Україна Донецький окружний адміністративний суд П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 23 червня 2014 р. Справа № 805/5172/14 приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардейської дивізії, 17 Час прийняття постанови: 10 год. 00 хв. Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючий суддя: Куденков К.О. розглянувши у порядку письмового провадження позовну заяву Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю аудиторської фірми «Контроль-Аудит» про стягнення штрафу,- ВСТАНОВИВ: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (надалі – позивач) звернулась до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю аудиторської фірми «Контроль-Аудит» (надалі – відповідач, ТОВ АФ «Контроль-Аудит») про стягнення штрафу у розмірі 1 700,00 грн. Позов мотивовано наявністю у відповідача заборгованості зі сплати фінансових санкцій у вигляді штрафу, застосованого до відповідача постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 07.11.2013р. №981-ЦА-УП-ЮО, яка підлягає стягненню у примусовому порядку. Представник позивача через канцелярію суду надав заяву вх.№16895/14 від 13.05.2014р., в якій зазначив, що інформація щодо повної або часткової сплати штрафу відповідачем відсутня. Представник позивача у судове засідання від 23.06.2014р. не з'явився, про дату, час й місце судового розгляду справи був повідомлений, не повідомив суд про причини неявки. Заяв про відмові від адміністративного позову або про відкликання позовної заяви до суду не надходило. Відповідач письмових заперечень на позовну заяву не надав. Представник відповідача у судове засідання від 23.06.2014р. не з'явився, про дату, час й місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином, не повідомив суд про причини неявки. Враховуючи положення ч.4 та ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами. Суд, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи адміністративного позову, дійшов наступних висновків. Товариство з обмеженою відповідальністю аудиторської фірми «Контроль-Аудит» зареєстроване у якості юридичної особи, ідентифікаційний код: 22022137, місцезнаходження: 83001, Донецька область, м. Донецьк, вул.50-річчя СРСР, буд.150, про що зазначено у відомостях з веб-сайту Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, доступ до якого впроваджено на підставі Наказу Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.12.2012р. за № 2105/22417. Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відносно відповідача прийнято постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 10.10.2013р. Позивачем складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 21.10.2013р. №842-ЦА-УП-ЮО, яким встановлено порушення відповідачем вимог п.2 розділу V Порядку ведення реєстру аудиторських фірм, а саме, неподання до Комісії відповідних документів в строк, встановлений нормативно-правовим актом Комісії. У зв'язку із зазначеним, позивачем прийнято постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.10.2013р. 07.11.2013р. позивачем прийнято постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №981-ЦА-УП-ЮО, якою за неподання інформації до Комісії у відношенні ТОВ АФ «Контроль-Аудит» застосовано санкцію у вигляді штрафу у розмірі 1 700,00 грн. Вищевказані постанови направлялись відповідачу, що підтверджується копіями фіскальних чеків УКРПОШТИ та копіями списків на відправлення рекомендованої кореспонденції. Постанова №981-ЦА-УП-ЮО від 07.11.2013р. оскаржувалась ТОВ «Аудиторська фірма «Контроль-Аудит» у судовому порядку. Так, постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 27.02.2014р. у справі №826/635/14 в задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Контроль-Аудит» відмовлено повністю. Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 02.06.2014р. апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Контроль-Аудит» на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 лютого 2014 року - повернуто. Відповідачем до суду надано платіжне доручення №1884 від 06.06.2014р., з якого вбачається, що ТОВ «Аудиторська фірма «Контроль-Аудит» сплатило 1 700,00 грн. в рахунок погашення адміністративного штрафу за правопорушення (код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106). Частиною 1 статті 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Відповідно до п.24 ч.2 ст.7 вказаного Закону, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку відповідно до покладених на неї завдань визначає порядок ведення та веде реєстр аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів. Пунктом 1 розділу V Порядку ведення реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 25.10.2012 N 151, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2012 р. за N 2213/22525 встановлено, що підставою для внесення змін до Реєстру для аудиторської фірми є зміна: а) найменування аудиторської фірми; б) місцезнаходження аудиторської фірми; в) номера, серії, дати видачі та терміну чинності свідоцтва про внесення в Реєстр аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України; г) зміна працівників (сертифікованих аудиторів) та/або керівника аудиторської фірми; ґ) зміни в штатному розписі аудиторської фірми (у випадку звільнення або прийняття на роботу сертифікованих аудиторів); д) зміни в інформації про пов'язаних осіб аудиторської фірми; е) терміну чинності сертифіката аудитора працівників та/або керівника аудиторської фірми. Згідно із п.2 зазначеного розділу, аудиторська фірма зобов'язана протягом 30 днів надати до НКЦПФР документи, зазначені в пункті 3 цього розділу, в разі зміни відомостей, перелік яких зазначено в пункті 1 цього розділу. За приписами пункту 7 частини 1 статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» встановлено, що у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Судом встановлено, що штраф у розмірі 1 700,00 грн., який застосовано постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 07.11.2013р. №981-ЦА-УП-ЮО, сплачено відповідачем у повному обсязі, згідно платіжного доручення №1884 від 06.06.2014р. Таким чином, вимоги позивача щодо примусового стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю аудиторської фірми «Контроль-Аудит» суми штрафу у розмірі 1 700,00 грн. не підлягають задоволенню. Керуючись ст. ст. 2, 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 128, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, ПОСТАНОВИВ: У задоволені адміністративного позову Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю аудиторської фірми «Контроль-Аудит» про стягнення штрафу - відмовити повністю. Постанова прийнята у порядку письмового провадження та складена у повному обсязі – 23 червня 2014 року. Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя Куденков К.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2014 |
Оприлюднено | 02.07.2014 |
Номер документу | 39492965 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Куденков К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні