Постанова
від 26.06.2014 по справі 826/7229/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 26 червня 2014 року                    10:45                        № 826/7229/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва – Шулежко В.П., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до приватного акціонерного товариства «Росичі» про стягнення заборгованості по фінансовій санкції,- В С Т А Н О В И В: З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) до приватного акціонерного товариства «Росичі» (далі – відповідач, ПрАТ «Росичі») про стягнення заборгованості по фінансовій санкції в розмірі 1700,00 грн. Згідно із статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України дана адміністративна справа за предметом позову може бути розглянута у порядку скороченого провадження. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідачем порушено вимоги чинного законодавства про цінні папери та фондовий ринок, за що на відповідача накладено штрафні санкції у розмірі 1700,00 грн., проте ним штраф у встановлений законодавством строк не сплачено, у зв'язку з чим позивач просить стягнути заборгованість по фінансовій санкції в примусовому порядку. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, судом встановлено наступне. Центральним територіальним департаментом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 05.11.2013 року на підставі рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1239 від 11.09.2012 року та доручення директора Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №29-ЦД-1 від 14.01.2013 року відносно ПрАТ «Росичі» встановлено порушення вимог ст. 41 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.1, гл.3, розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 року №1591 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.2007 року за №97/13364 (далі Положення №1591), а саме неподання ПрАТ «Росичі» особливої інформації про прийняття рішення про розміщення цінних паперів на суму, що перевищує 25 відсотків статутного капіталу до територіального органу Комісії за місцезнаходженням емітента в електронній та паперовій формах (дата виникнення – 16.09.2013 року), про що зафіксовано в акті від 05.11.2013 року № 3133-ЦД-1-Е. Також, відповідачем винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 05.11.2013 року, відповідно до якої розгляд справи призначено на 20.11.2013 року. В подальшому, за неподання особливої інформації до відповідача позивачем винесено постанову № 3124-ЦД-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 20.11.2013 року. Відповідно до копії супровідного листа, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів надіслана відповідачу засобами поштового зв'язку 25.11.2013 року вих. № 03/07/11409/ПН, яка у визначений законодавством строк в добровільному порядку не виконана. Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд вважає за необхідне зазначити наступне. Закон України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» від 30.10.1996 № 448/96-ВР визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів – це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (ст. 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»). Статтею 41 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» передбачено, що особлива інформація про емітента - інформація, до якої належать відомості про отримання позики або кредиту на суму, що перевищує 25 відсотків активів емітента (абз. 4 ч. 1 вказаної статті). Строки, порядок і форми розкриття особливої інформації про емітента та додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (ч. 2). Особлива інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому  Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті (ч. 3). Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття особливої інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття (ч. 4). Відповідно до п. 1 глави 3 розділу ІІ Положення № 1591, порядок розкриття особливої інформації на фондовому ринку Розкриття особливої інформації має здійснюватись шляхом оприлюднення у стрічці новин, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Розкриття особливої інформації здійснюється у такі строки: у стрічці новин - протягом одного робочого дня після дати вчинення дії, але не пізніше 10.00 години другого робочого дня після дати вчинення дії; в офіційному друкованому виданні - протягом п'яти робочих днів після дати вчинення дії; подання до Комісії - протягом десяти робочих днів після дати вчинення  дії. Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачено, зокрема, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Судом встановлено, що за результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів відносно ПрАТ «Росичі» винесено постанову № 3124-ЦД-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 20.11.2013 року, відповідно якої до товариства застосовано штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 1700 грн. 00 коп. З матеріалів справи вбачаться, що на час вирішення справи зазначена сума штрафу відповідачем не сплачена. Згідно зі ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Враховуючи те, що суму штрафу до Державного бюджету у розмірі 1700,00 грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи не надано, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами та те, що відповідач у встановлений судом строк своїм правом на подання письмових заперечень проти позову не скористався, не спростував твердження позивача, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Керуючись ст.ст. 69-71, 94, 158-163, 183-2, 254 КАС України, суд, П О С Т А Н О В И В: Позовні вимоги Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю. Стягнути з приватного акціонерного товариства «Росичі» (код ЄДРПОУ 32829910) штраф у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. до Державного бюджету України на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва  апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду. Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. Суддя                                                                                                           В.П. Шулежко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.06.2014
Оприлюднено10.07.2014
Номер документу39686516
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7229/14

Постанова від 26.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні