Постанова
від 29.08.2014 по справі 815/3546/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Справа № 815/3546/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 серпня 2014 року

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Катаєвої Е.В.,

секретаря Швеця В.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОПРОМ» до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції в Одеській області, треті особи на стороні позивача Хлібодарська селищна рада Біляївського району Одеської області, Дочірнє підприємство «Дирекція верстатобуд», про визнання протиправним рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОПРОМ» (далі ТОВ «ТЕПЛОПРОМ») до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції в Одеській області (далі Реєстраційна служба), треті особи на стороні позивача Хлібодарська селищна рада Біляївського району Одеської області (далі Хлібодарська селищна рада), Дочірнє підприємство «Дирекція верстатобуд» (далі ДП «Дирекція верстатобуд»), з позовом, в якому позивач просить: визнати протиправним рішення відповідача №11561210 від 12.03.2014 року про відмову у державної реєстрації прав та їх обтяжень, зобов'язати відповідача провести державну реєстрацію права користування товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОПРОМ» земельною ділянкою площею 11,9290 га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури.

Позивач зазначив, що відповідно до договору оренди землі від 05.03.2007 року, зареєстрованого 20.04.2007 року за № 04.07.516.00002 ДП «Дирекція верстатобуд» в довгострокове платне користування передано земельну ділянку площею 11,9290 га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури.

31.01.2014 року між Хлібодарською селищною радою (ОРЕНДОДАВЕЦЬ), ДП «Дирекція верстатобуд» (ОРЕНДАР) та TOB «ТЕПЛОПРОМ» (новий ОРЕНДАР) укладено додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 05.03.2007 року відповідно до якої внесено зміни до договору, згідно яких права та обов'язки Орендаря за даним договором, Новий орендар набуває з моменту підписання додаткової угоди, договір укладено терміном до 31.12.2020 року. Додаткова угода затверджена рішенням Хлібодарської селищної ради № 757-VI від 31.01.2014 року.

Таким чином, в договорі оренди землі від 05.03.2007 року замінено сторону орендаря з ДП «Дирекція верстатобуд» на ТОВ«ТЕПЛОПРОМ».

Вказані документи були подані до Реєстраційної служби з метою проведення державної реєстрації права користування ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» вказаною земельною ділянкою, проте рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно Рогачко П.О. № 11561210 від 12.03.2014 року відмовлено у державній реєстрації іншого речового права, право оренди зазначеної земельної ділянки (кадастровий номер 5121056800:03:001:0148) за суб'єктом: ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» з посиланням на те, що ДП «Дирекція верстатобуд» станом на 25.06.2013 року знаходиться в стані припинення; договір від 05.03.2017 року укладений на 8 років, а в рішенні Хлібодарської селищної ради від 05.03.2007 року № 219-V земельна ділянка передається на 10 років; акт прийому-передачі земельної ділянки підписано з порушенням п. 6.3 договору оренди та згідно п. 12.5 договору, ст. 31 закону України «Про оренду землі» дія договору припиняється в разі ліквідації юридичної особи: згідно п. 4 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 року № 868 (далі Порядок №868) державна реєстрація речових прав на земельні ділянки проводиться після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, що є похідними від права власності проводиться після державної реєстрації права власності на таке майно відповідно до вимог цього Порядку, крім випадків, коли державна реєстрація речового права, що є похідним від права власності, проводиться одночасно з державною реєстрацією права власності.

Позивач вважає таке рішення відповідача протиправним, оскільки знаходження ДП «Дирекція верстатобуд» в стані припинення не позбавляє можливості підприємство укладати договори до державної реєстрації припинення підприємства у зв'язку з його ліквідацією. Посилання на те, що договір оренди землі від 05.03.2007 року укладено на 8 років, в той час як відповідно до рішення Хлібодарської селищної ради від 05.03.2007 року № 219-У земельна ділянка передається на 10 років, є необґрунтованим, оскільки договір оренди землі від 05.03.2007 року, невід'ємною частиною якого є акт приймання-передачі об'єкта оренди, належним чином зареєстровано в Біляївському районному відділі Одеської регіональної філії ДП «Центр державного земельного кадастру», про що у книзі записів реєстрації договорів оренди землі вчинено запис 20 квітня 2007 року № 04.07.516.00002. Тобто право користування земельною ділянкою виникло з моменту державної реєстрації цього договору оренди, який на даний час є чинним.

Крім того, відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 10.01.2014 року земельна ділянка комунальної форми власності площею 11,9290 га з цільовим призначенням - для розташування житлового комплексу та об'єктів соціальної інфраструктури, кадастровий номер земельної ділянки 5121056800:03:001:0148, тобто відомості щодо неї зареєстровані в державному реєстрі земель. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» право оренди земельної ділянки відноситься до похідних речових прав на нерухоме майно.

Позивач вважає, що право користування земельною ділянкою площею 11,9290 га з цільовим призначенням - для розташування житлового комплексу та об'єктів соціальної інфраструктури, кадастровий номер земельної ділянки 5121056800:03:001:0148 Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОПРОМ» має бути зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно одночасно з реєстрацією права комунальної власності на цю земельну ділянку за Хлібодарською селищною радою, оскільки відповідно до ст.4-1 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» які сформовані як землі державної чи комунальної власності, здійснюється після затвердження і в порядку, встановленому Земельним кодексом України, документації із землеустрою, за якою здійснено таке формування, одночасно із державною реєстрацією похідного речового права на такі земельні ділянки. При внесенні змін до договору оренди земельних ділянок державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права оренди земельної ділянки.

У судовому засіданні представник позивача посилаючись на обставини викладені у позовній заяві підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача Реєстраційної служби у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, посилаючись на те, що рішення №11561210 від 12.03.2014 року про відмову у державної реєстрації права користування ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» земельною ділянкою площею 11,9290 га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури прийняте на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством. Відповідно ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та пунктів 9, 27, 28, 29 Порядку № 868, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства. В ході детального розгляду документів, державним реєстратором було встановлено, що подані для державної реєстрації документи не відповідають вимогам, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам що їх посвідчують.

Представник відповідача зазначив, що ст. 124 Земельного Кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених ч.2,3 ст. 134 Кодексу, та відповідно до ст. 16 Закону України «Про оренду землі» укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України , або аукціону.

Додаткова угода про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 05.03.2007 року укладена між Хлібодарською селищною радою. ДП «Дирекція верстатобуд» та TOB «ТЕПЛОПРОМ» від 31.01.2014 року не відповідає чинному законодавству щодо укладення та внесення змін до договорів оренди земельних ділянок.

Також представник реєстраційної служби зазначив, що оскільки зміни в додаткову угоди затверджені рішенням Хлібодарської селищної ради, Реєстраційна служба направила лист до прокуратури щодо вирішення питання прийняття про законність цього рішення та прийняття заходів прокурорського реагування.

Представник третьої особи ДП «Дирекція верстатобуд» вважав позов обґрунтованим та таким що підлягає задоволенню.

Представник третьої особи Хлібодарської селищної ради в судове засідання не з'явився, був повідомлений про день, час та місце судового засідання належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомив. Суд визнав його неявку до суду неповажною та вважав за можливе розглянути справу за її відсутності.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши та проаналізувавши надані ними докази, суд встановив, що 05.03.2007 року між Хлібодарською селищною радою (орендодавець) та ДП «Дирекція верстатобуд» (орендар) укладений договір оренди землі, згідно якого орендодавцю передана в оренду земельна ділянка площею 11,9290га під будівництво. Договір зареєстрований в Біляївському районному відділі Одеської регіональної філії ДП «ЦДЗК», про що в книзі записів реєстрації договорів оренди землі вчинено запис 20.04.2007 року №04.07.51600002 (а.с.4-12) .

Згідно витягу з Державного земельного кадастру земельна ділянка площею 11,9290 га (кадастровий номер 5121056800:03:001:0148) є власністю Хлібодарської селищної ради та на підставі рішення ради від 05.03.3007 року передано в оренду ДП «Дирекція верстатобуд» для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури. (а.с.15).

31.01.2014 року між Хлібодарською селищною радою (орендодавець), ДП «Дирекція верстатобуд» (орендар) та ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» укладена додаткова угода про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 05.09.2007 року, згідно якого внесені наступні зміни до договору: - права та обов'язки Орендаря за даним договором, Новий орендар набуває з моменту підписання додаткової угоди; - орендна плата за користування земельною ділянкою залишається на рівні основного договору; - пункт 3.1 договору викласти в такій редакції: «договір укладено терміном 31.12.2020 року (а.с.13).

Рішенням Хлібодарської селищної ради від 31.01.2014 року затверджена додаткова угода до договору оренди земельної ділянки загальною площею від 05.03.2007 року з ДП «Дирекція верстатобуд» про заміну сторони орендаря. Вирішено новим орендарем за даним договором вважати ТОВ «ТЕПЛОПРОМ», договір укладено терміном до 30.12.2020 року на тих самих умовах (а.с.14).

ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» звернулось до відповідача з заявою про державну реєстрацію права користування ним земельною ділянкою площею 11,9290 га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури.

12.03.2014 року відповідачем прийняте рішення №11561210 про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень, яким відмовлено у державній реєстрації іншого речового права - права оренди земельної ділянки на земельну ділянку, що розташована Одеська область, Біляївський район, с. Жовтнева Революція, кадастровий номер 5121056800:03:001:0148, за суб'єктом ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» (а.с.17).

В рішенні Реєстраційної служби від 12.03.2014 року зазначено, що згідно інформації отриманої від Державних реєстраторів юридичних та фізичних осіб-підприємців підприємство ДП «Дирекція верстатобуд» станом на 25.06.2013 року знаходиться в стані припинення та припинення діяльності товариства за рішенням засновників проводиться призначеною учасниками. Згідно поданого договору оренди землі від 05.03.2007 року встановлено, що відповідно до рішення Хлібодарської селищної ради від 05.03.2007 року № 219-V земельна ділянка передається на 10 років, а договір укладено на 8 років, та акт прийому-передачі земельної ділянки підписано з порушенням п. 6.3 договору оренди та згідно п. 12.5 договору, ст. 31 закону України «Про оренду землі» дія договору припиняється в разі ліквідації юридичної особи.

Також в рішенні зазначено, що згідно п. 4 Порядку № 868 державна реєстрація речових прав на земельні ділянки проводиться після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, що є похідними від права власності проводиться після державної реєстрації права власності на таке майно відповідно до вимог цього Порядку, крім випадків, коли державна реєстрація речового права, що є похідним від права власності, проводиться одночасно з державною реєстрацією права власності, а також коли державна реєстрація права власності проведена до 1 січня 2013 року відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення.

Відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень, регулює Закон України від 01.07.2007 року №1952-ІV « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі Закон України №1952-ІV), що встановлено ст.1 цього Закону.

Згідно ст.6 Закону систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав; органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (далі - органи державної реєстрації прав).

Статтею 2 Закону визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав; нерухоме майно - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.

Порядок проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень встановлений ст.15 Закону, а також згідно ч.13 цієї статті Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень та порядком надання інформації з Державного реєстру прав, які встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Постановою КМ України від17.10.2013 року №868 затверджений Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі Порядок №868).

Статтею 4 Закону України №1952-ІV встановлено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають, зокрема, право оренди земельної ділянки.

Особливості державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності встановлені ст.4-1 Закону, відповідно до якої рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельних ділянок у користування (постійне користування, оренда) приймається без здійснення державної реєстрації права держави чи територіальної громади на такі земельні ділянки, крім випадків, коли право власності на земельні ділянки державної або комунальної власності вже зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. У разі продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах державна реєстрація права держави чи територіальної громади на них здійснюється після затвердження в порядку, встановленому Земельним кодексом України, документації із землеустрою, за якою здійснюється їх формування, до проведення таких земельних торгів.

Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, які сформовані із земель державної чи комунальної власності, здійснюється після затвердження в порядку, встановленому Земельним кодексом України, документації із землеустрою, за якою здійснено таке формування, одночасно із державною реєстрацією похідного речового права на такі земельні ділянки, зокрема оренда, крім випадків, коли рішенням відповідного органу про затвердження документації із землеустрою передбачено здійснення державної реєстрації переходу права власності на земельні ділянки.

При поновленні або внесенні змін до договорів, зокрема оренди земельної ділянки державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права оренди земельної ділянки.

Повноваження державного реєстратора визначені Порядком №868, статтею 9 Закону №1952-ІV, до яких відноситься зокрема: - встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутності суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями; відповідності відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав; - прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав.

Крім того, державний виконавець під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки.

Частиною 4 ст.9 Закону визначено, що державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації. Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян та їх об'єднань у діяльність державного реєстратора, пов'язану з проведенням державної реєстрації прав, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

Статтею 17 Закону України №1952-ІV встановлені вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень. Відповідно до ч.3 ст.17 документи, що встановлюють виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно та їх обтяжень і подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно п.36 Порядку №868 для проведення державної реєстрації речових прав необхідними документами є документи, які підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком.

Аналіз діючого законодавства, а саме положень Закону України №1952-ІV, Порядку №868 свідчить про те, що державний реєстратор має право зареєструвати право на нерухоме майно (у тому числі похідне від права власності, до якого відноситься право оренди) лише при наданні документів, які встановлюють виникнення, перехід, припинення цих прав. При цьому ці документи повинні відповідати вимогам, встановленим Законами України та іншими нормативно-правовими актами.

Позивачем державному реєстратору у підтвердження переходу права оренди земельної ділянки площею 11,9290 га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури від ДП «Дирекція верстатобуд» (яке орендовало цю земельну ділянку за договором оренди землі від 05.03.2007 року, зареєстрованого 20.04.2007 року) до TOB «ТЕПЛОПРОМ», були надані: - додаткова угода від 31.01.2014 року, укладена між Хлібодарською селищною радою (ОРЕНДОДАВЕЦЬ), ДП «Дирекція верстатобуд» (ОРЕНДАР) та TOB «ТЕПЛОПРОМ» (новий ОРЕНДАР) до договору оренди земельної ділянки від 05.03.2007 року відповідно до якої внесено зміни до договору, згідно яких права та обов'язки Орендаря за даним договором, Новий орендар набуває з моменту підписання додаткової угоди, договір укладено терміном до 31.12.2020 року; - рішення Хлібодарської селищної ради № 757-VI від 31.01.2014 року, яким затверджена додаткова угода до договору оренди земельної ділянки загальною площею від 05.03.2007 року з ДП «Дирекція верстатобуд» про заміну сторони орендаря, та вирішено новим орендарем за даним договором вважати ТОВ «ТЕПЛОПРОМ», договір укладено терміном до 30.12.2020 року на тих самих умовах.

Суд вважає обґрунтованим та правомірним рішення реєстраційної служби №11561210 від 12.03.2014 року про відмову у державної реєстрації прав та їх обтяжень, яким відмовлено у проведенні державної реєстрацію права користування ТОВ «ТЕПЛОПРОМ» земельною ділянкою площею 11,9290 га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури, оскільки надані державному реєстратору документи про перехід права оренди земельної ділянки шляхом укладення додаткової угоди між орендодавцем, орендарем та новим орендарем, яка затверджена рішенням селищної ради, не відповідає вимогам Законів України та нормативно-правовим актам, які встановлюють виникнення, перехід, припинення права оренди на земельну ділянку. Жодним законодавчим актом не передбачено заміну сторони договору оренди земельної ділянки шляхом укладення додаткової угоди.

Статтею 2 Закону України «Про оренду землі» визначено, що відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Стаття 8-1 Закону України «Про оренду землі» регламентує питання відчуження орендарем права на оренду земельної ділянки державної або комунальної власності, згідно якої право на оренду земельної ділянки державної або комунальної власності не може бути відчужено її орендарем іншим особам, внесено до статутного капіталу, передано у заставу, крім передбачених частиною другою цієї статті випадків. Право на оренду земельної ділянки державної або комунальної власності, наданої для будівництва житлового будинку, може бути відчужене орендарем за згодою орендодавця у разі, якщо таке будівництво розпочате, на строк та на умовах, визначених первинним договором оренди, або якщо таке відчуження передбачено первинним договором оренди. Вказаною статтею встановлений порядок відчуження орендарем за згодою орендодавця права на оренду земельної ділянки державної або комунальної власності, наданої для будівництва житлового будинку, при наявності зазначених умов.

Судом встановлено, що позивачем державному реєстратору не були надані документи які встановлюють виникнення або перехід права на оренду земельної ділянки, які відповідають вимогам, встановленим Законами України та іншими нормативно-правовими актами, а тому прийняте відповідачем рішення №11561210 від 12.03.2014 року про відмову у державної реєстрації прав та їх обтяжень є правомірним.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо.

З урахуванням встановлених у судовому засіданні обставин, суд вважає, що позивач не довів суду ті обставини, на які він посилався в обґрунтування позовних вимог, у зв'язку з чим вони задоволенню не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 159-164 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОПРОМ» до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції в Одеській області, треті особи на стороні позивача Хлібодарська селищна рада Біляївського району Одеської області, Дочірнє підприємство «Дирекція верстатобуд», про визнання протиправним рішення №11561210 від 12.03.2014 року про відмову у державної реєстрації прав та їх обтяжень, зобов'язання провести державну реєстрацію права користування товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОПРОМ» земельною ділянкою площею 11,9290га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання постанови у порядку ст.160,167,185-187 КАС України.

Суддя Катаєва Е.В.

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Теплопром» до Реєстраційної служби Біляївського міськрайонного управління юстиції в Одеській області, треті особи на стороні позивача Хлібодарська селищна рада Біляївського району Одеської області, Дочірнє підприємство «Дирекція верстатобуд», про визнання протиправним рішення №11561210 від 12.03.2014 року про відмову у державної реєстрації прав та їх обтяжень, зобов'язання провести державну реєстрацію права користування товариства з обмеженою відповідальністю «Теплопром» земельною ділянкою площею 11,9290га для будівництва та експлуатації житлового комплексу і об'єктів соціальної інфраструктури.

29 серпня 2014 року.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2014
Оприлюднено09.09.2014
Номер документу40368143
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3546/14

Ухвала від 01.10.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Ухвала від 26.09.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Постанова від 28.08.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 14.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 26.11.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Ухвала від 01.10.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Постанова від 29.08.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 02.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 20.06.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні