ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
29.08.14 Справа № 909/724/14
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Гриняк Б. П. , при секретарі судового засідання Михайлюк А. С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю " Маневр", вул. Миру ,90, м. Івано-Франківськ ,76018
про : визнання укладеним договір" Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" в редакції комунального підприємства " Єдиний розрахунковий центр"
за участю представників сторін:
Від позивача: Домбровська Є.І. (довіреність № 01-10/21 від 06.02.2014) - представник
Від відповідача: Павликівська Г.М. (довіреність № 022 від 28.07.2014) - представник
ВСТАНОВИВ:
Комунальне підприємство " Єдиний розрахунковий центр" звернулось з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю " Маневр" про визнання укладеним договір" Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" в редакції комунального підприємства " Єдиний розрахунковий центр".
Ухвалою від 03.07.2014 порушено провадження у справі та призначено до розгляду на 29.07.2014.
29 липня 2014 судом оголошено перерву в судовому засіданні до 14.08.14, 27.08.14 та до 29.08.14
29 липня 2014 представником відповідача подано клопотання (вх. № 11799/14) про долучення до матеріалів справи копій довідки з ЄДРПОУ, свідоцтва про державну реєстрацію ТзОВ "Маневр".
31 липня 2014 представником позивача подано заяву (вх. № 10665/14) про зміну предмету позову, в якій просить визнати договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій між Комунальним підприємством "Єдиний розрахунковий центр" та товариством з обмеженою відповідальністю "Маневр" укладеним в редакції поданій позивачем з моменту винесення рішення по даній справі та судові витрати покласти на відповідача.
08 серпня 2014 представником позивача подано заяву (вх. № 12418/14) про долучення до матеріалів справи копій статуту КП "Єдиний розрахунковий центр", рішення Івано-франківської міської ради від 27.12.11 № 842 "Про побудинкові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Івано-франківську та додатків до нього.
27 серпня 2014 представником позивача подано заяву (вх. № 13270/14) про уточнення позовних вимог, в якій просить визнати договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій між Комунальним підприємством "Єдиний розрахунковий центр" та товариством з обмеженою відповідальністю "Маневр" укладеним з моменту винесення рішення по даній справі в поданій редакції, судові витрати покласти на відповідача.
29 серпня 2014 представником позивача подано заяву (вх. № 13352/14) про те, щоб не розглядати його заяву про уточнення позовних вимог в зв"язку з тим, що сторони по справі уклали мирову угоду.
29 серпня 2014 сторони по справі подали на затвердження судом мирову угоду (вх. № 13362/14) з доданим договором про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та просять її затвердити і припинити провадження у справі.
Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали справи та подану мирову угоду, роз'яснивши сторонам у відповідності до ч. 2 ст. 78 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) наслідки затвердження судом мирової угоди, суд дійшов висновку, що мирова угода підлягає затвердженню судом, а провадження у справі припиненню, виходячи з наступного.
Стаття 78 ГПК України надає право сторонам у справі в ході судового процесу врегулювати спір у добровільному порядку шляхом укладання мирової угоди.
Виходячи зі змісту положень вказаної статті, господарський суд при розгляді мирової угоди зобов'язаний перевірити повноваження представників сторін на вчинення дій щодо її підписання, встановити відповідність умов мирової угоди вимогам чинного законодавства України, фактичним обставинам і матеріалам справи, а також з'ясувати, що мирова угода стосується прав й обов'язків сторін щодо предмета позову і не зачіпає законних прав та інтересів інших осіб.
Дослідивши подану сторонами мирову угоду, суд вважає, що мирова угода, яка укладена сторонами свідчить про досягнення згоди між сторонами щодо існуючого спору, не суперечить чинному законодавству, за своїм змістом є такою, що може бути виконана у відповідності з її положеннями та не стосується прав і обов'язків інших осіб, підписана уповноваженими особами, а тому підлягає затвердженню судом.
Відповідно до ч. 4 ст. 78 ГПК України, одночасно із затвердженням мирової угоди, господарський суд припиняє провадження у справі. Аналогічні положення місяться в п. 7 ч. 1 ст. 80 ГПК України.
Наслідком затвердження мирової угоди відповідно до ст. 80 ГПК України є недопустимість повторного звернення до господарського суду із спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав. Судом роз'яснено сторонам про правові наслідки затвердження мирової угоди та припинення провадження у справі.
За таких обставин, суд приходить до висновку про наявність підстав для затвердження мирової угоди, укладеної між сторонами у справі та припинення провадження у справі.
Керуючись ст. 78, п.7 ч.1 ст.80, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Затвердити мирову угоду у справі № 909/724/14 за позовом Комунального підприємства "Єдиний розрахунковий центр" до товариства з обмеженою відповідальністю " Маневр" про визнання укладеним договору "Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", в редації редакції комунального підприємства " Єдиний розрахунковий центр"в наступній редакції:
Комунальне підприємство "Єдиний розрахунковий центр" (код ЄДРПОУ 35277442), в особі представника Домбровської Євгенії Іванівни, що діє на підставі довіреності (далі - Сторона - Позивача по справі, яка розглядається), з однієї сторони, та товариство з обмеженою відповідальністю "Маневр" (код ЄДРПОУ 25065756), в особі директора Мандрика Михайла Івановича, що діє на підставі Статуту, надалі іменується сторона - Відповідача, а разом і надалі - Сторони, попередньо обговоривши між собою предмет позову, що стосується укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та ознайомившись із ст. 78 ГПК України уклали Мирову угоду (далі - Угода) про наступне:
1. Сторона - відповідача визнає укладеним та підписує договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території проект якого повністю відповідає вимогам типового договору, затвердженого постановою КМ України від 20 травня 2009 року № 529, який міститься у додатку № 1 до цієї угоди, протягом 3-х днів з моменту затвердження мирової угоди судом.
ДОГОВІР №
про надання послуг з утримання будинків і споруд
та прибудинкових територій
м. Івано-Франківськ «____»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Маневр», в особі директора Мандрика Михайла Івановича , що діє на підставі Статуту, що є власником нежитлового приміщення за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Миру буд. № 90, загальною площею 1787,2 кв. м., яке використовується для ведення економічної діяльності під магазин з кафе та адміністративними приміщеннями, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 361779, код ЄДРПОУ 25065756, надалі - Споживачта Комунальне підприємство «Єдиний розрахунковий центр», в особі т. в. о. директора Василюк Руслани Михайлівни,яка діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 21.03.2014 року, № 1370-43 надалі - Виконавець , які надалі іменуються як Сторони, уклали даний Договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - Договір).
Стаття 1. Поняття та терміни
1.1. У цьому Договорі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
Виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання Послуги Споживачу відповідно до умов Договору, визначений управителем.
Виробник - суб'єкт господарювання, який виробляє або створює комунальні послуги.
Внутрішньобудинкові системи - мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, які знаходяться в межах житлового будинку, а також інші технологічні споруди забезпечення системи.
Житловий будинок - будівля капітального типу (в тому числі гуртожиток), споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання.
Згода - ненадання заперечень з боку Споживача щодо умов цього Договору упродовж встановленого Договором терміну.
Компенсація - перерахунок розміру щомісячної плати чи повернення плати на спеціальний картковий рахунок Споживача на підставі Правил, затверджених Виконавцем, якщо інше не встановлено чинним законодавством.
Нежитлове приміщення - приміщення в житловому будинку, що не належить до житлового фонду.
Неналежна якість Послуг - відхилення кількісних і якісних показників Послуги від нормативних, надання Послуги не у відповідності зі стандартами, нормативами, нормами, порядками, правилами, вимогами, затвердженої структури, періодичності та строків її надання, а також фактичне ненадання Послуги.
Норми споживання - кількісні показники споживання житлово-комунальних послуг, затверджені згідно із законодавством відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
Послуга (и) - житлово-комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Споживач - фізична або юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу, є власником (орендарем, наймачем) житлового будинку, квартири (житлового приміщення в гуртожитку), власником (орендарем, наймачем) нежитлового приміщення.
Уповноважений представник Споживача - фізична або юридична особа, яка представляє інтереси всіх Споживачів, що проживають (розташовані) в одній квартирі (житловому приміщенні в гуртожитку, нежитловому приміщенні) і повноваження якої визнаються іншими споживачами чи ґрунтуються на довіреності.
Управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд і забезпечує належну експлуатацію відповідно до закону та договірних умов (у випадку відсутності такої особи функції управителя виконує балансоутримувач).
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - господарська діяльність Виконавця, спрямована на задоволення потреб Споживача щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту житлового будинку, а також утримання прилеглої до нього (прибудинкової) території згідно із законодавством.
1.2. Інші терміни вживаються у значеннях, визначених законодавством України.
Стаття 2. Предмет договору
2.1. Предметом цього Договору є забезпечення Виконавцем надання Послуг у житловому будинку, який перебуває на балансі КП «Єдиний розрахунковий центр», власники якого не визначили Виконавця житлово-комунальних послуг самостійно, а Споживачем - забезпечення своєчасної оплати цих Послуг у строки та на умовах, передбачених цим Договором.
2.2. Невід'ємною частиною цього Договору є рішення органу місцевого самоврядування Івано-Франківська про встановлення тарифу, його структури, періодичності та строків надання Послуг.
2.3. Розмір щомісячної плати за надані Послуги встановлюється на підставі рахунку-фактури, залежно від кількісних та якісних показників фактичного надання Послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинку (споруди) та прибудинкової території.
Порядком формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що затверджений Постановою КМУ від 1 червня 2011 року №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», передбачено, що з власниками (орендарями) нежитлових приміщень у житловому будинку укладається договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.
На обов'язкові послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій щодо житлового будинку № 90 за адресою Миру встановлено наступні тарифи:
1. Прибирання прибудинкової території, в тому числі прибирання снігу - 0,209 грн./м2;
2. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення та зливної каналізації - 0,089 грн./м2;
3. Технічне обслуговування та поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинку та елементів зовнішнього благоустрою - 0,023 грн./м2;
4. Енергопостачання, в т.ч. регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного стану електромереж, силових установок, автоматичних вимикачів електроосвітлення) - 0,100 грн./м2;
Відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 842 від 27.12.2011р. «Про побудинкові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Івано-Франківську», додатково, для суб'єктів господарювання - власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) оплачується послуга:
- Благоустрій будинку і споруди та прибудинкової території - 1,00 грн./м2.
З огляду на зазначене вище, загальний побудинковий тариф для нежитлового приміщення складає 1,421 грн/м2.
Сума договору складає 1500 грн., дана сума розрахована на основі побудинкового тарифу та площі нежитлового приміщення, що перебуває у власності споживача.
Стаття 3. Обов'язки Виконавця
Виконавець зобов'язаний:
3.1. Забезпечувати своєчасне надання Послуг належної якості згідно із законодавством та умовами цього Договору.
3.2. Відповідно до законодавства та Основних умов надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Івано-Франківську утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів щодо запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання Послуг в установлені законодавством строки.
3.3. Здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлового будинку.
3.4. Своєчасно проводити підготовку житлового будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
3.5. Відшкодовувати Споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю Споживача внаслідок неналежної якості Послуг у встановленому порядку.
3.6. Своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням Послуг неполадок, що виникли з його вини, якщо така вина належним чином встановлена.
3.7. Надавати Споживачеві інформацію (шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під'їздах та/або біля будинків, на сайті Виконавця) про перелік Послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання Послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання Послуг, тощо.
3.8. Розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і надавати Споживачу Компенсацію у випадку надання Послуг неналежної якості.
3.9. За наявності технічної можливості за замовленням Споживача надавати останньому разові послуги (ремонт, заміна сантехнічного обладнання тощо) за тарифами, встановленими в прейскуранті Виконавця.
3.10. Своєчасно ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг.
3.11. Компенсовувати Споживачу перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт в установленому законодавством розмірі відсотків щомісячної плати за Послугу за кожну добу її ненадання.
Стаття 4. Обов'язки Споживача
Споживач зобов'язаний:
4.1. Оплачувати Послуги в установлені цим Договором строки та порядку, а також передбачену Договором неустойку.
4.2. Своєчасно інформувати Виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах житлового будинку, квартири, приміщення.
4.3. Забезпечувати безперешкодний доступ представників Виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
- запобігання або ліквідації аварій - цілодобово;
- встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
4.4. Своєчасно вживати заходів щодо усунення неполадок, пов'язаних з отриманням Послуг, що виникли з власної вини, якщо така вина належним чином встановлена.
4.5. Проводити за рахунок власних коштів ремонт належної Споживачу (винайнятого Споживачем - якщо це передбачено договором найму) приміщення, квартири, кімнати, у передбачених випадках брати дольову участь у ремонті житлового будинку.
4.6. Дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг.
4.7. Проводити відключення або включення внутрішньобудинкових систем тільки з залученням представників Виконавця, Управителя чи уповноважених ними осіб.
4.8. Своєчасно проводити підготовку належної чи винайнятої Споживачем квартири, кімнати, приміщення та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
4.9. Забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води і електричної енергії та не втручатися в їх роботу.
4.10. Утримувати внутрішньоквартирне обладнання та мережі у належному стані.
4.11. Дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил, зберігати товарно-матеріальні цінності у житловому будинку, квартирі, кімнаті, приміщенні відповідно до санітарних та пожежних вимог, встановлених законодавством.
4.12. Укласти Договір, підготовлений Виконавцем на основі типового договору у відповідності до ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Стаття 5. Права Виконавця
Виконавець має право:
5.1. Вимагати від Споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.
5.2. Доступу в приміщення Об'єкта з метою ліквідації аварій, усунення неполадок, встановлення і заміни обладнання, проведення технічних та профілактичних оглядів у визначеному законодавством порядку.
5.3. Вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням Послуг неполадок, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;
5.4. Отримувати від Споживача у повному обсязі платежі за Послуги в установлені цим Договором строки та порядку.
5.5. Стягувати з Споживача в судовому порядку заборгованості з оплати Послуг, штрафні санкції, відсотки та збитки.
5.6. Нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги неустойку (пеню), передбачену цим Договором та (або) законодавством.
5.7. Здійснювати обробку персональних даних Споживача, дії щодо їх захисту, а також надавати часткове або повне право обробки персональних даних третім особам для цілей, пов'язаних із виконанням цього Договору та у відповідності до чинного законодавства.
Стаття 6. Права споживача
Споживає має право на:
6.1. Своєчасне отримання Послуг належної якості згідно із законодавством.
6.2. Усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні Послуг у встановлені законодавством строки.
6.3. Компенсацію у разі їх ненадання Послуг або надання їх не в повному обсязі та в інших встановлених цим Договором випадках.
6.4. Проведення перевірки кількісних та якісних показників надання Послуг в установленому порядку.
6.5. Зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством.
6.6. Відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання Послуг неналежної якості.
6.7. Своєчасне отримання від Виконавця інформації про перелік Послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, умови, структуру, періодичність та строки надання Послуг тощо.
6.8. Отримання інформації про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних, мати доступ до своїх персональних даних, що містяться у базі Виконавця.
6.9. Внесення за погодженням з Виконавцем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.
Стаття 7. Вартість послуг
7.1. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить розмір граничного тарифу, затвердженого для Споживача чинним рішенням виконавчого комітету з урахуванням обраної Споживачем структури Послуг, їх кількісних та якісних показників.
У разі зафіксованої актом-претензією неналежної якості Послуг Виконавець надає Споживачу Компенсацію.
7.2. Розрахунковий період за цим договором починається 20 числа місяця, попереднього за звітним і закінчується 19 числа звітного місяця.
7.3. Розмір щомісячної плати за Послуги визначається на підставі рахунку-фактури з урахуванням податку на додану вартість. Рахунок-фактура вноситься в електронний обліковий регістр Виконавця.
На вимогу Споживача Виконавець зобов'язаний надати рахунок-фактуру на паперовому носії, засвідченому печаткою Виконавця.
7.4. Рахунок-фактура, складений на підставі цього Договору, є свідченням фактичного надання Послуг та підставою для оплати.
Стаття 8. Порядок оплати
8.1. Оплата Послуг за кожен розрахунковий період здійснюється (платежі вносяться) не пізніше 29 числа звітного місяця.
8.2. Розрахунки за надані Послуги та авансові внески Споживач сплачує перерахуванням на поточний рахунок Виконавця або платіжною карткою в національній валюті України.
8.3. Споживач, який прострочив виконання грошового зобов'язання з оплати Послуг, на вимогу Виконавця зобов'язаний сплатити пеню в розмірі 0,1% від простроченої суми за кожен день прострочення виконання, якщо інше не встановлено законом.
Розмір пені не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який стягується пеня.
Відповідна вимога Виконавця включається до рахунку-фактури на наступний розрахунковий період окремим рядком.
8.4. Сторони погодили, що незалежно від вказаного в платіжному документі призначення платежу, здійсненого Споживачем, грошові кошти, що надійшли від Споживача зараховуються в наступному порядку:
- у першу чергу погашаються борги Споживача минулих періодів;
- у другу чергу погашаються неустойка (пеня, штраф);
- у третю чергу погашається сума поточних платежів.
8.5. Сторони домовились встановити строк позовної давності у 3 (три) роки за вимогами Виконавця до Споживача про стягнення заборгованості з оплати Послуг, що надаються за цим Договором, та строк позовної давності у 3 (три) роки за вимогами Виконавця до Споживача про стягнення неустойки (пені, штрафу), що виникли з цього Договору.
Стаття 9. Відповідальність сторін
9.1. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору.
9.2. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:
а) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
б) несвоєчасне внесення платежів за Послуги;
в) порушення визначених цим Договором зобов'язань.
9.3. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:
а) неналежне надання або ненадання Послуг, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню Споживача, шкоди його життю чи здоров'ю;
б) неналежну якість Послуг, що надаються за цим Договором як силами Виконавця, так і на підставі укладених ним субпідрядних договорів;
в) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати Споживачеві Компенсації в установленому законодавством розмірі відсотків щомісячної плати за Послугу за кожну добу її ненадання;
г) порушення зобов'язань, визначених цим Договором.
9.4. Споживач не відповідає за зобов'язаннями Виконавця перед третіми особами, якщо інше не встановлено чинним законодавством, цим договором чи іншою домовленістю Сторін.
9.5. Виконавець не відповідає за зобов'язаннями Споживача перед третіми особами, якщо інше не встановлено чинним законодавством, цим договором чи іншою домовленістю Сторін.
9.6. Жодна із Сторін не відповідає за зобов'язанням іншої Сторони, що виникли до моменту набуття чинності цього Договору.
Стаття 10. Форс-мажор
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим Договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату Послуг відповідно до умов цього Договору.
До таких обставин відносяться стихійне лихо, екстремальні погодні умови, пожежі, війни, страйки, військові дії, громадські безпорядки, дії з боку органів державної влади та місцевого самоврядування, що забороняють або обмежують здійснення Сторонами своїх зобов'язань за Договором, тощо, але не обмежуються ними.
10.2. Період звільнення від відповідальності починається з часу оголошення стороною про настання форс-мажору і закінчується (чи закінчився б), якщо сторона, яка не може виконати зобов'язання, вжила б заходів, яких вона й справді могла б вжити, для виходу із форс-мажору.
10.3. Форс-мажор автоматично продовжує строк виконання зобов'язань на весь період його дії та ліквідації наслідків. Термін виконання зобов'язань відкладається на весь період дії форс-мажорних обставин та ліквідації наслідків.
10.4. Про настання форс-мажорних обставин Сторони мають інформувати одна одну протягом п'яти календарних днів з моменту їх настання.
Споживач інформує Виконавця письмовим повідомленням. Виконавець - офіційним повідомленням через місцеві засоби масової інформації.
Стаття 11. Порядок розв'язання спорів
11.1. У разі порушення Виконавцем умов договору, Споживачем та представником Виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників Послуг тощо.
Представник Виконавця повинен з'явитися на виклик Споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів після отримання повідомлення Споживача.
У разі неприбуття представника Виконавця у визначений Договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії, останній вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два Споживачі.
11.2. Акт-претензія подається Виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про Компенсацію або видає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
11.4. Усі спори і розбіжності, що можуть виникнути при виконанні цього Договору, будуть, по можливості, вирішуватися шляхом переговорів між Сторонами.
11.5. У випадку, якщо Сторони не зможуть дійти згоди, то спори і розбіжності підлягають врегулюванню в суді за місцем реєстрації (проживання) відповідача.
Стаття 12. Дія договору
12.1. Свідоцтвом повного й беззастережного акцепту (прийняття) умов даного Договору є факт отримання Споживачем та оплати Послуги.
12.2. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє протягом одного року. У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.
12.3. Договір може бути розірваний достроково у разі:
-переходу права власності (користування) Споживача на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у будинку (гуртожитку) до іншої особи;
-невиконання умов договору Сторонами;
-з інших обставин, передбачених ст. 634 Цивільного Кодексу України.
12.4. Договір надруковано в офіційному друкованому засобі масової інформації Івано-Франківської міської ради - газеті «Західний кур'єр».
12.5. На вимогу Споживача у випадках, передбачених цим Договором та чинним законодавством, зокрема ч.2 ст. 634 Цивільного кодексу України, Сторони можуть внести до Договору зміни та доповнення. У такому випадку Договір вважається укладеним без урахування обмежень ст. 634 ЦКУ.
Будь-які зміни та доповнення за цим Договором є невід'ємною частиною цього Договору та мають юридичну силу у випадку їх оформлення в установленому порядку.
Стаття 13. Прикінцеві умови
13.1. Всі угоди, переговори і листування між Сторонами, що стосуються предмета цього Договору, що мали місце до укладанняДоговору, втрачають силу з дня акцепту.
13.2. Сторони визнають дійсність акцептів, повідомлень, вимог, запитів, що були здійснені шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під'їздах та/або біля будинків, на сайті Виконавця, в засобах масової інформації, а також засобамиелектронного, телефонного, факсимільного чи поштового зв'язку на офіційно повідомлені (чи зареєстровані за однією з Сторін) електронні та поштові адреси, телефони, якщо інше не встановлено цим Договором, вимогами законодавства України чи письмовою домовленістю Сторін.
13.3. Відповідно до ч. 3 ст. 207 Цивільного Кодексу України Сторони домовились, що для оформлення цього Договору, актів здачі-прийняття робіт (надання послуг), повідомлень, та іншої поточної документації Сторони вправі використовувати факсимільне відтворення підписів уповноважених осіб.
13.4. Виконавець вважає, що всі підписи, повідомлення, вимоги, запити та акцепти здійснені Споживачем чи Уповноваженим представником Споживача, якщо заперечення проти цього не надійшли упродовж п'яти робочих днів з моменту вчинення відповідних дій.
13.5. Визнання недійсними, в тому числі внаслідок змін до законодавства, окремих положень цього Договору, не тягне за собою недійсності інших положень та Договору загалом.
13.6. Правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов цього Договору і не врегульовані ним, регулюються відповідно до законодавства.
Стаття 14. Підписи Сторін
Споживач:Виконавець: ТОВ «Маневр» код юридичної особи 25065756 76000, вул. Миру, 90 м. Івано-Франківськ Директор
2. Сторони погодились, що сума договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в будь-якому випадку не має перевищувати 1500 грн. (одна тисяча п"ятсот гривень) помісячного платежу за надані Стороною-позивачем послуги по договору, крім випадків, коли буде мати місце виконання додаткових робіт (поточних чи капітальних ремонтів), які не входять до послуг передбачених договором.
3. Сторони погодились, що із затвердженої рішенням органу місцевого самоврядування, "Структури, періодичності та строків надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Івано-Франківську", яка є невід"ємною частиною договору, Сторона - позивач надаватиме послуги:
- з технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, гарячого водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації - тариф якої згідно рішення органу місцевого самоврядування, становить - 0,089 грн. за один метр кв. площі нежитлового приміщення сторони-відповідача;
- з благоустрою будинку і споруди та прибудинкової території, тариф якої, згідно рішення органу місцевого самоврядування становить - 1 грн. за один метр кв. площі нежитлового приміщення сторони-відповідача, який буде використовуватись у господарських цілях.
4. Сторони домовились, що послуга з благоустрою будинку і споруди та прибудинкової території, може становити менший розмір встановленого рішенням органу місцевого самоврядування, за умови якщо сторона-відповідач благоустроїть прибудинкову територію самостійно і пред"явить усі підтверджуючі документи стороні-позивача.
5. Всі інші умови Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території залишаються без змін.
6. Сторона-відповідача зобов"язується повернути стороні-позивача сплачений судовий збір за подання позовної заяви до господраського суду Івано-Франківської області в розмірі 1218 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять грн.) на протязі 30 днів з дня підписання Мирової угоди.
7. Сторони за даною Угодою не несуть відповідальності за дії чи бездіяльність третіх осіб.
8. Сторони, з метою уникнення подальших судовхи процесів, та досягнувши мирового примирення на умовах, викладених вище, просять господарський суд Івано-Франківської області зафіксувати умови примирення, та затвердити мирову угоду ухвалою суду.
9. Наслідки припинення провадження у справі в зв"язку з укладенням мирової угоди, передбачені ст. 80 ГПК України нам роз"яснені і зрозумілі.
Мирова угода набирає чинності з дня її затвердження ухвалою господарського суду Івано-Франківської області і є обов"язковою для сторін. Одностороння відмова від Мирової угоди не допускається.
10. Дана Мирова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Сторона-позивача:
Комунальне підприємство "Єдиний розрахунковий центр"
ЄДРПОУ 35277442
76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Представник позивача: Домбровська Є.І.
Сторона-Відповідача:
Товариство з обмеженоювідповідальністю "Маневр"
ЄДРПОУ 25065756
76000, м. Івано-Франківськ, вул. Миру, 90
представник відповідача : Мандрик М.І.
Припинити провадження у справі № 909/724/14 за позовом Комунального підприємства "Єдиний розрахунковий центр" до товариства з обмеженою відповідальністю " Маневр" про визнання укладеним договору "Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій".
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю " Маневр" , ЄДРПОУ 25065756,
76000, м. Івано-Франківськ, вул. Миру, 90 на користь Комунального підприємства "Єдиний розрахунковий центр" , ЄДРПОУ 35277442, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161 , 1218 грн. (тисячу двісті вісімнадцять грн.) судового збору.
Набрання ухвалою законної сили 29.08.2014.
Строк пред'явлення ухвали до виконання з 30.08.2014 по 30.08.2015.
Повторне звернення до господарського суду зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав не допускається.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про виконавче провадження" ухвала є виконавчим документом і підлягає виконанню державною виконавчою службою. У випадках невиконання зобов'язаною стороною умов мирової угоди, укладеної в процесі виконання судового рішення і затвердженої господарським судом, заінтересована сторона має право звернутися до державного виконавця на підставі статті 19 Закону України "Про виконавче провадження" із заявою про примусове виконання ухвали, якою затверджено цю угоду.
Суддя Гриняк Б.П.
Виготовлено в КП "Діловодство спеціалізованого суду"
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2014 |
Оприлюднено | 04.09.2014 |
Номер документу | 40299383 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Гриняк Б. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні