ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
19.06.09 Справа №2а-6043/08/2
Окружний адміністр ативний суд Автономної Респу бліки Крим у складі головуюч ого судді Яковлєва С.В. , при се кретарі Лісецькій Г.В.
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом Красноперекоп ського міжрайонного прокуро ра в інтересах держави в осо бі Красноперекопської об'єд наної державної податкової і нспекції в АР Крим
до Кіновідовіщного підпр иємства "Таврія"
про стягнення 1 271,09 грн. податк ового боргу
за участю представників:
від позивача - не з' явився
від відповідача - не з' яв ився,
від прокурора - не з' явився ,
Суть спору: Краснопер екопський міжрайонний проку рор, діючий в інтересах держа ви в особі Красноперекопсько ї об' єднаної державної под аткової інспекції АР Крим (да лі позивач) звернувся до Окру жного адміністративного суд у АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Кіно видовищного підприємства «Т аврія» (далі відповідач) забо ргованості в сумі 1 271,09 грн., мот ивуючи свої вимоги тим, що від повідачем несплачена сума уз годженого податкового зобов ' язання з земельного податк у за 2007 рік.
У судове засідання, як е відбулось 19.06.2009 року, прокурор не з' явився, про час, дату та місце його проведення був по відомлений належним чином, к лопотання про розгляд справи за його відсутності до суду н е надав.
Позивач явку свого предста вника у судове засідання не з абезпечив, про час, дату та міс це його проведення був повід омлений належним чином, 19.06.2009 ро ку від нього надійшло клопот ання про розгляд справи за ві дсутності його представника у зв' язку з не можливістю за безпечення явки та підтриман ня позовних вимог у повному о бсязі.
Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення був по відомлений належним чином че рез засоби масової інформаці ї, заперечення на позовну зая ву, а також клопотання про роз гляд справи за його відсутно сті до суду не надав, про причи ни неявки суд не повідомив.
Суд, враховуючі клопотання позивача, приймаючи до уваги ненадання відповідачем дока зів неможливості його участі у судовому засіданні з поваж них причин, відсутність у мат еріалах справи клопотання пр о неможливість розгляду спра ви за відсутності його предс тавника, керуючись ст. 128 КАС Ук раїни, вважає можливим продо вжити розгляд справи на підс таві наявних доказів.
Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, суд
ВСТАНОВИВ:
Матеріалами справи підт верджується реєстрація відп овідача у якості юридичної о соби та внесення відомостей про реєстрацію до Єдиного де ржавного реєстру підприємст в, організацій та установ за № 22245877.
Згідно зі статтею 4 Закону У країни «Про систему оподатку вання», платниками податків і зборів (обов' язкових плат ежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів Укра їни покладений обов' язок сп лачувати податки і збори.
Пунктом 4.1 статті 4 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» в становлено, що платник подат ків самостійно обчислює суму податкового зобов' язання, яку вказує у податковій декл арації.
Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» платник податків зобо в'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язан ня, зазначену у поданій ним податковій декларації, про тягом десяти календарних д нів, наступних за останнім дн ем відповідного граничног о строку для подання податк ової декларації.
Статтею 9 Закону України «Пр о систему оподаткування» вст ановлено, що платники податк ів зобов' язані сплачувати н алежні суми податків і зборі в (обов'язкових платежів) у вст ановлені законами терміни.
Розміри та порядок плати за використання земельних ресу рсів, а також відповідальніс ть платників та контроль за п равильністю обчислення і спр авляння земельного податку п ередбачені Законом України « Про плату за землю» від 03.07.1992 ро ку № 2535 - ХІІ.
Відповідно до ст. 2 Зак ону використання землі в Укр аїні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земе льного податку чи орендної п лати, що визначаються в залеж ності від грошової оцінки зе мель. Власники земельних діл янок (паїв) і землекористувач і згідно з ч.2 ст. 2 Закону Україн и «Про плату за землю» сплачу ють земельний податок. Статт ею 15 даного нормативно-правов ого акту передбачено, що влас ники землі і землекористувач і платять земельний податок з дня виникнення права власн ості чи права користування з емельною ділянкою.
Відповідно до ст. 13 Закону пі дставою для нарахування земе льного податку є дані держав ного земельного кадастру, а о рендної плати за земельну ді лянку, яка перебуває у держав ній або комунальній власност і, - договір оренди такої земел ьної ділянки.
Згідно зі ст. 14 Закону Україн и «Про плату за землю» платни ки земельного податку, а тако ж орендної плати за земельні ділянки державної або комун альної власності (крім грома дян) самостійно обчислюють с уму земельного податку та ор ендної плати щороку за стано м на 1 січня і до 1 лютого поточн ого року подають відповідном у органу державної податково ї служби за місцезнаходження м земельної ділянки податков у декларацію на поточний рік за формою, встановленою цент ральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій Платник по датків має право подавати що місячно нову звітну податков у декларацію, що не звільняє й ого від обов'язку подання под аткової декларації до 1 лютог о поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від об ов'язку подання податкової д екларації протягом місяця з дня виникнення права на ново відведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів м ісяця наступного за звітним.
Нарахування громадянам су м земельного податку, а також орендної плати за земельні д ілянки державної і комунальн ої власності проводиться орг анами державної податкової с лужби, які видають платников і до 15 липня поточного року пл атіжне повідомлення про внес ення платежу.
Судом встановлено, що 21.01.2007 ро ку відповідачем до податково го органу в порядку звітност і було надано розрахунок зем ельного податку за 2007 рік, відп овідно до якого відповідач з обов' язаний у 2007 році сплати ти 3 111,20 грн. земельного податку , у тому числі за базові податк ові (звітні) місяці 2007 року по 259, 34 грн. щомісячно.
Відомості особового рахун ку відповідача станом на 27.03.2008 р оку свідчать про те, що за відп овідачем, у зв' язку з несвоє часною сплатою сум земельног о податку у 2007 році, утворилась заборгованість у розмірі 1 271,0 9 грн.
Підпунктом 6.2.1. пункту 6.2. ст. 6 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» передбачено, що у разі коли платник податків не спл ачує узгоджену суму податков ого зобов'язання в установле ні строки, податковий орган н адсилає такому платнику пода тків податкові вимоги. У зв' язку з чим позивачем на адрес у відповідача були направлен і перша податкова вимога № 1/199 в ід 02.10.2007 року та друга податкова вимога № 2/272 від 04.12.2007 року, яка бу ла отримана відповідачем 20.12.200 7 року, про що свідчить відмітк а на повідомленні про вручен ня поштового відправлення № 9063286.
Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» однією із за дач органів податкової служб и є здійснення контролю за до триманням податкового закон одавства, повною і своєчасно ю сплатою до бюджетів податк ів і зборів.
Пунктом 11 статті 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні» передбаче но, що органи державної подат кової служби мають право зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку і розмірах, встановл ених законами України.
Так, 23.01.2008 року першим заступн иком начальника Красноперек опської об' єднаної державн ої податкової інспекції в АР Крим прийнято рішення № 1/24-0 пр о застосування заходів погаш ення податкового боргу платн ика податків за рахунок стяг нення його активів.
Примусове стягнення подат кової заборгованості - пере дбачена законодавством Укра їни процедура погашення пода ткової заборгованості платн ика податків шляхом зверненн я стягнення на активи відпов ідного платника податків.
Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» активами платника под атків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що н алежать юридичній або фізичн ій особі за правом власності або повного господарського відання.
Статтею 3 Закону України «Пр о порядок погашення зобов'яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» визначено, щ о активи платника податків м ожуть бути примусово стягнен і в рахунок погашення його по даткових зобов' язань виклю чно за рішенням суду.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» дер жавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об`єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про визнання угод не дійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ни ми за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержани х без установлених законом п ідстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджет ом і державними цільовими фо ндами.
Приймаючи до уваги те, що ві дповідач не надав запереченн я проти позову та, у порядку, п ередбаченому ст. 71 КАС України , не надав доказів сплати забо ргованості в сумі 1 271,09 грн., суд вважає, що позовні вимоги в ці й частині підлягають задовол енню.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Звернути стягнення податк ової заборгованостіна актив и Кіновидовищного підприємс тва «Таврія» (96000, АР Крим, м. Крас ноперекопськ, вул. Чапаєва, 26/20; ЄДРПОУ 22245877; відомості про відк риті рахунки в установах бан ків відсутні) на користь Держ авного бюджету у розмірі 1 271,09 грн. (код податку 13050100 на р/р 33216811700020 в ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740735, МФО 824026 ).
У разі неподання заяви про а пеляційне оскарження, постан ова набирає законної сили че рез 10 днів з дня її проголошен ня.
Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.
Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.
Суддя Яков лєв С.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 4031992 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні