Постанова
від 17.04.2014 по справі 826/2899/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 Вн. № 1/64 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И (в порядку скороченого провадження) м. Київ 17 квітня 2014 року                    15:40                               № 826/2899/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Клочкова Н.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом  Заступника прокурора Оболонського району м. Києва в інтересах держави  в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії  з цінних паперів та фондового ринку до  Акціонерного товариства "Карі Ентерпрайз" про  стягнення заборгованості в сумі 1 700,00 грн., В С Т А Н О В И В: Заступник прокурора Оболонського району м. Києва в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до акціонерного товариства "Карі Ентерпрайз" (далі - відповідач) про стягнення суми штрафу в розмірі 1 700,00 грн. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.03.2014 відкрито скорочене провадження в адміністративній справі № 826/2899/14. Ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.03.2014 про відкриття скороченого провадження у справі № 826/2899/14 06.03.2014 була направлена рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: 04216, м. Київ, вул. Прирічна, 9. Однак, конверт з вказаною ухвалою повернувся до суду. Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судове рішення вважається врученим, у тому числі у разі повернення поштового відправлення, яке не вручено адресату з незалежних від суду причин, та у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за адресою, повідомленою цими особами суду, або за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Відтак, враховуючи, що судове рішення не було вручено відповідачу з незалежних від суду причин, суд дійшов висновку, що ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.03.2014 про відкриття скороченого провадження у справі № 826/2899/14 вважається врученою відповідачу. Відповідно до ч. 4 ст. 1832 КАС України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. З огляду на викладене, справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів. Частиною 6 ст. 1832 КАС України встановлено, що у постанові, прийнятій у скороченому провадженні, зазначаються: 1) дата, час та місце її прийняття; 2) найменування адміністративного суду, прізвище та ініціали судді, який прийняв постанову; 3) ім'я (найменування) сторін; 4) предмет адміністративного позову; 5) положення закону, якими суд керувався і на підставі яких задоволено позов; 6) висновок суду про повне або часткове задоволення чи відмову у задоволенні вимог адміністративного позову з посиланням на досліджені судом докази; 7) розподіл судових витрат; 8) обов'язок відповідача виконати постанову негайно, крім постанови в адміністративній справі, передбаченій пунктом 2 частини першої цієї статті; 9) строк набрання постановою законної сили та порядок її оскарження. Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження та прийняття рішення по справі, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне. Положення закону, якими суд керувався і на підставі яких задоволено позов: Згідно ст. 1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Відповідно до ст. 5 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Статтею 2 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється з метою, зокрема, дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог актів законодавства. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до ч. 3 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті. Частиною 6 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття. Згідно п. 1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 № 1591, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.02.2007 за № 97/13364, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним. Відповідно до ч. 1 розділу XIV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 № 1470, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2012 за № 1855/22167, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери (далі - розпорядження про усунення порушень) виноситься уповноваженою особою за наслідками розгляду справи про правопорушення одночасно з постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у разі, якщо на момент розгляду справи порушення не усунуто. Пунктом 10 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства. Згідно пункту 14 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Як вбачається з матеріалів справи, позивачем у відношенні відповідача було винесено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 20.08.2013 № 2048-ЦД-1-Е, відповідно до якого встановлено, що відповідачем не опубліковано до 30.04.2013 регулярну річну інформацію за 2012 рік в офіційному друкованому виданні. Постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 04.09.2013 № 2067-ЦД-1-Е за неопублікування регулярної річної інформації про результати фінансово-господарської діяльності за 2012 рік в офіційному друкованому виданні по відношенню до акціонерного товариства "Карі Ентерпрайз" було застосовано штрафну санкцію у розмірі 1 700,00 грн. Вищевказані обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи документами, зокрема: копією фіскального чеку про направлення на адресу відповідача адміністративного позову з додатками; копією супровідного листа разом з копією постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 04.09.2013 № 2067-ЦД-1-Е; копією постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 20.08.2013; копією акта про правопорушення на ринку цінних паперів від 20.08.2013 № 2048-ЦД-1-Е разом з копією поштового реєстру та фіскального чеку; копією відомостей з ЄДР. Відповідно до п. 5 ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.    Статтею ст. 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Згідно ст. 121 Конституції України прокуратура України становить єдину систему, на яку покладається, зокрема, представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом. Відповідно до ч. 5 ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру" за наявності підстав, передбачених частинами другою - четвертою цієї статті, з метою представництва громадянина або держави прокурор має право в порядку, передбаченому процесуальним законом звертатися до суду з позовами (заявами, поданнями). Частиною 3 ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави. Беручи до уваги вищевикладені положення законодавства та встановлені по справі обставини, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог. Згідно п. 8 ч. 6 ст. 1832 КАС України відповідач зобов'язаний виконати постанову негайно. Оскільки позивачем у справі є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - юридична особа, та враховуючи, що позивачем не було здійснено документально підтверджених судових витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, - судові витрати з відповідача не стягуються. Керуючись ст.ст. 69 - 71, ст. 94, ст.ст. 158-163, ст. 1832, ст. 186, ст. 254, ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд – П О С Т А Н О В И В: 1. Адміністративний позов задовольнити повністю. 2. Стягнути з акціонерного товариства "Карі Ентерпрайз" (ідентифікаційний код 22936587) штраф у розмірі 1 700,00 грн. (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.) на користь Державного бюджету України на рахунок, відкритий у Державному казначействі за місцем знаходження платника за балансовим рахунком 3111, код бюджетної класифікації 21081100, символ банку 106. 3. Судові витрати стягненню з відповідача не підлягають. 4. Постанова суду підлягає негайному виконанню. Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Суддя                                                                                                Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.04.2014
Оприлюднено26.06.2014
Номер документу39436646
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/2899/14

Постанова від 17.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні