Постанова
від 09.09.2014 по справі 172/930/14-а
ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 172/930/14-а

Провадження № 2-а/172/27/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 вересня 2014 року Васильківський районний суд Дніпропетровської області у складі:

судді - Ушакової Н.Є.

при секретарі -Сергійчик Л.М.

позивача -ОСОБА_1

представника відповідача-Шкода Л.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в сел. Васильківка справу за адміністративним позовом начальника філії «Васильківський райавтодор» ОСОБА_1 до першого заступника Східно-Дніпровської ОДПІ Кононенко В.О. «Про скасування постанови серія АР№115070 від 10.07.2014 року в справі про адміністративне правопорушення»,

ВСТАНОВИВ:

18 липня 2014 року ОСОБА_1 звернувся до суду з вищевказаним позовом, в обґрунтуванні своїх вимог вказуває, що 10 липня 2014 року заступником начальника Східно-Дніпровської ОДПІ Кононенко В.О. на нього як начальника філії «Васильківський райавтодор» складено постанову про адміністративне правопорушення серії АР №115070 від 10.07.2014 року за ч. 8 ст. 9 ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску про загальнообов"язкове державне соціальне страхування" №2664-VI від 08.07.2010 року. і накладено стягнення у вигляді штрафу у сумі 850 грн. З даною дією заступника начальника Східно-Дніпровської ОДПІ Кононенко В.О. про винесення вищевказаної постанови, та притягнення позивача до адміністративної відповідальності не погодився з наступного:

1.підставою для накладення адміністративного стягнення була несвоєчасна сплата єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Несвоєчасна сплата ЄСВ виникла у зв'язку з постійною дебіторською заборгованістю за виконані роботи з Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області перед ДП „Дніпропетровський облавтодор" (копії актів звірок додаються).

2. прямої вини ОСОБА_1, у виникненні правопорушення , що позивач як начальник філії "Васильківський райавтодор" вчинив передбачено ч.8 ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-\/І „Про збір та облік єдиного внеску про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" не має. На час винесення постанови вся заборгованість по внескам сплачена (копії платіжних доручень додаються). Просив суд також врахувати те, що органами Державної казначейської служби тривалий час не був визначений порядок взаємозаліку коштів дебіторської заборгованості за виконані роботи в сплату ЄСВ, що сприяло виникненню заборгованості;

3.на даний час працівникам філії „Васильківський райавтодор", у тому числі і позивачу, заробітна плата виплачена лише за березень 2014 року. Відповідно коштів на сплату адміністративного штрафу в сумі 850 грн у Тіщенко В.М. не має.

Просив суд застосувати відносно нього ст.22 КУпАП-можливість звільнення від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення і скасувати постанову про адміністративне правопорушення серії АР№115070 від 10.07.2014 року.

12 серпня 2014 року від Східно -Дніпровської об'єднаної державної податкової інспекції надійшли письмові заперечення проти позову(а.с.11-12).

У судовому засіданні ОСОБА_1 заявлені вимоги підтримав.

Представник відповідача за дорученням Шкода Л.О. у судовому засіданні пояснила, що Філія "Васильківський райавтодор "Дочірнього підприємства "Дніпропетровський облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"(26141531) знаходиться на обліку у Східно-Дніпровській ОДПІ з 21.06.2002 року. Юридична адреса:52600, смт. Васильківка, вул. Партизанська, 97, Васильківського району, Дніпропетровської області .

Під час проведення інвентаризації заборгованості по єдиному соціальному внеску керівництвом підприємства ОСОБА_1 була допущена заборгованість по єдиному соціальному внеску, чим порушено ч.8 ст.9 ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування" №2464-VI, несвоєчасно сплачено єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за вересень 2013 року у сумі 23521,84 грн. (граничний термін сплати 21.10.2013 року, фактично сплачено 29.10.2013 року), листопад 2013 року в сумі 37039,38 грн.(граничний термін штати 20.12.2013 року, фактично сплачено 30.12.2013 року), грудень 2013 року в сумі 46367,00 грн. (граничний термін сплати 20.01.2014 року, фактично сплаено 03.02.2014 року 27290,00 грн. та 13.02.2014 року - 19077,19 грн.).

Згідно ст.26 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування" №2464-VI посадові особи платників єдиного внеску несуть адміністративну відповідальність за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску.

0 4.07.2014 року головному бухгалтеру вручено лист запрошення до Східно-Дніпровської ОДПІ 07.07.2014 р. для підписання протоколу про адміністративне правопорушення за несвоєчасну сплату єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове дейкавне соціальне страхування.

07.07.2014 року головний бухгалтер на розгляд протоколу не з'явилася, про що було складено акт не явки №4640/17/26141531 від 07.07.2014 року. Таким 07.07.2014 року протокол про адміністративне правопорушення було вручено нарочно та вручено лист запрошення до Східно-Дніпровської ОДПІ 10.07.2014 року постанови по справі про адміністративне правопорушення.

10 липня 2014 року була винесена постанова про адміністративне правопорушення №115069 АР, але головний бухгалтер відмовилася від підпису, про що було складено акт відмови від підпису №12/17/26141531 від 10.07.2014 року.

Згідно КУпАП несплата або несвоєчасна сплата єдиного внеску, у тому авансових платежів, у сумі більше 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян(від 850грн. до 1700 грн.). Згідно вищезазначених постанов першим заступником начальника Східно-Дніпровської ОДПІ Кононенко В.О. було накладено адміністративний штраф у розмірі 850грн. на керівника підприємства. Винесену постанову відправлено рекомендованим листом з відміткою про вручення,15.07.2014 року лист було вручено керівнику. З огляду на вищевикладене, вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 є безпідставними і не підлягають задоволенню. Винесена постанова є правомірною.

Вислухавши пояснення сторін, свідка, дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 є безпідставними і не підлягають задоволенню.

До матеріалів справи долучені акти звірок взаємних розрахунків та платіжні доручення від 17.06.2014 року та 25.06.2014 року (а.с.3-5).

До матеріалів справи долучена позивачем копія постанови у справі про адміністративне правопорушення серія АР№115070 від 10 липня 2014 року про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст.165-1 КУпАП з накладенням адмінстягнення у вигляді штрафу в сумі 850грн.(а.с.6).

З листа ВАТ Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні дороги України" Дочірнє підприємство "Дніпропетрвоський облавтодор" Філія "Васильківський Райавтодор" №106 від 10.07.2014 року адресованого на адресу Східно-Дніпровської ОДПІ вбачається, що начальник та головний бухгалтер філії „Васильківський райавтодор" отримали 23 травня 2014 року пріоритетним листом від Східно-Дніпровської ОДПІ постанову серія АР № 115071 від 22 травня 2014 року по справі про адміністративне правопорушення згідно Закону України від 08 липня 2010 року №22464-УІ „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" у вигляді стягнення штрафу в сумі 850 грн за несвоєчасну сплату єдиного внеску. Нашої особистої вини в несвоєчасній сплаті єдиного внеску немає, так як фінансування податків і заробітної плати в цілому проводе ДП „Дніпропетровський облавтодор". Станом на 26.05.2014 рік за лютий, березень, квітень 2014 року числиться заборгованість по заробітній платі, єдиному внеску та податкам. Дебіторська заборгованість за виконані роботи по філії „Васильківський райавтодор" станом на 30 квітня становить 1422074 грн 66 коп, а в цілому ДП „Дніпропетровський облавтодор" Служба автомобільних доріг України в Дніпропетровській області станом на 30.04.2014р. заборгувала 17069314 грн 26 коп (акт звірки додається). По філії „Васильківський райавтодор" станом на 30.04.2014 року числиться дебіторська заборгованість по селищним радам в сумі 86155 грн. Платіжні доручення селищних рад знаходяться в Державному Казначейській службі у Васильківському районі з 2013 року. Вини, що Державна Казначейська служба у Васильківському районі не оплатила платіжні доручення немає. При своєчасній сплаті дебіторської заборгованості за виконані роботи своєчасно сплатили б єдиний внесок. РІа даний час з березня 2014 року у зв'язку з недостатнім фінансуванням дорожньої галузі підприємство працює неповний робочий тиждень тобто у місяць 8-9 робочих днів. Станом на 10.07.2014 рік заборгованості по єдиному внеску за квітень-травень 2014 року немає. Просили не застосовувати адміністративний штраф(а.с.7).

З акту Східно-Дніпровської ОДПІ №4640/17/26141531 від 07.07.2014 року вбачається, що на вимогу Східно-Дніпровської ОДПІ з'явитися 07.07.2014 року для підписання протоколу про адміністративне правопорушення №092895 від 07.07.2014 року керівник ОСОБА_1, та головний бухгалтер Тіщенко Т.М. "Васильківського райавтодору" Дочірнього підприємства "Дніпропетровський облавтодор"ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", код (ЄДРПОУ 26141531) не з'явились(а.с.13).

З акту Східно-Дніпровської ОДПІ №13/17/26141531 від 10.07.2014 року вбачається, що керівник ОСОБА_1, "Васильківського райавтодору" Дочірнього підприємства "Дніпропетровський облавтодор"ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" від підпису в постанові по справі про адміністративне правопрушення за несвоєчасну слату єдиного соціального внеску на загальнообов"язкове соціальне страхування за №115070 від 10 липня 2014 року, винесена на підставі протоколу про адміністративне правопорушення №092895 від 7 липня 2014 року(а.с.14).

На підставі ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно до ст.280 КпАП України при розгляді справи про адміністративне правопорушення орган (посадова особа) зобов'язаний з'ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Так, частиною 1 ст. 288 КУпАП передбачено, що може бути оскаржено постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення -у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, в районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими законом.

Згідно ч.1 ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до ч.1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст.22, ст. 165-1,ст..ст. 288, 293 КУпАП, ч.1 ст.69, ст. 70 ст.71, 158-163, 171-2 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Відмовити в задоволенні позову начальника філії «Васильківський райавтодор» ОСОБА_1 до першого заступника Східно-Дніпровської ОДПІ Кононенко В.О. «Про скасування постанови серія АР№115070 від 10.07.2014 року в справі про адміністративне правопорушення»- за безпідставністю.

Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає.

Повний текст постанови виготовлений 12.09.2014 року.

Суддя:

СудВасильківський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення09.09.2014
Оприлюднено18.09.2014
Номер документу40463613
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —172/930/14-а

Постанова від 09.09.2014

Адміністративне

Васильківський районний суд Дніпропетровської області

Ушакова Н. Є.

Постанова від 09.09.2014

Адміністративне

Васильківський районний суд Дніпропетровської області

Ушакова Н. Є.

Ухвала від 21.07.2014

Адміністративне

Васильківський районний суд Дніпропетровської області

Ушакова Н. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні