Ухвала
від 18.09.2014 по справі 825/508/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 825/508/14 Головуючий у 1-й інстанції: Кашпур О.В. Суддя-доповідач: Ганечко О.М.

У Х В А Л А

Іменем України

18 вересня 2014 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Ганечко О.М.,

суддів: Коротких А.Ю., Хрімлі О.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 19.02.2014 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дітел-Плюс» до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з позовом до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії.

Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 19.02.2014 року позов задоволено в повному обсязі.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою відмовити в задоволені позову в повному обсязі, посилаючись на незаконність, необ'єктивність, необґрунтованість рішення, порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

У засідання учасники процесу не з'явилися, будучи належним чином повідомленими, що не перешкоджає слуханню спірного питання відповідно до вимог ч. 4 ст. 196 КАС України.

Відповідно до ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 41 КАС України, у випадку неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі під час судового розгляду повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не відбувається.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційних скарг, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України - за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «Дітел-Плюс» зареєстровано в якості юридичної особи Шевченкцівською районною в місті Києві державною адміністрацією 09.03.2006 року. Основними видами діяльності ТОВ «Дітел-Плюс» за КВЕД є будівництво будівель, будівництво магістральних трубопроводів, ліній зв'язку та енергопостачання, будівництво місцевих трубопроводів, ліній зв'язку та енергопостачання, будівництво інших споруд, що підтверджується довідкою з ЄДРПОУ Головного управління статистики у Чернігівській області серії АА № 334577 від 18.04.2011 р. та ліцензією Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Чернігівській області серії АГ № 577796 від 24.05.2011 р.

Постановою Господарського суду Чернігівської області від 12.11.2013 р. у справі № 927/1378/13 ТОВ «Дітел-Плюс» визнано банкрутом, ліквідатором призначена Потапова Сніжана Михайлівна.

Встановлено, що працівниками ДПІ в м. Чернігові складено акт № 168/22/34191024 від 05.07.2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Дітел-Плюс» щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами, якими сформовано податкові зобов'язання та податковий кредит з ТОВ «Комфорт-Лайф» за період з 01.02.2012 року по 30.06.2012 року та з 01.08.2012 року по 30.09.2012 року.

Згідно висновку, зазначеного, у зв'язку з ненаданням документів для проведення перевірки підприємством ТОВ «Дітел-Плюс», на теперішній час не можливо підтвердити факт реального здійснення господарських операцій за лютий-червень та серпень-вересень 2012 року на суму ПДВ 780057,00 грн. з контрагентами постачальниками та з контрагентами покупцями за лютий-червень та серпень-вересень 2012 року на суму ПДВ 818076,00 грн.

На підставі вказаного акта звірки ДПІ в м. Чернігові внесені зміни до облікових даних ТОВ «Дітел-Плюс» щодо завищення позивачем податкового кредиту та податкових зобов'язань за лютий - червень, серпень-вересень 2012 року у «Системі автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

В Акті звірки зазначено, що відділом адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб на адресу ТОВ «ДІТЕЛ - ПЛЮС» було надіслано запит № 825/10/15-313 від 18.01.2013 року , згідно якого Відповідач просить надати пояснення щодо взаємовідносин з ТОВ «Комфорт - лайф» на суму ПДВ - 518,61 тис. грн. та станом на 05.07.2013 р. відповідь не була отримана.

Відповідно до п. 3 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року № 1232 встановлено, що з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби ( ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Пунктом 4 цього Порядку, встановлено, що орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Пунктом 73.3 ст.73 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до платників та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про надання інформації ( вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження, який надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин у разі проведення зустрічної звірки.

Такий запит підписується керівником органу державної податкової служби або його заступником і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Судом першої інстанції встановлено, що доказів направлення запиту на отримання податкової інформації від ТОВ «Дітел-Плюс», як це передбачено Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року № 1232 та не надано, а тому відповідачем не дотримано встановленого порядку проведення зустрічної звірки.

Відповідно до п.п.6,7 Порядку № 1232 від 27.12.2010 року, у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку. За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Таким чином, в зв'язку з відсутністю підтвердження направлення запиту позивачем про отримання податкової інформації, не підтверджено момент спливу місячного строку на надання відповіді платником податку, а відтак неможливо визначити момент для проведення зустрічної перевірки у межах норм податкового законодавства.

Внаслідок проведеної звірки не підтверджено правочини позивача з наступними контрагентами:

за лютий 2012 року з ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «НОВА ПОШТА» ( 31316718), ПП «КОМПТОРГ» ( код 36256926), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ТОВ «МІРАБУД ПЛЮС» ( код 37635946), ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918), ДУ «Інститут гігієни медичної екології» ( код 2011858),

за березень 2012 року з ТОВ «Фірма «APEX» ( код 21558976), ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «ПРОМИЗ» ( код 25585987), ТОВ «НОВА ПОШТА» ( 31316718), ПП «БУДМЕТІНВЕСТ - ВВ» ( код 35313291), ТОВ «Розетка. Уа» ( код 37193071), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ТОВ «АЛГОРИТМ -ТТТ» ( код 38053918),

за квітень 2012 року з ОСОБА_4 ( код 0000382200), Тов «Інтрон - сет лтд» ( код 13521189), ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «Епіцентр К» ( код 32490244), ТОВ «НОВА ПОШТА» ( 31316718), ТОВ «Куллтрейд» ( код 37540404), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918),

за травень 2012 року з ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «НОВА ПОШТА» ( 31316718), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918),

за червень 2012 року з ПП «Фірма «ГАММА» ( код 35686779), ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «Український папір» ( код 25394112), ТОВ «НОВА ПОШТА» ( 31316718), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ДЗ « ЗОСЕС» ( код 01992185), ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918),

за серпень 2012 року з ОСОБА_4 ( код НОМЕР_1), ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «Український папір» ( код 25394112), ТОВ «НОВА ПОШТА» ( 31316718), ТОВ «ТД «Спорт» ( код 35488699), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918),

за вересень 2012 року з ТОВ «ПІКК-Інтернешенл» ( код 37139653), ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766), ТОВ «Бюро картуал» ( код 37319075), ТОВ «Девен альянс» (код 37471577), ПП «Меандр» ( код 31976888), ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249), ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459), ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918). В зв'язку з чим не підтверджений податковий кредит на суму ПДВ 780057 грн.

Позивача було надано копії первинних бухгалтерських документів, що посвідчують здійснення господарських операцій між ТОВ «Дітел-Плюс» та наведеними вище суб'єктами господарювання, а саме:

за лютий 2012 року : податкової накладної, виписаної ДУ «Інститут гігієни медичної екології» ( код 2011858) від 08.02.2012 р.; накладної № 000БСК-1610-9013258805 за період з 01.02.2012 р. по 29.02.2012 р. ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249); податкової накладної від 29.02.2012 р. , виписаної ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249); розрахунку № 43846 від 29.02.2012 р. до податкової накладної від 29.02.2012 р., виписаної ПП «ОККО - БІЗНЕС» ( код 37278249); податкової накладної від 29.02.2012 р. , виписаної ПП «ОККО- БІЗНЕС» ( код 3 7278249); акту № НП/19-000471 від 29.02.2012 р. між ТОВ «Нова Пошта» та ТОВ «Дітел - Плюс»;податкової накладної від 29.02.2012 р., виписаної ТОВ «НОВА ПОШТА» (31316718); договору оренди між ТОВ «Алгоритм - ТТТ» та ТОВ «Дітел - плюс» від 01.01.2012 р. № 1/01/12; акту № ОУ - 0000028 здачі-приймання робіт за лютий 2012 р. між ТОВ «Алгоритм - ТТТ» та ТОВ «Дітел - плюс»; податкової накладної від 17.02.2012 р. № 7 , виписаної ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918); акту № ОУ - 0000029 здачі-приймання робіт ( компенсація за електроенергію) за лютий 2012 р. між ТОВ «Алгоритм - ТТТ» та ТОВ «Дітел - плюс»; податкової накладної від 21.02.2012 р. № 10 , виписаної ТОВ «АЛГОРИТМ - ТТТ» ( код 38053918); рахуноку-акту № 7433000001595366 за телекомунікаційні послуги за лютий 2012 р.; податкової накладної від 29.02.2012 р. № 7337/740, виписаної ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» ( код 21560766); видаткової накладної № 4390 від 20.02.2012 р. ПП «КОМПТОРГ» (код 36256926); податкової накладної від 17.02.2012 р. № 771, виписаної ПП «КОМПТОРГ» ( код 36256926); договору № 201/05916-КЛ від 07.02.2012 р. між ТОВ «Дітел - плюс» та ТОВ «Комфорт- лайф»; акту здачі-приймання виконаних робіт від 15.02.2012 р. до договору № 201/05916- КЛ від 07.02.2012 р.; податкової накладної від 15.02.2012 р. № 6, виписаної ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код 37635459); договору № 201/05540- КЛ від 30.01.2012 р. між ТОВ «Дітел - Плюс» та ТОВ «Комфорт - лайф» ; акту здачі - приймання від 03.02.2012 р. до договору № 201/05540 від 30.01.2012 р.; податкової накладної від 03.02.2012 р. № 2; договору № 201/05578 - КЛ від 30.01.2012 р. між ТОВ «Дітел - плюс» та ТОВ «Комфорт - лайф»; акту здачі - приймання від 07.02.2012 р. до договору № 201/05578 - КЛ від 30.01.2012 р.; податкової накладної від 07.02.2012 р. № 3; договору № 436/2011 - МП від 01.12.2011 р. між ТОВ «Дітел - плюс» та ТОВ «Мірабуд - плюс»; акта № 8/11 від 28.02.2012 р.; податкової накладної від 28.02.2012 р. № 49; акта № 1/12 від 28.02.2012 р.; податкової накладної від 28.02.2012 р. № 48 (а.с. 154-207 Т.1)

На підтвердження здійснення господарських операцій в березні 2012 року позивачем надано копії: накладної ПП «ОККО - Бізнес» № 000БСК-1610-9013946243 за період з 01.03.2012 р. по 31.03.2012 р.; розрахунку № 67535 від 31.03.2012 р.; податкової накладної від 31.30.2012 р. № 70575; податкової накладної від 31.03.2012 р. № 68683; видаткової накладної № Ар - 03/0047 від 02.03.2012 р. від ТОВ «Фірма «APEX» ( код 21558976); податкової накладної від 01.03.2012 р. № 26; акту № ОУ - 0000051 здачі-приймання між ТОВ «Дітел - плюс» та ТОВ «Алгоритм - ТТТ» за березень 2012 р.; податкової накладної від 01.03.2012 р. № 2; акту № ОУ - 0000061 здачі приймання між ТОВ «Дітел - плюс» та ТОВ «Алгоритм- ТТТ» за березень 2012 р.; податкової накладної від 31.03.2012 р. № 17; акту № ОУ - 0000060 здачі-приймання між ТОВ «Дітел-Плюс» та ТОВ «Алгоритм - ТТТ» ( компенсація за електроенергію) за березень 2012 р.; податкової накладної від 31.03.2012 р. № 18; акту № НП/19-000587 від 13.03.2012 р. між ТОВ «Нова пошта» та ТОВ «Дітел - плюс»; податкової накладної від 13.03.2012 р. № 3977/019; рахунку-акту № 7433000001595366 за телекомунікаційні послуги за березень 2012 р.; податкової накладної від 31.03.2012 р. № 6846/740; видаткової накладної № 4978 від 02.03.2012 р. від ТОВ «Розетка.УА»; податкової накладної від 01.03.2012 р. № 87; акту № НП/19-000919 здачі - прийняття робіт від 30.30.2012 р. між ТОВ «Нова пошта» та ТОВ «Дітел - плюс»; податкової накладної від 30.03.2012 р. № 20815/019; акту № НП/19-000765 від 21.03.2012 р.; податкової накладної від 21.03.2012 р. № 9083/019; видаткової накладної № PH - 0000171 від 30.03.2012 р. від ПП «БУДМЕТІНВЕСТ - ВВ» ( код 35313291); акту № ОУ - 0000055 від 30.30.2012 р.; податкової накладної від 29.03.2012 р. № 183; договору підряду № 201/06792 - KJI від 29.03.2012 р.;акту здачі - приймання від 30.03.2012 р. до договору № 201/06792 - КЛ від 29.03.2012 р.; податкової накладної від 30.03.2012 р. № 36; договору № 436/2012 - КЛ від 01.03.2012 р.; акту № 2112 від 29.03.2012 р. до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.2012 року; податкової накладної від 29.03.2012 р. № 33; акту № 1112 від 29.03.2012 р. до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.2012р.; податкової накладної від 29.03.2012 р. № 32; договору підряду № 201/06486 - КЛ від 14.03.2012 р. ; акту від 16.03.2012 р. до договору № 201/06486 - КЛ від 14.03.2012 р.; податкової накладної від 16.03.2012 р. № 17; договору підряду № 205/06594 - КЛ від 19.03.2012 р. на 7 арк.; акту від 23.03.2012 р. до договору підряду № 205/06594 - КЛ від 19.03.2012 р; податкової накладної від 23.03.2012 р. № 26;договору підряду № 205/06504 від 06.03.2012 р. ; копія акта від 28.03.2012 р. до договору підряду № 205/06504 від 06.03.2012р.; податкової накладної від 28.03.2012 р. № 30; договору № 3240/05-КЛ від 03.01.2012 р.; акту від 14.03.2012 р. до договору № 3240/05-КЛ від 03.01.2012р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 9; договору на виконання робіт № 205/03089 -КЛ від 03.01.2012 р. ; акту від 14.03.2012 р. до договору на виконання робіт № 205/03089 -КЛ від 03.01.2012 р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 13; договору від 03.01.2012 р.; акту від 14.03.2012 р. до договору від 03.01.2012 р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 15; договору № 01110/08-КЛ від 03.01.2012 р.; акту від 14.03.2012 р. до договору від 03.01.2012 р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 14; договору на виконання робіт № 205/03087 - КЛ від 03.01.2012 р. на 4 арк.; акту від 14.03.2012 р. до договору на виконання робіт № 205/03087 - КЛ від 03.01.2012 р. на 4 арк.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 12; договору на виконання робіт № 3241/05- КЛ від 03.01.2012 р. на 4 арк.; акту від 14.03.2012 р. до договору на виконання робіт № 3241/05-КЛ від 03.01.2012 р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 7; договору на виконання робіт № 205/03095 - КЛ від 03.01.2012 р. на 4 арк.; акту від 14.03.2012 р. до договору на виконання робіт № 205/03095 - КЛ від 03.01.2012 р.; податкової накладної від 14.03.2012 р, № 10; договору на виконання робіт № 205/03096 - КЛ від 03.01.2012 р. на 4 арк.; акту від 14.03.2012 р. до договору на виконання робіт № 205/03096 - КЛ від 03.01.2012 р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 11; договору від 03.01.2012 р. на 3 арк.; акту від 14.03.2012 р. до договору № 3239/05-КЛ від 03.01.2012р.; податкової накладної від 14.03.2012 р. № 8.

Здійснення господарської діяльності ТОВ «Дітел-Плюс» з контрагентами покупцями та продавцями в квітні 2012 року підтверджується копіями наступних бухгалтерських документів: акту № НП/19-001419 від 28.02.2012 р.; податкової накладної від 28.04.2012 р. № 21224/019; акту № НП/19-001312 від 26.04.2012 р.; податкової накладної від 26.04.2012 р. № 15661/019; накладної № 000БСК -1610-9014536022 за період з 01.04.2012 р. по 30.04.2012 р.; розрахунку № 90824 від 30.04.2012 р.; податкової накладної від 30.04.2012 р. № 94710; податкової накладної від 30.04.2012 р. № 92070; рахунку - акту № 7433000001595366 за телекомунікаційні послуги за квітень 2012 р.; податкової накладної від 30.04.2012 р. № 6720/740; акту № ОУ - 0000093 за квітень 2012 р. між ТОВ «Дітел - плюс» та ТОВ «Алгоритм - ТТТ»; податкової накладної від 26.04.2012 р. № 17; акту № ОУ - 0000077 за квітень 2012 р.; податкової накладної від 05.04.2012 р. № 5; видаткової накладної № 83 від 19.04.2012 р. від ТОВ «Інтрон - СЕТ ЛТД» ( код 13 521189); податкової накладної від 17.04.2012 р. № 15; видаткової накладної № ВН - 77 від 05 квітня 2012 р.; податкової накладної від 04.04.2012 р. № 3; видаткової накладної № ФНК - Г-000854 від 26.04.2012 р. від ТОВ «Куллтрейд» ( код 37540404); податкової накладної від 26.04.2012 р. № 552; акту № НП/19-001183 від 18.04.2012р.; податкової накладної від 18.04.2012 р. №7995/019; видаткової накладної РИК/Св-0001930 від 27.04.2012 р.,; податкової накладної від 27.04.2012 р. № 2479/032; договору на виконання робіт № 201/05985 - КЛ від 21.02.2012 р.; акту № 1 від 27.04.2012 р. до договору на виконання робіт № 201/05985 - КЛ від 21.02.2012 р. ; податкової накладної від 21.03.2012 р. № 22; податкової накладної від 27.04.2012 р. № 13; договору підряду № 205/06594 - КЛ від 19.03.2012 р.; акту від 18.04.2012 р. до договору підряду № 205/06594 - КЛ від 19.03.2012р.; податкової накладної від 06.04.2012 р. №2; податкової накладної від 18.04.2012 р. №5; акту від 24.02.2012 р. до договору підряду № 205/06594 - КЛ від 19.03.2012р; податкової накладної від 24.04.2012 р. № 9; договору підряду № 205/06504 - КЛ від 06.03.2012 р. ; акту від 19.04.2012 р. до договору підряду № 205/06504 - КЛ від 06.03.2012р.; податкової накладної від 19.04.2012 р. № 6; договору на виконання робіт № 201/06868 - КЛ від 03.04.2012 р. ; акту від 24.04.2012 р. до договору на виконання робіт № 201/06868 - КЛ від 03.04.2012 р; податкової накладної від 24.04.2012 р. № 10; акту від 16.04.12 р. до договору № 201/06486 - КЛ від 14.03.12р.; податкової накладної від 29.03.2012 р. № 31; податкової накладної від 16.04.12р. № 4; акту від 20.04.2012 р. до договору № 201/06486 - КЛ від 14.03.2012р.; податкової накладної від 20.04.2012 р. № 8; акту від 27.04.2012 р. до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.12 р; акту від 27.04.12 р. № 4112 до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.12 р.; податкової накладної від 27.04.2012 р. № 18; акту № 3112 від 27.04.2012 р. до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.12р.; податкової накладної від 27.04.2012 р. № 17; договору підряду № 201/04480- КЛ від 29.02.2012 р. на 8 арк.; податкової накладної від 27.02.2012 р. № 15; договору підряду № 201/06904 - КЛ від 02.03.2012 р. на 8 арк.; податкової накладної від 27.04.2012 р. № 16.

В травні 2012 р. ТОВ «Дітел-Плюс» також здійснював господарську діяльність, на підтвердження чого суду надано копії наступних первинних бухгалтерських документів: розрахунку за травень 2012 р. за телекомунакаційні послуги ; податкової накладної від 31.05.2012 р. № 6771/740; акту № ОУ - 0000106 за травень 2012 р.; податкової накладної від 08.05.2012 р. № 8; акту № ОУ - 0000118 за травень 2012 р.; податкової накладної від 23.05.12 р. № 17; акту № НП/19-001499 від 14.05.2012 р.; податкової накладної від 14.05.2012 р. № 3337/019; акту № НП/19-001960 від 31.05.2012 р.; податкової накладної від 31.05.12 р. № 16969/019; акту № 6/12 від 30.05.2012 р. до договору № 436/2012 - KJI від 01.03.2012р. ; податкової накладної від 30.05.2012 р. № 30; акту № 5/12 від 30.05.12 р. до договору № 436/2012 - KJI від 01.03.12р.; податкової накладної від 30.05.2012 р. № 29; акту від 07.05.12 р. до договору № 201/06486 - KJI від 14.03.12; податкової накладної від 07.05.12 р. № 4; акту від 04.05.12 р. до договору № 201/06486 - KJI від 14.03.12 р.; податкової накладної від 04.05.12 р. № 2; акту від 03.05.12 р. до договору № 201/06486 - KJI від 14.03.12р.; податкової накладної від 03.05.12 р. № 1; акту № 1/2012 від 08.05.12 р.; податкової накладної від 08.05.12 р. № 6; акту від 24.05.12 р. до договору № 05/12 - KJI від 05.05.12 р.; податкової накладної від 24.05.12 р. № 17.

На підтвердження формування податкового кредиту в червні 2012 року позивачем було надано копії: акту № ОУ - 0000132 за червень 2012 р.; податкової накладної від 13.06.2012 р. № 10; податкової накладної від 05.06.12 р. № 3; накладної № 000БСК-1610-9015662776 за період з 01.06.12 по 30.06.2012 р. ПП «ОККО - БІЗНЕС»; податкової накладної від 30.06.12 р. № 135453; податкової накладної від 30.06.12 р. № 136785; розрахунку № 134206 від 30.06.12 р.; акту № НП /19-002334 від 30.06.12 р. ТОВ «Нова пошта»; податкової накладної віл 30.06.12 р. № 16174/019; податкової накладної від 25.06.12 р. № 311/6; видаткової накладної від 25.06.12 р. № 4-02191 ТОВ «Український папір»; видаткової накладної № РН - 0000193 від 22.06.12 р. ПП «Фірма «Г амма»; податкової накладної від 18.06.12 р.№ 18; акту № ОУ - 0000133 за червень 2012 р.; податкової накладної від 21.06.12 р. № 17; акту № НП/19-002198 від 13.06.12 р.; податкової накладної від 13.06.12 р. № 4008/019; рахунку - акту № 7433000001595366 за телекомунікаційні послуги за червень 2012 р.; податкової накладної від 30.06.12 р. № 6616/740;акту № НП/19-002412 від 27.06.12 р. ТОВ «Нова пошта»; податкової накладної від 27.06.12 р. № 22582/019; договору від 03.04.12 р. № 201/535-КЛ ; акту № 535/1/6 від 15.06.12 р. до договору від 03.04.12 р. № 201/535-КЛ; податкової накладної від 15.06.12 р. № 4; акту № 535/3/6 від 19.06.12 р. до договору від 03.04.12 р. № 201/535-КЛ; податкової накладної від 19.06.12 р. № 8; акту № 535/2/6 від 18.06.12 р до договору від 03.04.12 р. № 201/535-КЛ; податкової накладної від 18.06.12 р. № 7; акту № 08239/2 від 26.06.12 р. до договору № 05-12/08239 від 29.05.2012 р.;акту № 08239/1 від 02.06.12 р. до договору № 05-12/08239 від 29.05.2012р.; податкової накладної від 22.06.12 р.№ 14; податкової накладної від 02.06.12 р. № 3; договору підряду від 29.05.12 р. № 05-12/08239 - КЛ; договору на виконання робіт № 04-12/07531 - КЛ від 26.04.12 р. ; акту № 07531/1 від 12.06.12 р. до договору на виконання робіт № 04-12/07531 - КЛ від 26.04.12 р. ; акту № 07531/2 від 26.06.12 р. до договору на виконання робіт № 04-12/07531 - КЛ від 26.04.12 р. ; акту № 07531/3 від 27.06.12 р. до договору на виконання робіт № 04-12/07531 - КЛ від 26.04.12 р. ; податкової накладної від 27.06.12 р. № 29; податкової накладної від 26.06.12 р. № 17; податкової накладної від 25.06.12 р. № 16; договору на виконання робіт № 04-12/07517 - КЛ від 26.04.12 р.; акту № 07517/1 від 27.06.12 р. до договору на виконання робіт № 04-12/07517 - КЛ від 26.04.12 р.; податкової накладної від 27.06.12 р. № 30; договору підряду № 05-12/08188- КЛ від 22.05.12 р.; акту № 08188/2 від 26.06.12 р. до договору підряду № 05- 12/08188- КЛ від 22.05.12 р. ; акту № 08188/1 від 25.06.12 р. до договору підряду № 05- 12/08188- КЛ від 22.05.12 р.; податкової накладної від 26.06.12 р. № 18; податкової накладної від 25.06.12 р. № 15; договору підряду № 04-12/07678 - КЛ від 03.04.12 р.; акту № 07678/1 від 02.06.12 р. до договору підряду № 04- 12/07678 - КЛ від 03.04.12 р. ; акту № 07678/2 від 27.06.12 р. до договору підряду № 04- 12/07678 - КЛ від 03.04.12 р.; податкової накладної від 27.06.12 р. № 31; податкової накладної від 02.06.12 р. № 2; договору підряду № 09072/КЛ від 28.05.12 р.; акту № 1/09072 - КЛ від 22.06.12 р. до договору підряду № 09072/КЛ від 28.05.12 р., податкової накладної від 22.06.12 р. № 13; договору підряду № 02-12/05898 - КЛ від 15.02.12 р.; акту № 05898/1 від 15.06.12 р. до договору підряду № 02- 12/05898 - КЛ від 15.02.12 р. ; податкової накладної від 15.06.12 р. № 6; договору підряду № 02-12/05897 - КЛ від 15.02.12 р.; акту № 05897/1 від 14.06.12 р. до договору підряду № 02- 12/05897 - КЛ від 15.02.12 р. ; податкової накладної від 15.06.12 р. № 5; акту № 436/1/6 від 27.06.12 р. до договору № 436/2012 - КД від 01.03.2012р. ; податкової накладної від 27.06.12 р. № 27; акту № 436/2/6 від 27.06.12 р. до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.2012р; копія податкової накладної від 27.06.12 р. № 28.

В серпні 2012 року формування ТОВ «Дітел-Плюс» податкового кредиту з податку на додану вартість та здійснення господарських операцій з контрагентами продавцями підтверджується копіями наступних документів: акту № ОУ - 0000199 за серпень 2012 р.; акту № ОУ - 0000196 за електроенергію за серпень 2012 р.; податкової накладної від 27.08.12 р. № 14;видаткової накладної № 4-02852 від 16.08.12 р. ТОВ «Український папір»; податкової накладної від 16.08.12 р. № 224/6; акту № НП/19-003507 від 31.08.12 р.; податкової накладної від 31.08.12р. № 35225/019; рахунку - акту № 7433000001595366 за телекомунікаційні послуги за серпень 2012 р.; податкової накладної від 31.08.12 р. № 6852/740; видаткової накладної № С-5745 від 31.08.12 р. ТОВ «Торговий дім «Спорт»; податкової накладної від 23.08.12 р. № 59; накладної № 000БСК-1610-9016984085 за період з 01.08.12 р. по 31.08.2012р. від ПП «ОККО - Бізнес»; податкової накладної від 31.08.12 р. № 199015; розрахунку № 191260 від 31.08.12 р.; акту № НП/19-003278 від 20.08.12 р; податкової накладної від 20.08.12 р. № 14306/019; акту № НП/19-003122 від 10.08.12 р.; податкової накладної від 10.08.12 р. № 4493/019; акту № 436/8/1 - КЛ від 30.08.12 р. до договору 436/2012- КЛ від 01.03.12 р. на 2 арк.; податкової накладної від 30.08.12 р. № 13; акту № 436/8/2 від 31.08.12 р. до договору № 436/2012 - КЛ від 01.03.2012р; податкової накладної від 31.08.12 р. № 14; акту № 436/3-Д/КЛ від 23.08.12 р.; податкової накладної від 23.08.12 р. № 10; акту № 436/2/Д/КЛ від 21.08.12 р. до договору № 436/2012-КЛ від 01.03.12 р., податкової накладної від 21.08.12 р. № 7; акту № 436/1/Д/КЛ від 20.08.12 р. до договору № 436/2012- КЛ від 01.03.12 р.4 податкової накладної від 04.08.12 р. № 6.

В вересні 2012 між позивачем та контрагентами складені такі первинні документи, копії яких надано позивачем: видаткової накладної № РН - 200252 від 19.09.12 р; акту № ОУ - 0000228 за вересень 2012 р.; податкової накладної від 27.09.12 р. № 71;податкової накладної від 28.09.12 р. № 62; податкової накладної від 27.09.12 р. № 23; акту № ОУ - 0000224 за вересень 2012 р.; податкової накладної від 20.09.12 р. № 13; накладної № 000БСК - 1610-9017553275 за період з 01.09.12 р. по 30.09.12 р.; податкової накладної від 30.09.12 р. № 226938; рахунку - акту № 7433000001595366 за телекомунікаційні послуги за вересень 2012 р.; податкової накладної від 30.09.12 р. № 6606/740; договору на виконання робіт № 10028/КЛ від 29.08.12 р.; акту від 27.09.12 р. до договору на виконання робіт № 10028/КЛ від 29.08.12 р.; податкової накладної від 27.09.12 р. № 48; договору № 10154/КЛ від 05.09.12 р. на 4 арк.; акту від 27.09.12 р. до договору № 10154/КЛ від 05.09.12 р.; податкової накладної від 27.09.12 р. № 76; акту № 436/9.1.12 - КЛ від 28.09.12 р. до договору № 436/2012 - КЛ від 01.03.12 р. ; податкової накладної від 27.09.12 р. № 47; акту № 436/9/12КЛ від 28.09.12 р. до договору № 436/2012 - КЛ; податкової накладної від 27.09.12 р. № 46; акту № 436/2.09 KJT від 26.09.12 р.; податкової накладної від 26.09.12 р. № 44; акту № 436/1.09KJI від 26.09.12 р.; податкової накладної від 26.09.12 р. № 43; договору № 09848/KJI від 16.08.12 р. на 10 арк.; акту № 9848/1- KJI від 03.09.12 р.; податкової накладної від 03.09.12 р. № 1; акту № 9848/3- KJI від 05.09.2012 р.; податкової накладної від 05.09.12 р. № 3; акту № 9848/2-КД від 04.09.2012 р.; податкової накладної від 04.09.12 р. № 2; акту № 9848/5- KJI від 07.09.2012 р.; податкової накладної від 07.09.2012 р. № 5; акту № 9848/4-KЛ від 06.09.12 р.; податкової накладної від 06.09.12 р. № 4.

Також актом звірки не підтверджені податкові зобов'язання позивача з контрагентом ТОВ «ЕСУ» на суму ПДВ 818076,0 грн., оскільки позивач не мав необхідних умов для здійснення господарської діяльності в частині купівлі, продажу, реалізації, зберігання та відвантаження товарно-матеріальних цінностей.

Встановлено, що між ТОВ «Дітел-Плюс» та ТОВ «ЕСУ» були укладені договори підряду. На підтвердження здійснення будівельних робіт на користь ТОВ «ЕСУ» позивачем надано копії договорів, підряду копі актів виконаних робіт, копії податкових накладних. Зазначені документи повністю відображають факт виконання позивачем будівельних робіт для ТОВ «ЕСУ», а також підтверджують правомірність формування позивачем податкових зобов'язань.

Крім того, встановлено, що реальність здійснення господарської діяльності між позивачем та ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» зокрема період часу з 01.07.2011 року по 31.07.2012 року стали предметом розгляду Чернігівського окружного адміністративного суду під час розгляду справи за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Дітел-Плюс" до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 825/462/13-а, постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 16.05.2013 року визнано протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Чернігові Державної податкової служби від 15.01.2013 року № НОМЕР_1 та від 15.01.2013 року № 0000372200 та встановлено реальність господарських операцій між ТОВ «Дітел-Плюс» та ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ». Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 02.07.2013 року постанова Чернігівського окружного адміністративного суду була залишена без змін.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Згідно ст. 4 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються на таких основних принципах, зокрема превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми.

Частинами 2 та 3 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні і зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов'язкові реквізити: назва документа; дата і місце складання; назва підприємства, від імені якого складається документ; зміст і обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що мають можливість ідентифікувати особу, які брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Отже, на підтвердження включення витрат за договором поставки транспортно-експедиційних послуг до витрат підприємства та включення податку на додану вартість до складу податкового кредиту необхідні документи, оформлені відповідно до вимог, встановлених ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88, зокрема: документи, що підтверджують факт отримання товару від іншої особи та документи, що підтверджують зв'язок понесених витрат з господарською діяльністю платника податку.

Всі зазначені вище первинні бухгалтерські документи оформлені у відповідності до ст.. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88 та повністю відображають реальність проведених господарських операцій між ТОВ «Дітел-Плюс» з усіма зазначеними в акті звірки контрагентами, зокрема і з «ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ».

Відповідно до п.п. а, б п. 185.1 ст. 185 розділу V ПК України, об'єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;

Пунктом 188.1 ст. 188 ПК України, визначено, що база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості (у разі здійснення контрольованих операцій - не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу) з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів), а також збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку).

До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку (п. 187.1 ст. 187 ПК України).

Відповідно до п.п. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу;

Згідно п.п. 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 ПК України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг (у разі здійснення контрольованих операцій - не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу) та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Пунктом 201.1 ст. 201 ПК України, передбачено, що платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України); ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Отже, із положень зазначених норм законодавства вбачається, що формування податкового кредиту з податку на додану вартість допускається за умови підтвердження відповідних сум належним чином оформленими документами. Такими документами Податковий кодекс України визначає податкові накладні.

Наявність податкових накладних, які відповідають вимогам Податкового кодексу України була встановлена і під час судового засідання, тому у позивача були законні підстави для формування податкового кредиту з податку на додану вартість.

Встановлено, що однією з підстав для висновків ДПІ в м. Чернігові про безтоварність господарських операцій між ТОВ «Дітел-Плюс» та «ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» акт ДПІ у Печерському районі м. Києва ДПС від 18.01.2013 року № 221/22-4/37635459 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «КОМФОРТ - ЛАЙФ» ( код ЄДРПОУ 37635459) щодо підтвердження господарських відносин із ТОВ «ПРОМБУД - КОНТРАКТ» ( код ЄДРПОУ 37319122) та із ТОВ «МІРАБУД- ПЛЮС» ( код ЄДРПОУ 37635946) за період : жовтень 2011 р - листопад 2012 р.

Однак, чинним податковим законодавством не передбачено право Прилуцької ОДПІ при складанні акту перевірки одного платника податків приймати за основу акт перевірки іншого платника податків, як підставу для висновку про наявність порушень з боку першого.

Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що Державною податковою інспекцією в м. Чернігові було порушено порядок проведення зустрічної звірки та вчинено безпідставні висновки про відсутність господарської діяльності позивача.

За таких обставин, апеляційна скарга є необґрунтованою, її доводи не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду, не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому у її задоволенні необхідно відмовити, а рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст. ст. 160, 167, 195, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області - залишити без задоволення.

Постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 19.02.2014 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя: О.М. Ганечко

Судді: А.Ю. Коротких

О.Г. Хрімлі

Повний текст ухвали виготовлений 19.09.2014 року.

.

Головуючий суддя Ганечко О.М.

Судді: Коротких А. Ю.

Хрімлі О.Г.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2014
Оприлюднено22.09.2014
Номер документу40535412
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/508/14

Постанова від 19.02.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 29.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 05.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 06.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 18.09.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ганечко О.М.

Постанова від 22.02.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 12.02.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 07.02.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні