Ухвала
від 21.08.2014 по справі 7/63"б"
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "21" серпня 2014 р. Справа № 7/63"Б"

За заявою: Чуднівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (правонаступник Державної податкової інспекції у Чуднівському районі (смт.Чуднів)

до боржника: Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с. Стрижівка Любарського району Житомирської області)

про визнання банкрутом

Суддя Макаревич В.А.

В засіданні суду прийняли участь:

- Мірошниченко М.В. (довіреність №04-2079/08 від 18.12.2013р.) - представник Міністерства надзвичайних ситуацій України;

- Грінчук Н.А. , представник Регіонального відділення Фонду державного майна України по Житомирській області ( дов. №03/5 від 08.08.2014 );

від кредиторів:

- Поварчук Н.В. (довіреність №679/01 від 03.02.2014р.) - головний спеціаліст-юрисконсульт Управління пенсійного фонду України В Любарському районі Житомирської області;

від боржника: Ярмола О.Ю. - ліквідатор;

Взяли участь:

Шумило Л.В. (довіреність від 09.01.2014р.) - головний спеціаліст відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області;

Кошелюк Т.М. - державний реєстратор Любарського управління юстиції Житомирської області за дов. № 5 від 18.05.2014

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 10.03.2006р. за заявою Чуднівської міжрайонної державної податкової інспекції (смт. Чуднів) порушено провадження у справі №7/63"Б" про визнання банкрутом Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с. Стрижівка Любарського району Житомирської області) за ст.52 (як відсутнього боржника) Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції, чинній до 18.01.2013р.

Постановою господарського суду від 04.04.2006р. Любарську будівельно-монтажну дільницю ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено Чуднівську МДПІ.

Ухвалою суду від 07.11.2006р. провадження у справі №7/63"Б" зупинено на строк дії мораторію на застосування примусової реалізації майна державним підприємством.

Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011 р. № 4212-VI внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", викладено його в новій редакції. Вказані зміни набрали чинності 19.01.2013 р.

Згідно п. 9 ч.7 розділу 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII. із змінами та доповненнями (в редакції, чинній з 19.01.2013) абз.3 ст. 2 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" виключено.

Враховуючи те, що підстави, які зумовили зупинення провадження у справі №7/63"Б" відпали, суд, ухвалою від 03.07.13р. поновив провадження у даній справі.

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, яким внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII.

Так, п. 1-1 Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011 р. № 4212-VI зі змінами та доповненнями ( далі - Закон України в редакції від 22.12.2011 р. № 4212-VI) вказано, що його положення застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом; положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом; положення, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Згідно п.40 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 N 01-06/606/2013 (із змінами та доповненнями) - норми нової редакції Закону у справах про банкрутство відсутнього боржника не застосовуються, оскільки процедура банкрутства такого боржника цією редакцією Закону не передбачена. Тому заява (заяви) про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника, подана (подані) до 19.01.2013р., розглядаються за правилами попередньої редакції Закону.

За таких обставин, при подальшому розгляді даної справи в цілому підлягає застосуванню положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Закону України від 22.12.2011 р. № 4212-VI.

Однак у зв"язку з наявністю у банкрута майна, яке підлягає реалізації (продажу) у ліквідаційній процедурі, слід застосувати в частині продажу майна в провадженні у справі про банкрутство боржника положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 22.12.2011 р. № 4212-VI зі змінами та доповненнями, чинній з 19.01.2013.

Ухвалою суду від 29.05.2014р., зокрема, було продовжено строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. з 29.05.2014р. до 21.08.2014р.; проміжний звіт ліквідатора прийнято до відома та долучено до матералів справи.

У судовому засіданні ліквідатор просила продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора до 25.11.2014р., про що подала відповідне письмове клопотання. Ліквідатор Ярмола О.Ю. на запитання суду пояснила, що на даний час отримано необхідне письмове узгодження переліку майна ліквідаційної маси та порядку його реалізації від МНС України. Перешкод для виготовлення необхідних документів з метою реалізації майна немає. Ліквідатор готує необхідні документи для проведення реалізації майна у встановленому законом порядку.

Заслухавши пояснення ліквідатора, представників кредиторів, оцінивши всі подані докази, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

За змістом ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" загальний строк ліквідаційної процедури боржника не може перевищувати 18 місяців.

З матеріалів справи вбачається, що гранично допустимі строки здійснення процедури ліквідації банкрута закінчились 20.08.2014.

У ст. 86 Постанови ВСУ № 15 від 18.12.2009 р. "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі.

Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури, як зазначає Верховний Суд України у Постанові Пленуму № 15, Закон № 2343 не містить.

В свою чергу, у ч. 3 статті 24 Закону № 2343 зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Таким чином, оскільки всі необхідні заходи, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута ліквідатором Ярмолою О.Ю. в межах строку ліквідпроцедури в повному обсязі не виконано, а відтак, не подано господарському суду на розгляд та затвердження звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута у відповідності до ст. 32 Закону № 2343, господарський суд із врахуванням особливостей розгляду даної справи, які полягають у реалізації майна державної власності після отримання ліквідатором необхідних реєстраційних документів від відповідних установ, реалізації зазначеного майна на конкурсній основі, визнає клопотання ліквідатора обґрунтованими та продовжує строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. з 21.08.2014р. до 25.11.2014р. згідно резолютивної частини ухвали суду.

В судовому засіданні ліквідатор Ярмола О.Ю. повідомила про вчинені дії та надала до матеріалів справи проміжний звіт ліквідатора з додатками.

У своєму звіті ліквідатор зазначила наступне.

На запити ліквідатора до відповідних установ отримано:

- довідку №275 від 15.07.2014 року відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Чуднівському районі про відсутність заборгованості по страховим внескам та капіталізації коштів;

- довідку Житомирського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів № 03-807/1220 від 15.07.2014 року про те, що заборгованість зі сплати адміністративно господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів відсутня;

- довідку Житомирського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 09-12-1202 від 14.07.2014 року про відсутність заборгованості по страховим внескам;

Ліквідатором видано наказ № 3 від 21 травня 2014 року про ліквідаційну масу банкрута. На запит ліквідатора отримано лист з Міністерства надзвичайних ситуацій України про порядок узгодження переліку ліквідаційної маси № 04-234/214 від 04.07.2014 року. З огляду на викладене, ліквідатором направлено лист до Міністерства надзвичайних ситуацій України з клопотанням узгодити перелік ліквідаційної маси та надати погодження прядку реалізації майна боржника.

Відповідно до поданих заяв кредиторів ліквідатором складено реєстр кредиторів Любарська будівельно-монтажна дільниця ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с. Стрижівка Любарського району Житомирської області).

Крім того, ліквідатором надано до матеріалів справи лист - відповідь Міністерства надзвичайних ситуацій України № 04-284/214 від 21.08.2014 відповідно до якого Міністерство надзвичайних ситуацій України погоджує ліквідаційну масу Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с. Стрижівка Любарського району Житомирської області) згідно з актом № 1 та не заперечує щодо реалізації зазначеного майна відповідно до вимог чинного законодавства.

Також, ліквідатором в судовому засіданні надано для огляду оригінали виконавчих листів про стягнення заборгованості по заробітні платі з Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт на користь працівників підприємства - банкрута.

Присутня в судовому засіданні державний реєстратор Любарського районного управління юстиції Кошелюк Т.М. надала в судовому засіданні письмові пояснення №143 від 15.08.2014 та усно пояснила причини затримки при внесенні відомостей в реєстраційну справу Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, надала для огляду документи зазначеної реєстраційної справи. На запитання суду державний реєстратор пояснила, що на підставі ухвали господарського суду від 12.12.12013 внесено запис до реєстру (згідно запиту) про ліквідатора Ярмолу О.Ю., як особу, уповноважену діяти від імені боржника Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (13131, с.Стрижівка Любарського району, вул. Леніна, ідентифікаційний код 02903918) без довіреності, у тому числі підписувати договори.

Ліквідатор Ярмола О.Ю. на запитання суду пояснила, що на даний час отримано необхідне письмове узгодження переліку майна ліквідаційної маси та порядку його реалізації від МНС України. Перешкод для виготовлення необхідних документів з метою реалізації майна немає. Ліквідатор готує необхідні документи для проведення реалізації майна у встановленому законом порядку.

Крім того, в судовому засіданні розглядався складений ліквідатором реєстр вимог кредиторів.

Ліквідатором Ярмолю О.Ю. в судовому засіданні було надано усні пояснення щодо складеного реєстру вимог кредиторів та зазначеної у ньому черговості погашення вимог кредиторів.

Представники кредиторів в судовому засіданні стосовно поданого реєстру вимог кредиторів заперечень не висловили.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши реєстр вимог кредиторів, заслухавши пояснення ліквідатора Ярмоли О.Ю., господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Ліквідатором складено і подано до господарського суду реєстр вимог кредиторів Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с. Стрижівка Любарського району).

До реєстру вимог кредиторів включено вимоги наступних кредиторів:

1) Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області на суму 13302,11 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги, 445,92 грн. неустойки (пені, штрафу) , які віднесені до шостої черги.

2.) Чуднівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області на суму 4 778,78 грн. основного боргу, який віднесено до третьої черги, та 7480,58 грн. неустойки (пені, штрафу) , які віднесені до шостої черги.

У зв'язку із звільненням кредитора Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області від сплати судового збору за подачу заяв до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1052,00 грн. судового збору в доход Державного бюджету України.

Крім того, до реєстру вимог кредиторів ліквідатором окремим рядком внесено заборгованість по заробітній платі з додатком в розрізі кожного працівника на суму 11 268,71 грн., які віднесено до другої черги та 270 грн. (за юридичні послуги у зв'язку із зверненням до суду) , які віднесені до четвертої черги.

Згідно абзацу 7 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) до складу грошових зобов'язань боржника не зараховуються недоїмка (пеня, штраф), визнана на дату подання заяви до господарського суду.

Згідно ч. 2 ст. 15 Закону у реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), черговість задоволення кожної вимоги, окремо розмір неустойки (штрафу, пені).

Черговість задоволення вимог кредиторів визначена у ст. 31 Закону, у зв'язку з чим неустойка (пеня, штраф) відображаються у реєстрі окремим рядком та підлягає задоволенню у шосту чергу.

Суми неустойки (штрафу, пені) включаються в реєстр вимог кредиторів окремим рядком і не можуть бути підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному кредитору при прийнятті рішення на зборах кредиторів та на засіданні комітету кредиторів.

У ст. 16 Закону передбачається на час дії процедур банкрутства утворення представницького органу кредиторів - комітету кредиторів, який обирається зборами кредиторів, у складі не більше семи осіб.

Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону, вибори комітету кредиторів проводяться за списком відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених пропорційно сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.

Порядок та черговість задоволення вимог кредиторів визначений в статті 31 Закону застосовується також у разі здійснення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника за правилами статті 52 Закону.

Обґрунтованість включення до реєстру вимог кредиторів підтверджується доданими до заяв кредиторів документами та іншими матеріалами справи.

Відповідно до п.4.11 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21.02.2013р. №7, розподіл сум судового збору (так само як й інших судових витрат) у непозовному провадженні, зокрема, як-от у справах про банкрутство, здійснюється, оскільки інше не передбачено законом, за загальними правилами ст.49 ГПК.

Враховуючи викладене, господарський суд, вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стрижівка Любарського району) долучити до матеріалів справи звіт ліквідатора та призначити наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 1, 16, 22-32, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. з 21.08.2014р. до 25.11.2014р.

2. Звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури прийняти до відома та долучити до матеріалів справи.

3. Затвердити реєстр вимог кредиторів Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стрижівка Любарського району)у складі:

1) Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області на суму 13302,11 грн. основного боргу, які віднесені до другої черги, 445,92 грн. неустойки (пені, штрафу) , які віднесені до шостої черги..

2.) Чуднівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області на суму 4 778,78 грн. основного боргу, який віднесено до третьої черги, та 7480,58 грн. неустойки (пені, штрафу) , які віднесені до шостої черги.

У зв'язку із звільненням кредитора Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області від сплати судового збору за подачу заяв до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1052,00 грн. судового збору в доход Державного бюджету України.

3) Заборгованість по заробітній платі на суму 11 268,71 грн. в розрізі кожного працівника, які віднесено до другої черги, та 270 грн. (за сплачені надані юридичні послуги у зв'язку із зверненням до суду) , які віднесені до четвертої черги.

4. Провести перші загальні збори кредиторів Любарської будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стрижівка Любарського району) за місцем знаходження боржника.

5. Обов'язки по організації проведення зборів кредиторів покласти на ліквідатора Ярмолу О.Ю.

6. Наступне судове засідання призначити на "07" жовтня 2014 р. о 11:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський 3/65, кім. № 409.

7. Зобов"язати ліквідатора Ярмолу О.Ю. до наступного судового засідання надати до суду:

- докази проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; протокол зборів та засідання комітету кредиторів надати суду;

- докази узгодження з МНС України порядку реалізації майна у встановленому законом порядку;

- докази оформлення права власності на нерухоме майно банкрута у встановленому порядку;

- звіт про хід здійснення ліквідаційної процедури та проведену ліквідатором роботу;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користуванні;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення).

Попередити ліквідатора про необхідність дотримання при реалізації майна банкрута розділу IV та розділу X Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. № 2343-XII (в редакції, чинній з 19.01.2013р.)/

8. В засідання суду викликати ліквідатора банкрута та учасників провадження у даній справі.

Суддя Макаревич В.А.

Список розсилки:

1- у справу

2- Чуднівській ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській обл.13200, смт. Чуднів вул. Леніна, 146 , Житомирської області - .(реком. або під розписку в розносній книзі);

3- РВ Фонду державного майна Ураїни по Житомир. обл., 10008, м. Житомир. вул. 1-го Травня, 20 - реком. (або під розписку в розносній книзі)

4- Міністерство надзвичайних ситуацій України - 01030, м. Київ, вул. О.Гончара, 55 - рек.

5- Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області - 10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-б - (рек.)

6 - відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській обл. - для інформації

7 - Ярмолі О.Ю. ( рек. або під розписку в розносній книзі)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення21.08.2014
Оприлюднено04.09.2014
Номер документу40316771
СудочинствоГосподарське
🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні