5
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
26 червня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/3400/14
приміщення суду за адресою: 91055, м. Луганськ, вул. Поштова, 1
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Агевич К.В., розглянувши в м. Луганську в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Прокурора Лутугинського району Луганської області в інтересах держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит - Техно» про стягнення фінансової санкції у розмірі 4233,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
16 травня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Прокурора Лутугинського району Луганської області в інтересах держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит - Техно» про стягнення фінансової санкції у розмірі 4233,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що згідно наказу начальника Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області від 11.11.2013 №86 та направлення від 11.11.2013 №000249 спеціалістами відділу ринкового нагляду була проведена позапланова перевірка дотримання законодавства про ринковий нагляд ТОВ «Гранит - Техно», розташованого за адресою: м. Лутугине, вул. Леніна, 116 (юридична адреса: м. Алчевськ, проспект Металургів, 20).
У ході перевірки встановлено, що на холодильнику „ВОSH" модель приладу KGV 39 VW 30, дата виготовлення не вказано, виробник Туреччина, уповноважений представник ТОВ „БСХ Побутова Техніка" 03680, м. Київ, вул. Радищева, 10/14, корпус Б - відсутній Національний знак відповідності, що є порушенням вимог пункту 7 „Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року №1149.
Під час перевірки не надано документації, яка дає змогу ідентифікувати будь-якого суб'єкта господарювання, який поставив відповідну продукцію, що є порушенням пункту 5 частини 1 статті 8 Закону України „Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції". За результатами перевірки складений акт від 13.11.2013 №000249.
Позивач зазначив, що на підставі акта перевірки відповідачу 13.11.2013 були надані проекти рішень, а 22.11.2013 рішення №000249/1 та №000249/2 про вжиття обмежувальних (корегувальних заходів), а саме: обмеження надання продукції на ринку шляхом приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами та обмеження надання продукції на ринку тимчасової заборони надання продукції на ринку.
26.11 2013 відповідач письмово повідомив Інспекцію про виконання рішення щодо вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, а саме про те, що товар приведений до відповідності з вимогами технічного регламенту шляхом нанесення національного знаку відповідності. На підставі повідомлення відповідача від 26.11.2013 про виконання вищевказаних рішень, Інспекцією 26.11.2013 винесено рішення №000249/3 про скасування рішення №000249/2.
За результатами перевірки головним спеціалістом Інспекції 13.11.2013 складений протокол №000080 про виявлене порушення вимог статті 44 Закону України „Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", який був отриманий відповідачем. Постановою від 27.11.2013 №000076 за розповсюдження продукції, яка не відповідає вимогам пункту 7 „Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року №1149 на ТОВ «Гранит - Техно» накладено штрафні санкції у розмірі 249 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 4233 грн. Позивач зазначив, що незважаючи на те, що відповідач виконав вимоги Інспекції, накладені штрафні санкції у добровільному порядку не сплачені відповідачем, що порушує інтереси держави.
На підставі викладеного, прокурор Лутугинського району Луганської області в інтересах держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області просить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит - Техно» штраф за порушення вимог пункту 1 частини 3 статті 44 Закону України „Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" у розмірі 4233,00 грн.
Ухвалою від 05 червня 2014 року відкрито провадження за вказаним адміністративним позовом та призначено до розгляду у скороченому провадженні. Одночасно запропоновано відповідачу у 10 денний строк з дня одержання ухвали про відкриття провадження надати на адресу Луганського окружного адміністративного суду заперечення проти позову та необхідні документи або письмову заяву про визнання позову. Копію ухвали надіслано сторонам.
18 червня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду повернувся корінець поштового відправлення із відміткою про вручення адресату 13 червня 2014 року (а.с.33).
У визначений судом строк відповідач до суду не надіслав ні заперечення на позов, ні заяву про визнання позовних вимог.
Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне.
Законом України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» встановлені правові та організаційні засади здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції.
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
- національний знак відповідності - знак, що засвідчує відповідність позначеної ним продукції вимогам технічних регламентів, які на неї поширюються;
- неналежне застосування національного знака відповідності - порушення правил застосування і нанесення національного знака відповідності, встановлених законами України, та виданих відповідно до них інших нормативно-правових актів, у тому числі технічних регламентів;
- орган державного ринкового нагляду - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного ринкового нагляду у межах сфери своєї відповідальності, що визначається відповідно до цього Закону (далі - орган ринкового нагляду).
Законодавство України про державний ринковий нагляд і контроль продукції складається з цього Закону, Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері, у тому числі технічних регламентів (стаття 3 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції»).
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» метою здійснення ринкового нагляду є вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з відповідним інформуванням про це громадськості щодо продукції, яка при її використанні за призначенням або за обґрунтовано передбачуваних умов і при належному встановленні та технічному обслуговуванні становить загрозу суспільним інтересам чи яка в інший спосіб не відповідає встановленим вимогам.
Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» метою здійснення контролю продукції є забезпечення відповідності продукції, що ввозиться на митну територію України, встановленим вимогам до моменту її випуску у вільний обіг на митній території України та недопущення ввезення на митну територію України продукції, яка становить серйозний ризик суспільним інтересам.
Згідно із частиною 1 статті 11 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» з метою здійснення ринкового нагляду органи ринкового нагляду, серед іншого, в межах сфер їх відповідальності: 1) беруть участь у реалізації державної політики у сфері ринкового нагляду; 4) проводять перевірки характеристик продукції, в тому числі відбирають зразки продукції та забезпечують проведення їх експертизи (випробування); 6) приймають у випадках та порядку, визначених цим Законом, рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, здійснюють контроль стану виконання суб'єктами господарювання цих рішень; 19) здійснюють інші повноваження відповідно до цього Закону, Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» та інших законів України.
Статтею 10 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» визначено, що ринковий нагляд здійснюється органами ринкового нагляду в межах сфер їх відповідальності. Органи ринкового нагляду становлять єдину систему. Органи ринкового нагляду та сфери їх відповідальності визначаються Президентом України.
Відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» Кабінет Міністрів України постановою від 01 червня 2011 року № 573 затвердив перелік органів державного ринкового нагляду та сфер їх відповідальності, згідно якого сферою відповідальності (вид продукції) Держспоживінспекції на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1057 «Про затвердження Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні», серед іншого, є електричне та електронне обладнання.
Частиною 1 статті 6 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначений вичерпний перелік підстав для здійснення позапланових заходів.
Відповідно до вимог частини 2 статті 6 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» проведення позапланових заходів з інших підстав, крім передбачених цією статтею, забороняється, якщо інше не передбачається законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України.
Частиною 1 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
Відповідно до вимог частини 2 та 3 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі наказу оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу, яке підписується керівником або заступником керівника органу державного нагляду (контролю) (із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові) і засвідчується печаткою. У посвідченні (направленні) на проведення заходу зазначаються: найменування органу державного нагляду (контролю), що здійснює захід; найменування суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; місцезнаходження суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких здійснюється захід; номер і дата наказу, на виконання якого здійснюється захід; перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні заходу, із зазначенням їх посади, прізвища, ім'я та по батькові; дата початку та дата закінчення заходу; тип заходу (плановий або позаплановий); вид заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд, інспектування тощо); підстави для здійснення заходу; предмет здійснення заходу; інформація про здійснення попереднього заходу (тип заходу і строк його здійснення).
Порядок проведення перевірок характеристик продукції визначений статтею 23 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції».
Відповідно до частини 3 статті 23 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» органи ринкового нагляду проводять планові та позапланові перевірки характеристик продукції. Планові перевірки характеристик продукції проводяться у розповсюджувачів цієї продукції, а позапланові - у розповсюджувачів та виробників такої продукції.
Частиною 5 статті 23 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» визначено, що перевірки характеристик продукції проводяться на підставі наказів органів ринкового нагляду та посвідчень (направлень) на проведення перевірки, що видаються та оформляються відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». У разі одержання інформації про надання на ринку продукції, що становить серйозний ризик, відповідні накази та посвідчення (направлення) видаються і оформляються невідкладно.
Судом встановлено, що Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів листом від 05 листопада 2013 року за № 5090-2-7/6 у зв'язку з надходженням листа Генеральної прокуратури України від 21 жовтня 2013 року № 07/1/3-16314-13 та депутатського звернення народного депутата України В.Б. Бойка від 11 жовтня 2013 року № 216-к щодо продажу контрафактної та не сертифікованої продукції у торгівельній мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот» з метою недопущення потрапляння на споживчий ринок України неякісної та небезпечної продукції доручила керівникам територіальних органів Держспоживінспекцій України здійснити позапланові заходи з перевірки продукції, яка реалізується у торгівельній мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот» на дотримання вимог законодавства у сфері здійснення державного ринкового нагляду та захисту прав споживачів (арк. справи 18).
На виконання положень Законів України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» наказом Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області від 11 листопада 2013 року № 86 «Щодо проведення планових та позапланових перевірок на тиждень з 11 листопада 2013 року по 15 листопада 2013 року» затверджений графік позапланових перевірок на тиждень з 11 листопада 2013 року по 15 листопада 2013 року (арк. справи 86).
На підставі листа Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів листом від 05 листопада 2013 року за № 5090-2-7/6 та відповідно до наказу від 11 листопада 2013 року за № 86, направлення від 11 листопада 2013 року № 000249 головними спеціалістами сектору ринкового нагляду Третяковою О.В., Балишевою Є.С. згідно вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», статті 11 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» 13 листопада 2013 року проведено позапланову виїзну перевірку характеристик продукції товариства з обмеженою відповідальністю «Граніт-Техно» з питань дотримання законодавства про ринковий нагляд, за результатами якої складено акт перевірки характеристик продукції від 13 листопада 2013 року № 000249 (арк. справи 5-6).
За результатами планової перевірки характеристик продукції встановлено: холодильник „ВОSH", модель: KGV 39 VW 30, виробник: Туреччина, дата виготовлення: не вказано, уповноважений представник: ТОВ „БСХ Побутова Техніка" 03680, м. Київ, вул. Радищева, 10/14, корпус Б, не відповідає вимогам пункту 7 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року № 1149, а саме: безпосередньо на електрообладнанні (холодильник „ВОSH"), на пакуванні або документації, що супроводжує електрообладнання, не нанесений національний знак відповідності (арк. справи 5-6).
Також, під час перевірки не надано документації, яка дає змогу ідентифікувати будь-якого суб'єкта господарювання, який поставив відповідну продукцію, що є порушенням пункту 5 частини 1 статті 8 Закону України „Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції".
Згідно п.5 ч.1 ст.8 Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" (далі - Закон №2736-VI), виробники зобов'язані надавати (в межах своєї діяльності) споживачам (користувачам) інформацію, яка дає їм можливість оцінювати ризики, притаманні продукції протягом звичайного або обґрунтовано передбачуваного строку її використання, якщо такі ризики є не відразу очевидними, без належних попереджень, та яка дає змогу споживачам (користувачам) вживати запобіжних заходів щодо таких ризиків. Наявність таких попереджень не звільняє виробника від обов'язку додержання інших вимог, встановлених цим Законом та прийнятими відповідно до нього нормативно-правовими актами.
Відповідно до опису національного знака відповідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2001 року № 1599, національний знак відповідності (далі - знак відповідності) має форму незамкненого з правого боку основного кола, усередині якого вміщено стилізоване зображення трилисника. Три (середня і дві бічні) вершини трилисника (з внутрішніми кутами 30 градусів) розміщено у верхній частині уявного вписаного кола з радіусом, що становить 0,7 радіуса основного кола, а четверту (з внутрішнім кутом 80 градусів) - у нижній частині. Середня вершина є верхньою точкою уявного вписаного кола, дві бічні - розміщені симетрично під кутом 15 градусів до горизонтальної лінії, яка проходить через його центр. Четверта (нижня) вершина знаходиться на відстані 0,6 радіуса основного кола на вертикальній лінії, що проходить через його центр. На середині прямої, яка з'єднує центр кола з нижньою вершиною, знаходиться умовний центр трилисника, з якого виходять шість променів. Чотири з них з'єднують цю точку з вершинами трилисника, а два - точки перетину бокових ліній кута, утвореного середньою вершиною, з горизонтальною лінією, яка проходить через центр уявного кола. Площини трикутників трилисника зліва від променів, які з'єднують його центр з бічними і середньою вершинами, мають той же колір, що й зображення знака. Довжина розриву основного кола становить 0,22 його загальної довжини (або 80 градусів). Товщина ліній трилисника - 0,01 радіуса кола. Товщина лінії кола - 0,05 радіуса кола. Зображення знака відповідності може бути плоским або рельєфним і виконується двома контрастними кольорами.
Розмір знака відповідності визначається виробником або постачальником продукції виходячи з конкретних умов та місця його нанесення, але не може бути меншим ніж 5 міліметрів, якщо інше не передбачено відповідним технічним регламентом.
Правилами застосування національного знака відповідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2001 року № 1599, встановлено, що:
- національний знак відповідності (далі - знак відповідності) засвідчує відповідність позначеної ним продукції вимогам технічних регламентів, які поширюються на неї (пункт 1);
- знак відповідності наноситься тільки на ті види продукції, опис яких міститься в технічних регламентах. При цьому нанесення знака відповідності є обов'язковим (пункт 2);
- знак відповідності наноситься на продукцію безпосередньо її виробниками, якщо інше не передбачено відповідним технічним регламентом (пункт 4);
- знак відповідності наноситься на виріб та/або на етикетку, тару, пакування, експлуатаційну та товаросупровідну документацію тощо, якщо інше не передбачено відповідним технічним регламентом. Місце та спосіб нанесення (друкування, наклеювання, гравірування, травлення, штампування, лиття тощо) знака відповідності визначається виробником продукції (пункт 5);
- технічними регламентами можуть встановлюватися особливості застосування знака відповідності (пункту 7).
Пунктом 7 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року № 1149, визначено, що перед введенням в обіг на електрообладнання повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність електрообладнання вимогам цього Технічного регламенту, включаючи виконання процедури оцінки відповідності (внутрішній контроль виробництва) згідно з додатком 3 до цього Технічного регламенту.
Згідно пункту 10 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року № 1149, національний знак відповідності має відповідати вимогам, наведеним у додатку 4 до цього Технічного регламенту. Національний знак відповідності наноситься виробником чи уповноваженим представником виготовлювача продукції в Україні на кожний виріб електрообладнання або, якщо це неможливо, на пакування, інструкцію або документ, в якому визначені гарантійні зобов'язання, у спосіб, що забезпечує його видимість, розбірливість та незмивність.
Відповідно до пункту 11 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2009 року № 1149, нанесення на електрообладнання будь-якого іншого маркування, здатного ввести в оману щодо значення та форми національного знака відповідності, забороняється.
Як вбачається з матеріалів справи, у зв'язку із виявленням порушень при проведенні перевірки Інспекцією з питань захисту прав споживачів у Луганській області 13.11.2013 складено протокол № 000080 про виявлені порушення вимог ст.44 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» та статті 15 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» (арк. справи 14).
Крім того, рішеннями від 19 листопада 2013 року № 000249/1 та № 000249/2 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, прийнятих на підставі акта перевірки характеристик продукції від 13 листопада 2013 року № 000249, до товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит-Техно» застосовані обмежувальні заходи відносно холодильника „ВОSH", модель: KGV 39 VW 30, виробник: Туреччина, дата виготовлення: не вказано, уповноважений представник: ТОВ „БСХ Побутова Техніка" 03680, м. Київ, вул. Радищева, 10/14, корпус Б, який підлягав перевірці та відносно якого встановлені порушення вимог пункту 7 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, шляхом приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами та тимчасової заборони надання продукції на ринку відповідно (арк. справи 11, 12).
За результатами повідомлення суб'єкта господарювання про виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів від 13 листопада 2013 року встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Гранит-Техно» м. Сєвєродонецьк виконало рішення повністю, результативно, внаслідок чого рішення про обмеження надання продукції на ринку шляхом тимчасової заборони надання продукції на ринку від 19 листопада 2013 року № 000249/2 скасовано (арк. справи 10, 13).
На підставі акта перевірки характеристик продукції від 13 листопада 2013 року № 000249, рішень від 19 листопада 2013 року № 000249/1 та № 000249/2 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів у відповідності із статтею 11 та пунктом 1 частини 3 статті 44 Закону України від 02 грудня 2010 року № 2735-VI «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» постановою Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області від 27 листопада 2013 року № 000076 до товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит-Техно», м. Лутугине, вул. Леніна, 116, юридична адреса: м. Алчевськ, проспект Металургів, 20, застосовані штрафні санкцій у розмірі 249 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 4233,00 грн. за розповсюдження продукції, на якій відсутній національний знак відповідності, якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції (арк. справи 19).
Станом на момент розгляду справи доказів оскарження постанови Інспекції з питань захисту прав споживачів в Луганській області про накладення штрафних санкцій № 000076 від 27.11.2013, на підставі якої заявлено вимогу про стягнення, сторонами не надавалось.
Факт вчиненого позивачем порушення законодавства про розповсюдження продукції, на якій відсутній національний знак відповідності, що не відповідає вимогам пункту 7 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, підтверджений матеріалами справи та доведений позивачем як суб'єктом владних повноважень, на якого частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов'язок щодо доказування правомірності своїх дій та рішень, що доводить правомірність постанови про накладення штрафних санкцій від 27 листопада 2013 року № 000076 та є підставою для задоволення адміністративного позову повністю.
Відповідно до ч.2 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Частиною 4 ст.94 КАС України також визначено, що у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись статтями 17, 18, 94, 158-163, 167, 1832, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Прокурора Лутугинського району Луганської області в інтересах держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит - Техно» про стягнення фінансової санкції у розмірі 4233,00 грн. - задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гранит - Техно» (ідентифікаційний код 33256698) в дохід Державного бюджету України штраф за порушення вимог пункту 1 частини 3 статті 44 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» у розмірі 4233,00 грн. (чотири тисячі двісті тридцять три гривні 00 коп.).
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною та підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя К.В. Агевич
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2014 |
Оприлюднено | 10.07.2014 |
Номер документу | 39604940 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.В. Агевич
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні