ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 07 липня 2014 року Справа № 813/4694/14 Суддя Львівського окружного адміністративного суду Кравців О.Р. одержав позовну заяву Приватного підприємства «КСП-Проект» про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області,- в с т а н о в и в : На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства «КСП-Проект» до Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 10/2205/2566 від 27.02.2014 року та № 9/22-04-2567 від 27.01.2014 року. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу. Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Судовий збір – збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат (ч. 1 ст. 3 Закону України «Про судовий збір»). Згідно зі ст. 2 вищевказаного Закону платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом. Також, підп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що за подання до адміністративного суду позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати. Крім того, ч. 3 ст. 4 цього ж Закону під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решту суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги. Відповідно до вимог п. 5 ч. 1 ст. 106 КАС України, у позовній заяві зазначаються, зокрема, у разі необхідності – клопотання про звільнення або відстрочення від сплати судового збору. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» розмір мінімальної заробітної плати станом на 1 січня 2014 року становить 1218,00 грн. Відтак, позивачу за подання вищевказаного позову до Львівського окружного адміністративного суду належало сплатити судовий збір у відповідному розмірі за наступними платіжними реквізитами: одержувач – УДКСУ у Залізничному районі м. Львова; ЄДРПОУ 38007594; банк одержувача – ГУ ДКСУ у Львівській області; МФО – 825014; рахунок – 31217206784003; Код класифікації доходів бюджету – 22030001; призначення платежу: судовий збір за подання позову до … (вказати найменування суду). На переконання судді, належним документом про сплату судового збору в розумінні вищевказаного Закону, є квитанція установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення (оригінал). Однак, з позовної заяви та додатків до неї встановлено, що позивачем не додано доказів на підтвердження сплати судового збору за подання позову до Львівського окружного адміністративного суду. Враховуючи вищенаведене, позивачем не долучено належний документ щодо сплати судового збору за подання позову майнового характеру до Львівського окружного адміністративного суду, що свідчить про невиконання вимог ст. 106 КАС України. Відповідно до ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначає недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Керуючись ст.ст. 2, 106, 107, 108, 158 – 160, 165 КАС України, - у х в а л и в : 1. Позовну заяву Приватного підприємства «КСП-Проект» про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області – залишити без руху до 22 липня 2014 року включно, для усунення недоліків вказаних у мотивувальній частині даної ухвали суду, а саме: шляхом подання до канцелярії суду належного документу про сплату судового збору за подання позову майнового характеру до Львівського окружного адміністративного суду. 2. Роз'яснити позивачу, що в разі не усунення недоліків, заява вважатиметься неподаною та буде повернута. 3. Копію ухвали направити позивачу. Ухвалу може бути оскаржено протягом 5 днів з дня її проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд, згідно ст. 186 КАС України. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч. 3 ст. 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано, згідно ст. 254 КАС України. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя Кравців О.Р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.07.2014 |
Оприлюднено | 11.07.2014 |
Номер документу | 39641899 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні