ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 липня 2014 р. Справа № 804/7823/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Ніколайчук С.В. при секретарі судового засіданняФедуркіній А.В. за участю представників сторін: від позивача: від відповідача: від третьої особи: не з'явився Козюк З.М. не з'явився розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпропетровську адміністративну справу за позовом приватного підприємства "Камелія" до управління Держземагентства у м.Дніпропетровську Дніпропетровської області; третя особа: Дніпропетровська міська рада про визнання дій протиправними, -
ВСТАНОВИВ:
02.06.2014р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов приватного підприємства «Камелія» (далі ПП «Камелія») до Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області, в якому позивач просить, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог:
- визнати неправомірними дії Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області щодо застосування до земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, коефіцієнту функціонального використання - 2,50 (інша комерційна діяльність).
- зобов'язати Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, на підставі чого надати Приватному підприємству «Камелія» витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М.
На обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 30.09.2005р. між Дніпропетровською міською радою(орендодавець) та ПП «Камелія» (орендар) укладено договір оренди землі, за умовами якого орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: по вул. Братів Трофімових у районі будинку № 56 (Ленінський Район) і зареєстрована в Державному реєстрі за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196. Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення міської ради від 13.07.2005 р. № 467/29. Умови використання земельної ділянки: для будівництва автостоянки та автосалону (п.5.1 договору). Згідно витягу відповідача з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, користувач - ПП «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), коефіцієнт функціонального використання до даної земельної ділянки було застосовано - 2,50 (інша комерційна діяльність). Позивач вважає дії відповідача щодо застосування коефіцієнту функціонального використання до даної земельної ділянки - 2,50 (інша комерційна діяльність) неправомірними, оскільки відповідачем не було враховано, що класифікація категорій земель за функціональним використанням, визначеним в додатку 1 (коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки) до Порядку нормативної грошової оцінки земель, здійснюється за видами економічної діяльності, що провадиться на земельній ділянці. Так, згідно договору оренди від 30.09.2005р. умови використання земельної ділянки: для будівництва автостоянки та автосалону. Відповідно до Додатку 1 (коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки) до Порядку нормативної грошової оцінки земель, до земель, зайнятих поточним та відведені під майбутнє будівництво застосовується коефіцієнт 0,5. Таким чином, позивач вважає, що функціональне використання земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, користувач - ПП «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), відноситься до земель, зайнятих поточним та відведені під майбутнє будівництво, а тому при оцінці зазначеної землі повинен застосовуватись коефіцієнт 0,5.
Ухвалою суду від 05.06.2014р. відкрито провадження в адміністративній справі № 804/7823/14 та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 17.06.2014р.
В подальшому розгляд справи відкладався на 11.07.14р. та 18.07.14р.
Ухвалою суду від 11.07.14р. клопотання відповідача про залучення до участі у справі №804/7823/14 третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору задоволено, залучено до участь у справі - Дніпропетровську міську раду.
18.07.14р. представник позивача в судове засідання не з'явилися, про дату, час та місце, розгляду справи належним чином повідомлені, докази чого наявні у справі.
16.06.2014р. представник позивача подав до суду клопотання, в якому просить суд розглянути справу без його участі в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, просив суд відмовити в задоволенні адміністративного позову посилаючись на те, що земельна ділянка яка передана ПП «Камелія» в оренду для будівництва автостоянки та автосалону, використовується для комерційної діяльності. Відповідно до п.3.5 порядку нормативно грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказо Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006р. №18/15/21/11 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2006р. за №388/12262 встановлено, що коефіцієнт який характеризує функціональне використання земельної ділянки, ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності, а віднесення земельної ділянки до будь-якої категорії провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем,6б-зем, 20зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998р. №377, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 14.12.1998р. за №788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики. Відповідно до пункту 3 означеного порядку в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його територій та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ланшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель. Тобто класифікація земель за функціональним використанням, визначеним додатком 1 до Порядку, здійснюється за видами економічної діяльності, що провадиться на земельній ділянці. В свою чергу. Позивачем не надано жодних доказів щодо ведення будівництва на спірній земельній ділянці, отже відповідач вважає, що земельна ділянка використовується для іншої комерційної діяльності, а коефіцієнт функціонального використання 2,5 відповідає вимогам законодавства.
Також, представником відповідача в судовому засіданні 18.07.14р. заявлено клопотання про залишення даного адміністративного позову без розгляду.
Ухвалою суду від 18.07.14р. у задоволенні клопотання представника відповідача про залишення позову без розгляду відмовлено.
Заслухавши представника відповідача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд дійшов висновку про задоволення адміністративного позову в повному обсязі, виходячи з наступного:
ПП «Камелія» 12.02.1998р. зареєстровано Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А01 №045934.
30 вересня 2005 року між Дніпропетровською міською радою(орендодавець) та ПП «Камелія» (орендар) укладено договір оренди землі, за умовами якого орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: по вул. Братів Трофімових у районі будинку № 56 (Ленінський Район) і зареєстрована в Державному реєстрі за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196. Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення міської ради від 13.07.2005 р. № 467/29.
Умови використання земельної ділянки: для будівництва автостоянки та автосалону (п.5.1 договору).
Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 22.04.2008 р. у справі № 28/223-08 поновлено договір оренди земельної ділянки від 30 вересня 2005 року, який укладено між Дніпропетровською міською радою і Приватним підприємством "Камелія" (49018, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), площею 0,5135 га, яка знаходиться за адресою: по вул. Братів Трофімових, в районі будинку № 56 (Ленінський район), кадастровий номер 1210100000:08:721:0196, шляхом продовження строку його дії на шість років і внесення до нього відповідних змін.
Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 12.07.2012р. у справі №33/5005/5274/2012 поновлено договір оренди земельної ділянки від 30 вересня 2005 року, який укладено між Дніпропетровською міською радою і Приватним підприємством «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), площею 0,5135 га, яка знаходиться за адресою: по вул. Братів Трофімових, в районі будинку № 56 (Ленінський район), кадастровий номер 1210100000:08:721:0196, до 30.09.2017р.
21.05.2014р. право оренди зазначеної земельної ділянки зареєстровано рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №13221295.
Згідно витягу Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської областіз технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, користувач - ПП «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), коефіцієнт функціонального використання до даної земельної ділянки застосовано - 2,50 (інша комерційна діяльність).
Надаючи правову оцінку оскаржуваним діям відповідача, суд керувався положеннями Земельного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 року №224, Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затверджений спільним наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 №18/15/21/11 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 р. за №388/12262.
Відповідно до статті 19 Земельного кодексу України, землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України (стаття 20 Земельного кодексу України).
Згідно до ч.1,2 ст.21 Закону України «Про оренду землі», орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Відповідно до п.286.1. ст.286 Податкового кодексу України, підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Відповідні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно до п.286.2. ст.286 Податкового кодексу України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Відповідно до пп. 5 п. 4 Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 року №224, Держкомзем відповідно до покладених на нього завдань здійснює відповідно до законодавства державне регулювання у сфері оцінки земель, організовує та забезпечує виконання відповідних робіт, видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, організовує професійну підготовку оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, веде Державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, яким видано кваліфікаційне свідоцтво, готує пропозиції щодо вдосконалення методики та порядку виконання робіт з грошової оцінки земель.
Відповідно до Земельного кодексу України, Закону України "Про оцінку земель" та постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.95 N 213 "Про Методику нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів" (зі змінами) розроблено Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затверджений спільним наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 №18/15/21/11 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 р. за №388/12262.
Згідно до п.1.3 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, нормативна грошова оцінка земель використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Відповідно до п. 3.5 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, встановлено, що коефіцієнт який характеризує функціональне використання земельної ділянки, ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності, а віднесення земельної ділянки до будь-якої категорії провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998 №377, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 14.12.1998 за №788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики. Відповідно до пункту 3 означеного порядку в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його територій та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.
Тобто класифікація категорій земель за функціональним використанням, визначеним в додатку 1 до вищевказаного Порядку, здійснюється за видами економічної діяльності, що провадиться на земельній ділянці.
Відповідно до п. 5.1. договору оренди земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, користувач - ПП «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), визначено, що умовами використання даної земельної ділянки є будівництво автостоянки та автосалону.
Відповідно до Додатку 1 (коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки) до Порядку нормативної грошової оцінки земель, до земель, зайнятих поточним та відведені під майбутнє будівництво застосовується коефіцієнт 0,5.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що Управлінням Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської областінадаючи витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196 не було враховано, що класифікація категорій земель за функціональним використанням, визначеним в додатку 1 (коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки) до Порядку нормативної грошової оцінки земель, здійснюється за видами економічної діяльності, що провадиться на земельній ділянці, та не було враховано, що згідно договору оренди (який дійсний до 30.09.2017р.) умовою використання земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196 є будівництво автостоянки та автосалону.
Також, відповідачем не було враховано, що згідно довідки від 06.09.2005р. про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, користувач - ПП «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), коефіцієнт функціонального використання до даної земельної ділянки було застосовано - 0,5 (землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво).
Суд звертає увагу на те, що зміна категорії земельної ділянки передбачає законодавчо-визначену процедуру, наслідком якої є зміна юридичного статусу земельної ділянки з відповідними нормативними наслідками для її власника чи користувача.
Як вбачається з матеріалів справи, зміна категорії земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, не здійснювалась, у зв'язку з чим, зважаючи на норми Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, для такої земельної повинен застосовуватись коефіцієнт функціонального використання на рівні 0,5.
Зазначена правова позиція підтверджується ухвалою Вищого адміністративного суду України від 10.04.2014р. №К/800/14257/13.
Таким чином, суд приходить до висновку, що функціональне використання земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, користувач - ПП «Камелія» (49018, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Братів Трофімових, буд. 56 М, ЄДРПОУ 25021925), відноситься до земель, зайнятих поточним та відведені під майбутнє будівництво, а тому при оцінці зазначеної землі повинен застосовуватись коефіцієнт 0,5.
Частина 1 статті 71 КАС України встановлює, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а ч. 2 ст. 71 КАС України визначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідач не надав доказів та не навів підстав, які б свідчили про законність та обґрунтованість вчинених ним дій, які є предметом оскарження.
Від-так, вказані вище дії вчинені відповідачем не у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України та без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
За таких обставин, суд приходить до висновку, що відповідачем не доведено правомірності своїх дій щодо застосування до земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, коефіцієнту функціонального використання - 2,50 (інша комерційна діяльність), а тому суд вважає за необхідне адміністративний позов задовольнити.
Відповідно до ч.1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Судові витрати, понесені позивачем, стягнути на його користь з Державного бюджету України.
Керуючись ст.ст. 158-163, 254 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов приватного підприємства "Камелія" до управління Держземагентства у м.Дніпропетровську Дніпропетровської області; третя особа: Дніпропетровська міська рада про визнання дій протиправними - задоволити.
Визнати неправомірними дії Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області щодо застосування до земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, площею 0,5135 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М, коефіцієнту функціонального використання - 2,50 (інша комерційна діяльність).
Зобов'язати Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки за кадастровим номером 1210100000:08:721:0196, на підставі чого надати Приватному підприємству «Камелія» витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, вул. Братів Трофімових буд. 56 М.
Стягнути з Державного бюджету України на користь приватного підприємства «Камелія» судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 73 грн. (сімдесят три гривні) 08 коп.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст постанови складено 22 липня 2014 року
Суддя С.В. Ніколайчук
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2014 |
Оприлюднено | 29.07.2014 |
Номер документу | 39896811 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні