Постанова
від 08.07.2014 по справі 812/3370/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.4.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

08 липня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/3370/14

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Алчевського міського центру зайнятості до спільного виробничо-промислового торгівельного підприємства фірма «Нафтопродукт-Сервіс» про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

15 травня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Алчевського міського центру зайнятості до спільного виробничо-промислового торгівельного підприємства фірма «Нафтопродукт-Сервіс» про стягнення заборгованості у сумі 1278,92 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що при проведенні перевірки було встановлено, що на початок перевірки (на 01.01.2011) за підприємством рахувалась заборгованість по страховим внескам, строк сплати яких настав у суміч 1278,92 грн. та заборгованість з виплати заробітної плати у сумі 51003,45 грн. 03 серпня 2011 року підприємством повністю погашена заборгованість із заробітної плати, однак страхові внески на випадок безробіття, відповідно нараховані на виплачену заробітну плату не були сплачені. Таким чином, за платником склалася недоїмка зі сплати страхових внесків у сумі 1278,92 грн. У зв'язку з чим, позивач, посилаючись на норми Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», просив стягнути суму заборгованості з спільного виробничо-промислового торгівельного підприємства фірма «Нафтопродукт-Сервіс».

Відповідно до пункту третього частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень юридичних осіб чи підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених законом, чи відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.

Ухвалою суду від 19 травня 2014 року справу призначено до розгляду у порядку скороченого провадження.

Ухвала суду про відкриття скороченого провадження направлена відповідачу на адресу: 94200, Луганська область, м. Алчевськ, вул..Запорізька, 152, повернулась до суду з відміткою пошти "за закінченням терміну зберігання" .

Відповідач зареєстрований за вищезазначеною адресою та відомості про зміну свого місця знаходження державному реєстратору не надавав.

Відповідно до положень ч. 11 ст.35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

У встановлений судом строк відповідачем не подано ані заперечень проти позову, ані заяви про визнання позовних вимог.

З огляду на вищезазначене, суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином для реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів.

Згідно із пунктом другим частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.

Відповідач - спільне виробничо-промислове торгівельне підприємство фірма «Нафтопродукт-Сервіс» є юридичною особою, код ЄДРПОУ 24855172, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію та випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.17, 25).

СВПТП «Нафтопродукт-Сервіс» зареєстровано в Алчевському міському центрі зайнятості як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття з 13.11.1997 року.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду. Фонд є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом. Діяльність Фонду регулюється Основами законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, Законом України «Про зайнятість населення», цим Законом та статутом Фонду, який затверджується правлінням Фонду.

Відповідно до ч. 2 ст. 34 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на Фонд покладений обов'язок забезпечувати збір страхових внесків, контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань страхування на випадок безробіття, правильність призначення роботодавцем та виплати застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю.

Згідно з п.п. 9.10 п. 9 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 № 339, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2001 р. за № 30/5221, усі спірні питання, що виникають між платниками страхових внесків та органами Фонду з приводу нарахування страхових внесків, пені, стягнення недоїмки, штрафів, вирішуються в судовому порядку. Подавати позовні заяви та представляти інтереси Фонду щодо стягнення страхових внесків, пені і штрафів у судах мають право Державна служба зайнятості, її територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, районах, містах, районах у містах.

29 квітня 2014 року Алчевським міським центром зайнятості була проведена перевірка СВПТП «Нафтопродукт-Сервіс» з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування на випадок безробіття до Фонду, про що 29.04.2014 року складено акт № 15. У відповідності до акту сума простроченої заборгованості складає 1278,92 грн. (а.с.11-12). Вищевказаний акт підписано та отримано керівником СВПТП «Нафтопродукт-Сервіс» без заперечень.

29 квітня 2014 року на підставі зазначеного акту перевірки директором Алчевського міського центру зайнятості прийнято рішення № 1 про стягнення з СВПТП «Нафтопродукт-Сервіс» простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, а саме: недоїмку в сумі 1278,92 грн. (а.с. 14).

Відповідно до п. 7.5 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, у разі коли роботодавець не згоден з розрахунком суми недоїмки, пені та штрафу, зазначених у рішенні, він має право протягом десяти робочих днів, наступних за днем отримання рішення, звернутися до територіального органу Державної служби зайнятості в районах, містах, районах у містах, який його прийняв, із скаргою про перегляд цього рішення. Скарга подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які роботодавець уважає за потрібне надати. Зазначене рішення було отримано відповідачем, у встановленому законом порядку, не оскаржувалось, станом на момент розгляду справи заборгованість у повному обсязі не погашена.

Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.

У порушення зазначених вимог законодавства відповідач своєчасно не сплачує страхові внески.

На час розгляду справи сума заборгованості зі сплати страхових внесків відповідачем не сплачена.

Приймаючи до уваги наведене, суд дійшов висновку, що вимоги Алчевського міського центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття до СВПТП «Нафтопродукт-Сервіс» про стягнення заборгованості у розмірі 1278,92 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 8 - 11, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Алчевського міського центру зайнятості до спільного виробничо-промислового торгівельного підприємства фірма «Нафтопродукт-Сервіс» про стягнення заборгованості у сумі 1278,92 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з спільного виробничо-промислового торгівельного підприємства фірма «Нафтопродукт-Сервіс» (код ЄДРПОУ 24855172) суму недоїмки у розмірі 1278,92 грн. ( одна тисяча двісті сімдесят вісім гривень 92 коп.) на користь Держави в особі Алчевського міського центру зайнятості.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною і підлягає негайному виконанню.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, судове рішення апеляційної інстанції по такій справі є остаточним і оскарженню не підлягає.

Суддя В.С. Шембелян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2014
Оприлюднено17.07.2014
Номер документу39747082
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/3370/14

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 20.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 14.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 25.06.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 25.06.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Постанова від 08.07.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 19.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні