Постанова
від 01.08.2014 по справі 826/8253/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 1/180

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

01 серпня 2014 року 14:15 № 826/8253/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Клочкової Н.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Коньячний дім "Зоряний" до 1) Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві 2) Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про визнання протиправною відмову та зобов'зання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (далі - відповідач 1), Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві (далі - відповідач 2).

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.06.2014 року відкрито провадження в адміністративній справі № 826/8253/14.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.06.2014 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

30 липня 2014 року до Окружного адміністративного суду міста Києва від позивача надійшли уточнення до адміністративного позову, які були прийняті до розгляду судом.

Позовні вимоги викладені наступним чином:

1) визнати протиправною та скасувати відмову відповідача 1 у поверненні позивачу, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», надміру сплачених ним коштів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оформлену листом № 4723/10/26-57-17-05-15 від 28.04.2014;

2) зобов'язати відповідача 1 підготувати висновок та інші необхідні документи по поверненню позивачу, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», надміру сплачених ним коштів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оформити на підставі висновку необхідні розрахункові документи та направити їх до Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві;

3) зобов'язати Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві, на підставі отриманих від державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві розрахункових документів, перерахувати позивачу, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», надміру сплачених ним коштів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 116 096,49 грн. за наступними реквізитами: Київська філія «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», ідентифікаційний код: 342811096, р/р 260090329182 в АБ «Укргазбанк», МФО 320478;

4) стягнути з Державного бюджету України на користь позивача, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» суму витрат по сплаті судового збору.

В судовому засіданні 30.07.2014 року представник позивача позовні вимоги підтримала у повному обсязі та просила суд задовольнити позов.

Представник відповідача 1 позовні вимоги не визнав, посилаючись на обставини викладених в запереченнях та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник відповідача 2 у судове засідання не з'явився, хоча був повідомлений про дату, час та місце судового засідання по справі.

Згідно ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи положення ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, беручи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, в судовому засіданні 30.07.2014 суд ухвалив перейти до розгляду справи в письмовому провадженні.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

Згідно з Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи ТОВ " Коньячний дім "Зоряний" зареєстровано як юридичну особу 18.03.2005 Кодомийською районною державною адміністрацією Одеської області, присвоєно ідентифікаційний код юридичної особи 33113595, місцезнаходження: 61035, Харківська область, м. Харків, вул. Обоянська, буд. 25.

Відповідно до інформації з пошуку відомостей в ЄДР, ТОВ " Коньячний дім "Зоряний" має дві філії, а саме: Київська філія ТОВ " Коньячний дім "Зоряний" (код ЄДРПОУ ВП: 33113626,місцезнаходження ВП: 01133, м. Київ, бул. Лесі Українки, буд. 15) та Київська філія «СМК» ТОВ " Коньячний дім "Зоряний" (код ЄДРПОУ ВП: 34281196, місцезнаходження ВП: 03148, м. Київ, Сім'ї Сосніних, буд. 7 А).

Кірм цього, судом було встановлено, що ТОВ " Коньячний дім "Зоряний" (код ЄДРПОУ 33113595) перебуває в стані припинення на підставі судового рішення Господарського суду Харківської області № 922/440/13 від 11.03.2014 про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, яке набрало законної сили 21.03.2014.

Відповідно до акту звірки від 26.12.2013 звірення розрахунків Київській філії «СМК» товариства (код ЄДРПОУ ВП: 34281196) за нарахованим та сплаченим єдиному соціальному внеску у 2013 році станом на 01.01.2014 у позивача з управлінням Пенсійного фонду України в Святошинському районі м. Києва рахується переплата в розмірі 172 483,29 грн. (Т. 2, арк. 9).

Крім цього, з матеріалів справи вбачається, що 15.11.2013 року позивачем був поданий лист до державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві із проханням прийняти звіт по єдиному соціальному внеску за жовтень 2012 року.

Таким чином, у позивача виникла переплата по єдиному соціальному внеску, за винятком нарахувань за жовтень 2012 року у сумі 56 386,80 грн., яка складає 116 096, 49 грн. (Т. 2, арк. 2).

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог виходячи з наступних міркувань.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку регулюється Законом України «про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі Закон № 2464-VI).

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464-VI, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464-VI, застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок.

Згідно п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464-VI, страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов'язані сплачувати єдиний внесок.

П. 4 ч. 2 ст. 6 Закону № 2464-VI встановлено, що платник єдиного внеску зобов'язаний подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно ч. 13 ст. 9 Закону № 2464-VI, суми помилково сплаченого єдиного внеску зараховуються в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску або повертаються платникам у порядку і строки, визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Визначення процедури зарахування в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску або повернення платникам, на яких згідно із Законом покладено обов'язок нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, сум помилково сплаченого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування регулюється Порядком зарахування в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, затвердженого наказом Міндоходів України 09.09.2013 № 450, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.09.2013 за № 1601/24133 (далі - Порядок № 450).

Згідно п. 4 Порядку № 450, повернення коштів здійснюється у випадках:

- надміру або помилково сплачених сум єдиного внеску, безпідставно стягнених сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій або інших коштів (далі - кошти) на відповідний рахунок органу доходів і зборів, відкритий в органі Казначейства за балансовим рахунком 3719;

- помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на невідповідний рахунок органу доходів і зборів.

До сум помилково сплачених коштів не включаються суми авансових платежів, сплачені відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 9 Закону.

Ч. 8 ст. 9 Закону № 2464-VI визначено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з органом доходів і зборів за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Згідно п. 5 Порядку № 450, повернення коштів у випадках, передбачених пунктом 4 цього Порядку (окрім випадку надходження до органу доходів і зборів рішення суду про визнання безпідставним стягнення ним з юридичних і фізичних осіб сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій), здійснюється виключно на підставі заяви платника про повернення надміру або помилково сплачених коштів, яка подається в довільній формі до органу доходів і зборів.

У заяві обов'язково зазначаються: найменування платника (суб'єкта господарювання); код ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи; реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті); місцезнаходження та номер контактного телефону; причини повернення коштів; сума коштів, що підлягає поверненню; напрям перерахування коштів із зазначенням реквізитів рахунка одержувача коштів.

До заяви платник обов'язково додає оригінал або завірену ним копію розрахункового документа (квитанцію, платіжне доручення тощо), який підтверджує сплату коштів на рахунок відповідного органу доходів і зборів.

Як вбачається з матеріалів справи, 09.01.2014 року позивач звернувся до державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про повернення помилково надміру сплачених коштів по єдиному соціальному внеску, оскільки діяльність підприємства призупинена та нарахування по заробітній платі не проводяться, сума переплати на 01.12.2013 становить 116 096,49 грн. (Т. 2, арк. 11).

Державна податкова інспекція у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві листом від 13.01.2014 № 247/17-05-15 повідомила позивача, що товариству необхідно надати звіти про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за 2011- 2013 роки та платіжні доручення про сплату єдиного соціального внеску за 2011 -2013 року. (Т.2, арк. 12), які 12.03.2014 були надані Київською філією «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» податковому органу (Т. 2, арк. 13).

Згідно п. 6 Порядку № 450, структурний підрозділ органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, одержавши від платника заяву, у строк не більше п'яти робочих днів проводить перевірку викладених у ній даних та у разі необхідності вимагає від платника та його посадових осіб надання додаткових документів, інформації та пояснень.

У разі наявності у платника єдиного внеску заборгованості зі сплати єдиного внеску або фінансових санкцій за іншими рахунками, повернення надміру або помилково сплачених коштів здійснюється після погашення платником такої заборгованості.

У разі відмови в задоволенні заяви, платнику єдиного внеску структурним підрозділом органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, надається (надсилається) повідомлення за підписом посадової особи органу доходів і зборів із зазначенням причин відмови.

У разі задоволення заяви, заява з відміткою про підтвердження повернення надміру або помилково сплачених коштів структурного підрозділу органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, передається до координаційно-моніторингового підрозділу для підготовки висновку.

Отже, податкових орган на протязі 5-ти робочих днів повинен був опрацювати заяву позивача та надати відповідь на заяву про повернення надміру сплачених коштів з єдиного соціального внеску, граничний строк для надання відповіді закінчувався 19.03.2014.

Проте, як вбачається з матеріалів справи, у зв'язку із ненаданням відповіді на заяву про повернення надміру сплачених коштів з єдиного соціального внеску, Київська філія «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» 10.04.2014 повторно звернулася до державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (Т.2, арк. 14).

Однак, податковий орган лише 28.04.2014 надав відповідь позивачу про відмову у поверненні надміру сплачених коштів з єдиного соціального внеску, хоча повинен був надати відповідь 17.04.2014 на заяву від 10.04.2014.

Крім цього, 20.06.2014 позивач подав звернення до Головного управління Державного казначейства України у м. Києві про повернення коштів на р/р 260090329182 в АТ «Укргазбанк», МФО 320478, яке 08.07.2014 було перенаправлено за належністю до державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві.

Відповідно п. 7 Порядку № 450 передбачено, що координаційно-моніторинговий підрозділ органу доходів і зборів у строк не більше ніж три робочих дні з дня отримання заяви з відміткою структурного підрозділу органу доходів і зборів, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, про підтвердження повернення надміру або помилково сплачених коштів, на підставі даних інтегрованих карток платників готує висновки за формою, наведеною у додатку 1, та два примірники Реєстру висновків про повернення надміру або помилково сплачених коштів (далі - Реєстр висновків) за формою, наведеною у додатку 2. Висновки реєструються в журналі обліку висновків про повернення надміру або помилково сплачених коштів єдиного внеску за формою, наведеною у додатку 3, та протягом одного робочого дня від дати реєстрації передаються до підрозділів фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів згідно з Реєстром висновків для підготовки розрахункових документів.

Згідно п. 8 Порядку № 450, на підставі висновку у строк не пізніше ніж три робочих дні з дня отримання Реєстру, до якого включено такий висновок, підрозділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку органу доходів і зборів здійснює повернення надміру або помилково сплачених коштів з рахунку, на який їх було сплачено, шляхом оформлення розрахункових документів та направлення їх відповідним органам Казначейства.

Органи Казначейства на підставі розрахункових документів органу доходів і зборів перераховують кошти за належністю за рахунок поточних надходжень за день з відповідних рахунків органу доходів і зборів.

Повернення коштів здійснюється на рахунки платників єдиного внеску, відкриті в банках або органах Казначейства, зазначені в заяві платника. Платникам, які сплатили кошти готівкою, повернення коштів здійснюється на рахунки, вказані у заяві платника.

Позиція відповідача 1 ґрунтується на тому, що якщо до сум помилково та/або надміру сплачених коштів включені суми авансових платежів, сплачені відповідно до ч. 8 ст. 9 Закону № 2464-VI, то такі суми не підлягають поверненню платнику.

Враховуючи, що відповідно до звітів про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного соціального внеску, банківських платіжних документів про сплату єдиного соціального внеску за 2011- 2013 роки, відомостей про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного соціального внеску за 2011- 2013 роки, Київською філією «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» щомісячно проводилась сплата відповідних авансових платежів податкових орган дійшов хибного висновку про відмову у задоволенні заяви позивача від 10.04.2014 про повернення надміру сплачених коштів.

Суд аналізуючи матеріали справи та норми законодавства, прийшов до висновку, що податковий орган неправильно трактує абз. 2 п. 4 Порядку № 450, оскільки в даному Порядку зазначено, що до сум помилково сплачених коштів не включаються суми авансових платежів , сплачені відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 9 Закону, в той час як державна податкова інспекція у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві у листі від 28.04.2014 № 4723/10/26-57-17-05-15 про відмову у поверненні коштів зазначає, до сум помилково та/або надміру сплачених коштів не включаються суми авансових платежів.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1 ст.9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В ч.1, ч.4, ч.5 та ч.6 ст.72 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу. Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали. Суд може збирати докази з власної ініціативи. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Частиною 1 ст.71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.

Статтею 159 КАС України встановлено, що судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, яке ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а, відтак, такими, що підлягають задоволенню.

Згідно зі ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною та скасувати відмову державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві у поверненні позивачу, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», надміру сплачених ним коштів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оформлену листом № 4723/10/26-57-17-05-15 від 28.04.2014.

3. Зобов'язати державну податкову інспекцію у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві підготувати висновок та інші необхідні документи по поверненню позивачу, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», надміру сплачених ним коштів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оформити на підставі висновку необхідні розрахункові документи та направити їх до Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві.

4. Зобов'язати Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві, на підставі отриманих від державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві розрахункових документів, перерахувати позивачу, в особі його відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», надміру сплачених ним коштів по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 116 096,49 грн. за наступними реквізитами: Київська філія «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний», ідентифікаційний код: 342811096, р/р 260090329182 в АБ «Укргазбанк», МФО 320478.

5.Присудити з Державного бюджету України на користь відокремленого підрозділу - Київської філії «СМК» товариства з обмеженою відповідальністю «Коньячний дім «Зоряний» понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 487,20 грн. (чотириста вісімдесят сім грн. 20 коп.).

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо постанова не оскаржена в апеляційному порядку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.08.2014
Оприлюднено12.08.2014
Номер документу40098794
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8253/14

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 11.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Ухвала від 29.08.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Постанова від 01.08.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 23.07.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 13.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні