ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 1/213
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
(в порядку скороченого провадження)
м. Київ
09 вересня 2014 року 11:40 № 826/10668/14
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Клочкова Н.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнесцентр "Юрисконт" про припинення юридичної особи, ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (далі - позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнесцентр "Юрисконт" (далі - відповідач) про припинення підприємницької діяльності.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.07.2014 р. було відкрито скорочене провадження в адміністративній справі № 826/10668/14.
Ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.07.2014 про відкриття скороченого провадження у справі № 826/10668/14 28.07.2014 була направлена рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу відповідача, зазначену в адміністративному позові: 04080, м. Київ, вул. Фрунзе, 116-А, кв. 41. Однак, конверт з вказаною ухвалою повернувся до суду.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судове рішення вважається врученим, у тому числі у разі повернення поштового відправлення, яке не вручено адресату з незалежних від суду причин, та у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за адресою, повідомленою цими особами суду, або за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відтак, враховуючи, що судове рішення не було вручено відповідачу з незалежних від суду причин, суд дійшов до висновку, що ухвала Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.07.2014 про відкриття скороченого провадження у справі № 826/10668/14 вважається врученою відповідачу.
Відповідно до ч. 4 ст. 183 2 КАС України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
З огляду на викладене, справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів.
Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження та прийняття рішення по справі, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне.
Положення закону, якими суд керувався і на підставі яких задоволено позов:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнесцентр "Юрисконт" знаходиться на обліку в ДПІ у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві.
Так, як вбачається з довідки ДПІ у Подільському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві № 3998/9/26-52-15-1-36 від 18.07.2014 відповідач з 2006 р. не звітує та податків не сплачує.
Заборгованість по сплаті податків станом на 24.06.2014 р. відсутня.
Враховуючи викладене, беручи до уваги те, що відповідач більше року не подає до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності, зважаючи на відсутність у відповідача заборгованості перед бюджетом, відповідно до пп.16.1.3 п.16.3 ст.16, пп.20.1.12 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, ст.238, ст.239, ст.247 Господарського кодексу України (надалі - ГК України), абз.5 ч.2 ст.38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення в повному обсязі.
Водночас, відповідно до положень ч.5 та ч.6 ст.38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" суд має можливість призначати ліквідатором (комісію з ліквідації) керівника такого товариства або особу, яка не здійснювала керівництво юридичною особою до винесення рішення про припинення її діяльності. Аналогічна за змістом норма міститься в ч.1 ст.60 ГК України.
В ч.2 ст.60 ГК України передбачено, що орган (особа), який прийняв рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію.
Частиною 3 ст.60 ГК України передбачається, що ліквідаційна комісія або інший орган, який проводить ліквідацію суб'єкта господарювання, вміщує в друкованих органах відповідно до закону повідомлення про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені цим Кодексом чи спеціальним законом строки.
Крім того, ч.1 ст.111 Цивільного кодексу України визначено, що з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Крім того, в ч.5 ст.60 ГК України передбачено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.
Більше того, відповідно до ч.5 ст.38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та ч.2 ст.60 Господарського кодексу України, орган (особа), який прийняв рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання (в даному випадку - суд), встановлює строк і порядок роботи ліквідаційної комісії (ліквідатора), а також визначає строк для подання заяви претензій кредиторами. Крім того, в ч.5 ст.60 Господарського кодексу України визначено, що ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію.
Як наслідок, враховуючи положення ч.5 ст.38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та положення ч.2, ч.5 ст.60 Господарського кодексу України, ліквідатори зобов'язані подати до суду ліквідаційний баланс.
Відповідно до ч.1 ст.256 КАС України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.
В свою чергу, зазначене підтверджується наявними в матеріалах документами, зокрема: довідкою № 3998/9/26-52-15-1-36 від 18.07.2014; довідкою від 22389; копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; копією статуту відповідача.
Беручи до уваги вищевикладені положення законодавства та встановлені по справі обставини, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.
Згідно п. 8 ч. 6 ст. 183 2 КАС України відповідач зобов'язаний виконати постанову негайно.
Відповідно до положень ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 69 - 71, ст. 94, ст.ст. 158-163, ст. 183 2 , ст. 186, ст. 254, ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Припинити юридичну особу товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнесцентр "Юрисконт" (код ЄДРПОУ 32251327, адреса: 04080, м. Київ, вул. Фрунзе, 116-А, кв. 41).
3. Направити постанову, що набрала законної сили, Головному управлінню юстиції у м. Києві для виконання вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" щодо створення ліквідаційної комісії для здійснення заходів по припиненню юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією.
4. Внести до Єдиного державного реєстру запис про судове рішення, провести державну реєстрацію припинення юридичної особи, відповідно до чинного законодавства України та повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного Фонду України, фондів соціального страхування та юридичну особу, щодо якої прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису.
5. Судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.
6. Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя Н.В. Клочкова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2014 |
Оприлюднено | 15.09.2014 |
Номер документу | 40428563 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні