Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 серпня 2012 р. Справа № 2а/0570/8005/2012
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 16-22
Донецький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Волгіної Н.П.,
при секретарі Баштової А.В.,
за участю:
прокурора - Профатило О.П.,
представника позивача - Скрипнік О.О.,
представника відповідача - Павлюка М.І.,
представника відповідача - Федорка С.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу
за позовом Ясинуватського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області
до Садівницького товариства «Думка»
про стягнення заборгованості з фінансових санкцій в розмірі 2389,44 грн, -
В С Т А Н О В И В:
Ясинуватський міжрайонний прокурор в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області звернувся до суду з адміністративним позовом до Садівницького товариства «Думка» про стягнення заборгованості з фінансових санкцій в розмірі 2389,44 грн, мотивуючи свої вимоги наступним.
Садівниче товариство «Думка» є юридичною особою, зареєстроване виконавчим комітетом Донецької міської ради 26.03.1997 року, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та взято на облік в Управлінні Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області 26.03.1997 року.
10.01.2011 року за матеріалами планової перевірки страхувальника (відповідача) з питань дотримання вимог законодавства щодо нарахування, обчислення та сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів за період з 01.11.2006 року по 31.12.2010 року та надання достовірних відомостей до органів Пенсійного фонду за період з з 01.11.2006 року по 31.12.2010 року, Управлінням Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області були винесені рішення:
- № 2ю про застосування до відповідача на підставі п. 3 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 1400,00 грн за приховування (заниження) сум заробітної плати (виплат, доходу), повторне приховування (заниження) сум заробітної плати (виплат, доходу);
- № 3ю про застосування до відповідача на підставі п. 4 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 432,08 грн за порушення ч. 1 ст. 19 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»;
- № 4ю про застосування до відповідача на підставі п. 6 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 340,00 грн за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, за відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків;
- № 5ю про застосування до відповідача на підставі п. 5 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 170,00 грн за подання недостовірних відомостей до органів пенсійного фонду України;
- № 46ю про застосування до відповідача на підставі п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» штрафу в розмірі 49,11 грн та пені в розмірі 0,50 грн за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, в тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду України.
Зазначені рішення були отримані відповідачем 27.01.2011 року, набрали законної сили 10.02.2011 року.
В судовому засіданні прокурор та представник позивача підтримали позовні вимоги та просили позов задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні надав заперечення проти позову та просив залишити позов без розгляду, аргументуючи це наступним.
Стягнення заборгованості відповідно до Закону України № 2464 із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.
Зазначена норма не може бути застосована, так як нарахування і сплата зазначених сум відбулось після 01.01.2011 року.
Несплачені суми недоїмки недорахованих внесків були добровільно сплачені відповідачем 25.01.2011 року за вимогою управління Пенсійного фонду України у м. Ясинувата від 11.01.2011 року.
Таким чином, на думку представника відповідача, пропущено строк звернення до адміністративного суду, так як абз. 2 ч.2 ст. 99 КАС України, встановлено, що для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення передбачених законом вимог.
Підстави, на які спирається позивач, виникли на початку 2011 року і шестимісячний строк сплинув у 2011 році. Тобто, позивач звернувся до суду після спливу шестимісячного строку і це згідно ч. 1 ст. 100 КАС України є підставою для залишення позову без розгляду.
Крім цього, представником відповідача було зазначене, що стягнення заборгованості відповідно до Закону України № 2464 із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування (безпосередньо). Заявлення позову прокурором, за твердженням представника відповідача, є спробою підмінити уповноважений орган, на який законом покладено обов'язок здійснення стягнення заборгованості. Позов прокурора є незаконним, ґрунтується на незаконних рішеннях Управління Пенсійного фонду України в м. Ясинувата та Ясинуватському районі Донецької області, які прийняті с порушенням ст. 19 Конституції України та винесені з перевищенням влади і службових повноважень.
Перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, розглянувши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Згідно до п. 2 ст. 121 Конституції України на органи прокуратури України покладений обов'язок представляти інтереси держави в суді у випадках, визначених законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 60 Кодексу України про адміністративне судочинства, з метою представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з адміністративним позовом, бере участь у розгляді справ тощо.
Ст. 361 Закону України «Про прокуратуру» передбачений обов'язок органів прокуратури здійснювати представництво інтересів громадян та держави в суді, що полягає у здійснені прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів держави у випадках, передбачених законом.
Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Управління Пенсійного фонду України в м. Ясинувата та Ясинуватському районі (далі - управління) є органом виконавчої влади, який у спірних правовідносинах здійснює повноваження, покладені на нього ст. 12 Прикінцевих положень Закону України від 9 липня 2003 року №1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон № 1058), «Положенням про Пенсійний фонд України», затвердженим Указом Президента України від 6 квітня 2011 року №384/2011.
Садівниче товариство «Думка» зареєстроване виконавчим комітетом Донецької міської ради 26.03.1997 року, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, узято на облік в Управлінні Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області 26.03.1997 року, реєстраційний номер 05-57-04-0383.
10.01.2011 року позивачем була проведена планова перевірка страхувальника - Садівничого товариства «Думка» з питань дотримання вимог законодавства щодо нарахування, обчислення та сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів за період з 01.11.2006 року по 31.12.2010 року та надання достовірних відомостей до органів Пенсійного фонду за період з з 01.11.2006 року по 31.12.2010 року. За результатами перевірки складено акт № 1 від 11.01.2011 року, відповідно до якого під час перевірки позивачем були виявлені низка порушень вимог Кодексу законів про працю України, Законів України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про оплату праці». А саме:
Перевіркою достовірності формування та повноти подання відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування співставленням даних звітності «Список осіб, які працюють або працювали у страхувальника у звітному році» та 6 індивідуальних відомостей застрахованих осіб (1 за 2006 рік, 1 за 2007 рік, 1 за 2008 рік, 1 за 2009 рік, 2 за 2010 рік) з даними первинних документів встановлено порушення вимог реквізиту 17, 18 п.п. 8.3. п. 8 «Порядку формування та подання органам ПФУ відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування», затвердженого постановою правління ПФУ від 10.06.2004 року № 7-6: по 2 особам у звіті «Індивідуальні відомості про застраховану особу» за 2008 - 2010 рік не включена сума премії та страхових внесків з неї (додаток № 4 до акту перевірки від 11.01.2011 року).
В порушення ч. 1 ст. 19, ч. 2 ст. 20 Закону № 1058-ІV платником невірно визначено розмір суми виплат, на які нараховуються страхові внески за ставкою 33,2% за червень 2008 року -- вересень 2010 року на суму премії - 1400,00 грн., а саме - згідно рядку 4 розділу 1 Додатку 23 наданого до Пенсійного фонду за перевіряємий період встановлено відхилення у загальній сумі 1400,00 грн. (додаток № 2 до акту №1 перевірки від 11.01.2011 року).
В порушення ч. 1 ст. 19 Закону № 1058-ІV невірно визначено розмір нарахованих та утриманих страхових внесків, а саме - згідно Додатку 23 за липень 2009 року платником самостійно збільшено страхові внески за ставкою 2 % на суму 2,25 грн за січень 2008 року та платником занижено страхові внески за червень 2008 - вересень 2010 року за ставкою 33,2 % на загальну суму 464,80 грн, за ставкою 2% на загальну суму 28,00 грн. (додаток № 3 до акту перевірки від 11.01.2011 року).
В порушення вимог реквізиту 17, 18 п.п.8.3 п. 8 «Порядку формування та подання органам ПФУ відомостей про застраховану особу, що використовується в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування», затвердженого постановою Правління ПФУ від 10.06.2004 року № 7-6 по 2 особам у звіті «Індивідуальні відомості» про застраховану особу за 2008-2010 роки не включена сума премії та страхових внесків з неї (додаток № 4 до акту перевірки від 11.01.2011 року).
Платником порушувалися також строки сплати страхових внесків до Пенсійного фонду: підлягало до сплати до 20.01.2011 року, фактично сплачено 26.01.2011 року.
Проведеною перевіркою також встановлено, що ведення обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, не відповідає вимогам Закону України від 16.07.1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств та організацій» і Інструкції про ного застосування, затвердженим наказом Державного казначейства України від 10.12.1997 року № 114, а саме - первинні документи, на підставі яких здійснюється облік сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутні.
На підставі зазначеного акту 11.01.2011 року Управлінням Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області були винесені рішення:
- № 2ю про застосування до відповідача на підставі п. 3 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 1400,00 грн за приховування (заниження) сум заробітної плати (виплат, доходу), повторне приховування (заниження) сум заробітної плати (виплат, доходу);
- № 3ю про застосування до відповідача на підставі п. 4 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 432,08 грн за порушення ч. 1 ст. 19 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»;
- № 4ю про застосування до відповідача на підставі п. 6 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 340,00 грн за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, за відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків;
- № 5ю про застосування до відповідача на підставі п. 5 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» фінансових санкцій в розмірі 170,00 грн за подання недостовірних відомостей до органів пенсійного фонду України;
- № 46ю про застосування до відповідача на підставі п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» штрафу в розмірі 49,11 грн та пені в розмірі 0,50 грн за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, в тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду України.
Зазначені рішення були отримані відповідачем 27.01.2011 року, не були оскаржені відповідачем а ні в адміністративному порядку (до органів Пенсійного фонду України), а ні в судовому, тому набрали законної сили 10.02.2011 року. Зазначений факт не заперечується сторонами у судовому засіданні.
При винесенні судового рішення суд керується наступним.
Ст. 92 Конституції України встановлено, що виключно законами України визначаються, зокрема, основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення, і виключно законами України встановлюються, зокрема, система оподаткування, податки і збори.
Законом України від 14 січня 1998 року № 16/98-ВР «Основи законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон №16/98-ВР) встановлені основи законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідно до Конституції України визначають принципи та загальні правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування громадян в Україні.
За приписами ст. 1 Закону №16/98-ВР загальнообов'язкове державне соціальне страхування - це система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає надання соціального захисту, що включає матеріальне забезпечення громадян у разі хвороби, повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати страхових внесків власником або уповноваженим ним органом, громадянами, а також бюджетних та інших джерел, передбачених законом.
Відповідно до преамбули Закону України від 09.07.2003 року №1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон №1058-IV) цей Закон, розроблений відповідно до Конституції України та Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом. Зміна умов і норм загальнообов'язкового державного пенсійного страхування здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.
На підставі ч. 6 ст. 20 Закону №1058-IV страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
Відповідно до ч. 12 ст. 20 Закону №1058-IV страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Згідно п. 1 ст. 14 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» № 1058-ІУ від 09.07.2003 року (далі - Закон № 1058-ІV) страхувальниками є роботодавці, а саме: підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами).
Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 17 Закону № 1058-ІV страхувальники зобов'язані нараховувати, обчислювати та сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.
Ст. 18 Закону № 1058-ІV передбачено, що страхові внески є цільовим загальнообов'язковим платежем, який справляється на всій території України в порядку, встановленому цим Законом. Страхові внески не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, шо складають систему оподаткування. На ці внески не поширюється податкове законодавство. Законодавством не можуть встановлюватися пільги з нарахування та сплати страхових внесків або звільнення від їх сплати. Згідно ч. 12 ст. 20 Закону № 1058-ІV страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Ст. 19 Закону № 1058-ІV встановлено порядок нарахування страхових внесків до солідарної системи, для роботодавця - на суми фактичних витрат на оплату праці (грошового забезпечення) працівників, що включають витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України «Про оплату праці», виплату винагород фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами цивільно- правового характеру, що підлягають обкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності.
Відповідно до ст. 20 Закону № 1058-ІV встановлено порядок обчислення та сплати страхових внесків, а саме - страхові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі. Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, зазначених у п.п. 1, 2, 5-7, 9, 10, 12, 15, 17 і 18 ст. 11 цього Закону, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати доходу, грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.
Ч. 3 ст. 20 Закону № 1058-ІV обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.
Відповідно до п. 6 ч. 9 ст. 106 Закону № 1058-ІV за неведення в установленому порядку обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на які нараховуються страхові внески, відсутність первинних документів про обчислення та сплату страхових внесків накладається штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до п. 5 ч. 7 розділу 8 Закону України від 08.07.2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (Прикінцеві та перехідні положення) встановлено, що на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або несплачених у період до 01 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
Суд відхиляє доводи представника відповідача щодо застосування при розгляді справи приписів ст.ст. 99, 100 Кодексу адміністративного судочинства України та залишення позову без розгляду керуючись наступним.
Згідно із ч. 16 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується.
З урахуванням встановлених обставин у справі суд прийшов до висновку, що позовні вимоги за позовом Ясинуватського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області до Садівницького товариства «Думка» про стягнення заборгованості з фінансових санкцій в розмірі 2389,44 грн підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. 19 Конституції України, Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Законом України "Про пенсійне забезпечення", Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», ст. 2, ст. 17-20, ст. 69-72, ст. 86, ст. 94, ст. 112, ст. 122-154, ст. 158-163, ст. 167, ст. 185, ст. 186, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов Ясинуватського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області до Садівницького товариства «Думка» про стягнення заборгованості з фінансових санкцій - задовольнити.
Стягнути з Садівничого товариства «Думка» (код 23337162) заборгованість зі сплати фінансових санкцій на користь управління Пенсійного фонду України м. Ясинувата та Ясинуватського району Донецької області (код 37544393) в сумі 2 389 (дві тисячі триста вісімдесят дев'ять) грн 44 коп.
Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, її вступна та резолютивна частини проголошена в судовому засіданні 9 серпня 2012 року в присутності прокурора, представника позивача, представників відповідача.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складений 14 серпня 2012 року.
Суддя Волгіна Н.П.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2012 |
Оприлюднено | 10.07.2014 |
Номер документу | 39636914 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Шишов Олег Олексійович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Волгіна Н.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні