ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 11 серпня 2014 року Житомир справа № 806/3171/14 категорія 9.4.1 Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Лавренчук О.В., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю "Хортиця-Консалтінг" про стягнення 850,00 грн., встановив: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з позовом, в якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Хортиця-Консалтінг" заборгованості зі сплати штрафних санкцій у розмірі 850,00 грн. В обґрунтування позову зазначає, що в результаті невиконання відповідачем вимог акту про правопорушення на ринку цінних паперів було винесено постанову про накладення санкції в розмірі 850,00грн, яка сплачена не була. Просить стягнути з відповідача штраф у розмірі 850,00 грн до Державного бюджету України. Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 10 липня 2014 року відкрито скорочене провадження у справі. Ухвала про відкриття скороченого провадження у справі, що направлялась відповідача повернулась до суду з відміткою поштового відділення, що причиною повернення є "закінчення терміну зберігання". За приписами ч. 11 ст 35 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Суддя, оцінивши повідомлені позивачем обставини, вважає їх достатніми для прийняття законного судове рішення, у відповідності до ст. 183-2 КАС України. Судом встановлено, що стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "Хортиця-Консалтінг" було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 03 лютого 2014 року №60-ЦА-УП-ЮО, яким встановлено порушення вимог абз.3 пункту 1 розділу ІІІ Положення про порядок складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 11.09.2012 № 1220, зареєстрованого в Мінюсті України 01.10.2012 року за № 1665/21977 в частині неподання до Комісії адміністративних даних реєстратора власників іменних цінних паперів за ІІ, ІІІ квартал 2013 року (а.с. 12). 10 лютого 2014 року позивачем було винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів. (а.с.11). Постановою №70-ЦА-УП-ЮО від 19 лютого 2014 року було накладено на Товариство з обмеженою відповідальністю "Хортиця-Консалтінг" штрафну санкцію у розмірі 850,00 грн. за неподання інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (а.с.8). Як вбачається з матеріалів справи Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку надсилала відповідачу постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 19.02.2014 року №70-ЦА-УП-ЮО (а.с. 7). Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України від 30 жовтня 1996 року №448/96-ВР "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (далі - Закон України №448/96-ВР) державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Пунктом 9 статті 8 Закону України №448/96-ВР передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право проводити самостійно чи разом з іншими відповідними органами перевірки та ревізії фінансово-господарської діяльності професійних учасників ринку цінних паперів та саморегулівних організацій професійних учасників ринку цінних паперів, а також перевірки та ревізії діяльності емітентів щодо стану корпоративного управління та здійснення операцій з розміщення та обігу цінних паперів. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України №3480-IV регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Згідно з частиною 4 статті 40 Закону України №3480-IV річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті. Відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 40 Закону України №3480-IV Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття. Згідно з пунктом 1 глави 7 розділу 5 Положення №1591, що було чинним на час прийняття постанови про накладення санкції, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним. Згідно з пунктом 14 статті 8 Закону України №448/96-ВР Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Відповідно до абзаців 1, 2 пункту 14 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16 жовтня 2012 року №1470, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2012 року за №1855/22167 постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, розпорядження про скасування розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом. Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек. Пунктом 5 частини 1 статті 11 Закону України №448/96-ВР встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до частини 5 статті 12 Закону України №448/96-ВР уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про застосування санкції протягом 30 робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення. Рішення про застосування санкції оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, до якої застосовано санкцію. Відповідно до частини 3 статті 11 Закону України №448/96-ВР у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Як встановлено судом, постанова від 19 лютого 2014 року №70-ЦА-УП-ЮО про накладення штрафу відповідачем не оскаржувалась, а отже вказаний документ є чинним, та підлягає виконанню. Керуючись статтями 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд - постановив: Позов задовольнити. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Хортиця-Консалтінг" (код ЄДРПОУ 22118966) на користь Державного бюджету України штраф у розмірі 850,00 грн. Постанова суду, прийнята в порядку скороченого провадження, виконується негайно, та крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Суддя О.В. Лавренчук
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2014 |
Оприлюднено | 20.08.2014 |
Номер документу | 40185108 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні