Справа № 815/4206/14 ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 19 вересня 2014 року м. Одеса Суддя Одеського окружного адміністративного суду Токмілова Л.М., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах держави в особі Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” до Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” про стягнення заборгованості у розмірі 10 200, 00 грн.,- В С Т А Н О В И В: До Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернувся заступник прокурора Київського району м. Одеси в інтересах держави в особі Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” до Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” про стягнення заборгованості у розмірі 10 200, 00 грн. Представник позивача у судовому засіданні 15.09.2014р. позовні вимоги підтримала в повному обсязі та просила суд задовольнити їх. Представник Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” у судове засідання не прибув. Про час, дату та місце судового засідання повідомлений належним чином. Жодних заяв, клопотань про неможливість прибуття у судове засідання не надходило. Представник відповідача у судове засідання не прибув. Про час, дату та місце судового засідання повідомлений належним чином. Жодних заяв, клопотань про неможливість прибуття у судове засідання не надходило. Відповідно до вимог ч. 4 ст. 128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Згідно ч.6 ст.128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Отже, згідно вимог ч.6 ст. 128 КАС України, справа розглянута в порядку письмового провадження. Дослідивши матеріали справи та надані докази, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав. Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” (надалі – ТОВ “Котовський молочний завод”) зареєстроване 24.04.1993р. Котовською районною державною адміністрацією Одеської області (а.с.21). Згідно довідки АБ №539325 з Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) ТОВ “Котовський молочний завод” присвоєно ідентифікаційний код 20928425 (а.с.21). 22.01.2014р. Північно-Західним відділенням Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Одеській області на підставі направлення №05/13-0333 від 26.12.2013р. (а.с.23) проведено плановий захід з державного енергетичного нагляду на енергетичних об'єктах ТОВ “Котовський молочний завод”, а саме: обстеження з питань технічного стану, організації експлуатації електроустановок та режимів споживання електричної енергії інших споживачів III категорії з надійності електропостачання, які не віднесені до високого та середнього ступенів ризику, про що складено Акт №05/13-03-0006 (а.с.9-13). 22.01.2014р. на підставі Акта №05/13-03-0006 від 22.01.2014р. Північно-Західним відділенням Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Одеській області видано припис №05/13-03-006 стосовно вжиття заходів щодо усунення порушень чинного законодавства, виявлених в ході обстеження (а.с. 14-16). 03.04.2014р. на підставі направлення №05/13-01-0074 від 31.03.2014р. (а.с.22) проведено позапланову перевірку на предмет виконання ТОВ “Котовський молочний завод” розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду, а саме Припису №05/13-03-006 від 22.01.2014р., про що складено акт перевірки (протокол) №05/13-03-006 від 03.04.2014р. (а.с.17). Як вбачається з вище зазначеного акту, в ході перевірки встановлено ухилення ТОВ “Котовський молочний завод” від виконання вимог Припису №05/13-03-006 від 22.01.2014р., а саме пунктів 6,7,8,9 припису (а.с.17, зворотній бік). 17.04.2014р. Північно-Західним відділенням Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Одеській області винесено постанову №05/13-01-0006 про накладення штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики, яким на ТОВ “Котовський молочний завод” накладено штраф у розмірі 10200 (десять тисяч двісті) гривень (а.с.18). Відносини, пов'язані з виробництвом, передачею, розподілом, постачанням і використанням енергії, забезпеченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та захистом прав споживачів і працівників галузі, регулює Закон України від 16 жовтня 1997 року № 575/97-ВР “Про електроенергетику” (надалі – Закон). Згідно із статтею 9 Закону та відповідно до Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1996 року № 929, державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовуючих установок та мереж суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд). Згідно з пунктом 11 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії Держенергонагляд має право: застосовувати до суб'єктів господарської діяльності штрафні санкції у порядку, визначеному законодавством; залучати в установленому порядку установи та організації до розроблення документів з питань, що належать до компетенції Держенергонагляду; залучати спеціалістів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Держенергонагляду; отримувати в установленому порядку від міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання та споживачів електричної енергії інформацію, необхідну для виконання покладених на Держенергонагляд завдань; проводити наради, семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції. Законні вимоги посадових осіб Держенергонагляду відповідно до пункту 15 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії є обов'язковими для виконання керівниками та посадовими особами суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії незалежно від форми власності. Суб'єкт господарювання згідно з пунктом 10 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 року №1312, сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення, а за порушення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення. У разі несплати штрафу у зазначений термін він стягується в судовому порядку. П.11 цього ж Положення встановлено, що рішення про накладення на суб'єктів господарювання штрафів може бути оскаржене в установленому законом порядку. Судом встановлено, що у відповідності до вищезазначених положень законодавства, відповідач не сплатив суму штрафу в добровільному порядку, рішення про накладення штрафних санкцій відповідачем оскаржено не було, а тому вказана штрафна санкція на підставі положень ст.27 Закону України “Про електроенергетику” підлягає стягненню з відповідача в судовому порядку. Таким чином, оскільки відповідач не сплатив суму штрафних санкцій, суд вважає, що позов заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах держави в особі Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” до Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” про стягнення заборгованості у розмірі 10 200, 00 грн. підлягає задоволенню. Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову. Відповідно до ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Судові витрати відповідно до вимог ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються. Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч.1 ст.256 КАС України постанова підлягає негайному виконанню. Керуючись ст.ст. 2, 4, 6, 9, 69-71, 86, 158-163, 167, 183-2, 256 КАС України, суд, - ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах держави в особі Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” до Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” про стягнення заборгованості у розмірі 10 200, 00 грн.- задовольнити. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” (ідентифікаційний код 20928425) 10200 грн. 00 коп. (десять тисяч двісті гривень) штрафу на р/р 31111106700019 (одержувач Державний бюджет м. Котовськ, ЄДРПОУ37984302, банк одержувач ГУДКСУ в Одеській області, м. Одеса, МФО 828011, код бюджетної класифікації 21081100). Допустити негайне виконання постанови. Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Суддя Л.М.Токмілова Адміністративний позов заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах держави в особі Державного підприємства “Національна енергетична компанія “Укренерго” до Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” про стягнення заборгованості у розмірі 10 200, 00 грн.- задовольнити. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Котовський молочний завод” (ідентифікаційний код 20928425) 10200 грн. 00 коп. (десять тисяч двісті гривень) штрафу на р/р 31111106700019 (одержувач Державний бюджет м. Котовськ, ЄДРПОУ37984302, банк одержувач ГУДКСУ в Одеській області, м. Одеса, МФО 828011, код бюджетної класифікації 21081100). Допустити негайне виконання постанови. Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Повний текст постанови виготовлено та підписано суддею 19 вересня 2014 року.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2014 |
Оприлюднено | 23.09.2014 |
Номер документу | 40539365 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Токмілова Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні