ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 817/1888/14
01 серпня 2014 року 10год. 45хв. м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Сало А.Б. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" від імені якого діє Відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" доНовосілківської сільської ради про стягнення штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 850,00 грн.,
ВСТАНОВИВ :
Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" від імені якого діє Відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Новосілківської сільської ради про стягнення штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 850,00 грн.
Представник позивача в судове засідання не прибув, до початку розгляду справи по суті подав письмове клопотання, в якому просив розгляд справи здійснити без його участі.
Відповідач в судове засідання не прибув, до початку розгляду справи по суті подав письмове клопотання, в якому просив розгляд справи здійснити без його участі.
Відповідно до ч. 3 ст.122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження.
Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження, на основі наявних у справі доказів.
Дослідивши в порядку письмового провадження подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Згідно ст. 9 Закону України "Про електроенергетику" державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики.
Відповідно до п. 1 Положення про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року №382/2011, Міненерговугілля України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики в електроенергетичному, ядерно-промисловому, вугільно-промисловому, торфодобувному та нафтогазовому комплексах.
Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" підпорядковується Міністерству енергетики та вугільної промисловості України та засноване на власності держави.
Відповідно до п. 1 Положенням про державний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1996 p. № 929, державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії.
Згідно Розділу X Інструкції з організації проведення обстежень електричних, тепловикористовуючих установок, теплових мереж та оформлення їх результатів, затвердженої Наказом Міністерства палива та енергетики України № 817 від 24 грудня 2004, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 20 січня 2005 р. № 71/10351, державні інспектори здійснюють контроль за виконанням розпорядчих документів Держенергонагляду, в тому числі шляхом накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику.
Керуючись вище наведеним 28.11.2013 в присутності сільського голови Новосілківської сільської ради Годованок Михайла Валерійовича була проведена перевірка виконання Припису інспекції Держенергонагляду у Рівненській області № 03/50-18-14-ПР від 05.07.2013 про усунення порушень законодавства про електроенергетику та складено Акт перевірки № 03/50-18-13-АП від 28.11.2013, згідно з яким встановлено ухилення від виконання вимог вище зазначеного Припису, зокрема пунктів 1, 2.
Припис 03/50-18-14-ПР від 05.07.2013 видано інспекцією Держенергонагляду у Рівненській області на підставі Акта перевірки (протокол) № 03/50-18-6-АП від 05.07.2013.
Відповідно до п. 9.5 Інструкції з організації проведення обстежень електричних, тепловикористовуючих установок, теплових мереж та оформлення їх результатів, на момент закінчення терміну виконання Припису, він повинен бути виконаний в повному обсязі.
На підставі Акта перевірки № 03/50-18-13-АП від 28.11.2013 та у відповідності до ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" винесено Постанову № 03/50-18- 14-ПШ від 11.12.2013 про накладення штрафу на Новосілківську сільську раду за порушення законодавства про електроенергетику в розмірі 850,00 грн. (п'ятдесят неоподаткованих мінімумів доходів громадян), а саме за ухилення від виконання Припису № 03/50-18-14-ПР від 05.07.2013.
Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про електроенергетику державними інспекторами з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на суб'єктів господарської діяльності визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 р. № 1312 «Про затвердження Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику».
Відповідно до п. 10 зазначеної Постанови Кабінету Міністрів України, суб'єкт господарської діяльності повинен сплатити штраф протягом 30 днів з дня винесення постанови про його накладення. У разі несплати штрафу у визначений термін він стягується в судовому порядку.
Наявними у матеріалах справи доказами підтверджується, що постанова про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику № 03/50-18- 14-ПШ від 11.12.2013 надіслана на адресу Новосілківської сільської ради рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримана уповноваженою особою останнього 20.12.2013.
На момент розгляду справи штраф відповідачем не сплачений.
Згідно статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Оцінивши надані позивачем докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, відповідають обставинам справи та наявним матеріалам, у зв'язку з чим підлягають до задоволення.
Відповідно до ч.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судовий збір присуджується на користь позивача з Державного бюджету України.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стянути з Новосілківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04385882) в дохід державного бюджету Здолбунівського району 850,00 грн. штрафу.
Присудити на користь позивача Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" від імені якого діє Відокремлений підрозділ "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" із Державного бюджету судовий збір у розмірі 182,70 грн.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Сало А.Б.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.08.2014 |
Оприлюднено | 18.08.2014 |
Номер документу | 40150167 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Сало А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні