Рішення
від 19.08.2014 по справі 914/2180/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.08.2014 р. Справа № 914/2180/14

За позовом : Галицької районної адміністрації Львівської міської ради , м.Львів

До відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю «Королівська пивоварня», м.Львів

Про демонтаж літнього майданчика

В судове засідання з'явились:

від позивача : Берегова Т.О. - представник

від відповідача : не з'явився

Суддя Березяк Н.Є.

Секретар судового засідання Кравець О.І.

Представникам сторін роз'яснено права та обов'язки, передбачені ст. ст. 20, 22 ГПК України.

Суть спору: Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради подано позов до Товариства з обмеженою відповідальністю «Королівська пивоварня» про демонтаж літнього майданчика , розташованого за адресою : м.Львів, вул.. Староєврейська,9.

Розгляд справи відкладався з підстав викладених в ухвалах суду.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив задоволити позов з підстав і мотивів, викладених в позовній заяві, матеріалах справи та наданих в судових засіданнях поясненнях. В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на ті обставини, що відповідач встановив літній майданчик на вул..Староєврейській ,9 без дозвільних документів. Приписом від 31.03.2014 року відповідача було зобов'язано до 04.04.2014 року демонтувати самовільно встановлений літній майданчик, проте вимоги припису не виконано.

Відповідач участь свого представника в судові засідання не забезпечив, вимог ухвал суду не виконав, хоча належним чином був повідомлений про час і місце судового засідання ухвалами суду, які надсилались йому рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення. За таких обставин суд вважає, що справа у відповідності до вимог ст.75 ГПК України, може бути розглянута за відсутності відповідача.

19.08.2014 року в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Суд заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, та оцінивши докази в їх сукупності, встановив наступне:

31.03.2014 року працівниками Галицької районної адміністрації Львівської міської ради з виходом на місце складено акт проведення обстеження на предмет наявності дозвільних документів на встановлення літнього майданчика ТзОВ «Королівська пивоварня» на вул.. Староєврейській ,9. Паспорт розміщеного об'єкта був відсутній.

Приписом від 31.03..2014 року № 31-вих-475 ТзОВ «Королівська пивоварня» було зобов'язано до 04.04.2014 року демонтувати самовільно встановлений літній майданчик по вул. Староєврейській ,9 у м.Львові.

Актом від 07.04.2014 року зафіксовано, що вимоги припису районної адміністрації відповідачем не виконано, літній майданчик не демонтовано.

На виконання вимог ухвали Львівської міської ради від 05.03.2009р. №2452 «Про затвердження Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності» (зі змінами і доповненнями), «Правила благоустрою м. Львова», затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 Галицькою районною адміністрацією було прийнято розпорядження від 28.04.2014 р. № 141 «Про демонтаж самочинно встановленого літнього майданчика на вул.. Староєврейській,9».

В п. 1 зазначеного розпорядження ТзОВ «Королівська пивоварня» зобов'язано в термін до 23.05.2014 року демонтувати самочинно встановлений літній майданчик на вул. Староєврейській,9 у м. Львові.

Вимоги розпоряджень районної адміністрації відповідач не виконав, що і стало підставою для звернення позивача до суду.

Проаналізувавши всі обставини та матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги не підлягають до задоволення .

При прийнятті рішення, суд виходив з наступного :

Згідно з ч.1 ст.20 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, встановлених законом.

Згідно з п.10 ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить надання дозволу на розміщення на території об'єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення.

Відповідно до ст.144 Конституції України та ч.1 ст.73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти органів місцевого самоврядування, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають (ч.4 ст.20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів").

Відповідно до п.6.1-6.2 Порядку, якщо суб'єкт підприємницької діяльності у зазначений у приписі адміністрації термін усунув виявлені порушення цього Порядку, останній повідомляє про це письмово районну адміністрацію. У разі невиконання у зазначений термін вимог припису про усунення виявлених порушень цього порядку районні адміністрації звертаються до суду з позовом про примусовий демонтаж літнього майданчика

У відповідності до п.19.3.5 Правил благоустрою м.Львова, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011р. №376, районні адміністрації забезпечують демонтаж самовільно встановлених малих архітектурних форм, торговельного, холодильного та іншого обладнання, парканів, тимчасових споруд, обмежувальних паркувальних пристроїв, які перешкоджають під'їзду автомобілів швидкої медичної допомоги, міліції, пожежної, рятувальної, аварійно- відновлювальної техніки до житлових будинків, обмежувачів швидкості руху автотранспорту тощо та інших визначених споруд у м. Львові.

Правові підстави набуття дозволів (паспортів) на розміщення літніх майданчиків біля стаціонарних закладів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності визначені Порядком отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженим ухвалою міської ради № 2452 від 05.03.2009 року з наступними змінами та доповненнями (надалі - Порядок).

Згідно із п. 1.3. зазначеного Порядку дозволи (паспорти) на встановлення відкритих літніх майданчиків видає управління архітектури департаменту містобудування на підставі позитивних висновків комісії з видачі дозволів (паспортів) на встановлення відкритих літніх майданчиків.

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог ухвали Львівської міської ради від 05.03.2009р. №2452 "Про затвердження Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності" (зі змінами і доповненнями), "Правила благоустрою м. Львова", затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 Галицькою районною адміністрацією було прийнято розпорядження від 28.04.2014 р. № 141 «Про демонтаж самочинно встановленого літнього майданчика на вул.. Староєврейській,9».

В п. 1 зазначеного розпорядження ТзОВ «Королівська пивоварня» зобов'язано в термін до 23.05.2014 року демонтувати самочинно встановлений літній майданчик на вул. Староєврейській,9 у м. Львові.

Згідно п. 10. "Правил благоустрою м. Львова" затверджених ухвалою Львівської міської ради № 376 від 21.04.2011р. відкритий літній майданчик - стаціонарний або тимчасовий (щоденного демонтажу) пункт ресторанного господарства, який розташовується виключно біля стаціонарного закладу (ресторану, кафе, бару, їдальні) у теплий період року з 1 квітня по 1 листопада і не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей.

Аналогічне поняття відкритого літнього майданчика закріплене в п. 1.2. "Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності" затверджених ухвалою Львівської міської ради № 2452 від 05.03.2009р. (надалі - Порядок).

Відповідно до п. 4.1 зазначеного Порядку з наступними змінами та доповненнями, контроль за його дотриманням здійснюють районні адміністрації за місцем знаходження літнього майданчика.

Згідно з п. 6.4.2 цього Порядку підлягають демонтажу літні майданчики, на розміщення яких закінчився термін дії дозволів (паспортів) або термін дії договорів на оренду конструктивних елементів благоустрою.

Вимоги розпоряджень районної адміністрації відповідач не виконав, дозвільних документів, які б підтверджували правомірність встановлення літнього майданчика відповідач суду не надав, як і не надав доказів добровільного демонтажу та виконання приписів і розпоряджень Галицької районної адміністрації.

Відповідно до Положення про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради, затвердженого ухвалою Львівської міської ради від 19.10.2006р. № 219, районна адміністрація має право звертатись у встановленому порядку до судових органів з позовними заявами для реалізації завдань та виконання покладених на неї повноважень.

Відповідно до статті 4 -3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Згідно ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Відповідно до ст. 34 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Враховуючи вищенаведене та беручи до уваги, що докази видачі відповідачу паспорта для розміщення відкритого літнього майданчика суду не надано, докази його демонтажу станом на день розгляду справи у матеріалах справи відсутні, сторонами не подані, встановлений ст. 69 ГПК України строк вирішення спору закінчується 19.08.2014 р., суд приходить висновку про необхідність задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Відповідно до ст.49 ГПК України судовий збір, сплачений позивачем підлягає до стягнення з відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 4-3, 27, 33, 34, 43, 49, 69, 75, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Королівська пивоварня» (79008 м.Львів вул. Староєврейська,9; код ЄДРПОУ38583124) демонтувати літній майданчик за адресою: м. Львів, вул. Староєврейська,9.

Стягувач: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради (адреса: вул.Ф.Ліста, буд.1, м. Львів, 79000).

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Королівська пивоварня» (79008 м.Львів вул. Староєврейська,9; код ЄДРПОУ38583124) на користь Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (адреса: вул.Ф.Ліста, буд.1, м. Львів, 79000, код ЄДРПОУ 20847537) 1 218, 00 грн. - судового збору.

4. Накази видати відповідно до вимог ст. 116 ГПК України.

Рішення суду може бути оскаржено протягом 10 днів до Львівського апеляційного господарського суду.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 22.08.2014 року.

Суддя Березяк Н.Є.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення19.08.2014
Оприлюднено26.08.2014
Номер документу40227514
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2180/14

Ухвала від 15.09.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник О.П.

Рішення від 19.08.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні