ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 Вн. № 8/319 УХВАЛА про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі 05 серпня 2014 року м. Київ № 826/11264/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Санін Б.В., ознайомившись з позовною заявою Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лео Плюс" про стягнення заборгованості , ВСТАНОВИВ: 05.08.2014 р. до судді Окружного адміністративного суду м. Києва Саніна Б.В. надійшов адміністративний позов Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (надалі – позивач/ЦТД НКЦПФР) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лео Плюс» (надалі – відповідач/ТОВ «Лео Плюс»), в якому просить суд: 1. Прийняти адміністративний позов та відкрити провадження у спрві; 2. Звільнити ЦТД НКЦПФР від сплати судового мита; 3. Стягнути з ТОВ «Лео Плюс», штраф у розмірі 17 000,00 грн. до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державного казначейства за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106. Позовна заява подана з додержанням вимог статей 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі-КАС України). Відповідно до п.4 ч.1 ст.1832 КАС України в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження, застосовується скорочене провадження. Частинами 3 та 4 ст. 1832 КАС України передбачено порядок розгляду адміністративної справи в порядку скороченого провадження, а саме: про відкриття скороченого провадження суд виносить ухвалу, копія якої невідкладно надсилається відповідачу разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів. Крім того, одночасно з поданням адміністративного позову, позивачем було заявлено клопотання щодо звільнення останнього від сплати судового збору на підставі того, що ЦТД НКЦПФР є неприбутковою установою та не забезпечене в установленому законодавством порядку коштами для сплати судового збору. Відповідно до положень ст.88 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до сплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні клопотання про звільнення позивача від сплати судового збору, натомість суд вважає за необхідне відстрочити позивачу сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі №826/11264/14. На підставі вищенаведеного, керуючись ст.ст.104-107, 1832 КАС України, суд - УХВАЛИВ: 1. Клопотання Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо звільнення від сплати судового збору – залишити без задоволення. Відстрочити позивачу сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі №826/11264/14. 2. Відкрити скорочене провадження в адміністративній справі, яка буде розглядатись під головуванням судді Саніна Б.В. 3. Позивачу в строк до 15.08.2014 р. надати суду наступні документи: ь письмове підтвердження того, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, не має справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав та немає рішення цих органів з такого спору. ь інформацію щодо сплати заявленої до стягнення суми фінансової санкції, якщо таке мало місце. 4. Встановити Відповідачу десятиденний строк з дати отримання даної ухвали для надання письмових заперечень проти позову. 5. Роз'яснити Відповідачу, що суд розгляне справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання, без виклику осіб, які беруть участь у справі, оцінивши лише повідомлені позивачем та відповідачем обставини. При цьому, вказати Відповідачу, що заперечення проти позову чи заява про визнання позову мають бути подані безпосередньо до канцелярії суду. 6. Копію ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі разом з витягом про процесуальні права та обов'язки невідкладно після постановлення надіслати відповідачу. 7. Ухвала набирає законної сили негайно після постановлення та оскарженню не підлягає. Суддя Б.В. Санін Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом, журналом судового засідання, протоколом про вчинення окремої процесуальної дії і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право в будь-який час до закінчення судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Позивач має право до початку судового розгляду справи по суті змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2014 |
Оприлюднено | 15.09.2014 |
Номер документу | 40407802 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Санін Б.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні