Ухвала
від 18.07.2014 по справі 403/13647/12
БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Дело № 403/13647/12

Провад. № 1/403/635/12

УХВАЛА

іменем УКРАЇНИ

16 травня 2014 рокуБабушкінський районний суд м. Дніпропетровська

у складі : головуючого судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2

за участю прокурора ОСОБА_3

захисника ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Дніпропетровська кримінальну справу за обвинуваченням :

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Дніпропетровська, українки, громадянки України, з вищою освітою, заміжньої, не працюючої, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , мешкає за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимої,

в скоєнні злочину передбаченого ст. 367 ч. 1 КК України , -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_5 обвинувачується в том, що вона, наказом № 1-о від 03 січня 2012 року Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області прийнята на посаду провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області, з присвоєним 13 рангом державного службовця.

Відповідно до посадової інструкції провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області ОСОБА_5 , затвердженої 03 січня 2012 року начальником Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області. ОСОБА_5 :

- реалізує повноваження Держекоінспекції у межах Дніпропетровської області у тому числі здійснення державного контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства України підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності та громадянами, іноземними юридичними й фізичними особами на території області під час транспортування вантажів у пунктах пропуску через державний кордон та у зоні діяльності митниць призначення та відправлення (п. 2 Посадової інструкції);

- здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог: а) законодавства про екологічну та радіаційну безпеку: на пунктах пропуску через державний кордон і в зоні діяльності митниць призначення та відправлення під час імпорту, експорту та транзиту вантажів і транспортних засобів; ж) законодавства про поводження з відходами щодо: дотримання правил зберігання.

- транспортування, знешкодження, ліквідації, захоронення пестицидів і агрохімікатів. токсичних хімічних речовин, небезпечних речовин; додержання вимог екологічної безпеки при транспортуванні, зберіганні, використанні, знешкодженні й похованні хімічних засобів захисту рослин, мінеральних добрив, токсичних речовин і відходів (п. 4.2 Посадової інструкції);

- складає протоколи про адміністративні правопорушення та розглядає справи про адміністративні правопорушення, накладає адміністративні стягнення у випадках, передбачених законом (п. 4.3 Посадової інструкції);

- як провідний спеціаліст відділу має право: 5.1. Залучати до виконання окремих робіт, участі у виконанні окремих питань і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів, громадського суспільства; 5.2. Одержувати в установленому законом порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності та їх посадових осіб; 5.3. Проводити перевірки з питань, що належать до компетенції Держекоінспекції, видавати за їх результатами обов`язкові для виконання приписи; 5.5. Оглядати в пунктах пропуску через державний кордон, на митницях призначення та відправлення транспортні засоби у порядку, визначеному законодавством, з метою виявлення екологічно небезпечних і заборонених до вивезення з України та ввезення в Україну вантажів; 5.6. Забороняти перевезення вантажів, що можуть негативно вплинути на стан навколишнього природного середовища і здоров`я людей, умови транспортування яких не відповідають вимогам екологічної та радіаційної безпеки при транспортуванні або потребують спеціального дозволу; 5.7. Перевіряти документи на право спеціального використання природних ресурсів (дозволи, ліцензії, сертифікати, висновки, рішення, ліміти, квоти, погодження, свідоцтва); 5.11. За фактами виявлених під час перевірки порушень одержувати усні або письмові пояснення від керівника або уповноваженої ним особи, особи, відповідальної на об`єкті за стан дотримання вимог природоохоронного законодавства; 5.18. Застосовувати в установленому порядку штампи при здійсненні екологічного та радіологічного контролю, а також при оформленні відповідних документів;

- як провідний спеціаліст відділу несе персональну відповідальність: 6.1. За несвоєчасне виконання процедур екологічного контролю; 6.2. За неналежне виконання службових обов`язків, несе відповідальність згідно з чинним законодавством; 6.5. За порушення виконавської та трудової дисципліни; 6.7. За зберігання та використання штампів, що використовуються під час здійснення екологічного та радіологічного контролю, а також при оформленні відповідних документів.

Таким чином, ОСОБА_5 , обіймаючи постійно в Державній екологічній інспекції у Дніпропетровській області (Ідентифікаційний код - 37988899) посаду провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області, постійно здійснюючи функції представника влади, будучи службовою особою, вчинила службову недбалість, тобто злочин у сфері службової діяльності, передбачений ч. 1 ст. 367 КК України, при наступних обставинах.

06.02.2012 року ОСОБА_5 , будучи службовою особою, як провідний спеціаліст відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області, знаходячись на робочому місці, в зоні діяльності митного поста «Дніпропетровськ - Ліски» по вул. Кротова, 3 в м. Дніпропетровську, у робочий час, в період з 09.00 годин до 18.00 годин, здійснювала екологічний контроль вантажів та транспортних засобів на посту екологічного контролю « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Там же, у вказаний період часу, реалізуючи повноваження Держекоінспекції, у тому числі здійснюючи державний нагляд (контроль) за додержанням вимог природоохоронного законодавства України, під час імпорту вантажу Товариством з обмеженою відповідальністю ТД «Реагент» (Ідентифікаційний код -36574867), а саме 24 600 кг «монокалійфосфат», який відноситься до мінеральних добрив, з необережності, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, і тим самим в порушення вимог:

-Конституції України, відповідно до якої, органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19);

-Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», відповідно до якого, підприємства можуть ввозити з-за кордону сировину, продукцію (вироби, тощо) і реалізовувати чи використовувати їх в Україні лише за наявності даних щодо безпеки для здоров`я населення. У разі відсутності зазначених даних ввезення, реалізація та використання продукції закордонного виробництва дозволяється лише після отримання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ч.ч. 1, 3 ст. 16);

-Закону України «Про пестициди і агрохімікати», відповідно до якого, забороняється ввезення на митну територію України, агрохімікатів до їх державної реєстрації (ч. 2 ст. 4); обов`язковою умовою державної реєстрації агрохімікатів є наявність відповідної документації щодо їх безпечного застосування, включаючи позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ч. 3 ст. 7);

-Положення про екологічний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 08 вересня 1999 року за № 204 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15 листопада 1999 року за № 787/4080. відповідно до якого, головними завданнями підрозділів територіальних органів Мінприроди, що здійснюють екологічний контроль в зоні діяльності регіональних митниць та митниць є контроль за додержанням норм і вимог чинного природоохоронного законодавства під час переміщення через митний кордон України вантажів; попередження незаконного ввезення на територію України вантажів, що містять промислову сировину, відходи виробництва, хімічні сполуки та інші небезпечні для навколишнього природного середовища і здоров`я людей речовини, агрохімікати; огляд імпортних партій вантажів та оформлення потрібних документів у зоні діяльності регіональних митниць і митниць: контроль імпортних вантажів, перевезення яких через державний кордон потребує спеціального дозволу Мінприроди (п. 1.11.);

-Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, яке затверджено Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 04 листопада 2011 року за № 429 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2011 року за № 1347/20085. відповідно до якого, Держекоінспекція у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) та законами України, іншими актами законодавства України, а також цим положенням (п. 2.); Основними завданнями Держекоінспекції є реалізація повноважень Держекоінспекції України у межах відповідної території (п. 3.); Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням підприємствами, громадянами України вимог: а) законодавства про екологічну безпеку в зоні діяльності митниць призначення під час імпорту вантажів, л) законодавства про поводження з відходами щодо: дотримання правил зберігання, транспортування агрохімікатів; додержання вимог екологічної безпеки при транспортуванні, зберіганні, використанні мінеральних добрив і відходів (п. 4.2.);

Положення про відділ екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області затвердженого 03 січня 2012 року начальником Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, відповідно до якого Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів України, наказами Держекоінспекції України, Положенням про Державну екологічну інспекцію у Дніпропетровській області, затвердженим наказом Державної екологічної інспекції України від 12 грудня 2011 року № 136, Положенням про екологічний контролю у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної

-безпеки України за № 204 від 08 вересня 1999 року, Положенням про відділ екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області та іншими нормативними актами (п. 2.);

-Посадової інструкції провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області ОСОБА_5 , затвердженої 03 січня 2012 року начальником Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, відповідно до якої, в своїй діяльності провідний спеціаліст керується Конституцією і Законами України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів України, Положенням про Державну екологічну інспекцію у Дніпропетровській області, затвердженим наказом Державної екологічної інспекції України від 12 грудня 2011 року № 136, Положенням про екологічний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць, затвердженим наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 08 вересня 1999 року за № 204, Положенням про відділ екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області та іншими нормативними актами (п. 1.1); Провідний спеціаліст відділу відповідно до покладених на нього завдань: запобігає: незаконному транскордонному переміщенню імпортних вантажів, перевезення яких через державний кордон України потребує дозволу Міністерства екології та природних ресурсів України (п. 4.4.), у відсутності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «монокалійфосфат», виробником якого є FERTILIZERS CHEMICALS LTD (Kvish Dshanim, P.O. Box 1428, Kiryat Ata 31013, Israel), який відноситься до мінеральних добрив, і який не зареєстровано в Міністерстві екології та природних ресурсів України та який не входить до «Переліку пестицидів і агрохімікатів дозволених до використання в Україні», проставила штамп Державної екологічної інспекції в Дніпропетровській області «Ввіз/Вивіз дозволено Екологічний контроль 004» на Міжнародній товарно-транспортній накладній «CMR № 65» про позитивні результати проведеного екологічного контролю.

Службова недбалість ОСОБА_5 , як провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області, безпосередньо призвела до шкоди нематеріального характеру, у зв`язку із неналежним здійсненням екологічного контролю, який став підставою для завершення митного оформлення Товариством з обмеженою відповідальністю ТД «Реагент» (код ЄДРПОУ 36574867) 24 600 кг «монокалійфосфат», виробником якого є FERTILIZERS CHEMICALS LTD (Kvish Dshanim, P.O. Box 1428, Kiryat Ata 31013, Israel), чим підірвано авторитет Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам.

Крім того, 22.02.2012 року ОСОБА_5 , будучи службовою особою, як провідний спеціаліст відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області, повторно, знаходячись на робочому місці, в зоні діяльності митного поста «Дніпропетровськ - Ліски» по вул.. Кротова, 3 в м. Дніпропетровську, у робочий час, в період з 09.00 годин до 18.00 годин, здійснювала екологічний контроль вантажів та транспортних засобів на посту екологічного контролю « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Там же, у вказаний період часу, реалізуючи повноваження Держекоінспекції, у тому числі здійснюючи державний нагляд (контроль) за додержанням вимог природоохоронного законодавства України, під час імпорту вантажу Товариством з обмеженою відповідальністю ТД «Реагент» (код ЄДРПОУ 36574867). а саме 50200 кг «монокалійфосфат», який відноситься до мінеральних добрив, з необережності, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, і тим самим в порушення вимог:

-Конституції України, відповідно до якої, органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19);

-Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», відповідно до якого, підприємства можуть ввозити з-за кордону сировину, продукцію (вироби, тощо) і реалізовувати чи використовувати їх в Україні лише за наявності даних щодо безпеки для здоров`я населення. У разі відсутності зазначених даних ввезення, реалізація та використання продукції закордонного виробництва дозволяється лише після отримання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ч. ч. 1, Зет. 16);

-Закону України «Про пестициди і агрохімікати», відповідно до якого, забороняється ввезення на митну територію України, агрохімікатів до їх державної реєстрації (ч. 2 ст. 4); обов`язковою умовою державної реєстрації агрохімікатів є наявність відповідної документації щодо їх безпечного застосування. включаючи позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ч. 3 ст. 7);

-Положення про екологічний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 08 вересня 1999 року за № 204 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15 листопада 1999 року за № 787/4080. відповідно до якого, головними завданнями підрозділів територіальних органів Мінприроди, що здійснюють екологічний контроль в зоні діяльності регіональних митниць та митниць є контроль за додержанням норм і вимог чинного природоохоронного законодавства під час переміщення через митний кордон України вантажів; попередження незаконного ввезення на територію України вантажів, що містять промислову сировину, відходи виробництва, хімічні сполуки та інші небезпечні для навколишнього природного середовища і здоров`я людей речовини, агрохімікати; огляд імпортних партій вантажів та оформлення потрібних документів у зоні діяльності регіональних митниць і митниць: контроль імпортних вантажів, перевезення яких через державний кордон потребує спеціального дозволу Мінприроди (п. 1.11.);

-Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, яке затверджено Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 04 листопада 2011 року за № 429 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2011 року за № 1347/20085. відповідно до якого, Держекоінспекція у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) та законами України, іншими актами законодавства України, а також цим положенням (п. 2.); Основними завданнями Держекоінспекції є реалізація повноважень Держекоінспекції України у межах відповідної території (п. 3.); Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням підприємствами, громадянами України вимог: а) законодавства про екологічну безпеку в зоні діяльності митниць призначення під час імпорту вантажів, л) законодавства про поводження з відходами щодо: дотримання правил зберігання, транспортування агрохімікатів; додержання вимог екологічної безпеки при транспортуванні, зберіганні, використанні мінеральних добрив і відходів (п. 4.2.);

-Положення про відділ екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, затвердженого 03 січня 2012 року начальником Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, відповідно до якого Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів України, наказами Держекоінспекції України, Положенням про Державну екологічну інспекцію у Дніпропетровській області, затвердженим наказом Державної екологічної інспекції України від 12 грудня 2011 року № 136, Положенням про екологічний контролю у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України за № 204 від 08 вересня 1999 року, Положенням про відділ екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області та іншими нормативними актами (п. 2.);

-Посадової інструкції провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області ОСОБА_5 , затвердженої 03 січня 2012 року начальником Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, відповідно до якої, в своїй діяльності провідний спеціаліст керується Конституцією і Законами України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів України, Положенням про Державну екологічну інспекцію у Дніпропетровській області, затвердженим наказом Державної екологічної інспекції України від 12 грудня 2011 року № 136, Положенням про екологічний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць і митниць, затвердженим наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 08 вересня 1999 року за № 204. Положенням про відділ екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області та іншими нормативними актами (п. 1.1); Провідний спеціаліст відділу відповідно до покладених на нього завдань: запобігає: незаконному транскордонному переміщенню імпортних вантажів, перевезення яких через державний кордон України потребує дозволу Міністерства екології та природних ресурсів України (п. 4.4.), у відсутності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «монокалійфосфат», виробником якого є SICHUAN YONG LIN CHEMICAL СО. LTD (PHOSPHATE AREA SHUANGSHENG, SHIFANG SICHUAN 618400. CHINA), який відноситься до мінеральних добрив, і який не зареєстровано в Міністерстві екології та природних ресурсів України та який не входить до «Переліку пестицидів і агрохімікатів дозволених до використання в Україні», проставила штамп Державної екологічної інспекції в Дніпропетровській області «Ввіз/Вивіз дозволено Екологічний контроль 004» на Міжнародній товарно-транспортній накладній «CMR № 51» про позитивні результати проведеного екологічного контролю.

Службова недбалість ОСОБА_5 , як провідного спеціаліста відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Дніпропетровської області - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Дніпропетровської області, безпосередньо призвела до шкоди нематеріального характеру, у зв`язку із неналежним здійсненням екологічного контролю, який став підставою для завершення митного оформлення Товариством з обмеженою відповідальністю ТД «Реагент» (код ЄДРПОУ 36574867) 50 200 кг «монокалійфосфат», виробником якого с ІНФОРМАЦІЯ_3 (PHOSPHATE AREA SHUANGSHENG. SHIFANG SICHUAN 618400, CHINA), чим підірвано авторитет Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам.

Будучи допитаною у судовому засіданні підсудна ОСОБА_5 винною себе не визнала та пояснила, що вона працювала в Державній екологічній інспекції у Дніпропетровській області з 03.01.2012 р., згідно наказу № 1-о провідним спеціалістом відділу екологічного та радіологічного контролю на митній територій Дніпропетровської області державним інспектором з охорони навколишнього середовища Дніпропетровської області.

В своїй діяльності вона керувалась Конституцією України, Законами України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів України, дорученнями Міністерства екології та природних ресурсів України, наказами Держекоінспекції України, дорученнями Голови Держекоінспекції України, місцевих державних адміністрацій, положеннями про Державну екологічну інспекцію у Дніпропетровській області, затверджене наказом Держекоінспекції України від 12.12.2011 р. № 136, Положенням про екологічний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зоні діяльності регіональних митниць, затвердженим наказом Міністерства охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки України від 08.09.1999 р, № 204, наказами Держекоінспекції та іншими нормативними актами.

Основними завданнями є реалізація повноважень Держекоінспекції у містах Дніпропетровської області, у тому числі здійснення державного контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства України підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності та громадянами, іноземними юридичними та фізичними особами на території області під час транспортування вантажів у пунктах пропуску через державний контроль та у зоні діяльності митниць призначення та відправлення.

Згідно з наказом Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області за нею був закріплений штамп під № 004 «ПЕК Дніпропетровськ» для проведення екологічного та радіологічного контролю.

06.02.2012 р. та 22.02.2012 р. до неї на митний пост «Дніпропетровськ-Ліски» по вул. Кротова, 3 в м. Дніпропетровську, звернувся представник ТОВ «ГД Реагент» ОСОБА_6 з супровідними документами (інвойс, контракт, сертифікат якості, екологічна декларація, транспортні накладні) щодо підтвердження екологічного контролю неорганічної речовини певного хімічного складу: монокалійфосфат технічний за кодом УКТЗЕД 2835240000. Екологічний контроль вказаного вантажу був проведений у пункті пропуску держінспекторами ПЕК «Одеський МТП», згідно з екологічними деклараціями № 6665 від 01.02.2012 р. (штамп 003 ПЕК «Одеський МТП» Екологічний контроль/ввіз/вивіз/дозволено) та № 9722 від 15.02.2012 р. (штамп 003 ПЕК «Одеський МТП» Екологічний контроль/ввіз/вивіз/дозволено). Відповідно до переліку товарів, що підлягають державному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю) у разі переміщення їх через митний кордон України, затвердженого постановою КМУ від 05.10.2011 р. № 1031 «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України» товар монокалійфосфат підлягає екологічному контролю у пунктах пропуску через митний кордон України або в зонах митного контролю на митній території України, так як відповідно до постанови КМУ України від 26.10.2001 р. № 1429 «Про здійснення екологічного контролю у зоні діяльності митниць призначення та відправлення» екологічний контроль товарної продукції на митній території України здійснюється один раз та згідно з наказом Державної митної служби України, Адміністрації державної прикордонної служби України, Міністерства охорони здоров`я України, міністерства аграрної політики України, Міністерства культури та туризму України, Міністерства природи України, Міністерства транспорту та зв`язку України № 265/211/191/210/14/147/326 від 27.03.2009 р. «Про затвердження Переліку товарів, які підлягають обов`язковому санітарному, ветеринарному, фото санітарному, радіологічному, екологічному контролю та контролю за переміщенням культурних цінностей у пунктах пропуску через державний кордон». Тому штамп за номером 004 «ПЕК Дніпропетровськ» Екологічний контроль/ввіз/вивіз/дозволено на транспортній докладній №№ 51 та 65 вона продублювала після здійснення екологічного контролю вищезазначеного вантажу на вимогу тамо жених інспекторів ОСОБА_7 та ОСОБА_8

Допитавши підсудну ОСОБА_5 , свідків, вивчивши матеріали кримінальної справи, суд приходить до висновку, що неповнота і неправильність, які допущені при проведенні досудового слідства, не можуть бути усунені в ході судового слідства, тому дана кримінальна справа підлягає направленню Дніпропетровському міжрайонному прокурору з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері для проведення додаткового розслідування за наступними підставами.

Згідно ст. 281 КПК України направлення справи на додаткове розслідування можливо, коли під час розгляду справи в суді буде встановлено, що при проведенні досудового слідства допущена неповнота та неправильність, які не можуть бути усунені в ході судового слідства.

Кваліфікуючою ознакою притягнення до кримінальної відповідальності за ч. 1 ст. 367 КК України є істотна шкода охоронюваним законом державним інтересам. Згідно з пред`явленим ОСОБА_5 обвинуваченням, її діями була спричинена шкода нематеріального характеру, що полягає в підірвані авторитету Державної екологічної інспекції Дніпропетровської області. При цьому ні матеріали справи, ні обвинувачення, не містить відомостей як саме постраждав авторитет (в чому полягає шкода авторитету) Державної екологічної інспекції Дніпропетровської області. Допитані в судовому засіданні свідки теж на це питання відповіді не надали.

Таким чином, вказані факти свідчать про неконкретність пред`явленого ОСОБА_5 обвинувачення, що порушує права останньої, згідно ст. 43 КПК України, на захист.

Неповнота і неправильність, які допущені при проведенні досудового слідства, не можуть бути усунені в ході судового слідства.

При проведенні додаткового розслідування необхідно:

Встановити яка істотна шкода нематеріального характеру, що полягає в підірвані авторитету Державної екологічної інспекції Дніпропетровської області спричинена і в чому конкретно це проявилося (з наведенням доказів).

Провести інші необхідні слідчі дії, спрямовані на збір і фіксацію об`єктивних доказів, що підтверджують вину ОСОБА_5 у злочині, передбаченому ст. 367 ч. 1 КК України, після чого дати її діям належну юридичну оцінку.

На підставі вищезазначеного, керуючись ст.ст. 22, 281 КПК України суд, -

УХВАЛИВ:

Кримінальну справу за обвинуваченням ОСОБА_5 за ст. 367 ч. 1 КК України, направити Дніпропетровському міжрайонному прокурору з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері для проведення додаткового розслідування.

Запобіжний захід щодо ОСОБА_5 у вигляді підписки про невиїзд залишити без змін.

Ухвала може бути оскаржена протягом 7 днів з дня її винесення.

Суддя: ОСОБА_1

СудБабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення18.07.2014
Оприлюднено09.01.2023
Номер документу39802525
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —403/13647/12

Ухвала від 18.07.2014

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Левч В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні