Ухвала
від 28.08.2014 по справі 902/1152/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про порушення провадження у справі про банкрутство

28 серпня 2014 р. Справа № 902/1152/14

за заявою : Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (24500, Вінницька область, Ямпільський район, м. Ямпіль, вул. Чорноморця, 17; код 31915254)

про порушення провадження у справі про банкрутство

Суддя Лабунська Т.І.

Секретар судового засідання Снігур О.О.

Представники сторін в судове засідання не з"явились

ВСТАНОВИВ:

05.08.2014 року до господарського суду Вінницької області надійшла заява боржника Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (вх.№ 1190/14 від 05.08.2014 року) про порушення справи про банкрутство.

Перевіривши вказану заяву на відповідність вимогам ст.11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство), суд прийшов до висновку, що остання підлягає прийняттю та призначенню до розгляду в підготовчому засіданні.

08.08.2014 року судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

08.08.2014 року на адресу суду надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого, за змістом якої автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого Пителя Андрія Леонідовича (ліцензія НОМЕР_1 від 11.07.2012 року, свідоцтво НОМЕР_2 від 06.02.2013 року), як кандидатуру для призначення його арбітражним керуючим у справі № 902/1152/14 про порушення справи про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло".

Ухвалою суду від 11.08.2014 року заяву Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" про порушення справи про банкрутство прийнято до розгляду, призначено підготовче засідання на 28.08.2014 року, автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України арбітражним керуючим по справі визначено Пителя Андрія Леонідовича, якого зобов"язано надати заяву на участь у даній справі.

28.08.2014 року в підготовче засідання представник підприємства боржника, а також інші учасники провадження у даній в судове засідання не з"явився.

Натомість, 26.08.2014 року до канцелярії господарського суду Вінницької області надійшла заява в.о. начальника Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" про проведення судового засідання та прийняття рішення щодо порушення (непорушення) провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" без його участі.

У даній заяві, зокрема, повідомляється про те, що підприємство - боржник не працює з жовтня 2012 року, майно і будь-яка документація відсутні.

Судом встановлено, що 27.08.2014 року на електронну адресу суду надійшла заява начальника відділу ДВС Ямпільського РУЮ про розгляд справи № 902/1152/14 без участі представника зазначеного відділу. Також, останній у своїй заяві повідомляє, що у вирішенні питання щодо порушення (непорушення) провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" покладається на розсуд суду.

В судовому засіданні 28.08.2014 року судом розглянуто заяву Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (вх.№ 1190/14 від 05.08.2014 року) про порушення справи про банкрутство, досліджено письмові докази, надані на підтвердження викладених у ній обставин.

Як вбачається із змісту заяви та доданих до неї письмових доказів, враховуючи фінансовий стан боржника, його неплатоспроможність, органом, який є розпорядником комунального майна прийнято рішення 28 сесії Ямпільської міської ради 6 скликання "Про затвердження плану досудової санації КП "Ямпіль-комунтепло" від 23.01.2013 року, яким передбачено погашення податкового боргу, проте враховуючи, що даний план санації, у зв"язку зі збільшенням податкового боргу, не покривав боргових зобов"язань перед кредиторами, в тому числі податкового боргу, Ямпільською міською радою відповідно до ст. 96 Податкового кодексу України, ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" прийнято рішення 46 сесії 6 скликання № 1583 "Про порушення справи про банкрутство КП "Ямпіль-комунтепло" від 27.03.2014 року, яким надано згоду Комунальному підприємству "Ямпіль-комунтепло" на звернення до господарського суду Вінницької області із заявою про порушення справи про банкрутство КП "Ямпіль-комунтепло", в порядку ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суд, розглянувши матеріали поданої боржником заяви, доданих до неї письмових доказів прийшов до наступних висновків.

Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону про банкрутство перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Законом. У підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, а також вирішує інші питання, пов'язані з розглядом справи. У разі звернення до господарського суду боржника із заявою про порушення справи про банкрутство у підготовчому засіданні з'ясовуються ознаки неплатоспроможності боржника або її загрози.

Судом встановлено ознаки загрози неплатоспроможності боржника КП "Ямпіль-комунтепло".

Крім того, судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що заявником (боржником) не було дотримано порядку досудової ліквідації юридичної особи.

З огляду на це, спрощений порядок провадження у справі про банкрутство КП "Ямпіль-комунтепло", передбачений ст. 95 Закону про банкрутство, не може бути застосований судом.

При цьому, в п.4 ст.95 Закону про банкрутство зазначено, що у разі якщо справу про банкрутство порушено за заявою власника майна боржника (уповноваженої ним особи), яка подана до утворення ліквідаційної комісії (призначення ліквідатора), розгляд справи про банкрутство здійснюється без урахування особливостей, передбачених цією статтею.

З огляду на вищезазначені приписи законодавства суд приходить до висновку, що до боржника КП "Ямпіль-комунтепло" слід застосовувати загальний порядок провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч. 1 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства.

Постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 16.01.2013 №1 затверджено Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство.

Відповідно до п. 4.12.2 наведеного положення арбітражний керуючий, визначений автоматизованою системою, протягом трьох днів з дня отримання ухвали про прийняття заяви про порушення справи про банкрутство зобов'язаний надати господарському суду заяву про його участь у справі з повідомленням про те, що він не належить до жодної з категорії осіб, зазначених у частині другій статті 114 Закону, на паперовому носії та/або в електронній формі на адресу електронної пошти, з якої він отримав відповідну ухвалу.

Судом встановлено, що арбітражним керуючим Пителем А.Л. не подано до суду заяву про надання згоди на участь к даній справі (про відмову від участі).

З огляду на вказане, судом 28.08.2014 року здійснено повторний запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

28.08.2014 року на адресу суду надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого, за змістом якої автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого Белінську Наталію Олександрівну (ліцензія НОМЕР_3 від 25.12.2009 року, свідоцтво НОМЕР_4 від 12.02.2013 року), як кандидатуру для призначення його арбітражним керуючим у справі № 902/1152/14 про порушення справи про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло".

Враховуючи викладене, слід зобов"язати арбітражного керуючого Белінську Н.О. надати суду заяву про надання згоди на участь к даній справі (про відмову від участі).

Суд, за наслідками проведеного судового засідання беручи до уваги положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", наявний фінансовий стан боржника визнав представлені матеріали достатніми для порушення провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" та введення процедури розпорядження майном боржника.

Керуючись ст. ст. 1, 2, 7, 9, 10, 16, 19, 22, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4-1, 4-5, 115 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В :

1. Задоволити заяву Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (24500, Вінницька область, Ямпільський район, м. Ямпіль, вул. Чорноморця, 17; код 31915254)

2. Порушити провадження у справі № 902/1152/14 про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (24500, Вінницька область, Ямпільський район, м. Ямпіль, вул. Чорноморця, 17; код 31915254).

3. Ввести процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 22 грудня 2014 року .

4. Зобов"язати визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Белінська Наталія Олександрівна протягом 5 днів з моменту винесення ухвали надати суду заяву про надання згоди на призначення розпорядником майна у справі № 902/1152/14 про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (24500, Вінницька область, Ямпільський район, м. Ямпіль, вул. Чорноморця, 17; код 31915254) (про відмову від участі).

.

З моменту призначення розпорядника майна і до припинення процедури розпорядження майном органи управління боржника не мають права без згоди розпорядника майна приймати рішення про реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) і ліквідацію боржника; створення юридичних осіб або участь в інших юридичних особах; створення філій та представництв; виплату дивідендів; проведення боржником емісії цінних паперів.

Рішення про участь боржника в об'єднаннях, асоціаціях, спілках, холдингових компаніях, промислово-фінансових групах чи інших об'єднаннях юридичних осіб приймається органами управління боржника за згодою розпорядника майна.

Призначення розпорядника майна не є підставою для припинення повноважень керівника чи органу управління боржника.

Керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна вчиняють правочини (укладають договори) щодо: відчуження або обтяження нерухомого майна, в тому числі його передачі в оренду, заставу, внесення зазначеного майна до статутного капіталу іншого підприємства або господарського товариства, розпорядження нерухомим майном боржника у будь-який інший спосіб; одержання та видачі позик (кредитів), надання поруки, гарантій, уступки вимоги, переведення боргу, а також передачі в довірче управління майна боржника; розпорядження у будь-який інший спосіб іншим майном боржника, балансова вартість якого становить понад один відсоток балансової вартості активів боржника, та укладання інших значних правочинів (договорів).

Розпорядник майна не має права втручатися в оперативно-господарську діяльність боржника, крім випадків, передбачених Законом.

5. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська технологічно-будівельна компанія" (код ЄДРПОУ 34610295, вул. Леніна, 1, с. Вінницькі Хутори, Вінницький район, Вінницька область, 23211) - зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов"язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.

Ухвала про введення мораторію є підставою для зупинення виконавчого провадження.

Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум ( у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

Дія мораторію не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматися від їх вчинення.

Дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

6. Заборонити боржнику укладати без згоди арбітражного керуючого (розпорядника майна) правочини (договори); відчужувати предмет застави.

7. Розпоряднику майна подати до господарського суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів до 20 жовтня 2014 р. .

Розпоряднику майна скласти реєстр вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду до 20 жовтня 2014 р. .

Призначити попереднє засідання на 20 жовтня 2014 р. о 12:00 год. , в приміщенні господарського суду Вінницької області, кімн. № 1011 (10-ий поверх) .

Розпоряднику майна провести інвентаризацію майна боржника до 28 жовтня 2014 р. .

8. З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснити офіційне оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі №902/1152/14 про банкрутство Комунального підприємства "Ямпіль-комунтепло" (24500, Вінницька область, Ямпільський район, м. Ямпіль, вул. Чорноморця, 17; код 31915254) на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Оголошення має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

9. Ухвалу направити згідно переліку.

Суддя Лабунська Т.І.

Прим. 5 прим.:

1 - до справи

2 - КП "Ямпіль-комунтепло" - 24500, Вінницька область, Ямпільський район, м. Ямпіль, вул. Чорновола, 17

3 - відділу ДВС Ямпільського РУЮ - вул. Б. Хмельницького, 50, м. Ямпіль, Вінницька обл., 24500

4 - реєстраційній службі Ямпільського РУЮ - 24500 Вінницька обл., Ямпільський р., м. Ямпіль, вул. Б. Хмельницького, буд. 50;

5 - арбітражному керуючому Белінській Н.О. - АДРЕСА_1

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення28.08.2014
Оприлюднено04.09.2014
Номер документу40320038
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/1152/14

Ухвала від 20.10.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 29.09.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 28.08.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 11.08.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні