Ухвала
від 18.08.2014 по справі 19/5007/7-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "18" серпня 2014 р. Справа № 19/5007/7-Б/12

За заявою Дочірнього підприємства - "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд"

До боржника Дочірнього підприємства - "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд"

про визнання банкрутом

Суддя Макаревич В.А.

В засіданні суду прийняли участь:

- від боржника: Вівсяник А.М. - ліквідатор.

Господарським судом Житомирської області розглядається справа про банкрутство ДП "Пересувна механізована колона" №156 ВАТ "Житомирводбуд".

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 09.04.2012 р. порушено провадження у справі №19/5007/7-Б/12 про банкрутство Дочірнього підприємства "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд" (м. Олевськ Житомирської області) згідно п.5 ст. 7 Закону України "Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом" (в редакції, чинній до 19.01.2013р.).

Постановою господарського суду Житомирської області від 06.11.2012 року визнано банкрутом Дочірнє підприємство "Пересувна механізована колона "№156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд"; відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором банкрута Вівсяника А.М.

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, яким внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2343-XII від 14 травня 1992 року із змінами та доповненнями, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Абзацом другим п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство , застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом.

З огляду на вищевикладене, при розгляді судом даної справи в частині продажу майна застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XIIї із змінами та доповненнями, в редакції, яка чинна з 19.01.2013 року.

Ухвалою суду від 27.05.2014р., зокрема, визнано Приватне підприємство "Торги.УА" (61145, м. Харків, вул. Клочківська, 111-А, ідент. код. 34407006) учасником провадження у справі №19/5007/7-Б/12 про банкрутство Дочірнього підприємства - "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд" (м.Олевськ, Житомирська область, ідент. код 01036891); відкладено розгляд заяви Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 1281/1/10 від 09.04.2014 про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 12456,05 грн. та заяви № 1555/10 від 26.05.2014 Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області про визнання поточних кредиторських вимог на суму 61679,79 грн. до наступного засідання суду; відкладено розгляд заяви УПФУ в Олевському районі Житомирської області про визнання поточних кредиторських вимог до боржника на загальну суму 236710,41 грн. до наступного засідання суду та призначено наступне засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.

18.08.2014р. до господарського суду Житомирської області надійшли наступні матеріали:

- від ліквідатора Вівсяника А.М. - проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури, протокол засідання комітету кредиторів від 15.08.2014р. та клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора на три місяці до 11.10.2014р.;

- від УПФУ в Олевському районі Житомирської області - лист №3672/06 від 13.08.2014р., у якому повідомляється, що управлінням помилково підготовлено та направлено заяву про визнання поточних кредиторських вимог, оскільки 27.09.2012р. господарський суд Житомирської області визнав грошові вимоги УПФУ в Олевському районі, які виникли до 09.04.2012р. та дані вимоги помилково включені управлінням до заяви про визнання поточних кредиторських вимог;

- від Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області -заява №2256/10 від 18.08.2014р., у якій представник Лугинської ОДПІ просить відкласти розгляд заяви про визнання кредиторських вимог, у зв"язку з неможливістю прибути у судове засідання.

У судовому засіданні ліквідатор повідомив про вчинені дії у ліквідаційній процедурі.

У поданому звіті повідомив про наступне.

Станом на 15.08.2014р. реалізація будь-якого наявного майна банкрута ліквідатором не здійснювалась.

Станом на 15.08.2014р. за боржником обліковується цілісний майновий комплекс, який є не реалізованим в межах відведеного строку для ліквідації банкрута.

27.05.2014р. Приватне підприємство "Торги.УА" визнано організатором аукціону з продажу майна боржника.

За результатами виконання відповідного договору з організатором аукціону, ПП "Торги.УА" було підготовлено та розміщено на відповідному сайті Мінюсту оголошення про проведення аукціону з продажу майна ДП "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд" 12.08.2014р.

В результаті, за підсумками проведеної роботи по реалізації вказаного майна, на адресу ліквідатора було направлено письмове інформаційне повідомлення ПП "Торги. УА" від 14.08.2014р., у якому вказано про те, що призначений на 12.08.2014р. аукціон слід вважати таким, що не відбувся з причин відсутності заяв на участь в аукціоні.

Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 15.08.2014р., комітет кредиторів прийняв до уваги проміжний звіт ліквідатора та вирішив продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Вівсяника А.М. на три місяці з 11.07.2014р. по 11.10.2014р.

Крім того, у судовому засіданні ліквідатор підтримав подане до суду клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури та строку повноважень ліквідатора на три місяці до 11.10.2014р.

У ч. 3 статті 24 Закону № 2343 зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим законом та іншими нормативно - правовими актами.

Таким чином, зміст ч. 2 ст. 22 Закону № 2343 у взаємозв'язку, взаємозумовленості та взаємозалежності із ч.3 статті 24 цього Закону чітко і недвозначно вказує на те, що ліквідатор боржника здійснює свої повноваження в межах строку процедури ліквідації.

Відповідно, чинність повноважень ліквідатора та строк процедури ліквідації поняття взаємопов'язані, взаємозумовлені та взаємозалежні.

Тому, враховуючи наявність об'єктивних обставин, що перешкоджають ухваленню судом рішення про затвердження звіту ліквідатора, ліквідації банкрута та припинення провадження у даній справі, з врахуванням конкретних обставин цієї справи, які полягають в необхідності розгляду судом заяв представників кредиторів Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі та Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області з вимогами до банкрута, необхідності завершення проведення аукціону з реалізації майна, з метою недопущення правової невизначеності для учасників провадження у справі про банкрутство, третіх осіб, на права та обов'язки яких впливають чи можуть вплинути судові рішення у справі у про банкрутство чи інші обставини, пов'язані з банкрутством боржника, господарський суд прийшов до висновку задовольнити подане клопотання та продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Вівсяника A.M. з 11.07.2014р. по 11.10.2014р., про що зазначити у резолютивній частині ухвали суду.

У судовому засіданні розглядалась заява Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області №1281/1/10 від 09.04.2014 про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 12456,05 грн. та заява №1555/10 від 26.05.2014 Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області про визнання поточних кредиторських вимог по єдиному соціальному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 61679,79 грн.

Ліквідатор у судовому засіданні вимоги даного кредитора не визнає, оскільки вважає, що дані вимоги заявлені поза межами відведеного строку. Усно зазначив про необхідність проведення взаємозвірки між Лугинською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області та Управлінням Пенсійного фонду України в Олевському районі, оскільки частина вимог даних кредиторів заявлена обома кредиторами одночасно. Проти відкладення розгляду даних заяв Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області не заперечував.

Представник кредитора в судове засідання не з"явився, надіслав заяву №2256/10 від 18.08.2014р., у якій просить відкласти розгляд заяви про визнання кредиторських вимог, у зв"язку з неможливістю прибути у судове засідання.

При цьому необхідно зазначити, що ухвалою суду від 27.05.2014р. Лугинську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області та Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі було зобов"язано провести звірку розрахунків, поданих до господарського суду вимог до боржника (по єдиному соціальному внеску) з метою уникнення заявлення однакових вимог зазначеними кредиторами, які включають заборгованість банкрута зі сплати єдиного соціального внеску.

Проте, вимоги ухвали суду зазначеними кредиторами не були виконані.

Дослідивши матеріали справи та враховуючи обставини справи, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд заяви Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області №1281/1/10 від 09.04.2014 про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 12456,05 грн. та заяви № 1555/10 від 26.05.2014 Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області про визнання поточних кредиторських вимог по єдиному соціальному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 61679,79 грн. до наступного засідання суду.

Також в судовому засіданні продовжено розгляд заяви УПФУ в Олевському районі Житомирської області про визнання поточних кредиторських вимог до боржника на загальну суму 236710,41 грн.

Представник УПФУ в Олевському районі Житомирської області у судове засідання не з"явився.

Ліквідатор у судовому засіданні підтримав поданий ним відзив на заяву ( том 6 а.с. 17 - 18). Проти відкладення розгляду даної заяви не заперечував.

18.08.2014р. до суду надійшов лист від УПФУ в Олевському районі Житомирської області №3672/06 від 13.08.2014р., у якому повідомляється, що управлінням помилково підготовлено та направлено заяву про визнання поточних кредиторських вимог, оскільки 27.09.2012р. господарський суд Житомирської області визнав грошові вимоги УПФУ в Олевському районі, які виникли до 09.04.2012р.

Відповідно до матеріалів заяви кредитора заявлені вимоги на суму 170118,14 грн. виникли в період з 01.08.2009 по 01.01.2011 та на суму 66592,27 грн. виникли в період з 01.01.2011 по 01.12.2012.

При цьому, кредитором не зазначено підстави включення в поточні вимоги суми заборгованості, яка виникла в період до 09.04.2012 (ухвалою господарського суду Житомирської області від 09.04.2012 р. порушено провадження у справі №19/5007/7-Б/12 про банкрутство Дочірнього підприємства "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд").

З матеріалів заяви вбачається, що до складу вимог УПФУ в Олевському районі Житомирської області включено вимоги з єдиного соціального внеску.

Ухвалою суду від 27.05.2014 Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі та Лугинську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області було зобов"язано провести звірку розрахунків поданих до господарського суду вимог до боржника (по єдиному соціальному внеску) з метою уникнення заявлення однакових вимог зазначеними кредиторами, які включають заборгованість банкрута зі сплати єдиного соціального внеску.

Проте вимоги ухвали суду від 27.05.2014 зазначеними кредиторами не були виконані.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про відкладення розгляду заяви УПФУ в Олевському районі Житомирської області про визнання поточних кредиторських вимог до боржника на загальну суму 236710,41 грн. до наступного судового засідання.

За таких обставин, суд приходить до висновку прийняти проміжний звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури до відома та призначити наступне засідання суду для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.

Керуючись ст ст. 77, 86 ГПК України, ст. ст. 22 - 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Закону України від 22.12.2011 р. № 4212-VI, розділом IV, Прикінцевими та перехідними положеннями Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції Закону України від 22.12.2011 р. № 4212 - VI із змінами та доповненнями, чинній з 19.01.2013 року, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Проміжний звіт ліквідатора прийняти до відома та долучити до матеріалів справи.

2. Продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Вівсяника А.М. з 12.07.2014р. по 11.10.2014р.

3. Відкласти розгляд заяви Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 1281/1/10 від 09.04.2014 про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 12456,05 грн. та заяви № 1555/10 від 26.05.2014 Лугинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області про визнання поточних кредиторських вимог на суму 61679,79 грн. до наступного засідання суду.

4. Повторно зобов'язати Лугинську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області до наступного судового засідання:

- надати письмові пояснення та докази підстав включення в поточні вимоги суми заборгованості , яка виникла в період до 09.04.2012 (ухвалою господарського суду Житомирської області від 09.04.2012 р. порушено провадження у справі №19/5007/7-Б/12 про банкрутство Дочірнього підприємства "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд") та після 06.11.2012 року (постановою господарського суду Житомирської області від 06.11.2012 року визнано банкрутом Дочірнє підприємство "Пересувна механізована колона "№156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд");

- обгрунтувати правомірність заявлення вимог до боржника по єдиному соціальному внеску, з врахуванням того , що адміністрування зазначеного внеску з відповідного періоду покладено на підрозділи Міністерсва доходів і зборів України;

- докази, які підтверджують заявлену суму вимог 61679,79 грн. (згідно заяви № 1555/10 від 26.05.2014).

5. Відкласти розгляд заяви УПФУ в Олевському районі Житомирської області про визнання поточних кредиторських вимог до боржника на загальну суму 236710,41 грн. до наступного засідання суду .

6. Повторно зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі до наступного судового засідання:

- надати письмові пояснення та докази підстав включення в поточні вимоги суми заборгованості , яка виникла в період до 09.04.2012 (ухвалою господарського суду Житомирської області від 09.04.2012 р. порушено провадження у справі №19/5007/7-Б/12 про банкрутство Дочірнього підприємства "Пересувна механізована колона" №156 Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд");

- обгрунтувати правомірність заявлення вимог до боржника по єдиному соціальному внеску, з врахуванням того , що адміністрування зазначеного внеску з відповідного періоду покладено на підрозділи Міністерсва доходів і зборів України;

7. Призначити наступне засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури на "28" жовтня 2014 р. о 11:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський 3/65, кім. №409.

8. Повторно зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі та Лугинську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області провести звірку розрахунків, поданих до господарського суду вимог до боржника (по єдиному соціальному внеску) з врахуванням того, що адміністрування зазначеного внеску з відповідного періоду покладено на підрозділи Міністерсва доходів і зборів України.

9. Зобов'язати ліквідатора Вівсяника А.М.:

- надати звіт ліквідатора про проведену ним роботу за наступний період, а також протокол засідання комітету кредиторів на якому розглядався звіт ліквідатора;

- надати докази реалізації майна боржника у встановленому Законом порядку;

- на засіданні комітету кредиторів розглянути питання щодо завершення ліквідаційної процедури або продовження строку ліквідаційної процедури та у разі наявності підстав для продовження строку ліквідаційної процедури надати відповідне клопотання (та протокол засідання комітету кредиторів) до суду;

- у разі завершення ліквідаційної процедури банкрута подати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс у відповідності до ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

10. Викликати у судове засідання ліквідатора, уповноважених представників кредиторів.

11. Явку представників Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі та Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області визнати обов"язковою.

Попередити Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі та Лугинську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області про можливість винесення судом окремої ухвали за недоліки в діяльності установ - невиконання вимог ухвал господарського суду від 27.05.2014, від 18.08.2014 стосовно надання суду доказів у справі.

Суддя Макаревич В.А.

Список розсилки:

1 - до справи;

2 - ПАТ "Райффайзен Банк Аваль"- реком.

3 - ліквідатору Вівсянику А.М. - рек. (або під розписку в розносній книзі)

4 - УПФУ в Олевському районі (рек. )

5 - Олевський районний центр зайнятості

6 - Лугинська ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області (рек. )

7 - ВВД ФССНВВ та ПЗ України у Олевському районі

8 - Русановій Н.М. - реком.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення18.08.2014
Оприлюднено22.08.2014
Номер документу40196459
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/5007/7-б/12

Ухвала від 11.01.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 17.12.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 10.11.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 22.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Машевська О.П.

Ухвала від 04.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 26.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 28.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 28.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 28.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 04.03.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні