6а/254/42/2014
254/3681/14-а
У Х В А Л А
І м е н е м У к р а ї н и
24 червня 2014 року Будьоннівський районний суд міста Донецька в складі:
Головуючого - судді Грачова Р.Р.,
при секретарі - Тімончук Ю.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Донецьку заяву адвоката ОСОБА_1, в інтересах ОСОБА_2 про зміну способу виконання судового рішення у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради, третя особа - Головне управління казначейства України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок та виплату державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, -
В С Т А Н О В И В:
Постановою Будьоннівського районного суду міста Донецька від 8 квітня 2014 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради, третя особа - Головне управління казначейства України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок та виплату державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку позовні вимоги задоволені частково та постановлено визнати неправомірними дії Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної у м. Донецьку ради щодо нарахування та виплати ОСОБА_2 державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за період з 27 серпня 2013 року по 8 квітня 2014 року. Зобов'язати Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної у м. Донецьку ради здійснити ОСОБА_2 перерахунок та виплату державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у розмірі, що встановлюється правлінням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, але не менше розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом, для дитини відповідного віку, за період з 27 серпня 2013 року по 8 квітня 2014 року, з урахуванням проведених виплат.
Постанова сторонами не оскаржувалася та набрала законної сили. На примусове виконання зазначеної постанови був виданий виконавчий лист. До цього часу постанова суду не виконана.
Адвокат ОСОБА_1, звернулася до суду в інтересах ОСОБА_2 з заявою про зміну способу виконання судового рішення у справі за її позовом до Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради, третя особа - Головне управління казначейства України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок та виплату державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та просила суд змінити спосіб та порядок виконання рішення суду та «стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради (83030 м. Донецьк, Будьоннівський район, вул. Октября, 16, код ЄДРПОУ 26000300) на користь ОСОБА_2 недоплачену державну соціальну допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у розмірі, що складає 6510,33 гривень за рахунок коштів Державного бюджету України.
В судове засідання заявник не з'явилася, надала суду заяву про розгляд справи без її участі.
Так, вирішуючи питання щодо можливості зміни способу виконання зазначеної постанови, суд виходить з наступного.
Згідно ч.1 ст. 263 КАС України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо, тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий документ, із поданням, а особа, яка бере участь у справі та сторона виконавчого провадження - із заявою про зміну чи встановлення способу та порядку виконання рішення.
За ч.ч.1,2,23 Бюджетного кодексу, будь які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
01.01.2013 року набрав чинності ЗУ «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень», який встановлює гарантії держави щодо виконання судових рішень та виконавчих документів, визначених ЗУ «Про виконавче провадження», та особливості їх виконання.
Відповідно до ч.1 ст. 3 вказаного Закону, виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється Державною казначейською службою України в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень, - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.
За статтею 7 вказаного Закону, виконання рішень суду про зобов'язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за якими є державний орган, державне підприємство, юридична особа, здійснюється в порядку, встановленому ЗУ «Про виконавче провадження» з урахуванням особливостей, встановлених цим законом. У разі якщо рішення суду, зазначені в частині першій цієї статті, не виконано протягом двох місяців з дня винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, крім випадків, коли стягувач перешкоджає провадженню виконавчих дій, державний виконавець зобов'язаний звернутися до суду із заявою про зміну способу і порядку виконання рішення.
Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року №845. Саме цим порядком передбачене безспірне списання коштів державного бюджету за бюджетною програмою для забезпечення виконання судових рішень та виконавчих документів.
Оскільки постанова суду про зобов'язання суб'єкта владних повноважень здійснити нарахування та виплату грошових коштів протягом тривалого часу не виконана та на цей час не може бути виконана взагалі через відсутність спеціального порядку її виконання та відсутності бюджетного фінансування, з урахуванням приведених положень ЗУ «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» та Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників наявні визначені ч.1 ст. 263 КАС України підстави для зміни способу виконання такої постанови.
З огляду на викладене, заява є обґрунтованою та підлягає задоволенню.
Керуючись статтею 263 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Заяву адвоката ОСОБА_1, в інтересах ОСОБА_2 про зміну способу виконання судового рішення у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради, третя особа - Головне управління казначейства України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок та виплату державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку - задовольнити.
Змінити спосіб виконання постанови Будьоннівського районного суду міста Донецька №2а/254/90/2014 від 8 квітня 2014 року по справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради, третя особа - Головне управління казначейства України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок та виплату державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної у м. Донецьку ради здійснити ОСОБА_2 перерахунок та виплату державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у розмірі, що встановлюється правлінням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, але не менше розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом, для дитини відповідного віку, за період з 27 серпня 2013 року по 8 квітня 2014 року, з урахуванням проведених виплат змінити на стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Будьоннівської районної в місті Донецьку ради на користь ОСОБА_2 державну соціальну допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у розмірі, що складає 6510,33 гривень.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п*яти днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п*яти днів з дня її отримання
Суддя:
Суд | Будьоннівський районний суд м.Донецька |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2014 |
Оприлюднено | 18.07.2014 |
Номер документу | 39766921 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Будьоннівський районний суд м.Донецька
Грачов Р. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні