Постанова
від 26.06.2014 по справі 813/4334/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 червня 2014 року № 813/4334/14

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Брильовського Р.М.,

при секретарі Косів М.Б.

за участю:

представника позивача - Данилюк М.Є.

розглянувши у відкритому судовому з асіданні у місті Львові справу за адміністративним позовом Управління соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації до комунального підприємства «Журавно-житлосервіс» про стягнення заборгованості, -

Встановив:

Управління соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації звернулося до суду з адміністративним позовом щодо стягнення з комунального підприємства «Журавно-житлосервіс» заборгованості по пільгах та субсидіях в сумі 1007,41 грн.

В обґрунтування позову зазначає, що комунальним підприємством "Журавно - житлосервіс" відповідно до договорів від 02.01.2013 року №8 і від 03.02.2013 року №8 про надавання пільговій категорії населення пільг та субсидій надавались послуги населенню. Згідно з актами звірення розрахунків за надані населенню послуги, встановлено поточну заборгованість комунального підприємства перед бюджетом на загальну суму - 1007,41 грн., в тому числі по пільгах ветеранам Великої вітчизняної війни, ветеранам праці та реабілітованим у сумі 989,02 грн., а також по субсидії на житлово-комунальні послуги у сумі 18,39 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі з підстав викладених у позові, просила суд адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Відповідач заперечень на позов, витребувані судом докази не надав, явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив. Суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.

Заслухавши думку представника позивача, з'ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, мотивуючи це наступним.

Управлінням соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації та Комунальним підприємством "Журавно - житлосервіс" укладено договори від 02.01.2013 року №8 і від 03.02.2013 року №8 про надавання пільговій категорії населення пільг та субсидій, термін дії яких встановлено до 31.12,2013 року. Дані договори укладені на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року №20 "Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій"' (із наступними внесеними змінами та доповненнями) і спільного наказу Міністерства палива та енергетики України. НАК "Нафтогаз України" та Державного казначейства України від 03.02.2009 року №55/57/43 "Про затвердження Порядку проведення розрахунків за природний газ, теплопостачання і електроенергію", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.2009 року за №342/16358 (із наступними внесеними змінами та доповненнями).

Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 №256 (далі - Порядок №256).

Пунктом 2 даного Порядку визначено, що фінансування видатків місцевих бюджетів за державними програмами соціального захисту населення провадиться за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом на відповідний рік, у межах обсягів, затверджених у обласних бюджетах, бюджеті Автономної Республіки Крим, бюджетах міст Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення та у районних бюджетах на зазначені цілі. Забороняється фінансування місцевих програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету.

Згідно з пунктом 3 Порядку №256 головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення (далі - головні розпорядники коштів).

Абзацом 4 пункту 5 Порядку №256 визначено, що головні розпорядники коштів місцевих бюджетів щомісяця готують інформацію про фактично нараховані суми та акти звіряння розрахунків за надані послуги з підприємствами - надавачами відповідних послуг і надсилають їх фінансовим органам райдержадміністрацій, виконкомів міських рад (міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення): до 22 числа місяця, що настає за звітним, - щодо пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот, компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, пільг з послуг зв'язку, зокрема, безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з придбанням відповідних стаціонарних абонентських терміналів, та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків та зубопротезування). Інформація про фактично нараховані за звітний період суми подається як в цілому, так і за розрахунками, не проведеними згідно з Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 №20.

У зв'язку з тим, що централізована оплата по пільгах та субсидіях в вересні 2013 року здійснювалась відповідно до спільного наказу Міністерства палива та енергетики України, ПАК "Нафтогаз України" га Державного казначейства України від 03.02.2009 року №55/57/43 «Про затвердження Порядку проведення розрахунків за природний газ, теплопостачання і електроенергію», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.2009 року за №342/16358 (із наступними внесеними змінами та доповненнями), у відповідності до якого дозволяється проводити попередню оплату на строк не більше одного місяця на підставі визначеної постачальником договірної величини.

У зв'язку з цим, позивач вказує, що станом на 01.10.2013 року виникла дебіторська заборгованість по КП "Журавно - житлосервіс" та те, що з вересня 2013 року по квітень 2014 року комунальне підприємство не подавало нарахування по пільгах та субсидіях.

Комунальним підприємством "Журавно - житлосервіс" відповідно до п.2.1. ст.2 договору від 02.01.2013 року № 8 та п.1 Л ст. 1 договору від 03.01.2013 року № 8 надано Управлінню соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації, станом на 01.10.2013 року, акт звірення розрахунків за надані населенню і послуги, на які надаються пільги від 04.10.2013 року №280/10а та акт звірення розрахунків за надані населенню послуги, на які надаються субсидії від 04.10.2013 року №288/ 10с, згідно яких встановлено поточну заборгованість комунального підприємства перед бюджетом на загальну суму - 1007,41 грн., в тому числі по пільгах ветеранам Великої вітчизняної війни, ветеранам праці та реабілітованим - у сумі 989,02 грн., а також по субсидії на житлово-комунальні послуги у сумі 18,39 грн.

Управлінням соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації надавалися під розписку посадовій особі Комунального підприємства "Журавно - житлосервіс" - Кізимі Г.М. вимоги від 19.11.2013 року №2327, від 11.12.2013 року №2473, від 13.01.2014 року №39, від 26.02.2014 року №390 про необхідність терміново повернути управлінню дебіторську заборгованість у сумі 1007,41 грн., копії яких містяться в матеріалах справи, однак відповідачем не сплачено дану заборгованість добровільно.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про необхідність задоволення позову.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст. 94 КАС України судові витрати у формі судового збору з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-14, 23, 69, 70, 71, 86, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України,-

Постановив:

Позов задовольнити.

Стягнути з комунального підприємства «Журавно-житлосервіс» (81780, Львівська область, Жидачівський район, смт. Журавно, вул. Дорошенка, 59/70, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 32028362) на користь Управління соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації заборгованість по пільгах та субсидіях в сумі 1007 (одна тисяча сім) грн. 41 коп.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

Суддя Р.М. Брильовський

Повний текст постанови виготовлений 01.07.2014 року

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2014
Оприлюднено04.07.2014
Номер документу39546865
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4334/14

Постанова від 26.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні