Постанова
від 05.09.2014 по справі 804/11607/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 вересня 2014 р. Справа № 804/11607/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Златіна Станіслава Вікторовича розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Дніпропетровська до Дніпропетровського регіонального центру з ліцензування, атестації та сертифікації у будівництві про стягнення заборгованості у розмірі 1581,93 грн., -

ВСТАНОВИВ :

04.08.2014 року управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м.Дніпропетровська на виконання своїх владних повноважень звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із зазначеним адміністративним позовом.

Вимоги позивача обґрунтовані тим, що відповідач має заборгованість перед Пенсійним фондом України зі сплати витрат на виплату різниці між розміром пенсії, на яку має право особа відповідно до Закону України «Про наукову та науково-технічну діяльність», та розміром пенсії обчисленої відповідно до інших законодавчих актів в сумі 1581,93 грн. При цьому, позивач зазначає, що, відповідно до п.п. 2 п. 5 Порядку фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації згідно із Законом України «Про наукову та науково-технічну діяльність», та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 372 від 24.03.2004 р., підприємства, установи, організації та заклади самостійно визначають суму, що підлягає до сплати у розрахунку на місяць, та щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду за своїм місцезнаходженням відповідні кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулому та поточному роках. Несплата коштів на відшкодування витрат на виплату різниці у розмірі пенсії і доставку наукових пенсій відповідачем в добровільному порядку призводить до дефіциту коштів у Пенсійному фонді України, що звужує його можливості по забезпеченню повного та своєчасного фінансування виплат пенсій та соціальних виплат, що здійснюються за рахунок коштів фонду, що стало підставою для звернення позивача до суду із зазначеним адміністративним позовом.

Позивач у судове засідання не з'явився, подав клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. Письмових заперечень на позовну заяву не надав.

Дослідивши письмові докази наявні у матеріалах справи, суд встановив наступне.

Дніпропетровський регіональний центр з ліцензування, атестації та сертифікації у будівництві, відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, заснований Дніпропетровською обласною державною адміністрацією та не включений до Реєстру неприбуткових установ та організацій, що підтверджується листом Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, який знаходиться у матеріалах справи.

Таким чином, судом встановлено, що відповідач є державною не бюджетною установою, організацією.

З матеріалів справи вбачається, що у Дніпропетровському регіональному центрі з ліцензування, атестації та сертифікації у будівництві працювала фізична особа ОСОБА_1, яка на даний час отримує пенсію відповідно до ст. 24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність».

За період з квітень-червень 2014р. різниця в пенсіях наукових працівників, що працювали на підприємстві та отримують пенсії в управлінні Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Дніпропетровська, склала 1581,93 грн.

Судом встановлено, що відповідач отримав повідомлення позивача про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, в якому визначена сума, що підлягає перерахуванню, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, копія якого знаходиться у матеріалах справи.

Судом встановлено, що особа, яка вказана у повідомленні позивача, була в свій час працівником відповідача, набув науковий стаж в тому числі і на підприємстві відповідача необхідний для призначення пенсії згідно Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність»; різниця між сумою пенсії, призначеною відповідно до Закону України "Про наукову та науково-технічну діяльність" та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів щодо кожної особи вказана позивачем у повідомленнях, також позивачем у повідомленнях обчислено частку різниці у розмірі пенсії, що підлягає фінансуванню відповідачем.

Доказів сплати вказаної суми позивачу відповідачем не надано.

При вирішенні спору, що виник між сторонами, суд виходить з наступного.

Згідно п. 2 ст. 13 розділу 15 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» № 1058 від 09.07.2003 р. (в редакції станом на день виникнення спірних правовідносин), у разі якщо особа має право на отримання пенсії відповідно до Закону України "Про наукову та науково-технічну діяльність" та цього Закону, призначається одна пенсія за її вибором. При цьому різниця між розміром пенсії, на який має право особа відповідно до зазначеного Закону, та розміром пенсії із солідарної системи відповідно до цього Закону фінансується за рахунок коштів, спрямованих із джерел, визначених Законом України "Про наукову та науково-технічну діяльність".

У відповідності до ст. 24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової роботи, пенсії на рівні, що забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів.

Відповідно до ч. 5 ст. 24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», різниця між сумою пенсії, призначеної за цим Законом, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується:

- для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогічним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 відсотків різниці пенсії, призначеної за цим Законом.

Механізм фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації згідно із Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи, визначений в Порядку фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації згідно із Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 372 від 24.03.2004 р.

Відповідно до вказаного Порядку, за рахунок коштів державного бюджету фінансується 50 відсотків різниці у розмірі пенсії наукових (науково-педагогічних) працівників державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації у розрахунку на одну особу. Інша частина фінансується за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів.

Розмір витрат на фінансування різниці у розмірі пенсії за рахунок коштів державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації визначається у розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів з дня призначення пенсії відповідно до Законом України «Про наукову і науково-технічну діяльність», про що відповідному підприємству, установі, організації або закладу відразу надсилається повідомлення.

Зазначені підприємства, установи, організації та заклади самостійно визначають суму, що підлягає до сплати у розрахунку на місяць, та щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду за своїм місцезнаходженням відповідні кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулому та поточному роках.

У разі порушення строку сплати коштів, які спрямовуються на фінансування різниці у розмірі пенсії, органи Пенсійного фонду стягують відповідні суми у порядку, визначеному законодавством.

За таких обставин позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 23, 58, 63, 64 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", ст. 24 Закону України від 13.12.1991 року № 1977-XII "Про наукову і науково-технічну діяльність", ст. ст. 3, 17, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м.Дніпропетровська - задовольнити.

Стягнути з Дніпропетровського регіонального центру з ліцензування, атестації та сертифікації у будівництві (49004, м. Дніпропетровськ, пр-т. Кірова, буд. 2, код ЄДРПОУ 20234160) на користь управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Дніпропетровська заборгованість у сумі 1581,93 грн.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили станом на 05.09.2014 року Суддя З оригіналом згідно Помічник судді С.В. Златін С.В. Златін Р.Ю. Ричка

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2014
Оприлюднено22.09.2014
Номер документу40493733
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/11607/14

Ухвала від 05.04.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 23.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Ухвала від 05.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Ухвала від 05.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Постанова від 05.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 05.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні