальних посадових осіб у разі виникнення пожежі, виклику вночі, у вихідні й святкові дні; п. 3.4 НАПБ А.01.001-2004 відсутня  загально об'єктову інструкцію про заходи пожежної безпеки; п. 3.8 НАПБ А.01.001-2004 територія об'єкту не забезпечена  відповідними знаками безпеки; п. 3.19 НАПБ А.01.001-2004 посадовою особою  не пройдено  навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки; п. 4.1.17 НАПБ А.01.001-2004 на території на видних місцях не встановлено таблички із зазначенням порядком виклику пожежної охорони, місць розміщення первинних засобів пожежогасіння; п. 3.18 НАПБ А.01.001-2004 не проведено   інструктаж з працівниками з питань пожежної безпеки; п. 3.18  п. 1.3 НАПБ А.01.001-2004, НАПБ Б.02.004-2004 не організовано проведення навчання й перевірки знань по пожежно-технічному мінімуму (відповідно до переліку посад:   обслуговуючий персонал бази відпочинку  та інших категорій які потребують більш поглиблених знань); п. 6.3.1.3 НАПБ А.01.001-2004 не проведено перевірку працездатності пожежного  гідранту розташованого на території бази (перевірка проводиться не рідше двох разів на рік (навесні й восени)); п. 6.3.1.11 НАПБ А.01.001-2004 не встановлено  біля місця розташування пожежного гідранту покажчик  (об'ємні зі світильником або плоскі із застосуванням світловідбивних покриттів) з нанесеними на них: для пожежного гідранта - літерним індексом ПГ, цифровими значеннями відстані в метрах від покажчика до гідранта, внутрішнього діаметра трубопроводу в міліметрах, зазначенням виду водогінної мережі (тупикова чи кільцева); п. 6.4.18 НАПБ А.01.001-2004 не проведено  технічне обслуговування вогнегасників у відповідності до Правил експлуатації вогнегасників, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 02.04.2004 N 152 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 29.04.2004 за N 555/9154, а також ДСТУ 4297-2004 "Технічне обслуговування вогнегасників. Загальні технічні вимоги"; п. 6.4.19 НАПБ А.01.001-2004 вогнегасники не позначено обліковими (інвентарними) номерами за прийнятою на об'єкті системою нумерації; п. 6.4.16 НАПБ А.01.001-2004 не розміщено у коридорах переносні вогнегасник шляхом навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для їх повного відчинення; п. 6.4.10 НАПБ А.01.001-2004 над вогнегасниками у приміщеннях не встановлено   вказівні знаки встановленого зразка згідно ДСТУ  ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір»; п. 3.5 НАПБ А.01.001-2004 не відкориговано  поверхові плани евакуації на випадок виникнення пожежі на кожному поверсі. (згідно існуючих сигнальних позначень (ДСТУ 7317:2013)); п. 7.1.17 НАПБ А.01.001-2004 черговий персонал (адміністратора) не забезпечено індивідуальними засобами захисту органів дихання для організації евакуації людей у разі виникнення пожежі; п. 5.1.34 НАПБ А.01.001-2004 не проведено  вимірювання опору ізоляції силової та освітлювальної мережі; п. 4.3.11 НАПБ А.01.001-2004 встановлено на шляху евакуації (центральний вхід)  розсувні автоматичні  двері які перешкоджають вільній евакуації людей; п. 4.3.11 НАПБ А.01.001-2004 улаштовано на шляху евакуації (запасний вихід першого поверху)  поріг, який перешкоджає вільній евакуації людей; п. 4.3.11 НАПБ А.01.001-2004 улаштовано на шляхах евакуації (коридорах, сходах)  горюче облицювання стін; п. 5.1.25 НАПБ А.01.001-2004 несправні  світильники аварійного освітлення; п. 6.1. 3 додаток Л п. л.6.4 НАПБ А.01.001-2004 ДБН В.2.5-56:2010 не проведено технічне обстеження автоматичної пожежної сигналізації (АПС), щодо технічної можливості  та економічної доцільності використання її за призначенням. (після 10 років роботи АПС); п. 5.1.35 додаток «А» пункт 15 НАПБ А.01.001-2004р.; ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «УЛАШТУВАННЯ  БЛИСКАВКОЗАХИСТУ БУДІВЕЛЬ  І  СПОРУД» не обладнано  будівлю блискавко захистом; п. 2  ст. 57 Кодексу цивільного захисту України відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; стаття 133 КЦЗУ Відсутній договір (угоду) про обов`язкове обслуговування державними аварійно-рятувальними службами (тільки для об`єктів і територій, визначених у постанові Кабінету Міністрів України від 04.08.2000 № 1214). Суд зазначає, що позивачем до суду надано відомості, що станом на 29.05.2014 жодне виявлене порушення при плановій перевірці відповідачем не виконано. Відповідно до статті 1 Кодексу Цивільного захисту України встановлено, що Кодекс регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності. Згідно ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить:складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" держаний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Статтею 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом. У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом. Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність. Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду. Відповідно до наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 листопада 2004р. за № 1410/10009, затверджено Правила пожежної безпеки в Україні. Пунктом 1 Правил, визначено, що Правила пожежної безпеки в Україні (далі - Правила) є обов'язковими для виконання всіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями (незалежно від виду їх діяльності та форм власності), посадовими особами та громадянами. Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки, чинність яких поширюється на підприємства, установи, організації та інші об'єкти (будівлі, споруди, технологічні лінії тощо), а також житлові будинки, що експлуатуються, будуються, реконструюються, технічно переоснащуються і розширюються, за винятком підземних споруд та транспортних засобів, вимоги до яких визначаються у спеціальних нормативних документах. Відповідачем, не надано доказів до суду щодо усунення виявлених порушень в акті перевірки від 24.04.2014 року № 249, також, суд зазначає, що відповідачем не оскаржено акт перевірки від 24.04.2014 року № 249 відповідача до суду. Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області підлягають задоволенню в частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю “Зет-Тур” про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до ТОВ “Зет-Тур” у вигляді повного зупинення, до повного усунення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, експлуатації будівлі бази відпочинку “Примус” розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 корпус 119. З приводу позовних вимог позивача щодо знеструмлення та опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, покладення виконання та контроль виконання судового рішення на позивача, суд зазначає наступне. Відповідно до п. 5 ст. 4 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 256 КАС України, негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей. Позивачем не надано доказів того, що база відпочинку “Примус” яка  розташована за адресою : 84130, Донецька область, м. Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 корпус 119 підключена до електропостачання окремо, та є можливість її відключення без  знеструмлення інших об'єктів. Також, суд зазначає, що позовні вимоги про знеструмлення та опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, покладення виконання та контроль виконання судового рішення на позивача не ґрунтується на нормах матеріального права. Відповідно до ч.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.    Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 183-2, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -                                                   ПОСТАНОВИВ: Адміністративний  позов 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю “Зет-Тур” про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до ТОВ “Зет-Тур” у вигляді повного зупинення, до повного усунення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, експлуатації будівлі бази відпочинку “Примус” розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 корпус 119 шляхом знеструмлення та опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, покладення виконання та контроль виконання судового рішення на позивача  – задовольнити частково. Застосувати до ТОВ “Зет-Тур” заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення, до повного усунення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, експлуатації будівлі бази відпочинку “Примус” розташованої за адресою : 84130, Донецька область, м.Святогірськ, вул.60 років Жовтня, 1 корпус 119. В решті позовних вимог – відмовити. Постанова підлягає негайному виконанню. Особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її отримання.                      Суддя                                                                            Аканов О.О.  

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2014
Оприлюднено27.06.2014
Номер документу39392926
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/5703/14

Постанова від 29.05.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні