Постанова
від 12.08.2014 по справі 815/4340/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4340/14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2014 року м.Одеса

У залі судових засідань №29

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Харченко Ю.В.

При секретарі Кипаренко Н.Ю.

Розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Ренійському районі Головного управління Міндоходів в Одеській області до Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня» про стягнення заборгованості по податку на додану вартість у загальному розмірі 294311,30грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Ренійському районі Головного управління Міндоходів в Одеській області звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня» заборгованість по податку на додану вартість у загальному розмірі 294311,30грн.

Відповідач у судове засідання 12.08.2014р. не з'явився, незважаючи на те, що про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином та своєчасно, у встановленому приписами ст.33 КАС України порядку, а саме шляхом повідомлення за телефоном (04840) 3-42-43, котрий зазначено у Довідці про ідентифікаційні дані Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня», що підтверджується наявною у матеріалах справи Довідкою про неможливість повідомлення сторони від 31.07.2014р., а отже суд вважає, що вжив усіх залежних від нього заходів для повідомлення відповідача належним чином про дату, час та місце розгляду судової справи з його участю, з метою реалізації ним права на судовий захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів.

Приписами статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, визначено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справ упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, якій вирішить спір щодо його прав та обов'язків.

Водночас, вжиття заходів для прискорення процедури розгляду справ є обов'язком не лише для держави, а й осіб, котрі беруть участь у справі. Так, Європейський суд з прав людини в рішенні від 21 грудня 2006 року у справі "Мороз та інші проти України" зазначив, що розумність строку проваджень повинна оцінюватись у світлі обставин справи та з урахуванням наступних критеріїв: складність справи, поведінка заявників і відповідних органів державної влади та того, яку важливість для заявників мало питання, що розглядалося.

Крім того, суд вважає за необхідне наголосити, що саме національним судам належить функція керування провадженнями таким чином, щоб вони були швидкими та ефективними (рішення Європейського суду з прав людини від 21 грудня 2006року справа "Мороз та інші проти України").

Така функція знайшла своє відображення і в Законі України "Про судоустрій і статус суддів", який встановлює обов'язок судді вживати заходи щодо розгляду справи протягом строку, встановленого Законом.

Таким чином, з огляду на викладене, суд дійшов висновку щодо можливості розгляду даної адміністративної справи без участі відповідача - Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня», котре повідомлялось про дату, час та місце судового засідання.

З урахуванням того, що відповідач заперечення на адміністративний позов не надав, справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів, відповідно до ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, та системно проаналізувавши приписи податкового законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, у період з 29.10.2010р. по 24.01.2011р. на підставі направлень від 29.10.2010р. №000189/23, від 26.11.2010р. №000214/23, виданих Державною податковою інспекцією у Ренійському районі Одеської області, головним державним податковим ревізор-інспектором відділу податкового контролю юридичних осіб, радником І рангу Шеховцовою О.І., головним державним податковим ревізор-інспектором відділу податкового контролю юридичних осіб, інспектором І рангу Чєрвєн М.П., головним державним податковим ревізор-інспектором відділу податкового контролю юридичних осіб, інспектором 3 рангу Зарицькою Р.І., старшим державним податковим інспектором відділу податкового контролю юридичних осіб, інспектором ІІ рангу Пірлік К.С., державним податковим інспектором відділу податкового контролю юридичних осіб, інспектором І рангу Кромкіним В.О., завідувачем сектору контролю за суб'єктами, що здійснюють розрахунки у готівковій формі, інспектором І рангу Вівчаренко О.В., заступником начальника відділу оподаткування фізичних осіб, інспектором І рангу Арабаджи В.І., старшим державним податковим інспектором відділу оподаткування фізичних осіб, інспектором ІІ рангу Дулоглу Ф.В., начальником відділу погашення прострочених податкових зобов'язань, радником ІІ рангу Донєвим О.К., державним податковим інспектором відділу погашення прострочених податкових зобов'язань, інспектором ІІ рангу Каджебаш Д.Д., згідно з ст.77 Податкового Кодексу України, та відповідно до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання, було проведено планову виїзну перевірку Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше Травня» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2008р. по 30.06.2010р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2008р. по 30.06.2010р.

За результатами означеної перевірки ДПІ у Ренійському районі складено акт №10/23-05406296 від 31.01.2011року, у висновках якого, у тому числі, наголошено на заниженні ВАТ «Насінницький радгосп «Перше Травня» податку на додану вартість на суму 235878грн., у зв'язку з чим порушено вимоги п.п.7.2.1 п.7.2, п.п.7.4.1, 7.4.5, п.7.4 ст.7, п.8-1.10, п.п.8-1.15.7, п.п.8-1.15.1 п.8-1.15 ст.8-1, ст.9 Закону України "Про податок на додану вартість", Переліку видів діяльності на які поширюються норми ст.8-1 Закону України «Про податок на додану вартість», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.01.2009р. №23, Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2009р. №87 «Про доповнення переліку видів діяльності, на які поширюються норми статті 8-1 Закону України «Про податок на додану вартість», Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженого Наказом ДПА України від 30.05.1997р. №166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.06.2005р. за №702/10982.

На підставі означеного акта перевірки №10/23-05406296 від 31.01.2011року ДПІ у Ренійському районі було прийнято податкове повідомлення-рішення від 18.05.2011року №00006112301 щодо збільшення суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість у загальному розмірі 294848грн., з яких 235878грн. - основний платіж, 58970грн. - штрафні (фінансові) санкції.

Так, судом з'ясовано, що Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 02.11.2011р., залишеною без змін Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2014р. по справі №2а/1570/3952/2011, задоволено частково адміністративний позов Відкритого акціонерного товариства "Насінницький радгосп "Перше травня", скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податковї інспекції у Ренійському районі Одеської області №0000351700/0 від 11.02.2011року, та №00006112301 від 18.05.2011року в частині нарахування податкового зобов'язання у розмірі 525,90грн. У задовленні решти вимог відмовлено.

Зокрема, в межах розгляду означеної справи, судами з'ясовано, що згідно з Довідкою АБ №096518 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня", який зареєстрований 31.07.1996року, здійснює діяльність за КВЕД зі змішаного сільського господарства, оптової торгівлі зерном, насінням та кормами для тварин, надання послуг з рослинництва, оптової торгівлі м'ясом та м'ясопродуктами, оптової торгівлі молочними продуктами, роздрібної торгівлі.

Відповідно до п. 8-1.1, 8-1.2, 8-1.6 ст. 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям сільськогосподарського підприємства, може обрати спеціальний режим оподаткування. Сільськогосподарським вважається підприємство, основною діяльністю якого є поставка вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих виробничих потужностях, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів (послуг) становить не менше 75 відсотків вартості всіх товарів (послуг), поставлених протягом попередніх дванадцяти послідовних звітних податкових періодів сукупно. Згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів (послуг), не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається у розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей.

Так, окружним адміністративним судом, з яким погодився суд апеляційної інстанції, з'ясовано, оскільки питома вага обсягів поставки сільськогосподарських товарів (послуг) ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня" складає не менше 75 відсотків вартості всіх товарів (послуг), про що до податкових органів надавались розрахунки, то Товариство звернулось до Державної податкової інспекції у Ренійському районі Одеської області із заявою про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість, в якій зазначено види діяльності за КВЕД змішане сільське господарство, надання послуг у рослинництві, оптова торгівля зерном, насінням та кормами, оптова торгівля м'ясом та м'ясопродуктами, оптова торгівля молочними продуктами, роздрібна торгівля, яка розглянута податковим органом 03.02.2009року, та видано свідоцтво №100165669 про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість з 01.01.2009року із заначенням видів діяльності за КВЕД надання послуг у рослинництві, пакування та підготовка до продажу сільськогосподарської продукції.

Згідно з п.8-1.10 ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість для отримання свідоцтва про реєстрацію як суб'єкта спеціального режиму оподаткування сільськогосподарське підприємство реєструється у відповідному податковому органі за правилами та у строки, що визначені статтею 9 цього Закону для реєстрації платників податку на додану вартість. У свідоцтві про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування, крім відомостей, передбачених у свідоцтві про реєстрацію платника податку на додану вартість на загальних підставах, повинен міститися перелік видів діяльності такого сільськогосподарського підприємства.

Відповідно до п.п.8-1.15.7 ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" Кабінет Міністрів України визначає та оприлюднює повний перелік видів діяльності, на які поширюються норми цієї статті згідно з Національним класифікатором України "Класифікація видів економічної діяльності", затвердженим відповідно до Закону України "Про стандартизацію".

Згідно із переліком видів діяльності, визначеним Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку видів діяльності, на які поширюються норми статті 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" №23 від 21 січня 2009року в редакції, яка діяла на час розгляду заяви про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість на змішане сільське господарство, не поширювались норми ст. 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість".

При цьому, в межах розгляду означеної справи судами встановлено, що контролюючим органом, при видачі означеного свідоцтва, у ньому не було зазначено даний вид діяльності ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня".

При цьому, Постановою Кабінету Міністрів України "Про доповнення переліку видів діяльності, на які поширюються норми статті 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" №87 від 11 лютого 2009року змішане сільське господарство включено в перелік видів діяльності, визначених Постановою Кабінету Міністрів України №23 від 21 січня 2009року, у зв'язку з чим ДПІ правомірно не включено вид діяльності змішане сільське господарство до свідоцтва №100165669, оскільки заяву подано до податкових органів 19.01.2009року, яка розглянута 03.02.2009року, тобто до внесення змін до переліку видів діяльності, на які розповсюджується дія ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" та доповнення до переліку змішаного сільського господарства.

Між тим, у Постанові Одеського окружного адміністративного суду від 02.11.2011р., залишеній без змін Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2014р., встановлено, що ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня" правомірно використовувало спеціальний режим оподаткування терміном з дати реєстрації 01.01.2009року до 11.02.2009року, тобто до внесення змін до переліку та доповнення його змішаним сільським господарством.

Відповідно до п. 8-1.10 ст. 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість" у свідоцтві про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування повинен міститися перелік видів діяльності такого сільськогосподарського підприємства. Водночас, видане 11.02.2009року свідоцтво не відповідає вимогам Закону України "Про податок на додану вартість", оскільки в ньому не зазначено змішане сільське господарство, проте ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня" здійснювало зазначений вид діяльності. Платником податку використовувався спеціальний режим оподаткування з 01.01.2009року до 30.06.2010року (період за який проведено перевірку), а тому висновок ДПІ у Ренійському районі Одеської області про використання за означений період сум податку на додану вартість всупереч умовам надання податкової пільги є правомірним, у зв'язку з чим Товариством занижено податок на додану вартість в сумі 235878грн.

При цьому, зазначена сума складається з сум податку на додану вартість, яким ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня" користувалось з податковою пільгою 235734грн. та суми заниженого податку на додану вартість за травень 2008року - 144грн., щодо якої платник податку та контролюючий орган будь-яких пояснень або заперечень не мали, тобто фактично погоджувались з нею.

Відповідно до п.27.5, п.30 "Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість", затвердженого Наказом ДПА України від 1 березня 2000року №79, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за №208/4429 від 3 квітня 2000року, на підставі відомостей, зазначених у заяві про реєстрацію, поданій сільськогосподарським підприємством, орган державної податкової служби у Спеціальному свідоцтві зазначає виключний перелік видів діяльності, що підпадають під дію статті 8-1 Закону України "Про податок на додану вартість". У разі змін у даних про види діяльності сільськогосподарського підприємства - суб'єкта спеціального режиму оподаткування Спеціальне свідоцтво підлягає заміні.

Перереєстрація платника податку із спеціальним режимом оподаткування або заміна Спеціального свідоцтва здійснюються, в тому числі, у разі виникнення змін (доповнень) у даних платника податку, що вказуються у Спеціальному свідоцтві. Для перереєстрації сільськогосподарського підприємства - суб'єкта спеціального режиму оподаткування або заміни Спеціального свідоцтва подається заява про реєстрацію за формою №1-РС із позначкою "Перереєстрація", а платнику податку із спеціальним режимом оподаткування видається Спеціальне свідоцтво за формою №2-РС.

Таким чином, в межах розгляду справи №2а/1570/3952/2011 судами з'ясовано, що саме ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня" зобов'язане було звернутися до податкових органів із заявою про перереєстрацію, оскільки змішане сільське господарство є видом діяльності, який здійснює платник податку та 11.02.2009року даний вид діяльності включений до переліку видів діяльності, на які розповсюджується ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість". Враховуючи, що фактично до внесення змішаного сільського господарства до переліку видів діяльності на які розповсюджується ст.8-1 Закону України "Про податок на додану вартість", тобто до 11.02.2009року, ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня" правомірно використовувало спеціальний режим оподаткування, то збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість за використання податкової пільги за період з 01.01.2009року по 11.02.2009року на суму 385грн. за січень 2009року, за період з 01.02.2009року по 10.02.2009року на суму 35,70грн. (385 + 35,7 = 420,7грн.) за основним платежем та 25% від суми завищення штрафних санкцій - 105,20грн., всього 525,90грн., є неправомірним.

Відтак, з урахуванням наведеного судом з'ясовано, що судами першої та апеляційної інстанцій, повністю встановлено обставини по суті спору, надана їх відповідна правова оцінка, та, зокрема, встановлено правомірність винесення ДПІ у Ренійському районі Одеської області податкового повідомлення-рішення №00006112301 від 18.05.2011року в частині щодо збільшення суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість у загальному розмірі 294322,10грн., з вищенаведених підстав.

Відповідно до ч.5 ст.124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Частиною 2 статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010р. № 2453-VI (зі змінами та доповненнями) встановлено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається процесуальним законом.

Згідно з приписами ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Згідно з ч.ч.2,3 ст.14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України, а невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до ст.255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, та як вбачається з наявної у матеріалах справи облікової картки платника податків, яка ведеться в податкових органах згідно з Порядком ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженим Наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013р. №765, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04 лютого 2014р. за №217/24994, з урахуванням наявної переплати, за ВАТ "Насінницький радгосп "Перше травня", рахується заборгованість у загальному розмірі 294311,30грн.

Відповідно до п.п.95.1, 95.2 ст.95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Статтею 86 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Ренійському районі Головного управління Міндоходів в Одеській області підлягають задоволенню повністю зі стягненням з Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня» заборгованості по податку на додану вартість у загальному розмірі 294311,30грн., з вищенаведених підстав.

Керуючись ч.4 ст.122, ч.ч.4,6 ст.128, ст.ст.158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Ренійському районі Головного управління Міндоходів в Одеській області до Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня» про стягнення заборгованості по податку на додану вартість у загальному розмірі 294311,30грн., задовольнити.

2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Насінницький радгосп «Перше травня» (68811, Одеська обл., Ренійський район, с.Лиманське, вул.Шкільна,6-Б, код ЄДРПОУ 05406296, р/р №260571144 в банку ООДАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» М.ОДЕСА, МФО 328351; р/р №26049302350404, №26006301350404, №26040301350404 в банку Ф. «ВІД.ПІБ В М.ІЗМАЇЛ ОДЕСЬКОЇ ОБЛ.», МФО 328492; р/р №26048054401950, №26054060719794, №26045060094398, №26000060750150, №26009000794456 в банку ЮЖНЕ ГРУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» М.ОДЕСА, МФО 328704; р/р №2604126224, №2604117099, №26000313728, №2600642294 в банку АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» М.КИЄВІ, МФО 380805; р/р №35247003001394, №35245005001394 в банку ГУ ДКСУ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, МФО 828011) в доход Державного бюджету України на користь Державної податкової інспекції у Ренійському районі Головного управління Міндоходів в Одеській області (68800, Одеська обл., м.Рені, вул.Дунайська,88а, код ЄДРПОУ 37565193) податкову заборгованість по податку на додану вартість у загальному розмірі 294311(двісті дев'яносто чотири тисячі триста одинадцять)грн. 30коп.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому положеннями ст.254 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2014
Оприлюднено21.08.2014
Номер документу40176575
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4340/14

Постанова від 12.08.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 30.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні