Рішення
від 23.07.2014 по справі 909/127/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 липня 2014 р. Справа № 909/127/14

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Деделюка Б.В.,

при секретарі судового засідання Червак Н.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: науково-виробничого колективного підприємства "Стандарт-Сервіс", вул. Василя Симоненка, 1, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76006,

до відповідача: виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76004,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Івано-Франківська міська рада, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76004,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: фонд комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська, вул. Л.Курбаса, 2, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: управління освіти і науки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. С.Бандери ,10А, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76014,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: головне управління Державної казначейської служби в Івано-Франківській області, вул. Дністровська, 14, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018,

про стягнення коштів в сумі 442177 грн. 17 коп.,

за участю представників сторін:

від позивача: Кохан С.М. - представник, довіреність б/н від 03.02.2014 року,

від позивача: Павловський Ю.І. - представник, довіреність б/н від 02.06.2014 року,

від відповідача: Устінський А.В - головний спеціаліст юридичного відділу, довіреність № 2142/01-20/66-в від 03.01.2014 року,

від Івано-Франківської міської ради: Устінський А.В - головний спеціаліст юридичного відділу, довіреність № 2142/01-20/66-в від 03.01.2014 року,

від фонду комунальної власності територіальної громади міста Івано-Франківська: представники не з"явилися,

від управління освіти і науки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради: Яремин І.І. - спеціаліст з юридичних питань, довіреність № 02-5/768 від 13.03.2014 року,

від головного управління Державної казначейської служби в Івано-Франківській області: представники не з"явилися,

встановив:

науково-виробниче колективне підприємство "Стандарт-Сервіс" звернулося в господарський суд Івано-Франківської області з позовною заявою до виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про стягнення 442177 грн. 17 коп. компенсації коштів, за рахунок яких здійснені невід"ємні поліпшення орендованого майна.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем не оплачено кошти витрачені на проведення робіт по ремонту орендованих приміщень в будинку № 210 по вул. Вовчинецькій у м. Івано-Франківську.

Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області 04.02.2014 року прийнято позовну заяву і порушено провадження у справі та призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 25.02.2014 року.

Ухвалою суду від 25.02.2014 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Івано-Франківську міську раду, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача фонд комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача управління освіти і науки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та відкладено розгляд справи на 20.03.2014 року.

Розпорядженням керівника апарату господарського суду Івано-Франківської області від 18.03.2014 року № 18 призначено повторний автоматичний розподіл справи № 909/127/14.

Ухвалою суду від 20.03.2014 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача головне управління Державної казначейської служби в Івано-Франківській області та відкладено розгляд справи на 03.04.2014 року.

Ухвалою суду від 03.04.2014 року відкладено розгляд справи на 29.04.2014 року.

Розпорядженням заступника керівника апарату господарського суду Івано-Франківської області від 30.04.2014 року № 30 призначено повторний автоматичний розподіл справи № 909/127/14.

Ухвалою суду від 07.05.2014 року призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 05.06.2014 року.

Ухвалою суду від 05.06.2014 року продовжено строк вирішення спору та відкладено розгляд справи на 17.06.2014 року.

Ухвалою суду від 17.06.2014 року відкладено розгляд справи на 22.07.2014 року.

В судовому засіданні 22.07.2014 року оголошено перерву до 23.07.2014 року

Представник позивача, в судовому засіданні 23.07.2014 року, позовні вимоги підтвердив в повному обсязі, з підстав викладених у позовній заяві та письмових поясненнях. Обгрунтовуючи позовні вимоги посилається на те, що позивачем, за погодженням з відповідачем, за рахунок власних коштів проведено капітальний ремонт орендованих приміщень в будинку № 210 по вул. Вовчинецькій у м. Івано-Франківську, проте відповідачем не оплачено кошти витрачені на проведення робіт по ремонту. Просить стягнути з виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради на користь науково-виробничого колективного підприємства "Стандарт-Сервіс" 442177 грн. 17 коп. компенсації коштів, за рахунок яких здійснені невід"ємні поліпшення орендованого майна, та покласти на відповідача судові витрати.

Представник відповідача, в судовому засіданні 23.07.2014 року, проти позову заперечує, з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.

Розглянувши документи і матеріали, подані сторонами та витребувані судом, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 43 ГПК України, з"ясувавши обставини, на яких грунтуються позовні вимоги, давши оцінку доказам, які мають значення для справи, із врахуванням ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стосовно розгляду спору впродовж розумного строку, суд вважає за правильне взяти до уваги наступне.

01.07.2004 року між науково-виробничим колективним підприємством "Стандарт-Сервіс" та виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради укладено договір оренди нежитлових приміщень № ДО-2192/Т . За цим договором відповідач передав позивачеві в оренду нежитлові приміщення площею 953,08 кв.м., які знаходяться у підвалі, на першому та другому поверхах будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано-Франківську. 01.07.2004 року зазначені приміщення передані в оренду за актом приймання-передачі в оренду .

21.07.2004 року між науково-виробничим колективним підприємством "Стандарт-Сервіс" та виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради укладено угоду № УО-2192-Т/1 про внесення змін до "Договору оренди нежитлових приміщень № ДО-2192/Т від 01.07.2004 року. За умовами цієї угоди загальна площа переданих в оренду приміщень збільшилася із 953,08 кв.м. до 1140,9 кв.м. за рахунок збільшення орендованої площі нежитлових приміщень першого поверху будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано-Франківську. У зв'язку зі зміною розміру площі орендованих приміщень також перераховано розмір орендної плати. За результатами технічної інвентаризації цих приміщень рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 25.10.2005 року № 379 їх площа уточнена до 1139,4 кв.м.

03.03.2005 року між науково-виробничим колективним підприємством "Стандарт-Сервіс" та виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради укладено договір оренди нежитлових приміщень № Д0-2550/Т . За умовами цього договору площа переданих в оренду приміщень будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано-Франківську збільшилася на 87,9 кв.м. за рахунок збільшення орендованої площі нежитлових приміщень першого поверху. За результатами технічної інвентаризації цих приміщень рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 17.05.2005 року № 155 їх площа уточнена до 92,1 кв.м.

Договори оренди приміщень будівлі неодноразово пролонговувались, що підтверджується копіями договору оренди нежитлових приміщень № ДО-2796 від 16.03.2006 року, договору оренди нежитлових приміщень № ДО-2797 від 16.03.2006 року, договору оренди нежитлових приміщень № Д0-3077 від 21.03.2007 року, угоди № УО-3077-2 від 19.05.2009 року, угоди № У0-3077-3 від 26.02.2010 року, угоди № УО-3077-4 від 07.02.2011 року, угоди № УО-3077-5 від 16.06.2011 року, угоди № У0-3077-6 від 29.11.2011 року, угоди № УО- 3077-7 від 30.05.2012 року, угоди № УО-3077-8 від 18.03.2013 року, угоди № УО-3077-9 від 27.03.2013 року.

За умовами угоди № УО-3077-9 від 27.03.2013 року оренда продовжена до 30.06.2013 року включно з умовою, що договір на наступний термін продовжуватись не буде. 01.07.2013 року між сторонами підписано акт приймання-передачі, що підтверджується актом приймання-передачі від орендаря до орендодавця нежитлових приміщень, розташованих в будинку за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 210 від 01.07.2013 року.

Науково-виробничим колективним підприємством "Стандарт-Сервіс" за час оренди приміщень комунальної власності загальною площею 1231,5 кв.м. у будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано-Франківську, за згодою орендодавця проведено невід'ємні поліпшення цього нерухомого майна, у результаті яких суттєво збільшилась його вартість.

За умовами оренди із припиненням договору оренди науково-виробниче колективне підприємство "Стандарт-Сервіс" має право отримати грошові кошти, витрачені ним на проведення поліпшень у межах збільшення в результаті цих поліпшень вартості майна, проте відповідачем не оплачено 442177 грн. 17 коп. компенсації коштів, за рахунок яких здійснені невід"ємні поліпшення орендованого майна.

Згідно частини 2 статті 27 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" якщо орендар за рахунок власних коштів здійснив за згодою орендодавця поліпшення орендованого майна, які неможливо відокремити від майна без заподіяння йому шкоди, орендодавець зобов'язаний компенсувати йому зазначені кошти в межах збільшення в результаті цих поліпшень вартості орендованого майна, визначеної в установленому законодавством порядку, яке відбулося в результаті таких поліпшень, якщо інше не визначено договором оренди.

За умовами оренди у спірних відносинах (п. 2.5 договорів), при передачі приміщень від Орендаря до Орендодавця в зв'язку з припиненням цього договору, Орендар має право залишити собі проведені ним поліпшення орендованих Приміщень, здійснені за власні кошти, якщо вони можуть бути відокремлені від цих Приміщень без заподіяння їм шкоди. Якщо Орендар за рахунок власних коштів здійснив за згодою Орендодавця поліпшення орендованих Приміщень, які неможливо відокремити від Приміщення без заподіяння їм шкоди, орендодавець зобов'язаний відшкодувати Орендарю ці кошти у порядку, встановленому чинним законодавством при передачі Приміщень від Орендаря до Орендодавця.

З огляду на зміст положень частин 1, 2 статті 27 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" та умови оренди, орендар (позивач) може реалізувати своє право на відшкодування вартості узгоджених з орендодавцем та здійснених орендарем за власні кошти поліпшень лише в разі припинення договору та передачі (поверненні) орендованих приміщень відповідачеві. З урахуванням положень частини 2 статті 795 ЦК України та факту повернення 01.07.2013 року орендованих приміщень відповідачу, позивач отримав право на компенсацію його витрат на невід'ємні поліпшення майна.

Суд звертає увагу на те, що позивачем за згоди відповідача за рахунок власних коштів проведено капітальний ремонт орендованих приміщень.

Відповідно до статті 778 ЦК України, частини 3 статті 23, статті 27 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", умов договору оренди (п. 4.1.3.), право наймача на відшкодування поліпшень майна, переданого у найм, пов'язується із згодою наймодавця на проведення таких поліпшень.

08.11.2004 року комісією міськвиконкому з питань надання в оренду нежитлових приміщень та приватизації об'єктів комунальної власності міста прийнято рішення про надання дозволу орендодавця на проведення капітального ремонту в нежитлових приміщеннях, орендованих науково-виробничим колективним підприємством "Стандарт-Сервіс" у будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано-Франківську (лист фонду комунальної власності Територіальної громади міста Івано-Франківська Івано-Франківської міської ради від 10.11.2004 року № ФКВ-02/3934).

Обсяг робіт визначено за розробленими та погодженими Управлінням капітального будівництва міськвиконкому дефектним актом № 1 на загально будівельні та сантехнічні роботи, дефектним актом № 2 на електромонтажні роботи, додатком до дефектного акту № 1 на ремонтно-будівельні роботи у 2005році; дефектним актом № 1 на ремонтно-будівельні роботи (стосовно приміщень площею 92,1 кв.м.) у 2006 році; дефектним актом № 3 на капітальний ремонт фасаду і прилеглої території у 2007 році.

Орендодавцем погоджено локальний кошторис винос лінії на суму 688,80 грн., локальний кошторис на капітальний ремонт, грудень 2004 року на суму 34967,22 грн., локальний кошторис на капітальний ремонт, жовтень 2004 року на суму 9947,56грн., локальний кошторис на капітальний ремонт, квітень 2005 року на суму 17390,00 грн., локальний кошторис реконструкція шатрового даху, липень 2004 року на суму 54836,40 грн. Погоджені локальні кошториси додаються додатками до акта перевірки визначення обсягів та вартості ремонтно-будівельних робіт з невід"ємного покращення експлуатаційних характеристик орендованих нежитлових приміщень розташованих у будинку за адресою вилиця Вовчинецька, 210 в м. Івано-Франківську від 11.08.2005 року.

Орендодавцем погоджено об'єктний кошторис на ремонт приміщень на загальну суму 386272 грн., що підтверджується копією об'єктного кошторису № 2-1 на ремонт приміщень.

Орендодавець в особі Управління капітального будівництва міськвиконкому здійснював технічний нагляд за виконанням робіт. Про це 13.01.2005 року укладено Угоду № 1/01-05т на ведення технічного нагляду за капітальним ремонтом нежитлових приміщень між науково-виробничим колективним підприємством "Стандарт-Сервіс" та Управлінням капітального будівництва міськвиконкому.

Роботи виконані протягом 2005-2009 років.

Виконання робіт підтверджується: актом перевірки визначення обсягів та вартості ремонтно-будівельних робіт з невід'ємного покращення експлуатаційних характеристик орендованих нежитлових приміщень розташованих у будинку за адресою вилиця Вовчинецька, 210 в м. Івано-Франківську, від 11.08.2005 року; актами приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2В загальною вартістю виконаних робіт 303386,80 грн.; актами № 017, № 018 виконаних підрядних робіт за травень 2006 року про виготовлення та встановлення металопластикових вікон та пластикових підвіконників загальною вартістю 38333,00 грн.

Виконання робіт за рахунок власних коштів орендодавця підтверджується Аудиторським висновком незалежної аудиторської фірми "Аудит-сервіс ІНК" від 25.02.2013 року.

Виконані роботи зумовили невід'ємні поліпшеня орендованих приміщень. У результаті цих поліпшень збільшилась вартість орендованого майна.

Положення статті 778 ЦК України та частини 2 статті 27 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" стосуються поліпшення речі, яка є предметом договору найму, тобто проведення певних її змін, завдяки яким покращується її стан, корисність, комфортабельність, зовнішній вигляд тощо у порівнянні з тим станом, в якому річ знаходилася до передачі наймачеві. Згідно приписів чинного законодавства обов'язок орендодавця відшкодувати вартість невід'ємних ; поліпшень орендованого майна не поставлено у залежність від того, внаслідок проведення яких видів робіт (капітального чи поточного ремонту) виникли згадані поліпшення орендованого майна. Обов'язок компенсації їх вартості породжують будь-які роботи, внаслідок яких створено невід'ємні поліпшення.

Внаслідок проведення робіт по ремонту приміщень у будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано-Франківську, орендованих НВКП "Стандарт-Сервіс", виникли поліпшення цього майна, що мають невід'ємний характер у результаті яких збільшилась вартість нерухомого майна.

Той факт, що виконані роботи зумовили виникнення невід'ємних поліпшень орендованого майна підтверджується даними звіту про незалежну оцінку нежитлових приміщень підвалу, першого та другого поверхів загальною площею 1231,5 м 2 виконаного ПАТ ДАК "Національна мережа аукціонних центрів", даними звіту з незалежної оцінки нерухомого майна виконаного суб'єктом оціночної діяльності ОСОБА_6.

Про виникнення невід'ємних поліпшень орендованого нерухомого майна також свідчить істотне (приблизно у десять разів) збільшення розміру орендної плати за користування орендованими приміщеннями з моменту їх отримання в оренду і до їх повернення орендареві.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", проведення оцінки майна є обов'язковим, зокрема, у випадку визначення збитків або розміру відшкодування у випадках, встановлених законом.

Для визначення розміру збільшеної в результаті невід'ємних поліпшень вартості орендованих приміщень будинку № 210 по вулиці Вовчинецькій у м. Івано- Франківську та розміру відшкодування орендареві коштів на поліпшення майна здійснено незалежну оцінку майна. Згідно висновку оцінювача про вартість, виконаного суб'єктом оціночної діяльності ОСОБА_6, ринкова вартість нерухомого майна без врахування невід'ємних поліпшень без врахування ПДВ складає 2896779 грн., вартість невід'ємних поліпшень без врахування ПДВ складає 493248 грн., ринкова вартість нерухомого майна, що містить невід'ємні поліпшення без врахування ПДВ складає 3390027 грн. Звіт отримав позитивну рецензію. Підтверджується копією висновку оцінювача про вартість майна, виконаного суб'єктом оціночної діяльності ОСОБА_6 та копією рецензії, виконаної суб'єктом оціночної діяльності ОСОБА_7

Позивач просить стягнути із відповідача 442177 грн. 17 коп. компенсації коштів за рахунок, яких за згодою орендодавця здійснено невід'ємні поліпшення орендованого майна за розрахунком суми боргу, що додається до позовної заяви.

06.12.2013 року позивач звернувся до відповідача із письмовою вимогою про компенсацію коштів у сумі 442177 грн. 17 коп. за рахунок яких за згодою орендодавця здійснено невід'ємні поліпшення орендованого майна.

На вимогу отримано відповідь Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 16.12.2013 року № 04-13/2342 про те, що кошти в сумі 442177 грн. 17 коп. на ці потреби 10.12.2013 року профінансовано головному розпоряднику коштів Управлінню освіти і науки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.

Відповідно до ст. 509 ЦК України зобов'язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 ЦК України, зокрема з правочинів. Зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.

Статтею 530 ЦК України встановлено, що якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов'язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події. Якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не встановлений або визначений моментом пред'явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги, якщо обов'язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

В розумінні ст. 174 ГК України, господарські зобов"язання можуть виникати з договору та інших угод, передбачених законодавством, а також з угод, які не передбачені законом, але таких, які йому не суперечать.

У відповідності до ст. 175 Господарського кодексу України, майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

Згідно статті 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

Відповідно до ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України, зобов"язання мають виконуватися належним чином, відповідно до умов договору та інших актів цивільного законодавства. Одностороння відмова від виконання зобов"язання не допускається.

Порушенням зобов'язання відповідно до ст. 610 ЦК України є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

У відповідності до пункту 4 частини третьої статті 129 Конституції України та відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування (ст. 34 ГПК України).

Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

За наведених обставин, вимоги позивача про стягнути з відповідача 442177 грн. 17 коп. компенсації коштів, за рахунок яких здійснені невід"ємні поліпшення орендованого майна, є обгрунтованими, тому позов підлягає задоволенню.

Оскільки спір виник внаслідок неправильних дій відповідача, на нього відповідно до приписів, встановлених ст. 49 ГПК України, слід покласти витрати понесені позивачем в зв"язку з розглядом справи, а саме: 8843 грн. 56 коп. судового збору.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 8, 124 Конституції України, ст.ст. 11, 509, 525, 526, 530, 610, 612, 778 Цивільного кодексу України, ст.ст. 174, 175, 193 Господарського кодексу України, ст.ст. 22, 33, 34, 43, 49, 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

позов науково-виробничого колективного підприємства "Стандарт-Сервіс" до виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Івано-Франківська міська рада, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: фонд комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: управління освіти і науки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: головне управління Державної казначейської служби в Івано-Франківській області, про стягнення коштів в сумі 442177 грн. 17 коп. задовольнити.

Стягнути з виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76004, (ідентифікаційний код 04054346) на користь науково-виробничого колективного підприємства "Стандарт-Сервіс", вул. Василя Симоненка, 1, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76006, (ідентифікаційний код 22180184), 442177 (чотириста сорок дві тисячі сто сімдесят сім) грн. 17 коп. компенсації коштів, за рахунок яких здійснені невід"ємні поліпшення орендованого майна, 8843 (вісім тисяч вісімсот сорок три) грн. 56 коп. судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 28.07.14

Суддя Деделюк Б.В.

Виготовлено в КП "Діловодство спеціалізованого суду"


Козло П. М. 28.07.14

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення23.07.2014
Оприлюднено31.07.2014
Номер документу39937942
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/127/14

Ухвала від 25.02.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 20.03.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Матуляк П. Я.

Ухвала від 03.04.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Матуляк П. Я.

Ухвала від 05.06.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Ухвала від 17.06.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Рішення від 23.07.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Ухвала від 07.05.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б. В.

Ухвала від 04.02.2014

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні