ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 липня 2014 року (12 год. 15 хв.) Справа № 808/3863/14 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Максименко Л.Я.
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовною заявою: Мелітопольської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Запорізькій області, м. Мелітополь
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Фондорн», с. Терпіння
про: стягнення податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ:
Мелітопольська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі - позивач або Мелітопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області) звернулась із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фондорн» (далі - відповідач або ТОВ «Фондорн»), в якому позивач просить суд стягнути з відповідача податковий борг з податку на додану вартість в сумі 31 485,55 грн.
В обґрунтування адміністративного позову зазначає, що ТОВ «Фондорн» має податковий борг з податку на додану вартість на загальну суму 31 485,55 грн., який виник в результаті несплати у передбачені чинним законодавством строки суми податкового зобов'язання самостійно визначеного підприємством, згідно поданих до Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області податкових декларацій з податку на додану вартість, а також у зв'язку із несплатою відповідачем узгоджених сум грошових зобов'язань, визначених у податкових повідомленнях-рішеннях від 23.08.2013 № 0000311503, від 05.02.2014 № 0000121503 та від 29.04.2014 № 0000521503. Крім того, вказує, що відповідачу була нарахована пеня в розмірі 344,22 грн. Стверджує, що позивачем вживались, передбачені нормами податкового законодавства, заходи щодо стягнення з ТОВ «Фондорн» податкового боргу. Враховуючи, що заборгованість відповідача залишається не сплаченою до бюджету, позивач просить стягнути її в судовому порядку.
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 18.06.2014 було відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 07.07.2014.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, 07.07.2014 подав до суду клопотання (вх. № 26181) про розгляд справи без участі Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області. На задоволенні позовних вимог наполягає в повному обсязі.
В судове засідання 07.07.2014 представник відповідача також не з'явився. Про дату, час і місце розгляду справи повідомлений судом належним чином. Судова повістка отримана уповноваженою особою відповідача 25.06.2014, що підтверджується наявним в матеріалах справи рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Причини неявки представника відповідача суду не відомі. Будь-яких клопотань або заяв до суду також не надходило.
За приписами ч. 4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
За таких обставин, суд дійшов до висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін, на підставі наявних у справі матеріалів, в порядку письмового провадження.
У зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та з урахуванням положень ч. 1 ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Вивчивши матеріали справи, з'ясувавши обставини та перевіривши їх доказами, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Підпунктом 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України) визначено обов'язок платника податків подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
За правилами п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Судом встановлено, що відповідачем були подані до Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області декларації з податку на додану вартість за такі періоди, зокрема:
- звітна податкова декларація від 20.08.2013 за липень 2013 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 3 260,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 20.09.2014 за серпень 2013 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 1 150,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 18.10.2013 за вересень 2013 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 1 154,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 08.11.2013 за жовтень 2013 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 1 880,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 20.12.2013 за листопад 2013 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 4 248,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 20.01.2014 за грудень 2013 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 1 984,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 20.03.2014 за лютий 2014 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 3 934,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 18.04.2014 за березень 2014 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 170,00 грн.;
- звітна податкова декларація від 19.05.2014 за квітень 2014 року, відповідно до якої відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету в розмірі 11 800,00 грн.;
Згідно ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України передбачено обов'язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно п. 203.2 ст. 203 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Підпунктом 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
Оскільки, сума задекларованого податкового зобов'язання не була сплачена відповідачем у встановлені законом строки, то вона набула статусу податкового боргу.
Таким чином, за ТОВ «Фондорн» обліковується податковий борг з податку на додану вартість за період з липня 2013 року по грудень 2013 року та з лютого 2014 по квітень 2014 року (включно), відповідно до вищезазначених у податкових деклараціях узгоджених грошових зобов'язань, на загальну суму 29 580,00 грн.
Крім того, за відповідачем рахується заборгованість з податку на додану вартість в сумі 1 561,33 грн., яка виникла в результаті несплати відповідачем узгоджених сум грошових зобов'язань, визначених платнику податків контролюючим органом за результатами проведення наступних перевірок.
Зокрема, 09.08.2013 головним державним інспектором відділу контролю за декларуванням ПДВ управління оподаткування та контролю об'єктів і операцій Мелітопольської ОДПІ Петренком В.В. проведено камеральну перевірку ТОВ «Фондорн» (код ЄДРПОУ 35924964) податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2013 року, за результатами якої встановлено порушення відповідачем вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 ст. 49, розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України, а саме неподання відповідачем податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2013 року (граничний строк подання декларації - 20.06.2013).
Згідно, приписів п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Виявлені перевіркою порушення податкового законодавства були відображені в акті про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 09.08.2013 № 682/1503/35924964, який вручено уповноваженій особі ТОВ «Фондорн» 13.08.2013, що підтверджується наданою позивачем копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
На підставі акту перевірки від 09.08.2013 № 682/1503/35924964, позивачем винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 23.08.2013 № 0000311503, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 1 020,00 грн. Дане податкове повідомлення-рішення отримано уповноваженою особою відповідача 29.08.2013, що підтверджується наявною в матеріалах справи копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
Також, головним державним інспектором відділу контролю за декларуванням податку на додану вартість Петренком В.В. проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Фондорн» з питання несвоєчасної сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з ПДВ за жовтень 2012 року, з 14 грудня 2012 року по 01 листопада 2013 року, в ході якої виявлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України. Зокрема, ТОВ «Фондорн» несвоєчасно сплачено суму податкового зобов'язання, самостійно визначеної у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року, в сумі 1 017,55 грн. (із затримкою більше 30 календарних днів).
Пунктом 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
За наслідками перевірки, 21.01.2014 податковим органом складено акт № 36/08-32-15-03/35924964, який отримано уповноваженою особою відповідача 25.01.2014, про що свідчить надана позивачем копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
На підставі положень ст. 126 Податкового кодексу України та акту перевірки від 21.01.2014 № 36/08-32-15-03/35924964, Мелітопольською ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення форми «Ш» від 05.02.2014 № 0000121503, згідно якого відповідачу донараховано суму штрафу з податку на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) у розмірі 20% від грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що складає 203,51 грн.
Як вбачається із наявної в матеріалах справи копії рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, вищевказане податкове повідомлення-рішення направлене на адресу відповідача засобами поштового зв'язку та отримане уповноваженою особою ТОВ «Фондорн» 08.02.2014.
Крім того, 16.04.2014 головним державним інспектором відділу контролю за декларуванням податку на додану вартість Петренком В.В. проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Фондорн» з питання несвоєчасної сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання з ПДВ за період з 14 грудня 2012 року по 21 лютого 2014 рік та з 11 березня 2013 року по 21 лютого 2014 року, в ході якої виявлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України. Зокрема, ТОВ «Фондорн» несвоєчасно сплачено суму податкового зобов'язання, самостійно визначеної у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року, в сумі 501,12 грн. (із затримкою більше 30 календарних днів) та за ІV квартал 2012 року, в сумі 1 188,00 грн. (із затримкою більше 30 календарних днів). Відповідальність платника податків за вказане порушення вимог законодавства передбачена п. 126.1 ст. 126 розділу ІІ Податкового кодексу україни.
За результатами даної перевірки, 16.04.2014 Мелітопольською ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області складено акт № 493/08-32-15-03/35924964, який отримано уповноваженою особою відповідача 19.04.2014, про що свідчить надана позивачем копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
На підставі положень ст. 126 Податкового кодексу України та вищезазначеного акту перевірки, 29.04.2014 позивачем винесено податкове повідомлення-рішення форми «Ш» № 0000521503, згідно якого відповідачу донараховано суму штрафу з податку на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) у розмірі 20% від грошового зобов'язання, погашеного з затримкою, що складає 337,82 грн.
Пунктом 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідачем не надано суду жодних доказів, які б свідчили про оскарження ТОВ «Фондорн» вищевказаних податкових повідомлень-рішень. Отже, грошові зобов'язання визначені у податкових повідомленнях-рішеннях від 23.08.2013 № 0000311503, від 05.02.2014 № 0000121503 та від 29.04.2014 № 0000521503 вважаються узгодженими.
З огляду на те, що сума узгоджених грошових зобов'язань, визначена ТОВ «Фондорн» згідно даних податкових повідомлень-рішень, відповідачем у встановлені законодавством строки не сплачена, за ТОВ «Фондорн» рахується заборгованість з податку на додану вартість в розмірі 1 561,33 грн.
Крім того, згідно приписів п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Відповідно до п. 131.1 ст. 131 Податкового кодексу України, нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.
Із наданої позивачем облікової картки платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за період з 2012 року по 2014 рік та розрахунку пені з податку на додану вартість по ТОВ «Фондорн», судом з'ясовано, що за відповідачем рахується залишок несплаченої пені в розмірі 344,22 грн, нарахованої відповідачу за несвоєчасну сплату узгоджених грошових зобов'язань.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведені, встановлені судом, обставини, ТОВ «Фондорн» має податковий борг з податку на додану вартість на загальну суму 31 485,55 грн., з яких залишок несплаченої пені становить 344,22 грн.
Пунктом 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Як зазначено у п.п. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податкова вимога - це письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
Відповідно до п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
З матеріалів справи судом встановлено, що 04.12.2012 позивачем сформовано податкову вимогу форми «Ю» № 265 на загальну суму податкового боргу платника податків за узгодженими грошовими зобов'язаннями за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 1 019,66 грн., яка отримана уповноваженою особою ТОВ «Фондорн» 18.12.2012, що підтверджується наданою Мелітопольською ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
На даний час податкова вимога форми «Ю» від 04.12.2012 № 265 в порядку визначеному ст. 60 Податкового кодексу України позивачем не відкликана, оскільки з моменту її винесення заборгованість, яка рахується за відповідачем залишається не погашеною, про що свідчать наявні в матеріалах справи облікові картки з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за період з 2012 року по 2014 рік.
Згідно з пп. 95.1 - 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
За правилами частин 1, 6 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а в разі якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Статтею 86 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до наданих позивачем облікових карток з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за період з 2012 року по 2014 рік. та довідки Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області від 07.07.2014 № 12497/25, за відповідачем рахується заборгованість з податку на додану вартість на загальну суму 38 511,52грн, в тому числі пеня в розмірі 344,22 грн., з яких позивачем до стягнення заявлено податковий борг в сумі 31 485,55 грн.
Під час розгляду справи, відповідачем не надано суду доказів повного або часткового погашення заборгованості, нормативно та документально обґрунтованих заперечень проти позовних вимог, а також доказів, які б спростовували доводи позивача.
З огляду на викладене, дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, а також враховуючи, що всупереч вимогам чинного законодавства, заборгованість відповідача залишається не погашеною до бюджету, суд вважає позовні вимоги Мелітопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 2, 4, 7-12, 14, 71, 86, 94, 128, 159-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Мелітопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фондорн» про стягнення податкового боргу, - задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Фондорн» (72333, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Терпіння, вул. Садова, буд. 92, код ЄДРПОУ 35924964) на користь Державного бюджету Мелітопольського району (код ЄДРПОУ 37968956, р/р 31110029700168, код платежу 14010100, банк - ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015) податковий борг з податку на додану вартість в сумі 31 485,55 (тридцять одна тисяча чотириста вісімдесят п'ять гривень 55 коп.) грн.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України -з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Л.Я. Максименко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.07.2014 |
Оприлюднено | 23.07.2014 |
Номер документу | 39812393 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Максименко Лілія Яковлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні