Ухвала
від 08.02.2009 по справі 2а-1135/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                                                                                               

6.14

Справа

№ 2а-1135/09/0870

 

У Х В А Л А

про  залишення позовної заяви без руху

 

08 лютого 2009 року                                                                                      

м. Запоріжжя

Суддя Запорізького окружного адміністративного суду

Матяш О.В., розглянувши адміністративний позов прокурора Запорізького району

Запорізької області в інтересах Головного управління державного казначейства

України в Запорізькій області до ЗАТ «Інженерно-комерційний центр» про

стягнення штрафних санкцій за правопорушення у сфері містобудування у розмірі

18 250 гривень,

в

с т а н о в и в:

Позовна

заява не відповідає вимогам ст.106 КАС України, оскільки, згідно ч.3 ст.106 КАС

України,  до позовної заяви додаються,

зокрема,  її копії та копії всіх

документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів.

До поданої позовної заяви не додано копії позовної заяви

з додатками для відповідача.

Крім того, згідно з п.п.1,2 ст. 52 КАС України, суд

першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та

особа, якій належить право вимоги, або не до  

тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за

згодою  позивача  допустити заміну первинного позивача або

відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни

підсудності адміністративної справи.

Якщо позивач не згоден на його заміну іншою особою,  то ця особа 

може  вступити  у 

справу  як  третя 

особа,  яка  заявляє самостійні вимоги на предмет спору,  про що суд 

повідомляє  третю особу.

У зв'язку з цим прокурору необхідно уточнити позов та

зазначити належного позивача по справі, оскільки основними завданнями

Державного казначейства України є: організація виконання Державного бюджету

України і здійснення контролю за цим; управління наявними коштами Державного

бюджету  України, у тому числі в

іноземній валюті, коштами державних позабюджетних фондів і позабюджетними

коштами установ та організацій, що утримуються за рахунок коштів Державного

бюджету України;

фінансування видатків Державного бюджету України;

ведення обліку касового виконання Державного бюджету України, складання звітності

про стан виконання Державного бюджету України; здійснення управління державним

внутрішнім та зовнішнім

боргом відповідно до чинного законодавства; розподіл між

Державним бюджетом   України та бюджетами

Автономної Республіки Крим, 

областей,  міст Києва  і 

Севастополя

відрахувань від загальнодержавних податків, зборів і

обов'язкових

платежів за нормативами, затвердженими Верховною Радою

України;

здійснення контролю за надходженням, використанням

коштів

державних позабюджетних фондів і позабюджетних коштів

установ та

організацій, що утримуються за рахунок коштів Державного

бюджету

України; розробка нормативно-методичних документів з

питань бухгалтерського обліку,  

звітності та організації виконання бюджетів усіх  рівнів, 

які  є обов'язковими для всіх

підприємств, установ та організацій, що використовують бюджетні кошти та кошти

державних позабюджетних фондів.

Відповідно до статті 108 КАС України. суддя,

встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106

цього Кодексу, постановляє ухвалу про 

залишення  позовної  заяви 

без  руху.  

 

 

 

  Керуючись 

ст.ст 106, ч.1 ст.108 КАС України, суддя

ухвалив:

    позовну заяву

прокурора Запорізького району Запорізької області в інтересах ГУДКУ в

Запорізькій області до ЗАТ „Інженерно-комерційний центр” про стягнення штрафних

санкцій за правопорушення у сфері містобудування у розмірі 18 250 гривень,

залишити  без руху, надав йому термін до

27.02.2009 для усунення недоліків заяви.

    У разі

невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде

повернута заявникові.

         Ухвала

набирає законної сили після закінчення строків для подання заяви про апеляційне

оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені

строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає

законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

      

Ухвала може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного

адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 5- денний

строк з дня постановляння ухвали  заяви

про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 10 днів апеляційної

скарги.

 

Суддя:                                                               

О.В. Матяш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2009
Оприлюднено01.07.2009
Номер документу3947199
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1135/09/0870

Ухвала від 08.02.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш О.В.

Ухвала від 02.04.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш О.В.

Постанова від 05.05.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш О.В.

Ухвала від 27.02.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Матяш О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні