ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
23 липня 2014 рокусправа № 2а/0470/5301/12
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Туркіної Л.П.
суддів: Дурасової Ю.В. Проценко О.А.
за участю секретаря судового засідання: Комар Н.В.
розглянувши апеляційну скаргу Заступника прокурора Дніпропетровської області
на постанову : Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.06.2012 р. у справі № 2а/0470/5301/12
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро"
до: Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області
про: визнання протиправними дій -,
ВСТАНОВИВ :
У травні 2012 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро", до Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області, у якому позивач, з урахуванням уточнених позовних вимог, просив:
- визнати неправомірними дії Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області з приводу відмови ТОВ КЦ ФК "Дніпро" щодо перегляду коефіцієнту функціонального використання в даних державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку земельних ділянок для розрахунку плати за землю за 2009-2012 роки із застосуванням до земельної ділянки площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050) коефіцієнту функціонального використання у розмірі 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво);
- зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки, на підставі чого надати ТОВ КЦ ФК "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2009 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050);
- зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки, на підставі чого надати ТОВ КЦ ФК "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2010 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050);
- зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки, на підставі чого надати ТОВ КЦ ФК "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2011 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050);
- зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки, на підставі чого надати ТОВ КЦ ФК "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2012 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050).
Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.06.2012 р. адміністративний позов задоволено.
Рішення суду обґрунтовано тим, що з моменту початку будівництва, на яке надано дозвіл відповідно до Рішенням Дніпропетровської міської ради від 26.11.2008 №90/39, змінився вид функціонального використання земельної ділянки, що потребує застосування до її нормативної грошової оцінки коефіцієнту функціонального використання у іншому розмірі. З цього ж моменту не підлягає застосуванню Довідка про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 17.03.2008 року № 769.
Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, прокурор подав апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального права, просить скасувати постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.06.2012 р. Постановити нове рішення, яким відмовити позивачу у задовленні позовних вимог.
В апеляційній скарзі прокурор зазначає, що постановою суду задоволено вимоги позивача в частинні зобов'язання Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську зробити перерахунок нормативної грошової оцінки та надати Позивачу витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кожен рік окремо, розпочинаючи з 2009 по 2012 роки.
Судом не з'ясовано підстав, за яких ТОВ КЦФК «Дніпро» не зверталося раніше ні до Дніпропетровської міської ради, ні до відповідача щодо перегляду зазначених коефіцієнтів функціонального використання земельної ділянки. Судом не надано оцінку тому, що фактично ТОВ КЦФК «Дніпро» звернулося з листом на адресу Відповідача з проханням переглянути коефіцієнт функціонального використання в даних Державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку земельних ділянок для розрахунку плати за землю з 2,5 на 0,5 за 2009-2012 роки лише в березні 2012 року (лист №17/43 від 19.03.2012 ), не зважаючи на те, що товариству було достовірно відомо про розмір орендної плати та показники, що застосовувалися при її визначенні.
Прокурор вважає, що за вказаних обставин позивач пропустив строк звернення до суду за поновленням його порушеного права, що відповідно з п.1 ст.100 КАС України є підставою для прийняття рішення про відмову у задоволенні позову.
Крім того, судом при задоволенні вимог позивача зроблено висновок, що з моменту будівництва, відповідно до Рішення Дніпропетровської міської ради від 26.11.2008 р. №90/39. змінився вид функціонального використання спірної земельної ділянки, що потребує застосування до нормативної - грошової оцінки коефіцієнту функціонального використання в іншому розмірі.
Однак, відповідно до рішення Дніпропетровської міської ради №90/39 від 26.11.2008 р. позивачу надано дозвіл на проектування та будівництво багатофункціонального комплексу згідно зі схемою у межах вже наданої земельної ділянки. Відповідно до рішення Дніпропетровської міської ради №102/18 від 10.08.2007, на підставі якого укладено договір оренди, позивачу передано в оренду земельну ділянку на вул. Робочій, 166 у м.Дніпропетровську по фактичному розміщенні будівель та споруд, код цільового використання 1.11.6 (інша комерційна діяльність) та встановлено річну орендну плату у розмірі 2,5 % від нормативно-грошової оцінки. Отже, вид функціонального використання спірної земельної ділянки не змінився, цільове призначення наданої в оренду земельної ділянки також не змінилось. Зазначена земельна ділянка відповідно до вимог ст. 19 ЗК України належить до категорії «землі житлової та громадської забудови».
Оскільки цільове використання земельної ділянки та розмір орендної плати зазначено в договорі, грошова оцінка землі проведена, довідка про нормативну - грошову оцінку видана, відповідач обґрунтовано відмовив суб'єкту господарювання у видачі нових витягів щодо нормативної грошової оцінки землі.
Позивач подав до суду письмові пояснення, у яких просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, постанову суду першої інстанції - без змін.
Позивач зазначає, що відповідач безпідставно відмовив товариству у наданні даних державного земельного кадастру на земельну ділянку, розташовану за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 166 із застосуванням коефіцієнту функціонального використання 0,5, оскільки цільове використання землі змінилося, обставини щодо чого підтверджено належними доказами
У судовому прокурор вимоги та доводи, зазначені у апеляційній скарзі, підтримав.
Представники позивача у судовому засіданні проти вимог та доводів прокурора заперечили, просили суд апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду - без змін.
Представник відповідача до суду не прибув, про час та місце судового розгляду відповідач був повідомлений належним чином.
Заслухавши прокурора, представників позивача, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, виходячи з такого.
Судом встановлено, що 12.10.2007 року на підставі рішення Дніпропетровської міської ради від 10.08.2007 року № 102/18 між Дніпропетровською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю комерційним центром футбольного клубу "Дніпро" (надалі - Позивач) укладено договір оренди землі, у відповідності до якого Дніпропетровська міська рада передала, а Позивач прийняв в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 0,3490 га, яка знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 166 (Красногвардійський район) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:07:280:0050.
Даний договір було підписано сторонами, посвідчено приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_2, за реєстровим номером 6902.
Крім того, означений договір зареєстровано ДМВ ДРФ ДП "Центр державного земельного кадастру" про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 28.11.2007р. № 040710400742.
Відповідачем 17.03.2008 року видано Позивачу Довідку про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 17.03.2008 року № 769, на підставі якої сторонами складено розрахунок розміру орендної плати.
Відповідно до п. 4.1. Договору - річна орендна плата за земельну ділянку встановлена з коефіцієнтом функціонального використання землі -2,5 визначеним у довідці..
Як вбачається з матеріалів справи, у відповідності до п. 3.1. договору від 12.10.2007 року - означений договір укладено на десять років.
Пунктом 4.1. додаткової угоди до договору від 25.11.2008 року визначено, що річна оренда плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях) у розмірі мінімальної ставки орендної плати, встановленої Законом України "Про оренду землі", незалежно від мети використання.
Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи проводження його дії (п. 4.2 договору).
Рішенням Дніпропетровської міської ради від 26.11.2008 №90/39 надано дозвіл ТОВ КЦ ФК "Дніпро" на проектування та будівництво багатофункціонального комплексу (житловий будинок із готельними апартаментами, вбудовано-прибудованими торгівельно-офісними приміщеннями та паркінгом) у районі буд. 166 по вул. Робочій, з урахуванням знесення будівель і споруд, розташованих на зазначеній ділянці, згідно зі схемою, що додається, у межах наданої замовнику земельної ділянки (договір оренди землі від 12.11.2007р. зареєстрований 28.11.2007р. за № 040710400742 ). Термін проектування та будівництва - три роки.
12.06.2011р. набрав чинності Закон України № 3038-VI від 17.02.2011р. "Про регулювання містобудівної діяльності". У пункті 8 розділу V прикінцевих положень зазначено, що дозволи на виконання будівельних робіт, отримані до набрання чинності цим Законом, є чинними до завершення будівництва об'єкта.
З урахуванням даного Рішення Дніпропетровської міської ради від 26.11.2008р. №90/39 Позивачем на адресу Відповідача було направлено лист за № 17/43 від 19.03.2012р., щодо надання даних державного земельного кадастру на земельну ділянку, розташовану за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 166 із застосуванням коефіцієнту функціонального використання 0,5.
Відповідач листом від 17.04.2012 № 7/7-249 відмовив у наданні даних державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з використанням коефіцієнту функціонального використання 0,5, зазначивши, що: "Для внесення змін у Державний земельний кадастр щодо коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки з подальшим наданням "Даних Державного земельного кадастру про нормативно грошову оцінку земельної ділянки для плати за землю" за 2009-2012 роки Вам необхідно надати до Управління додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки щодо змін умов використання земельної ділянки, викладених у пункті 5.1, з урахуванням вимог пункту 12.1, вищевказаного договору оренди земельної ділянки".
Суд вважає, що такі дії відповідача є безпідставними та неправомірними з огляду на наступне.
Згідно зі статтями 5, 13, 20 Закону України "Про оцінку земель" 11.12.2003 № 1378-IV залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель, грошова оцінка земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у тому числі, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. За результатами нормативно грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земель.
Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затверджено спільним наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Українською Академією аграрних наук 27.01.2006р. №18/15/21/11.
Відповідно до додатку 1 Порядку "Коефіцієнти, які характеризують використання земельної ділянки (Кф)" до земель зайнятих поточним та відведеним під майбутнє будівництво застосовується коефіцієнт 0,5.
Проведення нормативної грошової оцінки землі має відбуватись виключно в порядку, передбаченому Методикою нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів та Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, який визначає коефіцієнт функціонального використання землі за наявності поточного будівництва у розмірі Кф=0,5.
Так, відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, яку затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №213 від 23.03.1995р. (з наступними змінами та доповненнями) (далі -Методика) нормативна грошова оцінка земельних ділянок здійснюється з метою визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також під час розроблення показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (пункт 1 Методики) інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення є матеріали державного земельного кадастру (кількісна і якісна характеристика земель, бонітування грунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрігосподарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території (пункт 2 Методики), нормативна грошова оцінка земель населених пунктів визначається за формулою:
В х Нп
Цн = ---------- х Кф х Км, (7)
Нк
де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);
В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях);
Нп - норма прибутку (6 %);
Нк - норма капіталізації (3 %);
Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо);
Км - коефіцієнт, який характеризує місцерозташування земельної ділянки.
Відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, який затверджено спільним наказом Державного комітету по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук №18/15/21/11 від 27.01.2006р. та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.04.2006р. за №388/12262 (далі - Порядок) нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою
В х Нп
Цн = ------------- х Кф х Км, (8)
Нк
де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);
В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях);
Нп - норма прибутку (6%);
Нк - норма капіталізації (3%);
Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо);
Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.
Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності, та становить:
- для категорії земель за функцією використання - землі житлової забудови (склад категорії земель - землі індивідуального житлового будівництва і господарських будівель, землі малоповерхової і багатоповерхової несадибної забудови, землі сільськогосподарського призначення під господарськими будівлями і спорудами) Кф=1,0 ;
- землі промисловості -Кф=1,2;
- землі комерційного використання Кф= 2,5;
- інші землі до яких за функцією використання віднесено - землі зайняті поточним будівництвом та землі відведені під майбутнє будівництвоКф=0,5.
Таким чином, з моменту початку будівництва відповідно до Рішенням Дніпропетровської міської ради від 26.11.2008 №90/39 змінився вид функціонального використання земельної ділянки, що потребує застосування до нормативно грошової оцінки коефіцієнту функціонального використання у іншому розмірі.
Згідно пункту 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 року № 445/2011, та пункту 2 даного Указу центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів і правонаступником Державного комітету України із земельних ресурсів є Державне агентство земельних ресурсів України, яке входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.
Відповідно до пунктів 1, 3, 4 Положення про управління (відділ) Держкомзему в місті (обласного та районного значення), затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 17.06.2008 року № 123, управління є територіальним органом Держкомзему, підзвітним та підконтрольним Держкомзему та відповідно Республіканському комітету із земельних ресурсів Автономної Республіки Крим, головному управлінню Дердкомзему в області, одним з основних завдань управління є ведення державного земельного кадастру, і відповідно до покладених на нього завдань управління видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться серед іншого у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Отже, вимоги позивача щодо покладення на Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області обов»язку зробити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки, на підставі чого надати Товариству з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2012 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м.Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050) є обґрунтованими та відповідно чинному законодавству підлягають задовленню.
Посилання прокурора на правомірність коефіцієнту, визначеного у довідці №769 від 17.03.2008 р., не приймаються судом, виходячи з викладеного вище.
Посилання особи, що подала апеляційну скаргу, на умови договору оренди, згідно яких визначено цільове призначення землі та розмір орендної плати, не приймається судом, оскільки у даному випадку не йдеться про спір стосовно умов договору та розміру орендної плати.
Крім того, відповідно до п. 4.3 додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки від 25.11.2008 року «зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки та її індексація проводиться без внесення змін та доповнень до цього договору, у порядку та у випадках, передбачених законодавством України.»
В той же час, слід зазначити наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 99 КАС України адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Згідно ч. 1 ст. 100 КАС адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала. П. 9 ч. 1 ст. 155 КАС України також передбачено, що позов залишається без розгляду, якщо позовну заяву подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до адміністративного суду. і суд не знайшов підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними.
Згідно ст.. 14 Закону «Про плату за землю» декларація щодо розміру орендної плати на поточний рік подається орендарем до 01.02. відповідного року.
Отже, довідку про нормативну грошову оцінку землі орендар повинен мати за станом на 01 лютого поточного року.
Про відсутність довідки з належним коефіцієнтом та можливість отримати її у відповідному державному органі позивач повинен був знати з моменту отримання дозволу на будівництво, тобто з листопада 2008 р.
Обставини, що перешкоджали товариству протягом 2009 - 2011 років звернутися до відповідача з приводу отримання довідки на відповідний рік, позивачем не зазначені, клопотання про поновлення строку звернення до суду не подано.
Виходячи з викладеного, суд дійшов висновку, що позивач знав про факт порушення його права на визначення належного розміру орендної плати у 2009, 2010 та 2011 роках, але з власних міркувань не звертався з приводу його поновлення, зокрема шляхом отримання відповідної довідки.
Зазначене вище свідчить про порушення позивачем строку звернення до суду з приводу отримання довідок за 2009 - 2011 роки та відсутність підстав для його поновлення.
Отже, підстави для задоволення позову у повному обсязі відсутні. Згідно п. 4 ч. 1 ст. 202 КАС України підставою для скасування судового рішення є порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання.
Відповідно до ч. 1 ст. 203 КАС України постанова або ухвала суду першої інстанції скасовується в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається з підстав, встановлених відповідно статтями 155 і 157 цього Кодексу.
Виходячи з викладеного , суд апеляційної інстанції вважає за необхідне апеляційну скаргу Заступника прокурора Дніпропетровської області задовольнити частково. Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.06.2012 р. скасувати. Позов задовольнити частково. Визнати протиправними дії Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області щодо відмови Товариству з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро" щодо перегляду коефіцієнту функціонального використання в даних державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку земельних ділянок для розрахунку плати за землю за 2012 рік із застосуванням до земельних ділянок пл. 0,3490 га коєфіціенту функціонального використання у розмірі 0, 5.
Зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки, на підставі чого надати Товариству з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2012 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м.Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050).
Решту позовних вимог залишити без розгляду.
Керуючись ст. ст. 195, 196, 198, 202, 203. 207 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Заступника прокурора Дніпропетровської області задовольнити частково.
Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.06.2012 р. скасувати.
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області щодо відмови Товариству з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро" щодо перегляду коефіцієнту функціонального використання в даних державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку земельних ділянок для розрахунку плати за землю за 2012 рік із застосуванням до земельних ділянок пл. 0,3490 га коєфіціенту функціонального використання у розмірі 0, 5.
Зобов'язати Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області зробити перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки, на підставі чого надати Товариству з обмеженою відповідальністю комерційний центр футбольного клубу "Дніпро" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2012 рік, використавши коефіцієнт функціонального використання - 0,5 (землі зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво), що знаходиться за адресою м.Дніпропетровськ, вул. Робоча 166, загальною площею 0,3490 га (кадастровий номер 1210100000:07:280:0050).
Решту позовних вимог залишити без розгляду.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення.
Касаційна скарга на судове рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення судового рішення в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення судового рішення в повному обсязі.
Головуючий: Л.П. Туркіна
Суддя: Ю.В. Дурасова
Суддя: О.А. Проценко
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2014 |
Оприлюднено | 28.08.2014 |
Номер документу | 40240901 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Туркіна Л.П.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Туркіна Л.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні