cpg1251 8.2.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
09 липня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/4032/14
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Качуріної Л.С., розглянувши у м. Луганську у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до комунального підприємства «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» про стягнення податкового боргу у сумі 84950,58 грн.,
ВСТАНОВИВ:
17 червня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до комунального підприємства «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» про стягнення податкового боргу у сумі 84950,58 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив таке.
Комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності та перебуває на обліку як платник податків в Краснодонській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Сума не сплаченого податкового зобов'язання комунального підприємства «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» становить 84950,58 грн.
Позивач просить стягнути кошти відповідача за податковим боргом в судовому порядку, оскільки відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідач повідомлений належним чином про відкриття провадження у скороченому провадженні (арк. справи 35, 36). У встановлений судом строк відповідачем не подано ані заперечень проти позову, ані заяви про визнання позовних вимог.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню повністю з таких підстав.
Комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» (ідентифікаційний код 37907453) як платник податків знаходиться на обліку у Краснодонській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Відповідно до вимог Податкового кодексу України комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» зареєстроване платником податку на додану вартість з присвоєнням індивідуального податкового номеру платника податку 379074512072, про що свідчить свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 20 березня 2013 року № 200117896 (арк. справи 10).
Відповідно до вимог пункту 133.1 статті 133 Податкового кодексу України комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» є платником податку на прибуток підприємства.
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:
- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право визначати у порядку, встановленому цим Кодексом, суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.18 пункту 20.1); застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України (підпункт 20.1.19 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.34 пункту 20.1).
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу (підпункт 49.18.4);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).
Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
На виконання вимог пункту 54.1 статті 54, пунктів 152.1 і 152.9 статті 152 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» подало до Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області:
- податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2014 року від 20 лютого 2014 року № 9009828188, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 18687,00 грн. (арк. справи 14-15);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2014 року від 01 квітня 2014 року № 9016971587, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 19065,00 грн. (арк. справи 16-17);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за березень 2014 року від 18 квітня 2014 року № 9021984303, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 23230,00 грн. (арк. справи 18-19);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2014 року від 20 травня 2014 року № 9028928349, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 17128,00 грн. (арк. справи 20-21);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2013 року від 01 березня 2014 року № 9091000525, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 4837,00 грн. (арк. справи 25-26).
В порушення вимог пункту 57.1 статті 57, пунктів 152.1 і 152.9 статті 152 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, самостійно суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість та з податку на прибуток підприємства, визначені у податкових деклараціях, повністю не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг з податку на додану вартість в сумі 78110,00 грн. та з податку на прибуток підприємства в сумі 4837,00 грн., що підтверджується зворотнім боком облікової картки платника (арк. справи 27-30, 31-32).
Частиною 1 статті 126 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
28 лютого 2014 року головним державним ревізором-інспектором відділу контролю за декларуванням податку на додану вартість управління оподаткуванням та контролю об'єктів і операцій Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області проведено документально позапланову невиїзну перевірку комунального підприємства «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» за період з 01 грудня 2013 року по 01 лютого 2014 року з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства (несвоєчасна сплата податку на додану вартість), за результатами якої складено акт від 28 лютого 2014 року № 187/15-309/37907453 (арк. справи 23-24).
На підставі акта перевірки від 28 лютого 2014 року № 187/15-309/37907453, яким встановлено порушення термінів сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з податку на додану вартість протягом строків, визначених пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, Краснодонською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Луганській області податковим повідомленням-рішенням від 06 березня 2014 року № 0002291503 визначена сума штрафу згідно з вимогами статті 126 Податкового кодексу України комунальному підприємству «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» у розмірі 20 % грошового зобов'язання з податку на додану вартість, погашеного з затримкою у сумі 1623,19 грн. (арк. справи 22).
Зазначене податкове повідомлення-рішення отримане комунальним підприємством «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» 06 березня 2014 року, про що свідчить копія корінця податкового повідомлення-рішення (арк. справи 22).
Як вбачається з матеріалів справи, податкове повідомлення-рішення від 06 березня 2014 року № 0002291503 відповідач ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржував.
В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України сума штрафу з податку на додану вартість протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, відповідачем не сплачена, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг за податковим повідомленням-рішенням від 06 березня 2014 року № 0002291503 в сумі 1623,19 грн.
Підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України передбачено, що у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Відповідно до пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
Пеня, визначена підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження.
Інструкцією про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації України від 17 грудня 2010 року № 953 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2010 за № 1350/18645, встановлений порядок ведення органами державної податкової служби обліку нарахування та погашення пені, що справляється з платників податків у зв'язку із несвоєчасним погашенням узгодженого грошового зобов'язання, та пені на податкове зобов'язання, нараховане контролюючим органом у разі виявлення його заниження та/або визначене податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента (надалі - Інструкція № 953).
Відповідно до пункту 3.1 Інструкції № 953 нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.
Згідно з пунктом 3.2 вищезазначеної Інструкції № 953 при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податку, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов'язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податку, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені. Якщо платник податків не виконує встановлену цим пунктом черговість платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), орган державної податкової служби самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом. У разі наявності у платника податку податкового боргу органи державної податкової служби зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, у рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків.
Пунктом 3.3 Інструкції № 953 передбачено, що суми пені зараховуються до бюджетів або державних цільових фондів, до яких згідно із законом зараховуються відповідні податки.
Як вбачається з облікової картки відповідача, за несвоєчасне погашення податкових зобов'язань з податку на додану вартість за період з 31 березня 2014 року по 27 травня 2014 року у відповідності до вимог статті 129 Податкового кодексу України відповідачу нарахована пеня в сумі 380,39 грн., яка останнім у добровільному порядку не сплачена (арк. справи 27-30).
Враховуючи вищевикладене, податковий борг комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» з податку на додану вартість станом на дату розгляду та вирішення справи складає 80113,58 грн., з яких 78110,00 грн. - основний борг, 1623,19 грн. - штрафні санкції, 380,39 грн. - пеня, з податку на прибуток підприємства складає 4837,00 грн., з яких 4837,00 грн. - основний борг, що підтверджується зворотнім боком облікової картки платника (арк. справи 27-30, 31-32).
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання в установлені строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з пунктом 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
На виконання вищезазначених положень Податкового кодексу України 17 липня 2013 року Краснодонською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Луганській області комунальному підприємству «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» було вручено податкову вимогу від 16 липня 2013 року № 341-19, про що свідчить корінець податкової вимоги (арк. справи 13).
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
Оскільки податкова вимога від 16 липня 2013 року № 341-19 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд прийшов до висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Внаслідок того, що комунальне підприємство «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» станом на дату розгляду та вирішення справи податковий борг у розмірі 84950,58 грн. не сплатило, вимоги позивача про стягнення коштів в розмірі 84950,58 грн. за податковим боргом з прибутку на додану вартість та з податку на прибуток підприємства з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, а також те, що позивач відповідно до пункту 21 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VІ «Про судовий збір» від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до комунального підприємства «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» про стягнення податкового боргу у сумі 84950,58 грн. задовольнити повністю.
Стягнути кошти комунального підприємства «Краснодонське житлово-експлуатаційне управління» (ідентифікаційний код 37907453, місцезнаходження: 94408, Луганська область, м. Краснодон, кв. Шахтар, буд. 5) з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків:
- в сумі 4837,00 грн. (чотири тисячі вісімсот тридцять сім гривень нуль копійок) за податковим боргом з податку на прибуток підприємств в доход Державного бюджету України на р/р 33210861700028 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Краснодонське УДКСУ Луганської області, код одержувача 37907322, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 11021000;
- в сумі 80113,58 грн. (вісімдесят тисяч сто тринадцять гривень п'ятдесят вісім копійок) за податковим боргом з податку на додану вартість в доход Державного бюджету України на р/р 31117029700028 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Краснодонське УДКСУ Луганської області, код одержувача 37907322, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 14010100.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
Суддя Л.С. Качуріна
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2014 |
Оприлюднено | 17.07.2014 |
Номер документу | 39725214 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Л.С. Качуріна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні