Постанова
від 28.08.2014 по справі 823/2451/14
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 серпня 2014 року справа № 823/2451/14

15 год. 20 хв. м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Руденко А.В.,

при секретарі - Чемерин О.В.,

за участю:

представника позивача - Постоленко І.В., (за довіреностями),

представника відповідача - начальника Шамрая О.Г. (за посадою),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції в Черкаській області до відділу освіти Кам'янської районної державної адміністрації про стягнення 69999 грн. 94 коп. ,

ВСТАНОВИВ:

Державна фінансова інспекція в Черкаській області звернулася до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до відділу освіти Кам'янської районної державної адміністрації, в якому просить стягнути до Кам'янського районного бюджету кошти в сумі 93333 грн. 73 коп.

В обґрунтування адміністративного позову позивач зазначає, що актом ревізії від 26.12.2013р. № 05-17/20 за період з 01.01.2011р. по 31.08.2013р. встановлено здійснення відповідачем витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, які були включені до калькуляції вартості навчання у групі продовженого дня, та вартості харчування дітей на платній основі за рахунок коштів загального, а не спеціального фонду, внаслідок чого порушено п.п. 3, 4 ст. 13, п. 4 ст. 23 Бюджетного кодексу України та завдано матеріальної шкоди Кам'янському районному бюджету на загальну суму 161727 грн. 06 коп. Після закінчення перевірки відповідачем частково відшкодовано завдану матеріальну шкоду у сумі 19107 грн. 67 коп. З метою відшкодування шкоди відповідачу направлена вимога від 15.01.2014р. № 05/-50/37 щодо усунення порушень, встановлених у акті ревізії, про зобов'язання перерахувати із спеціального фонду до загального фонду бюджету кошти в сумі 142000 грн. 72 коп. у строк до 15.02.2014р. На виконання вимоги відповідач сплатив частину грошових коштів у сумі 49285 грн. 60 коп., у зв'язку з чим відшкодуванню до Кам'янського районного бюджету підлягають кошти у сумі 93333 грн. 73 коп.

28.08.2014р. представником позивача до суду подана заява про зменшення позовних вимог у зв'язку з частковим відшкодуванням відповідачем коштів, у якій позивач просить стягнути з відповідача 69 999 грн. 94 коп.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги визнав та вказав, що погодив зі Смілянською державної фінансової інспекцією графік і строки погашення коштів до Кам'янського районного бюджету до кінця 2014р.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд встановив.

Посадовими особами Смілянської ОДФІ проведено ревізію фінансово-господарської діяльності відділу освіти Кам'янської районної державної адміністрації за період з 01.01.2011р. по 31.08.2013р., за результатами якої складено акт від 26.12.2013р. № 05-17/20.

Ревізією встановлено, що з 01.01.2011р. по 31.12.2012р. відповідач здійснив витрати на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, які були включені до калькуляції вартості навчання у групі продовженого дня, та вартості харчування дітей на платній основі на загальну суму 161727 грн. 06 коп. за рахунок коштів загального фонду бюджету, в той час як такі витрати повинні здійснюватись за рахунок спеціального фонду, внаслідок чого було порушено п.п. 3, 4 ст. 13, п. 4 ст. 23 Бюджетного кодексу України та п.п. 20, 37, 43, 49 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002р. №228.

На підставі акта перевірки позивач направив вимогу від 15.01.2014р. № 05/-50/37 щодо усунення порушень, встановлених у акті ревізії, якою відповідача було зобов'язано у строк до 15.02.2014р. перерахувати із спеціального фонду до загального фонду бюджету кошти в сумі 142000 грн. 72 коп. Сума вимоги визначена з врахуванням частково сплачених відповідачем грошових коштів у сумі 19107 грн. 67 коп. (161727 грн. 06 коп. - 19107 грн. 67 коп.)

Згідно наданих відповідачем до матеріалів справи платіжних доручень відповідачем частково перераховано до Кам'янського районного бюджету кошти у сумі 72000 грн. 78 коп., залишок несплачених коштів за вимогою від 15.01.2014р. № 05/-50/37 становить 69 999 грн. 94 коп.

Ст. 1 Бюджетного кодексу України передбачено, що даним кодексом регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу.

У відповідності до ч. 1 ст. 13 Бюджетного кодексу України бюджет може складатися із загального та спеціального фондів.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 13 Бюджетного кодексу України складовими частинами загального фонду бюджету є всі доходи бюджету, крім тих, що призначені для зарахування до спеціального фонду бюджету.

П. 4 ч. 3 ст. 13 Бюджетного кодексу України визначено, що однією з складовими частин спеціального фонду бюджету є фінансування спеціального фонду бюджету.

Ч. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України передбачено, що власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету.

До першої групи власних надходжень відносяться надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством. Власні надходження бюджетних установ використовуються (з урахуванням частини дев'ятої статті 51 цього Кодексу) на покриття витрат, пов'язаних з організацією та наданням послуг, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (за рахунок надходжень підгрупи 1 першої групи).

У відповідності до ч. 8 ст. 13 Бюджетного кодексу України платежі за рахунок спеціального фонду бюджету здійснюються в межах коштів, що фактично надійшли до цього фонду на відповідну мету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу), якщо цим Кодексом та/або законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше.

П. 4 ст. 23 Бюджетного кодексу України визначено, що витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу), якщо цим Кодексом та/або законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше.

Відповідач визнав у судовому засіданні порушення п. п. 3, 4 ст. 13, п. 4 ст. 23 Бюджетного кодексу України, однак пояснив, що не перерахував кошти, визначені вимогою, у зв'язку з узгодженням строку їх сплати зі Смілянською ОДФІ у строк до кінця 2014 року, про що склав графік погашення.

Представник позивача у судовому засіданні проти сплати відповідачем коштів у визначені графіком строки за умови їх дотримання не заперечив.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з відділу освіти Кам'янської районної державної адміністрації 20800, Черкаська обл.., м. Кам'янка, вул. Леніна, 37, ідентифікаційний код 02147090) до Кам'янського районного бюджету через Державну фінансову інспекцію в Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд. 120/1, ідентифікаційний код 21360688) грошові кошти у сумі 69999 (шістдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять) гривень 94 копійки.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови виготовлено 02.09.2014р.

Суддя А.В. Руденко

Дата ухвалення рішення28.08.2014
Оприлюднено18.09.2014
Номер документу40461885
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/2451/14

Постанова від 28.08.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 15.08.2014

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні