КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про повернення позовної заяви
11 вересня 2014 року №810/5338/14
Суддя Київського окружного адміністративного суду Спиридонова В.О., перевіривши матеріали справи за позовом Колективного сільськогосподарського підприємства «Колонщина» до Колонщинської сільської ради Макарівського району Київської області про скасування пунктів 2-3 рішення від 23.03.2007 №136-12-05 «Про вилучення земельних ділянок»,
В С Т А Н О В И В:
10.09.2014 до Київського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Колективного сільськогосподарського підприємства «Колонщина» до Колонщинської сільської ради Макарівського району Київської області про скасування пунктів 2-3 рішення від 23.03.2007 №136-12-05 «Про вилучення земельних ділянок».
За приписами частини 1 статті 107 КАС України 1суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до положень частини 2 статті 18 КАС України окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи:
1) однією зі сторін в яких є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ щодо їх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам;
2) про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням;
3) щодо підтвердження обґрунтованості вжиття суб'єктами владних повноважень заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Водночас, відповідно до положень пункту 1 частини 1 статті 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування , посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Отже, позовна заява подана з порушенням правил предметної підсудності, у зв'язку з чим дана справа не підсудна Київському окружному адміністративному суду, а підсудна відповідному місцевому загальному суду як адміністративному суду.
Відповідно до пункту 6 частини 3 статті 108 КАС України позовна заява повертається позивачеві, якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі повернення заяви або скарги.
На підставі викладеного, керуючись статтями 18, 108, 160, 165 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Позовну заяву Колективного сільськогосподарського підприємства «Колонщина» до Колонщинської сільської ради Макарівського району Київської області про скасування пунктів 2-3 рішення від 23.03.2007 №136-12-05 «Про вилучення земельних ділянок» - повернути позивачеві.
Роз'яснити позивачу, що поданий ним адміністративний позов підсудний відповідному місцевому загальному суду як адміністративному суду.
Повернути Колективному сільськогосподарському підприємству «Колонщина» (код за ЄДРПОУ 03754627) сплачений відповідно до квитанції №22 (ТВБВ 10026/19 РМ-12902) від 09.09.2014 судовий збір у розмірі 146 (сто сорок шість) грн. 16 коп.
Копію ухвали разом з позовною заявою й усіма доданими до неї матеріалами надіслати позивачу.
Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 КАС України.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядку, встановленому статтями 185-187 КАС України, шляхом подання апеляційної скарги через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Спиридонова В.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2014 |
Оприлюднено | 17.09.2014 |
Номер документу | 40454355 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Спиридонова В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні