ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"05" серпня 2014 р.Справа № 916/2475/14
За позовом: Заступник прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради
Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог: Департамент комунальної власності Одеської міської ради
До відповідача: Приватне підприємство "АВТОПРОМСЕРВІС"
Про внесення змін до договору оренди землі
Суддя Рога Н.В.
Представники:
Від прокуратури: Незовибатько О.В. - згідно посвідчення № 014637 від 16.01.2013р.
Від позивача Одеської міської ради: Асташенкова О.І. - згідно довіреності № 156/исх-гс від 18.06.2014р.
Від третьої особи: Шкрібляк М.І. - згідно довіреності № 01-36/43 від 15.01.2014р.
Від відповідача: Томачинський С.М. - директор.
В засіданні брали участь:
Від прокуратури: Незовибатько О.В. - згідно посвідчення № 014637 від 16.01.2013р.
Від позивача Одеської міської ради: Асташенкова О.І. - згідно довіреності № 156/исх-гс від 18.06.2014р.
Від третьої особи: Шкрібляк М.І. - згідно довіреності № 01-36/43 від 15.01.2014р.
Від відповідача: Томачинський С.М. - директор.
СУТЬ СПОРУ: Заступник прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради, за участю третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, звернувся до господарського суду Одеської області із позовом до Приватного підприємства (далі-ПП) "АВТОПРОМСЕРВІС" про внесення змін до Договору оренди землі від 13.07.2011р., укладеного між Одеською міською радою та Приватним підприємством "АВТОПРОМСЕРВІС" на земельну ділянку площею 217 кв.м., яка розташована в м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, для експлуатації та обслуговування магазину, строком на 25 років, який зареєстровано в Управлінні Держкомзему у м. Одеса, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за №511010004000064 від 02.08.2011р., а саме: викласти п. 3.2 Договору у наступній редакції: "Нормативно-грошова оцінка земельної ділянки площею 217 кв.м. становить 326 812 грн. 85 коп., згідно довідки-витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 20.12.2012 №215/к, складеного управлінням Держкомзему у м.Одесі" та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції :"Орендна плата за земельну ділянку загальною площею 217 кв.м. розрахована у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 16 340 грн. 64 коп. на рік. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій безготівковій формі".
Позивач позов підтримує, наполягає на його задоволенні.
Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Департамент комунальної власності Одеської міської ради позов підтримує, наполягає на його задоволенні.
Відповідач проти позову не заперечує.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та прокуратури, суд встановив:
13 липня 2011 р. між Одеською міською радою (Орендодавець) та ПП "АВТОПРОМСЕРВІС" (Орендар) був укладений Договір оренди земельної ділянки, згідно якого Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове, платне користування земельну ділянку площею 0,0217 га, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, для експлуатації та обслуговування магазину. Строк дії Договору - 25 років. Договір посвідчено нотаріально та зареєстровано в Управлінні Держкомзему у м. Одесі, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 02.08.2011р. за №511010004000064.
Відповідно до розділу 2 Договору в оренду передається земельна ділянка площею 217 кв.м., у тому числі по угіддях: під капітальною забудовою - 119 кв.м.; під тимчасовою забудовою - 12 кв.м.; під проїздами, проходами, площадками - 86 кв.м. За умовами п. 2.3. Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 185 400 грн. 46 коп., згідно довідки-витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 13.09.2010р. №389/К, складеної Управлінням Держкомзему у місті Одеса Головного управління Держкомзему у Одеській області Державного комітету України із земельних ресурсів.
Згідно розділу 4 Договору орендна плата за земельну ділянку площею 217 кв.м. розрахована у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 9 270 грн. 02 коп. на рік. Розмір орендної плати встановлюється за домовленістю сторін, згідно п.4 рішення Одеської міської ради №41-VI від 28.12.2010р. у відповідності до розрахунку розміру орендної плати та може збільшуватися Одеською міською радою в межах передбачених законодавством. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій безготівковій формі. Орендна плата вноситься Орендарем рівними частками за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця на протязі 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця. Розмір орендної плати переглядається у разі: зміни розміру земельного податку, відповідно до чинного законодавства України; введення в дію нової нормативної „Грошової оцінки земель м. Одеси"; зміни функціонального призначення будівлі або її частини; в інших випадках, передбачених законодавством. У цих випадках розмір орендної плати змінюється за ініціативою Орендодавця.
Рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010р. №41-VI "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси" вирішено затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси, ввести в дію затверджену п.1 рішення нормативну грошову оцінку земель міста Одеси з 01.01.2011р. крім випадків визначених в п.3 цього рішення, ввести в дію затверджену п.1 цього рішення нормативну грошову оцінку земель міста Одеси для розрахунку річної орендної плати і плати за дольову участь у землекористуванні з 01.01.2012р.
Рішенням Одеської міської ради від 20.09.2011р. №1267-VІ "Про затвердження фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати за земельні ділянки в м. Одесі" вирішено затвердити фіксовані відсотки при визначені орендної плати за землі міста Одеси відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Одеси, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010р. №41-VI, введено в дію затверджені п.1 цього рішення фіксовані відсотки орендної плати за землі міста Одеси з 20.09.2011р.
Рішенням Одеської міської ради від 20.09.2011р. №1268-VІ "Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 28.12.2010р. №41-VI "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси" вирішено внести до рішення Одеської міської ради від 28.12.2010р. №41-VI "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси" наступні зміни: п. 3 рішення викласти в такій редакції: „Ввести в дію затверджену п.1 цього рішення нормативну грошову оцінку земель міста Одеси для розрахунку річної орендної плати з 20.09.2011р.". Вважати таким, що втратило чинність рішення Одеської міської ради від 09.12.1999р. №483-І ІІ „Про затвердження проекту "Грошова оцінка земель м.Одеси".
Заступник прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави зазначає, що згідно довідки-витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 20.12.2012р. №215/к нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 217 кв.м, що розташована за адресою: м. Одеса вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, землекористувачем якої є ПП "АВТОПРОМСЕРВІС", становить 326 812 грн. 85 коп.
На підставі нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 20.12.2012р. зроблено новий розрахунок розміру орендної плати за користування ПП "АВТОПРОМСЕРВІС" орендованою земельною ділянкою, яка склала 16 340 грн. 64 коп. на рік.
Також Заступник прокурора Київського району м. Одеси зазначає, що Департаментом комунальної власності Одеської міської ради 03.02.2014р.було надіслано ПП "АВТОПРОМСЕРВІС" пропозицію про внесення змін у Договір оренди землі, разом із повідомленням про час і місце прийому юридичних осіб з питань внесення змін до договорів оренди, підписання та отримання розрахунків орендної плати за земельні ділянки. Але до теперішнього часу ПП "АВТОПРОМСЕРВІС" розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку не підписано та не надіслано на адресу Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, а також не надано відповідь про результати розгляду пропозиції щодо внесення змін у договір оренди.
Заступник прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради зазначає, що згідно ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.
За приписами ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, але річна сума платежу не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Згідно ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.
За таких обставин, заступник прокурора Київського району м.Одеси вважає, що внесення змін щодо розміру орендної плати у договір оренди земельної ділянки у зв'язку із проведенням нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідає, як вимогам чинного законодавства, так і умовам Договору оренди земельної ділянки від 13 липня 2011 р. між Одеською міською радою та ПП "АВТОПРОМСЕРВІС".
Крім того, заступник прокурора Київського району м.Одеси зазначає, що відповідно до п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (із змінами та доповненнями) у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Представник позивача в судовому засіданні повністю підтримує позов заступника прокурора Київського району м.Одеси.
Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Департамент комунальної власності Одеської міської ради позов заступника прокурора Київського району м.Одеси підтримує, наполягає на його задоволенні.
Відповідач проти позову не заперечує та зазначає, що з моменту укладання Договору оренди земельної ділянки і по теперішній час ніяких документів або кореспонденції від Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, які б стосувались внесення змін до Договору він не отримував. Про лист Департаменту комунальної власності Одеської міської ради №01-13/674 йому стало відомо з матеріалів позовної заяви, та в подальшому встановлено, що даний лист було відправлено за помилковою адресою. Тому представник відповідача зазначає, що ніяких заперечень стосовно внесення змін у Договір оренди земельної ділянки він не має.
Розглянувши матеріали справи, суд доходить до такого висновку:
Згідно з п.2 ст. 121 Конституції України на Прокуратуру України покладається представництво інтересів громадян або держави в суді у випадках, визначених законом. Зазначене конституційне положення знайшло своє відображення в ст. 5 Закону України "Про прокуратуру", де зазначено, що прокуратура виконує функцію представництва інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.
Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Однією з форм представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб. Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави. Представництво інтересів громадянина або держави здійснюється прокурором також на підставі заподіяння громадянину або державі шкоди внаслідок вчинення кримінального правопорушення чи іншого суспільно небезпечного діяння, передбаченого законом про кримінальну відповідальність.
Ч.1 ст. 2 Господарського процесуального кодексу України, в якій визначено підстави порушення справ у господарському суді, відносить до таких підстав позовні заяви прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. Відповідно до положень ч. 3 цієї статті прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Як зазначено в п. 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 р. N 3-рп/99 (справа про представництво прокуратурою України інтересів держави в арбітражному суді), поняття "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах", що міститься в частині другій статті 2 Арбітражного процесуального кодексу України, означає орган, на який державою покладено обов'язок щодо здійснення конкретної діяльності у відповідних правовідносинах, спрямованої на захист інтересів держави. Відповідно до п. 2 резолютивної частини зазначеного Рішення Конституційного Суду України під поняттям "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах", зазначеним у частині другій ст. 2 Арбітражного процесуального кодексу України, потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.
Виходячи з матеріалів справи, на думку суду, заступник прокурора Київського району м.Одеси правомірно звернувся до суду з даним позовом в інтересах держави в особі Одеської міської ради .
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Як вбачається з матеріалів справи, 13 липня 2011р. між Одеською міською радою (Орендодавець) та ПП "АВТОПРОМСЕРВІС" (Орендар) був укладений Договір оренди земельної ділянки, згідно якого Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове, платне користування земельну ділянку площею 0,0217 га, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, для експлуатації та обслуговування магазину.
Згідно розділу 4 Договору орендна плата за земельну ділянку площею 217 кв.м. розрахована у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 9 270 грн. 02 коп. на рік. Розмір орендної плати встановлюється за домовленістю сторін згідно п.4 рішення Одеської міської ради №41-VI від 28.12.2010р. у відповідності до розрахунку розміру орендної плати та може збільшуватися Одеською міською радою в межах передбачених законодавством. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій безготівковій формі. Орендна плата вноситься Орендарем рівними частками за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця на протязі 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця. Розмір орендної плати переглядається у разі: зміни розміру земельного податку, відповідно до чинного законодавства України; введення в дію нової нормативної „Грошової оцінки земель м. Одеси"; зміни функціонального призначення будівлі або її частини; в інших випадках, передбачених законодавством. У цих випадках розмір орендної плати змінюється за ініціативою Орендодавця.
Згідно ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Тобто договір - це домовленість, що свідчить про волевиявлення сторін та узгодження їхніх дій. Він є інститутом добровільного виконання зобов'язань для отримання результату, задля якого його укладено, і якого намагаються досягти сторони шляхом вчинення певних дій.
Зміст договору становлять умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 ЦК України). Отже, уклавши договір сторони за цим договором домовилися щодо його умов .
За таких обставин, між сторонами за Договором виникли правовідносини щодо користування зазначеною у Договорі земельною ділянкою, які, у першу чергу, регулюються умовами Договору, нормами земельного законодавства, а також загальними нормами матеріального права.
Згідно ст.15 Закону України "Про оренду землі" орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є однією із істотних умов договору оренди землі. Згідно ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України. Відповідно до ч.1 ст.632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Відповідно до вимог ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень , визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Згідно з п.п. 34, 35 ч.1 ст.26 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами , що є у власності відповідних територіальних громад. Так, рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010р. №41-VI "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси" вирішено затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси. Таким чином, нормативно грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
Такої правової позиції дотримується Верховний Суд України, зокрема у постанові від 20.08.2013р. у справі №5009/3430/12.
Статтями 5, 20 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема, для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Згідно довідки-витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 20.12.2012р. №215/к нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 217 кв.м, що розташована за адресою: м. Одеса вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3,, землекористувачем якої є ПП "АВТОПРОМСЕРВІС", становить 326 812 грн. 85 коп. На підставі нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 20.12.2012р. зроблено новий розрахунок розміру орендної плати за користування ПП "АВТОПРОМСЕРВІС" орендованою земельною ділянкою, яка склала 16 340 грн. 64 коп. на рік.
Згідно із ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.
Отже, нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати , а орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Таким чином, суд доходить до висновку про наявність правових підстав для внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині встановлення нового розміру орендної плати з урахуванням нової нормативної грошової оцінки.
Слід також зауважити, що Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2002 р. № 15-рп/2002 (справа про досудове врегулювання спорів) визначено, що положення ч. 2 ст. 124 Конституції України (254к/96-ВР) стосовно поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.
Обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує.
Отже, надсилання орендарю пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком орендодавця, тому недотримання вимог ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє заінтересовану особу права звернутися до суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору (аналогічну правову позицію висловлено Верховним судом України у постанові від 20.11.2012р. у справі №28/5005/640/2012).
За таких обставин, позовна заява заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради є обґрунтованою, підтверджена матеріалами справи та підлягає задоволенню.
Судові витрати по сплаті судового збору покласти на відповідача відповідно до ст.ст. 44, 49 ГПК України.
Керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позовну заяву заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради - задовольнити повністю.
2. Внести зміни до Договору оренди землі від 13.07.2011р., укладеного між Одеською міською радою та Приватним підприємством "АВТОПРОМСЕРВІС" на земельну ділянку площею 217 кв.м., яка розташована в м.Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, для експлуатації та обслуговування магазину, строком на 25 років, який зареєстровано в Управлінні Держкомзему у м. Одеса, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за №511010004000064 від 02.08.2011р.
3. Викласти п. 3.2 Договору оренди землі від 13.07.2011р., укладеного між Одеською міською радою та Приватним підприємством "АВТОПРОМСЕРВІС" на земельну ділянку площею 217 кв.м., яка розташована в м.Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, для експлуатації та обслуговування магазину, строком на 25 років, який зареєстровано в Управлінні Держкомзему у м. Одеса, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за №511010004000064 від 02.08.2011р., у наступній редакції "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 217 кв.м. становить 326 812 грн. 85 коп. згідно довідки-витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 20.12.2012 №215/к, складеного управлінням Держуомзему у м.Одесі".
4. Викласти п. 4.1 Договору оренди землі від 13.07.2011р., укладеного між Одеською міською радою та Приватним підприємством "АВТОПРОМСЕРВІС" на земельну ділянку площею 217 кв.м., яка розташована в м.Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, для експлуатації та обслуговування магазину, строком на 25 років, який зареєстровано в Управлінні Держкомзему у м. Одеса, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за №511010004000064 від 02.08.2011р., у наступній редакції :"Орендна плата за земельну ділянку загальною площею 217 кв.м. розрахована у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 16 340 грн. 64 коп. на рік. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій безготівковій формі".
5. Стягнути з Приватного підприємства "АВТОПРОМСЕРВІС" (65122, м.Одеса, вул. Ак. Корольова, 81/1-81/3, код ЄДРПОУ 23874173) на користь Державного бюджету України (р/р 31210206783008, одержувач ГУ ДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 37607526, банк одержувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997) судовий збір у розмірі 1 218 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги , якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 08 серпня 2014р.
Суддя Рога Н. В.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2014 |
Оприлюднено | 12.08.2014 |
Номер документу | 40083951 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Рога Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні