Ухвала
від 24.07.2014 по справі 904/918/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

24.07.14р. Справа № 904/918/14

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Калиниченко Л.М.

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", м. Дніпропетровськ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327

про визнання банкрутом

при секретарі судового засідання: Сосненко А.В.

Представники сторін:

від кредитора: не з'явився

від боржника: Домашовець К.О., дов. від 14.11.2013р., представник ліквідатора

ВСТАНОВИВ:

13.02.14р. надійшла заява ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", м. Дніпропетровськ про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327 згідно зі ст.95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою від 17.02.14р. заява про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327 прийнята до розгляду, підготовче засідання призначено на 25.02.14р.

Ухвалою від 25.02.14р. господарський суд порушив провадження у справі № 904/918/14 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327 відповідно до процедури, передбаченої статтею 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі -Закон), ввів мораторій на задоволення вимог кредиторів із наслідками, передбаченими ст.19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

04.03.14р. господарський суд виніс постанову, в якій:

- визнав Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327 банкрутом;

- відкрив ліквідаційну процедуру у справі строком на 4 місяця, до 04.07.14р.;

- ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327 призначив Дублянського Руслана Юрійовича (паспорт серії НОМЕР_3, виданий Ленінським РВ УМВС України в Дніпропетровській області 08 серпня 1997р., який проживає за адресою: АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1), якого зобов'язано у строк до 04.07.14р. подати на затвердження до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.

Ухвалою від 15.04.14р. господарський суд Дніпропетровської області затвердив реєстр вимог кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю " ІНТЕРМАРКЕТ - 1", м. Дніпропетровськ на суму 371 952, 00 грн.

07.07.14р. до господарського суду Дніпропетровської області від ліквідатора надійшов звіт та ліквідаційний баланс, відповідно ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", засідання на якому буде розглянутий звіт та ліквідаційний баланс призначено на 24.07.14р.

В судове засідання не з'явився представник ТОВ "" ІНТЕРМАРКЕТ - 1" та Державна податкова інспекція у Амур - Нижньодніпровському районі ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, про час та місце судового засідання повідомлений належним чином, причини неявки суду не відомі.

В судовому засіданні господарський суд Дніпропетровської області розглянув заяву Державної податкової інспекції у Амур - Нижньодніпровському районі ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області (надалі - ДПІ) про визнання грошових вимог у сумі 14 735,02грн.

Представник ліквідатора вважає, що подану заяву ДПІ про визнання грошових вимог можливо розглянути за наявними в ній матеріалами.

Вислухавши думку представника ліквідатора, дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку про можливість розгляду заяви ДПІ без їх участі.

Як вбачається з матеріалів справи, 25.02.14р. господарський суд Дніпропетровської області порушив провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог передбаченою ст.95 Закону.

В строк, визначений в ухвалі господарського суду від 25.02.14р. відбулось підготовче засідання, на якому підприємство боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура, ліквідатором призначено Дублянського Руслана Юрійовича

Ухвала господарського суду від 25.02.14р., постанова від 04.03.14р. були направлені на адресу ДПІ.

Кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.

Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу. (ч.3 ст.95 Закону).

Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом розміщено на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України 04.03.14р., номер публікації № 1318.

06.06.14р. до господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява про визнання грошових вимог у сумі 14 735,02грн., яка була направлена і на адресу ліквідатора. Заборгованість виникла по авансовим внесках з податку на прибуток в сумі 14 735,02грн. (з урахуванням переплати 0,98грн.), який виник внаслідок несплати узгоджених податкових зобов'язань:

- по декларації № 9090917909 від 28.02.14р. по терміну сплати 30.03.14р. в сумі 7 367,02грн.;

- по декларації № 9090917909 від 28.02.14р. по терміну сплати 30.04.14р. в сумі 7 368,00грн..

Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до вимог ст. 38 Закону України "Про визнання боржника банкрутом або відкриття ліквідаційної процедури ", з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

- підприємницька діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу;

- строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав.

- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

- припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

Зі слів представника ліквідатора вбачається, що у банкрута відсутня заборгованість перед бюджетом, навпаки, є переплата в розмірі 22 395,70грн.

Крім того, з 25.02.14р. по справі введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Згідно п.1 ст.19 Закону, мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.

Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів:

- забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах;

- забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій;

- не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій.

Оскільки підприємство банкрута не здійснювала підприємницьку діяльність, нарахований ДПІ борг по авансовим внескам з податку на прибуток не підлягає задоволенню.

Враховуючи вищеозначене, суд вважає, що заява ДПІ не підлягає задоволенню та підлягає відхиленню у визнання грошових вимог на суму 14 735,02грн.

В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:

- Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМАРКЕТ - 1", м. Дніпропетровськ на суму 371 952, 00 грн.

Згідно інформації з Реєстру прав власності на нерухоме майно від 23.06.14р. за № 23354529, витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 23.06.14р. за № 23354399, витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 16.06.2014р. за № 44463576, Державної податкової інспекції у Амур - Нижньодніпровському районі ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області від 12.06.2010р. за № 12086/04-61-18-02, ДП "Центр державного земельного кадастру ДРФ Дніпропетровського міського виробничого відділу, м.Дніпропетровськ № 28/818-10 від 14.04.2014р., Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів, з обслуговування м.Дніпропетровськ та Дніпропетровського району, підпорядкований УДАІ ГУМВС, м.Дніпропетровськ № 14/1202-2397 від 23.04.2014р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області, м.Дніпропетровськ № 07.1/13-26/2153 від 17.04.2014р., Амур-Нижньодніпровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ, м.Дніпропетровськ за № 10630 від 23.04.14р., за банкрутом сільськогосподарської техніки, автотранспортних засобів, нерухомого майна, земельних ділянок не зареєстровано, виконавчі провадження відсутні, розрахункові рахунки, заставне майно відсутні.

На запити ліквідатора отримані відповіді Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Дніпропетровську, Амур-Нижньодніпровської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м.Дніпропетровськ, Управління Пенсійного фонду України в Амур-Нижньодніпровському районі м.Дніпропетровська, Лівобережного районного центру зайнятості м.Дніпропетровська,

Згідно листа Індустріального РВ ДМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області № 45 по результатам перевірки встановити місцезнаходження фінансово-бухгалтерської документації банкрута не представилось можливим, тому ліквідатором не було здано до архівної установи відповідні документи на зберігання.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 18.06.2014 року по справі № 904/918/14 про банкрутство ТОВ «ТЕХНОГРУПА» було зобов'язано ліквідатора у строк до 04.07.2014 року надати Державній податковій інспекції в Дніпропетровській області ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку ТОВ «ТЕХНОГРУПА», ліквідатору направити до господарського суду інформацію щодо виконання цієї ухвали у строк до 04.07.2014 року.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України).

Пунктом 82.2. статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - п'ять робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.11 (надалі - Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей);

- заяви за формою № 8-01111 від платника податків, поданої згідно з пунктами 11.2-11.4 цього розділу;

- відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи;

- відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної

реєстрації про закриття відокремленого підрозділу;

- судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання

банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.9 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктами 11.1-11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи -підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Призначається та розпочинається перевірка у такі строки:

- не пізніше десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу (повідомлення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням);

- протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до контролюючого органу

першим, в інших випадках.

Ліквідатором ТОВ «ТЕХНОГРУПА» заяву про припинення платника податків за формою 8-ОПП до ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області було подано 11.02.2014р. Повідомлення про рішення засновників ТОВ «ТЕХНОГРУПА», відомості про ліквідатора та його місцезнаходження, строк та порядок пред'явлення вимог до боржника було надруковано в Бюлетені державної реєстрації від 18.11.2013р. №266 (31). Окрім того, до ДПІ було направлено листи від 20.11.2013 р., 11.02.2014 року та 12.02.2014р.

З моменту прийняття власником рішення про ліквідацію ТОВ «ТЕХНОГРУПА» відповідно до ст.110 Цивільного кодексу України та внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (14.11.13р.) банкрутства минуло більше 7 місяців. За цей період накази керівника податкового органу про проведення перевірки ТОВ «ТЕХНОГРУПА» та результати проведення таких перевірок на адресу ліквідатора не надходили та в матеріалах справи відсутні.

Під час ліквідаційної процедури було встановлено, що згідно акту інвентаризації від 25.12.13 р. та проміжного ліквідаційного балансу від 11.02.14 р., активи підприємства становлять 13 885,70 грн. (тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят п'ять гривень 70 коп.) - грошові кошти на рахунку підприємства.

Зазначені кошти були використані під час ліквідаційної процедури у повному обсязі наступним чином:

- 17,00 грн. - сплата за отримання виписки з ЄДРПОУ;

- 20,40 грн. - сплата за отримання довідки з ЄДРПОУ;

- 57,80 грн. - сплата за отримання витягу з ЄДРПОУ;

- 120,00 грн. - сплата за послуги по зберіганню майна за договором № 3001/1/ОХ від

30.01.2014 року;

- 1620,43 грн. - оплата за проведення робіт з підготовки семантичної інформації; -120,00 грн. - оплата на отримання витягу із Державного реєстру речових прав;

- 324,00 грн. - сплата за інформаційно-консультативні послуги по роботі з ПЗ «М.Е. Бос» ;

- 34,00 грн. - оплата на отримання витягу із Державного реєстру обтяжень рухомого майна;

- 54,56 - оплата за розрахунково - касове обслуговування рахунку в ПАТ «АКТАБАНК» згідно тарифів банку, за період з 07.02.2014 року по 04.06.2014 року (по дату закриття рахунку).

- 11 464,51 грн. - часткове погашення кредиторських вимог Товариства з обмеженою

відповідальністю «ШТЕРМАРКЕТ-1», 49026, м. Дніпропетровськ, вул. Куликовська, буд. 23,

ЄДРПОУ 37274569 (4 черга).

- 50,00 грн. - комісія за закриття рахунку в ПАТ «АКТАБАНК» згідно тарифів банку.

Майно боржника не виявлено.

Виходячи з вимог ч.2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України суд вважає, що ліквідатор надав суду достатньо доказів, повно відобразив обставини справи, додав відповідні документи до звіту.

Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс від 07.07.2014р., заслухавши пояснення представника ліквідатора, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.

За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно п. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до п.п.6 п.1 ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.46 цього Закону.

Керуючись ст.ст.4-1, 12, 33, 34, 43, 86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.78, 82 Податкового кодексу України, ст.ст.19, 37, 38, 46, п.п.6 п.1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд

УХВАЛИВ:

У визнанні заявлених грошових вимог Державної податкової інспекції у Амур - Нижньодніпровському районі ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області на суму 14 735,02грн. - відхилити.

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327.

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327

Згідно п.5 ст.45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:

- Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМАРКЕТ - 1", м. Дніпропетровськ на суму 360 487,49 грн.

Припинити повноваження ліквідатора у справі № 904/918/14 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОГРУПА", 49026, м. Дніпропетровськ, Амур - Нижньодніпровський район, вул. Калинова, буд. 43, код ЄДРПОУ 37376327 голови ліквідаційної комісії Дублянського Руслана Юрійовича (паспорт серії НОМЕР_3, виданий Ленінським РВ УМВС України в Дніпропетровській області 08 серпня 1997р., який проживає за адресою: АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1),

Провадження у справі припинити.

Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя Л.М. Калиниченко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення24.07.2014
Оприлюднено30.07.2014
Номер документу39916029
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/918/14

Ухвала від 24.07.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 09.07.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 18.06.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 10.06.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 15.04.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 04.04.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Постанова від 04.03.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 25.02.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 17.02.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні