Постанова
від 12.06.2009 по справі 2а-5636/08/1
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ОКРУЖНИЙ

АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ

РЕСПУБЛІКИ КРИМ

 

вул.

Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

 

       

ПОСТАНОВА

Іменем

України

 

12.06.09

Справа №2а-5636/08/1

 

  

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі

головуючої судді   Трещової О.Р., при

секретарі Єлжовій Н.М., за участю

представника позивача - ОСОБА_1,

розглянув у відкритому судовому

засіданні адміністративну справу  

за позовом  Державної податкової інспекції в м. Євпаторії

АР Крим до Товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія"

про стягнення,

Суть спору : До Окружного

адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернулася  з позовом Державна податкова інспекція в м.

Євпаторії АР Крим до Товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія"

про стягнення заборгованості перед бюджетом зі сплати штрафних санкцій в сумі

6879, 03 гривень.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що

ТОВ "Мрія" зареєстроване як платник податків в ДПІ в м. Євпаторії

АРК. Співробітниками ДПІ в м. Євпаторії АРК були проведені перевірки  господарських одиниць, які належать ТОВ

"Мрія" та були встановлені порушення 

Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту

етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів» №

481/95-ВР від 19.12.1995 року, Закону України «Про застосування реєстраторів

розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та

послуг»  № 265/95-ВР від 06.07.1995 року,

Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності» № 98/96

- ВР від 23.03.1996 року.

За результатами перевірок складено

акти від 29.07.2008 року № 004321, від 19.08.2008 року № 004025, від 25.08.2008

року № 004010, від 26.08.2008 року № 005072. На підставі актів перевірок

прийнято рішення про застосування  штрафних

санкцій  № 081422303 від 22.08.2008 року

в сумі 869,25 гривень, № 081432303 від 22.08.2008 року в сумі  20,64 гривень, № 0081442303 від 22.08.2008

року в сумі  1700,00 гривень, №

0082632303 від 09.09.2008 року в сумі 1038,50 гривень, № 0083352303 від

15.09.2008 року в сумі 425,00 гривень, № 0083362303 від 15.09.2008 року в сумі

20,64 гривень, № 0083372303 від 15.09.2008 року в сумі 1700,00 гривень, №

083282303 від 15.09.2008 року в сумі 785,00 гривень, № 0083292303 від

15.09.2008 року в сумі 320,00 гривень. Станом на 23.10.2008 року за

відповідачем є заборгованість перед бюджетом зі сплати штрафних санкцій в сумі

6879, 03 гривень

Ухвалою Окружного адміністративного

суду Автономної Республіки Крим від 28.10.2008 

року позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою Севастопольського

апеляційного адміністративного суду від 28.01.2009 року Ухвалу Окружного

адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 28.10.2008  року про залишення без руху позовної заяви

Державної податкової інспекції в м. Євпаторії АР Крим до Товариства з обмеженою

відповідальністю "Мрія" про стягнення скасовано.

Ухвалою Окружного адміністративного

суду Автономної Республіки Крим від 03.03.2009 

року відкрито провадження по справі.

Ухвалою Окружного адміністративного

суду Автономної Республіки Крим від 03.03.2009 року закінчено підготовче

провадження та справу призначено до судового розгляду.

Поштою 07.05.2009 року від позивача

надійшла заява про зміну позовних вимог, оскільки станом на  27.04.2009 року заборгованість Товариства з

обмеженою відповідальністю "Мрія" 

перед бюджетом збільшилась на підставі того, що позивачем були проведені

перевірки господарських одиниць, які належать ТОВ "Мрія", встановлено

перелік порушень та застосовано нові штрафні санкції.

Ухвалою Окружного адміністративного

суду Автономної Республіки Крим від 18.05.2009 року у задоволенні клопотання

позивача про зміну та доповнення позовних вимог відмовлено оскільки позивач

одночасно змінив як підставу так і предмет позовних вимог.

У судовому  засіданні представник позивача відкликала

позовні вимоги про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю

"Мрія" заборгованості перед бюджетом в сумі 785,00 гривень за  рішенням про застосування  штрафних санкцій  № 083282303 від 15.09.2008 року у зв'язку з

оплатою зазначеної суми відповідачем.

Ухвалою Окружного адміністративного

суду Автономної Республіки Крим від 12.06.2009 року позовні вимоги ДПІ в м.

Євпаторії АРК в частині стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю

"Мрія" заборгованості перед бюджетом в сумі 785,00 гривень залишено

без розгляду на підставі п. 5 частини1 статті 155 КАС України.

У судовому  засіданні представник позивача уточнені

позовні вимоги підтримала у повному обсязі та пояснила, що на час розгляду

справи за відповідач має заборгованість перед бюджетом зі сплати штрафних

санкцій, що застосовані до нього за порушення 

Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту

етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів» №

481/95-ВР від 19.12.1995 року, Закону України «Про застосування реєстраторів

розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та

послуг»  № 265/95-ВР від 06.07.1995 року,

Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності» №

98/96 - ВР від 23.03.1996 року на підставі актів перевірок від 29.07.2008 року

№ 004321, від 19.08.2008 року   № 004025,

від 25.08.2008 року № 004010, від 26.08.2008 року № 005072 рішеннями

податкового органу № 081422303 від 22.08.2008 року в сумі 869,25 гривень, №

081432303 від 22.08.2008 року в сумі 

20,64 гривень, № 0081442303 від 22.08.2008 року в сумі  1700,00 гривень, № 0082632303 від 09.09.2008

року в сумі 1038,50 гривень, № 0083352303 від 15.09.2008 року в сумі 425,00

гривень, № 0083362303 від 15.09.2008 року в сумі 20,64 гривень, № 0083372303

від 15.09.2008 року в сумі 1700,00 гривень, № 0083292303 від 15.09.2008 року в

сумі 320,00 гривень.

Оскільки у добровільному порядку

ТОВ «Мрія» зазначені суми не сплачено просила задовольнити позовні вимоги у

повному обсязі.

У судове засідання, призначене на

18.05.2009 року відповідач не з'явився, повідомлений належним чином про час,

дату та місце розгляду справи, що підтверджується поштовим повідомленням про

вручення № 07610748, про причини неявки суд не повідомив, клопотання про розгляд

справи за його відсутності, заперечення на позов, будь - які докази до суду не

надав.

У судове засідання, призначене на

12.06.2009 року відповідач вдруге  не

з'явився, повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи,

що підтверджується поштовим повідомленням про вручення № 3620 про причини

неявки суд не повідомив,  заперечення на

позов, будь - які докази, клопотання до суду не надав.

На підставі викладеного, суд вважає

можливим відповідно до статті 128 КАС України 

розглядати справу за відсутністю відповідача, повідомленого належним

чином про час, дату та місце розгляду справи на підставі наявних у справі

доказів.

Заслухавши представника позивача,

дослідивши матеріали справи та оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд,-

                                                      ВСТАНОВИВ:

 Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України

завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів

фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових

відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого

самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при

здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому

числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно з  п. 4 частини 1 статті 17 КАСУ компетенція

адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних

повноважень у випадках, встановлених законом.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 КАСУ

справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на

вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією

зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня

посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські

функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих

повноважень.

Частиною 1,3  статті 4 Закону України “Про державну

податкову службу в Україні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ Державна податкова

адміністрація України є центральним органом виконавчої влади. Державні

податкові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах

у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції

підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці

Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

 Згідно п.2 ст.11 Закону України “Про державну

податкову службу в Україні” органи державної податкової служби мають право

здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за

товари(послуги) у встановленому законом порядку, наявністю свідоцтв про

державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на

провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню

відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення

органам, які видали ці документи, торгових патентів.      

 Відповідно до ст.ст.15,16 Закону України “Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг”  № 265/95-ВР від

06.07.1995 року (із змінами та доповненнями) контроль за додержанням суб'єктами

підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги),

інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України

шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством

України.

Відповідно до ст. 16 Закону

України  «Про державне регулювання

виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів» N 481/95-ВР від 19.12.1995 року, контроль за

дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також

інші органи в межах компетенції, визначеної законами України. На даний час,

органом ліцензування такого виду господарської діяльності є Регіональне

управління департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів ДПА України в АРК.

Відповідно до ст.  9 Закону України «Про патентування деяких

видів підприємницької діяльності» № 98/96 - ВР від 23.03.1996 року  контроль за дотриманням вимог цього Закону

здійснюється державними податковими органами та органами Міністерства

внутрішніх справ України.

 

Отже, враховуючи вищезазначене,

Державна податкова інспекція в м. Євпаторії АР Крим у відносинах з суб'єктом

підприємницької діяльності - юридичною особою ТОВ «Мрія» , під час реалізації

своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, являється

суб'єктом владних повноважень.

Відповідно до частини 1 статті

55  Господарського кодексу України

суб'єктом господарювання визнаються учасники господарських відносин, які

здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію

(сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і

несуть відповідальність за своїми 

зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків встановлених законом.

Згідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, створені

відповідно до Цивільного кодексу України, підприємства, створені відповідно до

Господарського кодексу України та зареєстровані в установленому законом порядку

визнаються суб'єктами господарювання.

ТОВ «Мрія» зареєстровано у

якості  суб'єкта підприємницької

діяльності юридичної особи 26.05.2000 

року Управлінням економіки Євпаторійської міської ради, ідентифікаційний

номер суб'єкта підприємницької діяльності в Державному реєстрі підприємств та

організацій  31010417, що підтверджується

свідоцтвом  про державну реєстрацію  юридичної особи від,   довідкою Державного комітету статистики АРК

№ 23/5-942, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних

осіб підприємців серії АБ № 517889 від 18.09.2008 року (а.с.6-9).

Судом встановлено, що 12.06.2000

року  ТОВ «Мрія» зареєстровано у якості

платника податків в Євпаторійській об'єднаній ДПІ в АР Крим за № 184, цей факт

підтверджується довідкою від 16.02.2004 року № 28-01/26, заявою ТОВ «Мрія» від

26.05.2000 року (а.с.10,11).

Таким чином, судом встановлено, що

відповідач є суб'єктом господарювання, юридичною особою, зобов'язаний

виконувати обов'язки, покладені на нього 

законами у зв'язку зі здійсненням господарської діяльності.

 

Судом встановлено, що 29 липня 2008

року  посадовими особами ДПІ в м.

Євпаторії АР Крим головними державними податковими ревізорами-інспекторами

ОСОБА_2. на підставі направлення № 1783 від 23.07.2008 року, ОСОБА_3. на

підставі направлення № 1784 від 23.07.2008 року проведено планову перевірку з

питань дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю "Мрія"

вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у

сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про патентування деяких

видів підприємницької діяльності», «Про державне регулювання виробництва і

обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових

виробів» шляхом перевірки господарського об'єкту, що належить відповідачу барна

стійка з літньою площадкою, розташована в м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна,

132 «Б», в результаті чого було складено акт перевірки щодо контролю за

здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу

суб'єктами підприємницької діяльності № 

004321 від 29 липня 2008 року 

(а.с. 19).

Судом встановлено, що проведення

перевірки ТОВ "Мрія", а саме господарської одиниці - торгівельного

павільйону «АВС», розташованого  в м.

Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132 «Б» передбачено у плані- графіку ДПІ в м.

Євпаторії на липень 2008 року.

В 

вищевказаному  акті зазначено, що

барна стійка з літньою площадкою, розташована в м. Євпаторія, вул.

Інтернаціональна, 132 «Б» прилягає до торгівельного павільйону «АВС».

Дозвіл на ведення торгівельної

діяльності в торгівельному павільйоні «АВС», розташованому  в м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132

«Б» надано рішенням виконавчого комітету Євпаторійської міської ради від

12.01.07 року № 2169.

З 

направленнями на перевірку бармен ОСОБА_4. була ознайомлена під розписку

та отримала їх копію, про що свідчить підписОСОБА_4. в направленнях на

перевірку, копії яких є в матеріалах справи.

В ході проведення перевірки ДПІ в

м. Євпаторії АРК було встановлено порушення п.п.3, 5, 6, 11, 13 ст.3, Закону

України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг” № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, що

зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1)          проведення розрахунків без використанням

книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки з додержанням

встановленого порядку їх ведення.

2)           не забезпечено зберігання

використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок

протягом трьох років після їх закінчення (на момент перевірки КУРО відсутня на

господарській одиниці)

3)           розрахункові операції через РРО

проводяться без використання режиму попереднього програмування за найменуванням

товару: згідно "Z-звіту" від 29.07.08 р. "алкогольні напої"

пробиваються через РРО без найменування товару.

4)          невідповідність суми готівкових

коштів в місці проведення розрахунків сумі коштів, що вказана в денному звіті

РРО: сума готівкових коштів в місці проведення розрахунків склала 349,85 грн.

(з урахуванням покупки), про що  барменом

ОСОБА_4. власноруч складено та підписано опис наявних грошових коштів на місці

проведення розрахунків,  а в денному

звіті РРО вказано суму 261,00 грн., тобто різниця наявних грошових коштів в

місці проведення розрахунків встановлена в розмірі 88,85 грн.

5)          проведення реєстраційної операції

через РРО, який зареєстрований за іншою господарською одиницею.

Також в ході перевірки працівниками

ДПІ в м. Євпаторії АРК було встановлено порушення статті 15 Закону України  «Про державне регулювання виробництва і обігу

спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових

виробів» N 481/95-ВР від 19.12.1995 року, що зафіксовано і в висновку до акту,

а саме:

1)          здійснення роздрібної торгівлі алкогольними

напоями без наявності відповідної ліцензії (здійснено продаж 1 пляшки горілки

«Finlandia» 1 л. за ціною 200,00 гривень).

2)          здійснення  торгівлі алкогольними напоями на розлив у не

передбаченому для цього місці (100 грамів вина «Совіньон» за ціною 3,00

гривень).

Також в ході перевірки працівниками

ДПІ в м. Євпаторії АРК було встановлено порушення ч.1 статті 3, ч. 1 статті 7

Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності» №

98/96 - ВР від 23.03.1996 року, що зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1) здійснення операцій,

передбачених цим Законом, без одержання відповідних торгових патентів.

Акт перевірки був підписаний

барменом  ОСОБА_4.  29.07.08, про що свідчить підпис вказаної

особи на акті перевірки (а.с. 20).

 

На підставі акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 22.08.2008 року:

- № 00814422303 на суму штрафних

санкцій у розмірі 869,25 гривень (а.с.16).

Відповідно до розрахунку фінансових

санкцій за актом перевірки від 29.07.08 року 

ТОВ «Мрія» зазначено:

-          за порушення пункту 13 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - незабезпечення  відповідності готівкових коштів на місці

проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному звіті реєстратора -

застосована фінансова санкція у п'яти кратному розмірі суми, на яку виявлено

невідповідність - 88,85 гривень х 5 = 444,25 гривень;

за порушення пункту 3 статті 3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995

року -  застосування при здійсненні

розрахункових операцій непереведеного у фіскальний режим роботи,

незареєстрованого, неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого

порядку реєстратора розрахункових операцій - 

застосована фінансова санкція у розмірі двадцяти неоподатковуваних

мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 20 = 340,00 гривень.

- за порушення пункту 11 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - 

проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму

попереднього програмування за найменуванням - застосована фінансова санкція у

розмірі 5-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 5 =

85,00 гривень.

Загальна сума фінансових санкцій

складає  869,25 гривень.

Перевіряючи правомірність

нарахування та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено

наступне.   

Згідно з п.3 статті  3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані застосовувати

реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру

реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого  порядку їх застосування.                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                

Відповідно до п.2 ст. 17 Закону

України № 265/95 від 06.07.1995 року за порушення вимог цього Закону до

суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за

товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби

України застосовуються фінансові санкції у розмірі  двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян у разі застосування при здійсненні розрахункових операцій

непереведеного у фіскальний режим роботи, незареєстрованого, неопломбованого

або опломбованого з порушенням встановленого порядку реєстратора розрахункових

операцій.

Судом встановлено, що за Актом

перевірки реєстраційне посвідчення, довідка про опломбування по РРО типу ДАТЕКС

МП-50 з заводським номером 0109005466 не надані.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі  двадцяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 20 = 340,00

гривень.

Згідно з п.11 статті  3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові

операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму

попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх

кількості.

Відповідно до п.6 ст. 17 Закону

України № 265/95 від 06.07.1995 року за порушення вимог цього Закону до

суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за

товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби

України застосовуються фінансові санкції у розмірі  п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян  у разі проведення розрахункових

операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму

попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх

кількості.

Судом встановлено, що за Актом

перевірки згідно "Z-звіту" від 29.07.08 року "алкогольні

напої" пробиваються через РРО без найменуванням товару.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 х

5 = 85,00 гривень.

Згідно з п.13 статті  3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані забезпечувати

відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі

коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у

випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за

розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Відповідно до статті 22 Закону

України № 265/95 від 06.07.1995 року  у

разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків

сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання

розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями,

виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності

застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено

невідповідність .

Відповідно до ст.2 Закону України №

265/95 від 06.07.1995 року місце проведення  

розрахунків   -   місце, 

де здійснюються розрахунки із покупцем 

за  продані  товари 

(надані  послуги)  та зберігаються  отримані 

за  реалізовані  товари 

(надані  послуги) готівкові

кошти. 

Судом встановлено, що під час

проведення перевірки відповідності суми коштів на місці проведення розрахунків

сумі коштів, зазначеній в денному звіті реєстратора розрахункових операцій ТОВ

«Мрія» - торгівельного павільйону «АВС», розташованого  в м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132

«Б» виявлена різниця,  яка складає 88,85  гривень (349,85 гривень - 261,00 гривень).

Отже, суд зазначає, що позивачем

вірно застосована  фінансова санкція у

п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність, а саме: 88,85

гривень х 5 = 444,25 гривень.

З урахуванням вищенаведеного

загальна сума штрафних (фінансових) санкцій, що застосована до відповідача за

рішенням від 22.08.2008 року № 00814422303 складає 869,25 гривень.   Всі вище зазначені порушення були зазначені

в Акті  № 

004321 від 29 липня 2008 року.

Таким чином, суд приходить до

висновку, що рішення від 22.08.2008 року № 00814422303 ДПІ  в м. Євпаторії АРК про застосування штрафних

(фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму 869,25 гривень прийнято

відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних повноважень.

Рішення № 00814422303 на суму

штрафних санкцій у розмірі 869,25 гривень одержано бухгалтером відповідача

22.08.2008 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці рішення.

 

За результатами акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 22.08.2008 року:

-          № 0081442303 на суму штрафних санкцій

у розмірі 1700,00 гривень (а.с.18).

Зазначене рішення застосовано за

порушення статті 15-3 Закону України 

«Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,

коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів» - за

здійснення  торгівлі алкогольними напоями

на розлив у не передбаченому для цього місці застосована фінансова санкція в

розмірі 1700 гривень.

Перевіряючи правомірність

нарахування та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено

наступне.

Статтею 15-3  Закону України  «Про державне регулювання виробництва і обігу

спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових

виробів» встановлено обмеження щодо продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів

у не визначених для цього місцях торгівлі.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки встановлено факт реалізації товару : 1 пляшки горілки

«Finlandia» 1 л. за ціною 200,00 гривень та 100 грамів вина «Совіньон» за ціною

3,00 гривень. В акті також зафіксовано, що ліцензії на право реалізації

алкогольних виробів  у тому числі на

розлив  не надані. У той же час в акті

зазначено, що надано додаток до ліцензії № 883318 на право роздрібної торгівлі

алкогольними напоями, виданої ТОВ «Мрія», проте місце  здійснення торгівлі значиться - торгівельний

павільйон «АВС», розташований  в м.

Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132 «Б» у той час як реалізація алкогольних

напоїв на розлив здійснюється на господарському об'єкті, що належить

відповідачу - барна стійка з літньою площадкою, розташована в м. Євпаторія,

вул. Інтернаціональна, 132 «Б».

Як зазначалося раніше, контроль за

дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також

інші органи в межах компетенції, визначеної законами України. На даний час,

органом ліцензування такого виду господарської діяльності є Регіональне

управління департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів ДПА України в АРК.

Відповідальність за порушення норм

цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і

плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим

ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим,

алкогольними напоями та тютюновими виробами встановлена статтею 17 Закону

України  «Про державне регулювання

виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів».

Відповідно до абз.8 ч.2 ст.17

Закону України  «Про державне регулювання

виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів» за порушення вимог статті 15-3 цього закону

застосовується фінансова санкція в розмірі 1700 гривень.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція у  розмірі 1700 гривень.

Таким чином, суд приходить до

висновку, що рішення від 22.08.2008 року № 0081442303 ДПІ  в м. Євпаторії АРК про застосування штрафних

(фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму 1700,00 гривень прийнято

відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних повноважень.

Рішення № 0081442303 на суму

штрафних санкцій у розмірі 1700,00 гривень одержано бухгалтером відповідача

22.08.2008 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці рішення.

 

За результатами акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 22.08.2008 року:

-          № 0081432303 на суму штрафних санкцій

у розмірі 20,64 гривень (а.с.17).

Відповідно до розрахунку фінансових

санкцій за актом перевірки від 29.07.08 року 

ТОВ «Мрія» зазначено:

-          за порушення ч.1 статті 3, ч. 1

статті 7 Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької

діяльності» - здійснення торгівельної діяльності без придбання спеціального

патенту - застосовано штраф у подвійному розмірі вартості торгового патенту за

повний термін діяльності суб'єктів підприємницької діяльності із зазначеним

порушенням - 320,00 гривень / 31 день = 10,32 гривень на день х 2 = 20,64

гривень.

          Перевіряючи правомірність нарахування

та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено наступне.

Відповідно до частини 1  статті 3 Закону України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» патентуванню підлягає торговельна

діяльність, що здійснюється суб'єктами підприємницької діяльності або їх

структурними (відокремленими) підрозділами у пунктах продажу товарів. Під

торговельною діяльністю у цьому Законі слід розуміти роздрібну та оптову

торгівлю, діяльність у торговельно-виробничій (громадське харчування) сфері за

готівкові кошти, інші готівкові платіжні засоби та з використанням кредитних

карток.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки торговий патент відповідачем не надано.

Відповідальність суб'єктів

підприємницької діяльності за порушення вимог 

Закону  України «Про патентування

деяких видів підприємницької діяльності» передбачена статтею 8 зазначеного

закону.

Суб'єкти підприємницької

діяльності, що здійснюють торговельну діяльність, операції з торгівлі

готівковими валютними цінностями, операції з надання послуг у сфері грального

бізнесу та побутових послуг за здійснення операцій, передбачених цим Законом,

без одержання відповідних торгових патентів або з порушенням порядку

використання торгового патенту, передбаченого частиною другою статті 7 цього

Закону, сплачують штраф у подвійному розмірі вартості торгового патенту за

повний термін діяльності суб'єктів підприємницької діяльності із зазначеним

порушенням.

          Рішенням Євпаторійської районної ради

від 14.11.2007 року № 5-25/11 «Про встановлення вартості торгового патента на

здійснення торгівельної діяльності і діяльності з надання побутових послуг на

території м. Євпаторії» для здійснення торговельної діяльності в закладах

ресторанного господарства території міста по вул. Інтернаціональна з

реалізацією алкогольних напоїв встановлено вартість торговельного патенту в

розмірі 320,00 гривень.

Порушення у вигляді  здійснення торговельної діяльність ТОВ

«Мрія»  без одержання відповідного

торгового патенту встановлено 29.07.2008 року.

За таких обставин позивачем вірно

застосована  фінансова санкція у  розмірі 20,64 гривень (320,00 гривень / 31

день = 10,32 гривень на день х 2 = 20,64 гривень).

 Таким чином, суд приходить до висновку, що

рішення від 22.08.2008 року № 0081432303  

ДПІ  в м. Євпаторії АРК про

застосування штрафних (фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму 20,64

гривень прийнято відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних

повноважень.

Рішення № 0081432303  на суму штрафних санкцій у розмірі 20,64

гривень одержано бухгалтером відповідача 22.08.2008 року, що підтверджується

його особистим підписом на корінці рішення.

 

Судом встановлено, що 19 серпня

2008 року  посадовими особами ДПІ в м.

Євпаторії АР Крим головними державними податковими ревізорами-інспекторами

ОСОБА_2. на підставі направлення № 2096 від 19.08.2008 року, ОСОБА_3. на

підставі направлення № 2097 від 19.08.2008 року проведено планову перевірку з

питань дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю "Мрія"

вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у

сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про патентування деяких

видів підприємницької діяльності», «Про державне регулювання виробництва і обігу

спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових

виробів» шляхом перевірки господарського об'єкту, що належить відповідачу

магазин, розташований в м. Євпаторія, вул. Московська, буд. 9 «А», в результаті

чого було складено акт перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових

операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької

діяльності № 004025  від 19 серпня 2008

року  (а.с. 22).

Судом встановлено, що проведення

перевірки ТОВ "Мрія", а саме господарської одиниці - магазину,

розташованому в м. Євпаторія, вул. Московська, буд. 9 «А», передбачено у плані-

графіку ДПІ в м. Євпаторії на   серпень

2008 року.

З 

направленнями на перевірку завідувач магазиномОСОБА_5. був ознайомлений

під розписку та отримав їх копію, про що свідчить підпис  ОСОБА_5. в направленнях на перевірку, копії

яких є в матеріалах справи.

В ході проведення перевірки ДПІ в

м. Євпаторії АРК було встановлено порушення п.п.1, 2, 6, 13 ст.3, Закону

України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг” № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, що

зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1)          проведення  розрахункової операції без застосування

реєстратора розрахункових операцій (проведення операції на суму покупки 69,00

гривень без застосування РРО).

2)          не видача розрахункового документу

встановленої форми на повну суму проведеної операції.

3)          не забезпечення зберігання

використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок

протягом трьох років після їх закінчення

4)          невідповідність суми готівкових

коштів в місці проведення розрахунків сумі коштів, що вказана в денному звіті

РРО: сума готівкових коштів в місці проведення розрахунків склала 843,35 грн.

(з урахуванням покупки в сумі 69,00 гривень), про що складено опис наявних

грошових коштів на місці проведення розрахунків, який підписано завідувачем

магазиномОСОБА_5., а в денному звіті РРО вказано суму 635,65 грн., тобто

різниця наявних грошових коштів в місці проведення розрахунків встановлена в

розмірі 138,70 грн.

Акт перевірки був підписаний  завідувачем магазиномОСОБА_5. 19.08.08, про

що свідчить підпис вказаної особи на акті перевірки (а.с. 23).

На підставі акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 09.09.2008 року:

- № 0082632303 на суму штрафних

санкцій у розмірі 1038,50 гривень (а.с.21).

Відповідно до розрахунку фінансових

санкцій за актом перевірки від 19.08.08 року 

ТОВ «Мрія» зазначено:

- за порушення пункту 1 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - не проведення розрахункової

операції через РРО, не роздрукування відповідного розрахункового документа, що

підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без

використання розрахункової книжки - застосована фінансова санкція у п'яти

кратному розмірі суми операції - 69,00 х 5 = 345,00 гривень;

- за порушення пункту 13 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - незабезпечення  відповідності готівкових коштів на місці

проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному звіті реєстратора -

застосована фінансова санкція у п'яти кратному розмірі суми, на яку виявлено

невідповідність - 138,70 гривень х 5 = 693,50 гривень.

Загальна сума фінансових санкцій

складає  1038,50 гривень.

Перевіряючи правомірність

нарахування та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено

наступне.   

Відповідно до п.1 ст.3 Закону

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані  проводити розрахункові операції на повну суму

покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому

порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових

операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що

підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених

цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку

розрахункових книжок.

Судом встановлено, що до ТОВ «Мрія»

винятки, встановлені ст.9 Закону  щодо

невикористання  розрахункової книжки та

книги обліку розрахункових операцій не застосовуються, оскільки відповідач

здійснює реалізацію підакцизних товарів.

Відповідно до п.1 ст. 17 Закону за

порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які

здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних

органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у

п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які

виявлено невідповідність, у разі не проведення розрахункових операцій через

реєстратори розрахункових операцій або проведення її без використання

розрахункової книжки,  у разі

нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання

розрахункової операції.

Судом встановлено, що відповідач

19.08.2008 року здійснив реалізацію товару (однієї  пляшки горілки «Хортиця» 0,5 л. за ціною

18,00 гривень, 1 картки поповнення рахунку МТС «50» за ціною 51,00 гривень,

всього сума покупки склала 69,00 гривень) без використання реєстратора

розрахункових операцій  та невиданий

розрахунковий документ відповідної форми.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку не проведена розрахункова

операція, а саме:  69,00 х 5 = 345,00

гривень.

Судом встановлено, що під час

проведення перевірки відповідності суми коштів на місці проведення розрахунків

сумі коштів, зазначеній в денному звіті реєстратора розрахункових операцій ТОВ

«Мрія» -магазину, розташованому в м. Євпаторія, вул. Московська, буд. 9 «А»

-  виявлена різниця,  яка складає 138,70 гривень (843,35 гривень -

635,65 гривень - 69,00 гривень).

Отже, суд зазначає, що позивачем

вірно застосована  фінансова санкція у

п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність, а саме: 138,70

гривень х 5 = 693,50 гривень.

З урахуванням вищенаведеного

загальна сума штрафних (фінансових) санкцій, що застосована до відповідача за

рішенням від 09.09.2008 року № 0082632303 

складає 1038,50  гривень.   Всі вище зазначені порушення були зазначені

в Акті  № 004025  від 19 серпня 2008 року .

Таким чином, суд приходить до

висновку, що рішення від 09.09.2008 року № 0082632303  ДПІ  в

м. Євпаторії АРК про застосування штрафних (фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія»

на загальну суму 1038,50  гривень

прийнято відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних

повноважень.

Рішення №  0082632303 на суму штрафних санкцій у розмірі

1038,50  гривень одержано бухгалтером

відповідача 09.09.2008 року, що підтверджується його особистим підписом на

корінці рішення.

 

Судом встановлено, що 25 серпня

2008 року  посадовими особами ДПІ в м.

Євпаторії АР Крим головними державними податковими ревізорами-інспекторами

ОСОБА_6. на підставі направлення № 2123 від 19.08.2008 року, ОСОБА_7. на

підставі направлення № 2122 від 19.08.2008 року проведено планову перевірку з

питань дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю "Мрія"

вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у

сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про патентування деяких

видів підприємницької діяльності», «Про державне регулювання виробництва і

обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових

виробів» шляхом перевірки господарського об'єкту, що належить відповідачу барна

стійка з літньою площадкою, розташована в м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна,

132 «Б», в результаті чого було складено акт перевірки щодо контролю за

здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу

суб'єктами підприємницької діяльності № 

004010 від 25 серпня 2008 року 

(а.с. 27).

Судом встановлено, що проведення

перевірки ТОВ "Мрія", а саме господарської одиниці - торгівельного

павільйону, розташованого  в м.

Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132 «Б» передбачено у плані- графіку ДПІ в м.

Євпаторії на серпень 2008 року.

Дозвіл на ведення торгівельної

діяльності в торгівельному павільйоні «АВС», розташованому  в м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132

«Б» надано рішенням виконавчого комітету Євпаторійської міської ради від

12.01.07 року № 2169.

З 

направленнями на перевірку бармен ОСОБА_4. була ознайомлена під розписку

та отримала їх копію, про що свідчить підписОСОБА_4. в направленнях на

перевірку, копії яких є в матеріалах справи.

В ході проведення перевірки ДПІ в

м. Євпаторії АРК було встановлено порушення п.п. 6, 11 ст.3, Закону України

“Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг” № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, що

зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1)           не забезпечено зберігання

використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок

протягом трьох років після їх закінчення (на момент перевірки КУРО відсутня на

господарській одиниці);

2)           розрахункові операції через РРО

проводяться без використання режиму попереднього програмування за найменуванням

товару: згідно "Z-звіту" від 25.08.08 року  "алкогольні напої" пробиваються

через РРО без найменування товару.

Також в ході перевірки працівниками

ДПІ в м. Євпаторії АРК було встановлено порушення статей 15, 15-3 Закону

України  «Про державне регулювання

виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів» N 481/95-ВР від 19.12.1995 року, що зафіксовано і в

висновку до акту, а саме:

1)          здійснення роздрібної торгівлі алкогольними

напоями без наявності відповідної ліцензії (здійснено продаж 100 грамів горілки

«Немироф» за ціною 6,00 гривень).

2)          здійснення  торгівлі алкогольними напоями на розлив у не

передбаченому для цього місці (100 грамів горілки «Немироф» за ціною 6,00

гривень).

Також в ході перевірки працівниками

ДПІ в м. Євпаторії АРК було встановлено порушення п.1 статті 3 Закону України

«Про патентування деяких видів підприємницької діяльності» № 98/96 - ВР від

23.03.1996 року, що зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1)             здійснення операцій, передбачених

цим Законом, без одержання відповідних торгових патентів.

Акт перевірки був підписаний

барменом  ОСОБА_4.  25.08.08, про що свідчить підпис вказаної

особи на акті перевірки (а.с. 28).

 

На підставі акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 15.09.2008 року:

- № 0083352303 на суму штрафних

санкцій у розмірі 425,00 гривень (а.с.24).

Відповідно до розрахунку фінансових

санкцій за актом перевірки від 25.08.08 року 

ТОВ «Мрія» зазначено:

- за порушення пункту 11 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - 

проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму

попереднього програмування за найменуванням - застосована фінансова санкція у

розмірі 5-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 5 =

85,00 гривень.

- за порушення пункту 6 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - невикористання при здійсненні

розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, розрахункової книжки

чи книги обліку розрахункових операцій, або незберігання книг обліку

розрахункових операцій чи розрахункових книжок протягом встановленого терміну -

застосована фінансова санкція у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів

доходів громадян - 17,00 гривень х 20 = 340,00 гривень.

Загальна сума фінансових санкцій

складає  425,00 гривень.

Перевіряючи правомірність

нарахування та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено

наступне.   

Судом встановлено, що за Актом

перевірки згідно "Z-звіту" від 25.08.08 року "алкогольні

напої" пробиваються через РРО без найменуванням товару.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 х

5 = 85,00 гривень

Згідно з п.6 статті  3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані забезпечувати

зберігання використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових

книжок протягом трьох років після їх закінчення.

Відповідно до п.3 ст. 17 Закону

України № 265/95 від 06.07.1995 року за порушення вимог цього Закону до

суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за

товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби

України застосовуються фінансові санкції у розмірі  двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій у

випадках, визначених цим Законом, розрахункової книжки чи книги обліку

розрахункових операцій, або використання незареєстрованої належним чином

розрахункової книжки чи порушення встановленого порядку її використання, або

використання незареєстрованих чи непрошнурованих книг обліку розрахункових

операцій, або незберігання книг обліку розрахункових операцій чи розрахункових

книжок протягом встановленого терміну.

Судом встановлено, що відповідно до

акту перевірки книга обліку розрахункових операцій відсутня.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00

гривень х 20 = 340,00 гривень.

З урахуванням вищенаведеного

загальна сума штрафних (фінансових) санкцій, що застосована до відповідача за

рішенням від 15.09.2008 року № 0083352303 

складає 425,00 гривень.   Всі вище

зазначені порушення були зазначені в Акті 

№ 004010  від 25 серпня 2008 року

.

Таким чином, суд приходить до

висновку, що рішення від 15.09.2008 року № 0083352303   ДПІ  в

м. Євпаторії АРК про застосування штрафних (фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія»

на загальну суму 425,00 гривень прийнято відповідно до закону, обґрунтовано та

у межах наданих владних повноважень.

Рішення №  0083352303 на суму штрафних санкцій у розмірі

425,00 гривень одержано бухгалтером відповідача 15.09.2008 року, що

підтверджується його особистим підписом на корінці рішення.

 

На підставі акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про застосування

штрафних (фінансових) санкцій від 15.09.2008 року:

- № 0083372303 на суму штрафних

санкцій у розмірі 1700,00 гривень (а.с.26).

Зазначене рішення застосовано за

порушення статті 15-3 Закону України 

«Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,

коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів» - за

здійснення  торгівлі алкогольними напоями

на розлив у не передбаченому для цього місці застосована фінансова санкція в

розмірі 1700 гривень.

Перевіряючи правомірність нарахування

та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки встановлено факт реалізації товару : здійснено продаж 100 грамів

горілки «Немироф» за ціною 6,00 гривень . В акті також зафіксовано, що

здійснюється  реалізація алкогольних

напоїв на розлив для вживання на місці у торгівельному павільйоні,

розташованому  в м. Євпаторія, вул.

Інтернаціональна, 132 «Б» - барна стійка з літньою площадкою, розташована в м.

Євпаторія, вул. Інтернаціональна, 132 «Б», у той час як зазначений об'єкт не

має статусу підприємства загального харчування.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція у  розмірі 1700 гривень.

Таким чином, суд приходить до

висновку, що рішення від 15.09.2008 року № 0083372303ДПІ  в м. Євпаторії АРК про застосування штрафних

(фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму 1700,00 гривень прийнято

відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних повноважень.

Рішення № 0083372303 на суму штрафних

санкцій у розмірі 1700,00 гривень одержано бухгалтером відповідача 15.09.2008

року, що підтверджується його особистим підписом на корінці рішення.

 

За результатами акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про застосування

штрафних (фінансових) санкцій від 15.09.2008 року:

-          № 0083362303 на суму штрафних санкцій

у розмірі 20,64 гривень (а.с.25).

Відповідно до розрахунку фінансових

санкцій за актом перевірки від 25.08.08 року 

ТОВ «Мрія» зазначено:

-          за порушення п.1 статті 3 Закону України

«Про патентування деяких видів підприємницької діяльності» - здійснення

торгівельної діяльності без придбання спеціального патенту - застосовано штраф

у подвійному розмірі вартості торгового патенту за повний термін діяльності

суб'єктів підприємницької діяльності із зазначеним порушенням - 320,00 гривень

/ 31 день = 10,32 гривень на день х 2 = 20,64 гривень.

          Перевіряючи правомірність нарахування

та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки торговий патент відповідачем не надано.

Рішенням Євпаторійської районної

ради від 14.11.2007 року № 5-25/11 «Про встановлення вартості торгового патента

на здійснення торгівельної діяльності і діяльності з надання побутових послуг

на території м. Євпаторії» для здійснення торговельної діяльності в закладах

ресторанного господарства території міста по вул. Інтернаціональна з

реалізацією алкогольних напоїв встановлено вартість торговельного патенту в

розмірі 320,00 гривень.

Порушення у вигляді  здійснення торговельної діяльність ТОВ

«Мрія»  без одержання відповідного

торгового патенту встановлено 25.08.2008 року.

За таких обставин позивачем вірно

застосована  фінансова санкція у  розмірі 20,64 гривень (320,00 гривень / 31

день = 10,32 гривень на день х 2 = 20,64 гривень).

 Таким чином, суд приходить до висновку, що

рішення від 15.09.2008 року № 0083362303  

ДПІ  в м. Євпаторії АРК про

застосування штрафних (фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму 20,64

гривень прийнято відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих владних

повноважень.

Рішення № 0083362303  на суму штрафних санкцій у розмірі 20,64

гривень одержано бухгалтером відповідача 15.09.2008 року, що підтверджується

його особистим підписом на корінці рішення.

 

Судом встановлено, що 26 серпня

2008 року  посадовими особами ДПІ в м.

Євпаторії АР Крим головним державним податковим ревізором-інспектором  ОСОБА_8. на підставі направлення № 2243 від

20.08.2008 року, старшим державним податковим ревізором-інспектором ОСОБА_9. на

підставі направлення № 2242 від 20.08.2008 року проведено планову перевірку з

питань дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю "Мрія"

вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у

сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про патентування деяких

видів підприємницької діяльності», «Про державне регулювання виробництва і

обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових

виробів» шляхом перевірки господарського об'єкту, що належить відповідачу - бар

в магазині «Універмаг», розташований в м. Євпаторія, вул. Фрунзе, 24,  в результаті чого було складено акт перевірки

щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та

безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності №  005072 від 26 серпня 2008 року  (а.с. 31).

Судом встановлено, що проведення

перевірки ТОВ "Мрія", а саме господарської одиниці -  бар в магазині «Універмаг», розташований в м.

Євпаторія, вул. Фрунзе, 24 передбачено у плані- графіку ДПІ в м. Євпаторії на

серпень 2008 року.

З 

направленнями на перевірку бармен 

ОСОБА_10. був ознайомлений під розписку та отримав їх копію, про що

свідчить підпис  ОСОБА_10.  в направленнях на перевірку, копії яких є в

матеріалах справи.

В ході проведення перевірки ДПІ в

м. Євпаторії АРК було встановлено порушення п.п. 5, 9, 11, 13 ст.3, Закону

України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,

громадського харчування та послуг” № 265/95-ВР від 06.07.1995 року, що

зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1)          порушено порядок ведення книги обліку

розрахункових операцій;

2)          несвоєчасне роздрукування на

реєстраторах розрахункових операцій фіскального звітного чеку (чек за

15.08.2008 року роздруковано 16.08.2008 року);

3)           розрахункові операції через РРО

проводяться без використання режиму попереднього програмування за найменуванням

товару: згідно "Z-звіту" від 26.08.08 року;

4)          невідповідність суми готівкових

коштів в місці проведення розрахунків сумі коштів, що вказана в денному звіті

РРО: сума готівкових коштів в місці проведення розрахунків склала 359,00 грн.

(без урахування покупки), про що 

барменом ОСОБА_10.  власноруч

здійснено запис,  а в денному звіті РРО

вказано суму 355,00 грн., тобто різниця наявних грошових коштів в місці

проведення розрахунків встановлена в розмірі 4,00 гривень.

Також в ході перевірки працівниками

ДПІ в м. Євпаторії АРК було встановлено порушення статті 7 Закону України «Про

патентування деяких видів підприємницької діяльності» № 98/96 - ВР від

23.03.1996 року, що зафіксовано і в висновку до акту, а саме:

1)          порушено порядок використання

торгового патента.

Акт перевірки був підписаний

барменом  ОСОБА_10.  26.08.08, про що свідчить підпис вказаної

особи на акті перевірки (а.с. 32).

 

На підставі акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 15.09.2008 року:

- № 0083282303 на суму штрафних санкцій

у розмірі 785,00 гривень (а.с.29).

Відповідно до розрахунку фінансових

санкцій за актом перевірки від 26.08.08 року 

ТОВ «Мрія» зазначено:

-          за порушення пункту 13 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - незабезпечення  відповідності готівкових коштів на місці

проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному звіті реєстратора -

застосована фінансова санкція у п'яти кратному розмірі суми, на яку виявлено

невідповідність - 4,00 гривень х 5 = 20,00 гривень;

- за порушення пункту 11 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - 

проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму

попереднього програмування за найменуванням - застосована фінансова санкція у

розмірі 5-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 5 =

85,00 гривень.

- за порушення пункту 5 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - порушення порядку ведення книги

обліку розрахункових операцій - застосована фінансова санкція у розмірі

двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 20 =

340,00 гривень.

- за порушення пункту 9 статті 3

Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року - невиконання щоденного друку

фіскального звітного чеку - застосована фінансова санкція у розмірі двадцяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 гривень х 20 = 340,00

гривень.

Загальна сума фінансових санкцій

складає  785,00 гривень.

Перевіряючи правомірність

нарахування та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено

наступне.    

Судом встановлено, що за Актом

перевірки згідно "Z-звіту" від 26.08.08 року товари пробиваються

через РРО з порушенням порядку попереднього програмування за найменуванням

товару.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00 х

5 = 85,00 гривень.

Судом встановлено, що під час

проведення перевірки відповідності суми коштів на місці проведення розрахунків

сумі коштів, зазначеній в денному звіті реєстратора розрахункових операцій ТОВ

«Мрія» - бар в магазині «Універмаг», розташований в м. Євпаторія, вул. Фрунзе,

24 виявлена різниця,  яка складає 4,00

гривень (359,00 гривень - 355,00 гривень).

Отже, суд зазначає, що позивачем

вірно застосована  фінансова санкція у

п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність, а саме: 4,00

гривень х 5 = 20,00 гривень.

Згідно з п.5 статті  3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані у разі незастосування

реєстраторів розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом,

проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та

розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку їх ведення, крім

випадків, коли ведеться облік через електронні системи прийняття ставок, що

контролюються у режимі реального часу Державним казначейством України.

Відповідно до п.3 ст. 17 Закону

України № 265/95 від 06.07.1995 року за порушення вимог цього Закону до

суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за

товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби

України застосовуються фінансові санкції у розмірі  двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій у випадках,

визначених цим Законом, розрахункової книжки чи книги обліку розрахункових

операцій, або використання незареєстрованої належним чином розрахункової книжки

чи порушення встановленого порядку її використання, або використання

незареєстрованих чи непрошнурованих книг обліку розрахункових операцій, або

незберігання книг обліку розрахункових операцій чи розрахункових книжок

протягом встановленого терміну.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки порушено порядок ведення книги обліку розрахункових операцій №

0105003682/5.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00

гривень х 20 = 340,00 гривень.

Згідно з п.9 статті  3 Закону України № 265/95 від 06.07.1995 року

суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані щоденно друкувати на

реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів

(послуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку

розрахункових операцій.

Відповідно до п.4 ст. 17 Закону

України № 265/95 від 06.07.1995 року за порушення вимог цього Закону до

суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за

товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України

застосовуються фінансові санкції у розмірі 

двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі невиконання

щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку

розрахункових операцій.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки встановлене несвоєчасне роздрукування  "Z-звіту" за 15.08.2008 року, який

роздруковано 16.08.2008 року.

Таким чином, суд встановив, що

позивачем вірно застосована  фінансова

санкція в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - 17,00

гривень х 20 = 340,00 гривень.

Загальна сума фінансових санкцій за

рішенням від 15.09.2008 року № 0083282303 складає  785,00 гривень.

Таким чином, суд приходить до

висновку, що рішення від 15.09.2008 року № 

0083282303 ДПІ  в м. Євпаторії АРК

про застосування штрафних (фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму

785,00 гривень прийнято відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих

владних повноважень.

Рішення №  0083282303 на суму штрафних санкцій у розмірі

785,00 гривень одержано бухгалтером відповідача 15.09.2008 року, що

підтверджується його особистим підписом на корінці рішення.

 

На підставі акту перевірки

Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії винесено рішення про

застосування штрафних (фінансових) санкцій від 15.09.2008 року:

- № 0083292303 на суму штрафних

санкцій у розмірі 320,00 гривень (а.с.30).

Зазначене рішення прийнято за

порушення п.1 статті 7 Закону України «Про патентування деяких видів

підприємницької діяльності» - здійснення торгівельної діяльності з порушенням

порядку використання торгового патенту - застосовано штраф у розмірі вартості

торгового патенту за один календарний місяць - 320,00 гривень.

Перевіряючи правомірність

нарахування та стягнення позивачем фінансових санкцій судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що відповідно до

Акту перевірки торговий патент ТПБ № 205701 від 01.12.2007 року зі строком

користування до 30.11.2008 року з щомісячною оплатою 320,00 гривень

використовується з порушенням порядку використання.

Відповідно до ч. 1 статті 7  Закону України «Про патентування деяких видів

підприємницької діяльності» торговий патент повинен бути розміщений: на

фронтальній вітрині магазину, а в разі її відсутності - біля касового апарату;

на фронтальній вітрині малої архітектурної форми; на табличці - для

автомагазинів, розвозок та інших видів пересувної торговельної мережі, а також

для лотків, прилавків та інших видів торгових точок, відкритих у відведених для

торговельної діяльності місцях; у пунктах обміну іноземної валюти; у приміщеннях

для надання послуг у сфері грального бізнесу та надання побутових послуг.

Торговий патент має бути відкритим та доступним для огляду.

Відповідно до абз.2 ч.1 ст.8 Закону

України  «Про патентування деяких видів

підприємницької діяльності» суб'єкти підприємницької діяльності, що здійснюють

торговельну діяльність, операції з торгівлі готівковими валютними цінностями,

операції з надання послуг у сфері грального бізнесу та побутових послуг за

порушення порядку використання торгового патенту, передбаченого частиною першою

статті 7 цього Закону, сплачують штраф у розмірі вартості торгового патенту за

один календарний місяць.

Рішенням Євпаторійської районної

ради від 14.11.2007 року № 5-25/11 «Про встановлення вартості торгового патента

на здійснення торгівельної діяльності і діяльності з надання побутових послуг

на території м. Євпаторії» для здійснення торговельної діяльності в закладах

ресторанного господарства території міста по вул. Фрунзе з реалізацією

алкогольних напоїв встановлено вартість торговельного патенту в розмірі 320,00

гривень на місяць.

За таких обставин позивачем вірно

застосована  фінансова санкція у  розмірі 320,00 гривень, тобто у розмірі

вартості торгового патенту за один календарний місяць.

 Таким чином, суд приходить до висновку, що

рішення від 15.09.2008 року № 0083292303  

ДПІ  в м. Євпаторії АРК про

застосування штрафних (фінансових) санкцій до ТОВ «Мрія» на загальну суму

320,00 гривень прийнято відповідно до закону, обґрунтовано та у межах наданих

владних повноважень.

Рішення № 0083292303 на суму

штрафних санкцій у розмірі 320,00 гривень одержано бухгалтером відповідача

15.09.2008 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці рішення.

Отже судом встановлено, що загальна

сума фінансових санкцій, застосованих до ТОВ «Мрія» рішеннями ДПІ в м.

Євпаторії АРК № 081422303 від 22.08.2008 року в сумі 869,25 гривень, №

081432303 від 22.08.2008 року в сумі 

20,64 гривень, № 0081442303 від 22.08.2008 року в сумі  1700,00 гривень, № 0082632303 від 09.09.2008

року в сумі 1038,50 гривень, № 0083352303 від 15.09.2008 року в сумі 425,00

гривень, № 0083362303 від 15.09.2008 року в сумі 20,64 гривень, № 0083372303

від 15.09.2008 року в сумі 1700,00 гривень, № 083282303 від 15.09.2008 року в

сумі 785,00 гривень, № 0083292303 від 15.09.2008 року в сумі 320,00 гривень

складає  6879, 03 гривень.

Однак, на час розгляду справи

відповідачем частково сплачено заборгованість перед бюджетом в розмірі 785,00

гривень, а заборгованість перед бюджетом зі сплати фінансових санкцій за

рішеннями, зазначеними вище складає 6094,03 гривень  що підтверджується відомостями облікової

картки платника податків на 28.05.2009 року, поясненнями представника позивача

та уточненими позовними вимогами.

 

Частиною 5 статті 17 Закону

передбачено, що у випадку невиконання суб'єктом підприємницької діяльності

рішення про застосування фінансових санкцій сума санкцій стягується на підставі

рішення суду.

Приймаючи до уваги те, що в

судовому засіданні встановлена несплата відповідачем заборгованості в сумі

6094,03 гривень, суд вважає, що уточнені позовні вимоги ДПІ в м. Євпаторії АР

Крим в підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно з частиною 4 статті 94 КАС

України у справах, у яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а

відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем,

з відповідача не стягуються. Тому судові витрати по справі не підлягають

стягненню з відповідача.

У судовому засіданні, яке відбулось

12.06.2009 року, оголошено  вступну та

резолютивну частини постанови, 17.06.2009 року постанова складена повному

обсязі.

На підставі викладеного та

керуючись ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

                                           

ПОСТАНОВИВ:

1.          Уточнені позовні вимоги задовольнити.

2.          Стягнути з Товариства з обмеженою

відповідальністю "Мрія" (ідентифікаційний номер 31010417)

заборгованість перед бюджетом зі сплати штрафних санкцій в сумі 6094,03

гривень, перерахувавши:

- 361,28 гривень (з кодом платежу

5321080900 - штрафні санкції на р/р 31112104700015 в УДК в м. Євпаторії ГУДК в

АРК, м. Сімферополь, МФО 824026, отримувач: місцевий бюджет м. Євпаторії

(34740798));

- 3400,00 гривень (з кодом платежу

3021081100 - штрафні санкції  на р/р

31110106700015 в УДК в м. Євпаторії ГУДК в АРК, м. Сімферополь, МФО 824026,

отримувач: державний бюджет м. Євпаторії (34740798));

- 2332,75 гривень (з кодом платежу

3021080900 - штрафні санкції  на р/р

31112104700015 в УДК в м. Євпаторії ГУДК в АРК, м. Сімферополь, МФО 824026,

отримувач: державний бюджет м. Євпаторії (34740798)).

Постанова набирає законної сили

через 10 днів з дня складення у повному обсязі у разі неподання заяви про

апеляційне оскарження (апеляційної скарги).

Якщо після подачі заяви про

апеляційне оскарження апеляційна скарга не подана, постанова набуває законної

сили через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів  з дня складення постанови у повному обсязі

через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим   до Севастопольського апеляційного адміністративного

суду може бути подана заява про апеляційне оскарження, після подачі якої

протягом 20 днів може бути подана апеляційна скарга.

Апеляційна скарга може бути подана

без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається

у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження (10 днів).

 

 

Суддя                                                                          Трещова О.Р.

 

          

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.06.2009
Оприлюднено01.07.2009
Номер документу3947059
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5636/08/1

Постанова від 12.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні