Постанова
від 17.11.2008 по справі 2а-4116/08
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

ЛЬВІВСЬКИЙ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа

№2а-4116/08

  ПОСТАНОВА

                                                     

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 

  17 листопада 2008 року                                                                         

Львівський

окружний адміністративний суд в складі

головуючого-судді                                                               

Мартинюка В.Я.

при

секретарі судового засідання                                      Колтун

Ю.М.

 

з

участю

представників

сторін:

від

позивача -   ОСОБА_1- головний спеціаліст

(довіреність за НОМЕР_1 від ІНФОРМАЦІЯ_1 року) ,

від

відповідача - не

з'явився

,

розглянувши

у відкритому судовому засіданні у м.Львові матеріали адміністративної справи за

позовом Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до

спільного  українсько-великобританського

підприємства товариства з обмеженою відповідальністю (надалі СУВП ТзОВ)

ІНФОРМАЦІЯ_2 про стягнення заборгованості , -

 

 

В

С Т А Н О В И В :

 

Львівське обласне відділення Фонду

соціального захисту інвалідів звернулося до Львівського окружного

адміністративного суду з позовом про стягнення з СУВП ІНФОРМАЦІЯ_2 4204 грн. 18

коп. адміністративно-господарських санкцій за нестворені робочі місця для

інвалідів на 2007 рік та пені.

 Позовні вимоги мотивовані, зокрема, нормами

ст. 121 Конституції України, ст.ст. 19, 20 Закону України “Про основи

соціальної захищеності інвалідів в Україні”.

Представник

позивача в судовому засіданні позов підтримав з наведених вище міркувань.

Відповідач

явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, не повідомив

суд про причини неявки, вимоги суду викладені в ухвалі від 10.10.2008 року не

виконав, хоча належним чином був повідомлений про час та місце розгляду справи,

підтвердженням чого є повідомлення про вручення поштового відправлення

заНОМЕР_2, а тому, справа розглядається за відсутності відповідача.

 

Заслухавши

представника позивача, дослідивши наявні докази, вивчивши матеріали справи,

окружний адміністративний суд виходив з наступного.

Відповідно

до ч.1 ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в

Україні” для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств,

організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які

використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для

працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової

чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8

до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Зі

звіту  СУВП ТзОВ ІНФОРМАЦІЯ_2про

зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2007 рік вбачається, що

середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу відповідача

становить у цьому році 9 осіб (рядок 01), з них: інвалідів (штатних прцівників,

яким за висновками МСЕК встановлена інвалідність) не влаштовано (рядок 02).

Чисельність інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих

місцях, створених відповідно до 4-х відсоткового нормативу - 1 особа.

Відповідно

до ч.1 ст. 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в

Україні”, підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства,

організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які

використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих

інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього

Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту

інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в

розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві,

установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських

організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне

робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Частиною 2 цієї ж статті передбачено, що порушення термінів сплати

адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня

обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку

України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь

її строк.

Розрахунком

заборгованості по платежу до Львівського обласного відділення Фонду соціального

захисту інвалідів за нестворені робочі місця для працевлаштування інвалідів за

2007 рік визначено суму штрафних санкцій в розмірі 4083 грн. 34  коп. та правомірно нараховано пеню в розмірі

120 грн. 84 коп.

 

За

наведених обставин, адміністративний суд вважає, що позов підставний і

обґрунтований, а тому підлягає до задоволення.

 

Щодо

судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин

2 та 4, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить

стягувати.

 

Враховуючи

наведене, та керуючись ст.ст. 51, 71, 86, 94, 158, 160, 163, 167, 258 КАС

України, суд -  

 

П

О С Т А Н О В И В:

 

1.    Позов задовольнити.

   

2. Стягнути зі Спільного українсько-великобританського підприємства

“Інтергал”, що знаходиться за адресою: Львівська область, м.Червоноград,

вул.Промислова,12, (код ЄДРПОУ 22420145) на користь Львівського обласного

відділення Фонду соціального захисту інвалідів, що знаходиться за адресою:

АДРЕСА_1, (код ЄДРПОУ НОМЕР_3) 4204 грн. 18 коп.

3. Постанова

набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне

оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо

було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була

подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили

після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове

рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення

апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде

поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

4. Заява про

апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду

апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване

судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її

подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови

суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга

може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо

скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне

оскарження.

 

 

Суддя                                     В.Я.Мартинюк

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.11.2008
Оприлюднено02.07.2009
Номер документу3949843
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4116/08

Постанова від 17.11.2008

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мартинюк В.Я.

Постанова від 10.09.2008

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Курило Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні