РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"04" вересня 2014 р. Справа № 902/1684/13
Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії:
Головуючого судді Демянчук Ю.Г.
судді Бригинець Л.М. ,
судді Крейбух О.Г.
при секретарі судового засідання Лелех І.Ю.
за участю представників сторін:
прокуратури - старший прокурор відділу прокуратури Рівненської області - Марщівська О.П., посвідчення № 019161 від 30.07.2013р.
позивача - не з'явився
відповідача - не з'явився
третьої особи - не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Рівненського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу вх. № 1882/14 відповідача на рішення господарського суду Вінницької області від 15.04.2014 р. у справі № 902/1684/13
за позовом Вінницького міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері в інтересах держави в особі Вінницької обласної державної адміністрації
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс"
до Господарського товариства з додатковою відповідальністю "Іскра"
про знесення самочинно збудованих будинків на самовільно зайнятій земельній ділянці лісового фонду
Розпорядженням в.о. голови Рівненського апеляційного господарського суду Мельника О.В. від 03.09.2014 року у складі судової колегії було здійснено заміну судді Сініциної Л.М. на суддю Бригинець Л.М.
ВСТАНОВИВ:
Рішенням господарського суду Вінницької області від 15.04.2014 р. (судді: Матвійчук В.В., Грабик В.В., Кожухар М.С.) позов задоволено. Зобов'язано господарське товариство з додатковою відповідальністю "Іскра" звільнити земельну лісову ділянку на базі відпочинку "На скелі", квартал 102 виділ 3 в межах Степаської сільської ради, але за межами населеного пункту с. Степашки Гайсинського району Вінницької області, шляхом знесення об'єктів нерухомості - двоповерхової споруди прямокутної форми з верандою, розмірами в плані 6,10 х 7,57 м., двоповерхової споруди прямокутної форми з верандою розмірами вплані 7,80 х 5,80 м., та вбиральні з розміром в плані 4,20 х 5,85 м. за рахунок господарського товариства з додатковою відповідальністю "Іскра".
Стягнуто з господарського товариства з додатковою відповідальністю "Іскра" до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір у розмірі 1147 (одна тисяча сто сорок сім) грн.
Не погоджуючись із даним рішенням, господарське товариство з додатковою відповідальністю "Іскра" звернулося з апеляційною скаргою від 24.04.2014 р., в якій просило рішення господарського суду Вінницької області від 15.04.2014 р. у справі № 902/1684/13 скасувати, а позов Вінницького міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері в інтересах Вінницької обласної державної адміністрації про звільнення земельної ділянки лісового фонду шляхом знесення об'єктів нерухомості - залишити без розгляду, посилаючись на те, що суд неповно з'ясував обставини, що мають значення для справи, та виніс рішення з порушенням норм матеріального та процесуального права.
Вінницька міжрайонна прокуратура з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері, Вінницька обласна державна адміністрація та Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс" відзиву на апеляційну скаргу не надіслали.
Вінницька обласна державна адміністрація та Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс" не забезпечили явку своїх представників у судове засідання, хоча були належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення (т. 2. а.с. 137, 138).
Відповідач надіслав суду письмове клопотання про розгляд справи без участі його представника.
Зважаючи, що судом вжито необхідних заходів для завчасного повідомлення сторін про час і місце розгляду справи, явка представників сторін в судове засідання обов'язковою не визнавалась та додаткові докази судом не витребовувались, колегія суддів дійшла висновку про можливість розгляду апеляційної скарги без участі представників Вінницької обласної державної адміністрації, Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс" та Господарського товариства з додатковою відповідальністю "Іскра" за наявними у справі матеріалами.
Прокурор в судовому засіданні заперечила апеляційну скаргу в повному обсязі, вважає рішення господарського суду законним та обгрунтованим; просила залишити його без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.
Розглянувши апеляційну скаргу, вивчивши матеріали справи, наявні в ній докази, заслухавши пояснення прокурора в судовому засіданні, перевіривши оцінку обставин справи та повноту їх встановлення місцевим господарським судом, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції при винесенні оскаржуваного рішення норм матеріального та процесуального права, колегія суддів Рівненського апеляційного господарського суду вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
При цьому апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність та обгрунтованість рішення місцевого господарського суду в повному обсязі.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 15.09.2000 року 16 сесією 3 скликання Вінницької обласної ради прийнято рішення № 252 "Про передачу земель лісового фонду колишніх колективних сільськогосподарських підприємств Вінницькому обласному комунальному спеціалізованому лісогосподарському підприємству "Віноблкомунліс" та відповідним районним структурам" згідно з яким вирішено, на виконання рішення 15 сесії Вінницької обласної ради 3 скликання від 6 липня 2000 року "Про передачу земельних ділянок лісового фонду" передати землі лісового фонду колишніх сільськогосподарських підприємств за межами населених пунктів обласному комунальному спеціалізованому лісогосподарському підприємству "Віноблкомунліс" та відповідним районним комунальним спеціалізованим лісогосподарським структурам в обсягах, що рахуються в земельно-обліковій документації (т. 1. а.с. 47).
На виконання вказаного рішення 07.12.2000 року комісією, утвореною рішенням 11 сесії Гайсинської районної ради 23 скликання, складено Акт приймання земель лісового фонду, за яким було проведено обстеження земель лісового фонду колишнього КСП "За мир" с. Степашки Гайсинського району у зв'язку з припиненням його права користування за рішенням 15 сесії Вінницької обласної ради 3 скликання від 6 липня 2000 року і передано у постійне користування створеному ТОВ "Гайсинське районне комунальне спеціалізоване сільськогосподарське підприємство "Гайсинрайкомунліс" (т. 1, а.с 48).
З наданих суду доказів вбачається, що на виконання рішення № 252 15 сесії Вінницької обласної ради 3 скликання від 15.09.2000 року, комісія Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблкомунліс" у складі: голови комісії -головного лісничого Іванця А.В., членів комісії - головного економіста Мазуренко Ж.П. та головного бухгалтера Зарічного М.В., обстежила і прийняла землі лісового фонду колишніх колективних сільськогосподарських підприємств Гайсинського району Вінницької області в обсягах, що рахуються в земельно-обліковій документації згідно з формою № 6-зем, про що складено Акт приймання земель лісового фонду. За даним актом по Гайсинському районі прийнято земель лісового фонду (лісових площ) 5814,4 га (т. 2, а.с. 28).
Рішенням 23 сесії Вінницької обласної ради 3 скликання № 463 від 12.10.2001 року Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблкомунліс" перейменоване у Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс".
Як вбачається з матеріалів справи, розпорядженням Вінницької обласної державної адміністрації № 307 від 25.09.2002 року надано в постійне користування землі лісового фонду колишніх державних сільськогосподарських підприємств (радгоспів) за межами населених пунктів Вінницькому обласному комунальному спеціалізованому лісогосподарському підприємству "Віноблагроліс" в обсягах, що рахуються в земельно-обліковій документації, згідно з додатком (т. 2, а.с. 2).
09.01.2013 року між Степаською сільською радою Гайсинського району Вінницької області (Орендодавець) та господарським товариством з додатковою відповідальністю "Іскра" (Орендар) укладено договір оренди землі № 21 (т. 1, а.с. 147-151), за умовами п. 1 якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення не сільськогосподарських угідь (лісовий фонд) за межами населеного пункту с. Степашки на території Степаської сільської ради Гайсинського району Вінницької області.
Відповідно до п. 2 договору оренди землі від 09.01.2013 року в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,8414 га із земель лісового фонду для експлуатації бази відпочинку на території Степаської сільської ради.
У пункті 7 договору сторони обумовили, що останній укладено на 5 (п'ять) років до 09.01.2018 року.
Договір зареєстровано у Степаській сільській раді, про що вчинено запис від 09.01.2013 року за № 21.
За актом приймання-передачі об'єкта оренди від 09.01.2013 року Орендодавець передав, а Орендар прийняв в оренду земельну ділянку для експлуатації бази відпочинку загальною площею 0,8414 га на території Степаської сільської ради, згідно договору оренди землі № 21 від 09.01.2013 року (т. 1, а.с. 152).
Вінницькою міжрайонною прокуратурою з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері 29.10.2013 року винесено постанову на проведення перевірки у порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів та проведено перевірку додержання земельного законодавства у діяльності ГТзДВ "Іскра".
В ході перевірки встановлено, що службовими особами господарського товариства з додатковою відповідальністю "Іскра" (надалі ГТзДВ "Іскра") на земельній ділянці лісового фонду площею 0,8414 га в кварталі 102 виділі 3, користувачем якої є ДП "Гайсинський райагроліс", без правовстановлюючих документів: за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання в користування (оренду) та за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, самовільно побудовано десять одноповерхових споруд прямокутної форми (загальною площею 561, 6198 м), гараж (загальною площею 47,52 м), дві двоповерхові споруди з верандами збудовані та реконструйовані в 2007 році (загальною площею 91,417 м) та вбиральню (загальною плщею 24,57 м 2 ) у межа зони санітарної охорони та прибережно-захисної смуги р. Південний Буг, які використовуються як база відпочинку "На скелі" на території Степаської сільської ради Гайсинського району Вінницької області (т. 1, а.с 14,15).
12.11.2013 року старшим державним інспектором сільського господарства у Вінницькій області Гарбозюком Ю.І. у присутності директора ГТзДВ "Іскра" ОСОБА_7 проведено перевірку використання земель лісового фонду на території Степаської сільської ради Гайсинського району Вінницької області. За результатами перевірки складено акт обстеження земельної ділянки № 64 від 12.11.2013 р. яким встановлено, що ГТзДВ "Іскра", в особі директора ОСОБА_7 використовує земельну ділянку із земель лісового фонду, яка перебуває у постійному користуванні ВОКСЛП "Віноблагроліс", площею 0,8414 га на території Степаської сільської ради Гайсинського району, за межами населеного пункту для експлуатації бази відпочинку. ГТзДВ "Іскра" використовує земельну ділянку за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду), що є порушенням ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України (т. 1, а.с. 20, 21).
Приписом № 001392 від 12.11.2013 року директора ГТзДВ "Іскра" ОСОБА_7 зобов'язано в 30-ти денний термін усунути виявлене порушення вимог земельного законодавства відповідно до статтей 125, 126 Земельного кодексу України. Про виконання припису повідомити до 12.12.2013 року Державну інспекцію сільського господарства у Вінницькій області.
За результатами перевірки державним інспектором сільського господарства у Вінницькій області Гарбозюком Ю.І. 12.11.2013 року на директора ГТзДВ "Іскра" ОСОБА_7 складено протокол про адміністративне правопорушення № 000835 за ст. 53-1 КУпАП та пунктом "б" ч. 1 ст. 211 Земельного кодексу України. Директор ГТзДВ "Іскра" ОСОБА_7 з протоколом ознайомлений від дачі пояснень та підпису відмовився (т. 1, а.с. 26. 27).
21.11.2013 року старшим державним інспектором сільського господарства у Вінницькій області Гарбозюком Ю.І. винесено постанову № 175, якою директора ГТзДВ "Іскра" ОСОБА_7 визнано винним у скоєнні адміністративного правопорушення передбаченого ст. 53-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 340 грн., а також останньому вручено розрахунок розміру шкоди внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки (т. 1, а.с. 22, 23).
Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Вінницькій області проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил ГТзДВ "Іскра", про що складено Акт № 1176-ПП від 12.11.2013 року.
Перевіркою встановлено, що будівництво двох двоповерхових споруд прямокутної форми з верандами, збудованих розмірами в плані 6,10 х 7,57 м. та реконструйованих в 2007 році в розмірах 7,80 х 5,80 м. з надбудовою другого поверху та збудованої вбиральні з розміром в плані 4,20 на 5,85 м. є самовільним.
За матеріалами перевірки Інспекцією складено також протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 12.11.2013 року та винесено постанову № 50 від 15.11.2013 року про накладення на господарське товариство з додатковою відповідальністю "Іскра" штраф в розмірі 11470 грн. за правопорушення у сфері містобудівної діяльності (т. 1, а.с 33-37).
Окрім того, винесено припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил 12.11.2013 року з вимогою привести об'єкт до вимог чинного законодавства у сфері містобудування до 12.11.2014 року (т. 1. а.с. 38).
Директора ГТзДВ "Іскра" ОСОБА_7 притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.96 КУпАП та винесено постанову № 1382 від 15.11.2013 року по справі про адміністративне правопорушення, якою накладено на останнього штраф в розмірі 850 грн. (т. 1, а.с. 41, 42).
Як вбачається з пояснень директора підприємства ОСОБА_7, спірну земельну ділянку підприємство займає з 1989 року. За цей період було проведено ряд забудов. Будь-яких погоджень на будівництво від інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Вінницькій області з 1989 року по теперішній час він не отримував (т. 1, а.с 43).
За результатом перевірки Вінницькою міжрайонною прокуратурою з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері 12.11.2013 року введено дані про кримінальне правопорушення до ЄРДР за №42013010060000010 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 197-1 Кримінального кодексу України та направлено за підслідністю до Гайсинського РВ УМВС України у Вінницькій області (т. 1, а.с. 44, 45).
Доказами, наявними у справі, підтверджується, що згідно з рішенням 20 сесії 6 скликання Вінницької обласної ради від 20.12.2013 року № 646, між постійним лісокористувачем Вінницьким обласним комунальним спеціалізованим підприємством "Віноблагроліс" (Сторона 1) та тимчасовим лісокористувачем господарським товариством з додатковою відповідальністю "Іскра" (Сторона 2) 23.12.2013 р. укладено договір довгострокового тимчасового користування лісами (т. 1, а.с. 97-104).
Договір укладено строком на 49 років, з 23.12.2013 року по 23.12.2062 року включно.
Договір зареєстрований у Вінницькому обласному управлінні лісового та мисливського господарства, про що в книзі реєстрації договорів довгострокового тимчасового користування лісами вчинено запис від 23.12.2013 року за № 596.
За актом приймання-передачі лісової ділянки від 25.12.2013 року земельну лісову ділянку, що є предметом договору, Стороною 1 передано Стороні 2 (т. 1, а.с. 105).
Посилаючись на відсутність у відповідача дозвільних документів на проведення будівництва на спірній земельній ділянці, прокурор ставить вимогу про звільнення даної земельної ділянки шляхом знесення самочинно збудованих споруд.
Відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України є об'єктами права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією.
Статтею 116 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Відповідно до статті 93 Земельного кодексу України різновидом права користування є право оренди земельної ділянки, тобто засноване на договорі строкове, платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Частиною 1 статті 124 Земельного кодексу України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
Відповідно до листа Головного управління Держземагенства у Вінницькій області від 14.04.2014 року за №10-2-0.6-3261/2-14 земельна ділянка, що є предметом спору в даній справі, віднесена до земель лісогосподарського призначення та згідно державної статистичної звітності з кількісного обліку земель 2-Зем знаходиться у державній власності (т. 2, а.с. 21).
Як вірно зазначено судом першої інстанції, земельна лісова ділянка площею 0,8414 га на території Степаської сільської ради Гайсинського району, за межами населеного пункту перебуває у державній власності, і розпорядником останньої є Вінницька обласна державна адміністрація.
Відповідно до листа Вінницької ОДА від 04.04.2014 року за № 01.01-66/1754 головою облдержадміністрації не видавалось розпорядження щодо передачі у власність або користування ГТзДВ "Іскра" вказаної земельної лісової ділянки (т. 2, а.с. 24).
Як підставно зазначив господарський суд, з посиланням на ст. 126 Земельного кодексу України, ст.ст. 2, 4. п.1 ч.1 ст. 19 та розділу II Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", сільські ради не наділені повноваженнями щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. До того ж, матеріали справи не містять відповідного рішення органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у
користування.
За наведених обставин колегія суддів погоджується із висновками суду першої інстанції та не приймає, як належний доказ договір оренди, від 09.01.2013 року укладений між Степаською сільською радою та ГТзДВ "Іскра".
В силу ст. 152 Земельного кодексу України, власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю.
Згідно зі ст. 212 Земельного кодексу України самовільно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власникам землі або землекористувачам без відшкодування затрат, понесених за час незаконного користування ними. Приведення земельних ділянок у придатний для використання стан, включаючи знесення будинків, будівель і споруд, здійснюється за рахунок громадян або юридичних осіб, які самовільно зайняли земельні ділянки.
У листі КП "Гайсинського міжрайонного бюро технічної інвентаризації" № 790 від 11.12.2013 року зазначено, що станом на 29.12.2012 року, на території Степаської сільської ради Гайсинського району, реєстрація права власності на об'єкти нерухомості - бази відпочинку, за ГТзДВ "Іскра" та ДП "Гайсинський райагроліс" не проводилась (т. 1, а.с.29).
За приписами статті 376 Цивільного кодексу України право на звернення до суду з позовом про знесення або перебудову самочинно збудованого об'єкта нерухомості мають як органи державної влади, так і органи місцевого самоврядування.
У випадках порушення прав інших осіб право на звернення до суду належить і таким особам за умови, що вони доведуть наявність порушеного права (стаття 391 Цивільного кодексу України), а також власнику (користувачу) земельної ділянки, якщо він заперечує проти визнання за особою, яка здійснила самочинне будівництво на його земельній ділянці, права власності на самочинно збудоване нерухоме майно (частина четверта статті 376 та стаття 391 Цивільного кодексу України).
Матеріалами справи підтверджено факт здійснення відповідачем будівельних робіт об'єктів нерухомості, а саме: двоповерхової споруди прямокутної форми з верандою, розмірами в плані 6,10 х 7,57 м., двоповерхової споруди прямокутної форми з верандою розмірами в плані 7,80 х 5,80 м. та вбиральні з розміром в плані 4,20 х 5,85 м. за відсутності документів, що надають право на виконання будівельних робіт, та затвердженого проекту, на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, що відповідно до ч. 1 ст. 376 Цивільного кодексу України є самочинним будівництвом.
Відсутність дозвільних документів, що надають право на виконання будівельних робіт, та затвердженого проекту є істотним порушенням будівельних норм і правил, у зв'язку з чим настають правові наслідки, передбачені ч. 7 ст. 376 Цивільного кодексу України, а саме: зобов'язання знести побудований об'єкт.
Посилання відповідача на наявність припису інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Вінницькій області про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 12.11.2013 року з вимогою привести об'єкт до вимог чинного законодавства у сфері містобудування не позбавляє власника земельної ділянки права на звернення до суду з вимогою про звільнення земельної ділянки.
Договором довгострокового тимчасового користування лісами, укладеним між Вінницьким обласним комунальним спеціалізованим підприємством "Віноблагроліс" та відповідачем, яким останній доводить право користування земельною ділянкою, відповідачеві надано право на строкове платне довгострокове тимчасове користування лісовою ділянкою з метою використання корисних властивостей зони для відпочинку населення з спорудженням об'єктів стаціонарної рекреації без права проведення капітального будівництва.
За таких обставин колегія суддів дійшла до висновку, що відповідач всупереч нормам ст.ст. 124-126 Земельного кодексу України самовільно займає земельну ділянку лісогосподарського призначення на території бази відпочинку "На скелі" Гайсинського району с. Степашки квартал 102 виділ 3 Степаської сільської ради (за межами населеного пункту) - за відсутності рішення Вінницької обласної державної адміністрації, як розпорядника земель про передачу вказаної ділянки у власність чи у користування, та за відсутності згоди на початок будівництва постійного землекористувача земельної ділянки Вінницького обласного спеціалізованого комунального лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс".
Відповідно до п.3 ч.3 ст.20 Закону України "Про прокуратуру" при виявленні порушень закону прокурор, в межах своєї компетенції, має право звертатись до суду в передбачених законом випадках.
Згідно ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" представництво прокуратурою інтересів держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загроза порушень інтересів держави. Однією з форм представництва є звернення до суду з позовом.
Підсумовуючи наведене, колегія суддів вважає обґрунтованою позовну вимогу прокурора про звільнення земельної ділянки лісового фонду, що розташована на території бази відпочинку "На скелі" Вінницької області, Гайсинського району с. Степашки квартал 102 виділ 3 Степаської сільської ради, але за межами населеного пункту, шляхом знесення об'єктів нерухомості - двоповерхової споруди з верандою, розмірами в плані 6,10 х 7,57 м., двоповерхової споруди прямокутної форми з верандою розмірами в плані 7,80 х 5,80 м. та вбиральні розміром 4,20 х 5,85 м. за рахунок ГТзДВ "Іскра".
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку, що рішення господарського суду Вінницької області від 15.04.2014 р. у справі № 902/1684/13 прийняте на підставі матеріалів справи, відповідає нормам матеріального та процесуального права. Доводи скаржника, викладені ним в апеляційній скарзі, висновків місцевого господарського суду не спростовують, а відтак, не є такими, що можуть бути підставою згідно зі ст. 104 ПІК України для скасування чи зміни оскаржуваного рішення.
Керуючись ст.ст. 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Рішення господарського суду Вінницької області від 15.04.2014 року у справі №902/1684/13 залишити без змін, а апеляційну скаргу Господарського товариства з додатковою відповідальністю "Іскра" без задоволення.
2. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня набрання постановою апеляційного господарського суду законної сили.
3. Справу № 902/1684/13 повернути до господарського суду Вінницької області.
Головуючий суддя Демянчук Ю.Г.
Суддя Бригинець Л.М.
Суддя Крейбух О.Г.
Суд | Рівненський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2014 |
Оприлюднено | 09.09.2014 |
Номер документу | 40386229 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Рівненський апеляційний господарський суд
Демянчук Ю.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні