Постанова
від 08.09.2014 по справі 814/1432/14
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв

08 вересня 2014 року Справа № 814/1432/14

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Марича Є.В. розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовомСлужби автомобільних доріг в Одеській області, вул. Грушевського, 49,Одеса,Одеська область,65031 доФермерського господарства ОСОБА_1, АДРЕСА_1 простягнення коштів в сумі 70986,90 грн., В С Т А Н О В И В:

Служба автомобільних доріг в одеській області звернулась до суду з позовом про стягнення з Фермерського господарства ОСОБА_1 суми заборгованості у розмірі 70986,90 гривень.

Представник позивача надав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідач, про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином, у судове засідання не з'явився, про причину неприбуття суд не повідомив, заперечення суду не надав.

Ухвала суду про відкриття провадження та повістки про виклик в адміністративній справі, направлені на адресу відповідача, повернулись до суду з відмітками поштової організації "за закінченням строку зберігання" та «адресат не проживає» (арк. с. 35-38,45-47, 53-61, 64-72)

Відповідно до матеріалів справи, адреса відповідача: АДРЕСА_2 та АДРЕСА_3 (арк. с. 4, 49).

Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення з повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні. Суд вважає, що в адміністративній справі достатньо матеріалів для її розгляду в письмовому провадженні.

Дослідивши всі матеріали справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

14 липня 2012 року під час здійснення габаритно-вагового контролю на пересувному пункті вагового та габаритного контролю ДП «Одеський облавтодор» на автомобільній дорозі М-05 «Київ-Одеса» км. 450+500 було виявлено, що за результатами контрольного зважування транспортного засобу марки DAF моделі 85 380, державний номер НОМЕР_1, з напівпричепом марки EN моделі VERPOORT, державний номер НОМЕР_2, який належить відповідачу, було виявлено перевищення нормативних параметрів навантаження на вісі, внаслідок чого повна маса склала 58,3 т (норма - 40,0 т.), про що працівниками пересувного пункту габаритно-вагового контролю ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" ДП «Одеський облавтодор» було складено Довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 14.07.2012 року та Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів № 133 від 14.07.2012 року (арк. с. 19-21). Окрім того, до Акту, у відповідності до п. ЗО Постанови №879 від 27.06.2007р., працівниками ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" було складено Розрахунок №133 від 14.07.2012 р. із сумою плати за проїзд у розмірі 4411,80 євро (арк. с. 25).

Як вбачається з наведеного вище Акту, перевізником - ФГ ОСОБА_1 було перевищено нормативні вагові/габаритні параметри. Копію Акту отримав водій транспортного засобу.

У відповідності до п. 3, 15 "Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні", затвердженого Постановою КМУ №879 від 27.06.2007р. (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - Порядок) габаритно-ваговий контроль на автомобільних дорогах загального користування - здійснюється уповноваженими Укравтодором дорожніми підприємствами та організаціями разом з відповідними підрозділами МВС. Окрім того, контроль за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють відповідні підрозділи МВС, підприємства Укравтодору, які здійснюють габаритно - ваговий контроль.

Згідно з п.21 Порядку у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачається, рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 4 Постанови КМУ від 18.01.2001р. за №30 "Про проїзд великогабаритних т і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами" рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові Державтоінспекцією, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів. Дозвіл оформлюється підрозділами Державтоінспекції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв'язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів.

Отже, враховуючи, що перевізником не було пред'явлено ні дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні ні документ про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів, то, на думку суду, вимоги позивача є обґрунтовані.

Крім того, позивачем для вирішення спору у досудовому порядку надсилалася на адресу відповідача вимога про необхідність здійснити плату за проїзд великовагового та великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу в сумі 4411,80 євро (станом на день подання позову еквівалент 70968,90 грн.) 03-718/05 від 04.04.2014 року (арк.с. 26-27).

Однак, відповідач не сплатив у добровільному порядку зазначеної суми заборгованості. Заперечень проти позовних вимог суду не надав.

Відповідно до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Позов поданий до адміністративного суду у межах строку передбаченого ст.99 КАС України.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про задоволення позову в повному обсязі.

Керуючись ст. 2, 7, 17, 94, 158, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Фермерського господарства ОСОБА_1 (код 23036756), накористь державного бюджету на рахунок Головного управління Державного казначейства у київській області, р/р 31214202700001 в ГУ ДКС у Київській області, м. київ, МФО 828018, код ЄДРПОУ 24074109, плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів в сумі 70986,90 грн. (сімдесят тисяч дев'ятсот вісімдесят шість гривень дев'яносто копійок).

Постанова набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня проголошення/отримання постанови, якщо протягом цього часу не буде подано апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постанови за наслідками апеляційного провадження.

Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України.

Суддя Є. В. Марич

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2014
Оприлюднено18.09.2014
Номер документу40474922
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/1432/14

Ухвала від 07.11.2014

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

Постанова від 08.09.2014

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

Ухвала від 02.06.2014

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Марич Є. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні