ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА ПРО ВІДМОВУ У ПРИЙНЯТТІ ПОДАННЯ 26 серпня 2014 року о/об 17 год. 57 хв.Справа № 808/5361/14м. Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О., розглянувши у м.Запоріжжі матеріали за поданням Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Пріоритет Продсервіс» про призначення штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг податку на прибуток приватних підприємств, ВСТАНОВИВ: До Запорізького окружного адміністративного суду надійшло подання Державної податкової інспекції у Ленінському м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (далі – заявник, ДПІ у Ленінському районі м.Запоріжжя) у якому заявник просить суд: постановити рішення про призначення штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг податку на прибуток приватних підприємств, Товариству з обмеженою відповідальністю «Пріоритет Продсервіс» (код ЄДРПОУ 37494437) на користь УК у Ленінському районі м.Запоріжжя на суму 64673 грн. 40 коп. Згідно з ч.1 ст.183-3 КАС України провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними передбачених законом повноважень здійснюється на підставі подання таких органів щодо: 1) зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках платника податків; 2) підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків; 3) стягнення коштів за податковим боргом; 4) зобов'язання керівника підприємства провести інвентаризацію основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, які перебували або перебувають під митним контролем чи використовувалися цим підприємством разом із товарами, які були поміщені у відповідний митний режим. Як зазначено у п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи. У складі контролюючих органів діють підрозділи податкової міліції. Відповідно до пп.20.1.19 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право: застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України. Отже, ДПІ у Ленінському районі м.Запоріжжя у поданні зазначені вимоги не передбачені ч.1 ст.183-3 КАС України, а призначення штрафних санкцій згідно вимог пп.20.1.19 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України є компетенцією контролюючого органу, а не адміністративного суду. Згідно з ч.5 ст.183-3 КАС України суд ухвалою відмовляє у прийнятті подання у разі, якщо: 1) заявлено вимогу, не передбачену частиною першою цієї статті; 2) із поданих до суду матеріалів вбачається спір про право. З урахуванням зазначеного, ДПІ у Ленінському районі м.Запоріжжя звернулось до суду з вимогами, не передбаченими ч.1 ст.183-3 КАС України. Керуючись ст.ст.183-3, 160, 165 КАС України, суд, УХВАЛИВ: Відмовити у прийнятті подання Державної податкової інспекції у Ленінському м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів щодо постановлення рішення про призначення штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг податку на прибуток приватних підприємств, Товариству з обмеженою відповідальністю «Пріоритет Продсервіс» (код ЄДРПОУ 37494437) на користь УК у Ленінському районі м.Запоріжжя на суму 64673 грн. 40 коп. Ухвалу про відмову в прийнятті подання може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом 24 годин з моменту її винесення. Відмова у прийнятті подання унеможливлює повторне звернення заявника з таким самим поданням. Заявник у цьому випадку має право звернутися з тими самими вимогами до суду в загальному порядку. Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2014 |
Оприлюднено | 04.09.2014 |
Номер документу | 40315567 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні