Постанова
від 19.09.2014 по справі 815/5340/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/5340/14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 вересня 2014 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Стеценко О.О.

розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за адміністративним позовом виконавчого комітету Одеської міської ради до політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян» , за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду звернувся виконавчий комітет Одеської міської ради (далі - позивач, або ВК ОМР») з адміністративним позовом до політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян», за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області про обмеження політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян» в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони проведення 21.09.2014 року масових публічних заходів, а саме: зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле та заборони політичній партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадській організації «Комітет захисту громадян» 21.09.2014 року встановлювати намети, будь-які інші споруди, в тому числі збірно-розбірні, встановлювати та/або використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілі, інші транспортні засоби, в тому числі причепи та напівпричепи та інше обладнання з метою проведення зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань, за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле.

В обґрунтування позовних вимог, позивачем зазначено наступне.

18.09.2014 року на адресу Одеської міської ради надійшов лист-повідомлення від політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2 про намір проведення 21.09.2014 року масового заходу у формі покладання квітів та мітингу за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле. Захід присвячений Дню Миру встановленого 55-ю Генеральною Асамблеєю ООН та пам'яті всіх загиблих під час громадянського конфлікту 2 травня 2014 року в м. Одеса. Час проведення - з 12.00 до 17.00 год. Орієнтовна кількість учасників - 300 осіб. Відповідальні особи за проведення заходу: ОСОБА_1, ОСОБА_2

19.09.2014 року на адресу Одеського міського голови надійшов лист-повідомлення від громадської організації «Комітет захисту громадян» із повідомленням про намір проведення 21.09.2014 року мітингу «Одеса проти сепаратизму» в підтримку політики Одеської обласної державної адміністрації за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле. Час проведення - з 09:00 до 18:00 год. Орієнтовна кількість учасників 600 осіб. Відповідальна особа за проведення заходу: ОСОБА_4

Одночасно з цим, Позивачем отримано лист Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області від 18.09.2014 року № 31/5-1218 із проханням до юридичного департаменту ВК ОМР звернутись до суду з метою заборони зазначених акцій, у зв'язку з наявною небезпекою порушення прав мешканців міста Одеси та учасників зазначених акцій.

Позивач вважає, що на даний час в м. Одесі у разі проведення заявлених мирних заходів існує висока вірогідність виникнення протистояння та конфліктних ситуацій між учасниками акції та особами, які не приймають у ній участь, що може привести до різкого загострення ситуації, а саме: виникнення заворушень, вчинення злочинів, чим створюється загроза охороні здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей. Не виключена можливість участі в зазначених заходах представників інших об'єднань та організацій з різнополярними поглядами щодо мети проведення масового заходу. Приймаючи до уваги, що зазначені громадяни являються представниками різнополярних організацій, час та місце запланованих ними заходів пересікаються, а також те, що в таких заходах приймають участь громадяни, які активно підтримують різні політичні погляди та мають своїх прихильників, що може призвести до конфліктів між ними, що свідчить про підвищення загрози виникнення сутичок між активістами різних політичних поглядів та відповідно загрожує громадському порядку у місті, може призвести до ескалації соціального конфлікту з огляду на політичну ситуацію в державі, а також до тяжких наслідків, в тому числі до завдання шкоди життю та здоров'ю громадян, заподіянню значної майнової шкоди територіальній громаді міста, окремим громадянам, юридичним особам.

При цьому позивач звертає увагу на те, що стаття 39 Конституції України вимагає завчасного повідомлення про проведення мирних зібрань, проте відповідачами ці вимоги дотримано не було.

В судовому засіданні представник Позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі.

Представник Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області просив суд задовольнити позовні вимоги з підстав, викладених в наданих письмових поясненнях (а.с. 25-27).

Відповідачі або їх представники до судового засідання не з'явилися, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та своєчасно, жодних заяв чи клопотань на адресу суду не надходило, заперечень проти позову відповідачами не надано.

З огляду на зазначене, суд вважає можливим розглянути справу у відсутність відповідачів, з урахуванням особливостей, встановлених ч. 4 ст. 182 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи наведене, суд дійшов до висновку про можливість розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги адміністративного позову, письмові пояснення Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області, суд вважає, що адміністративний позов Виконавчого комітету Одеської міської ради підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що 18.09.2014 року на адресу Одеської міської ради надійшов лист-повідомлення від політичної партії «Опозиційний Блок» про намір проведення 21.09.2014 року масового заходу у формі покладання квітів та мітингу за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле. Захід присвячений Дню Миру встановленого 55-ю Генеральною Асамблеєю ООН та пам'яті всіх загиблих під час громадянського конфлікту 2 травня в м. Одеса. Час проведення - з 12.00 до 17.00 год. Орієнтовна кількість учасників - 300 осіб. Відповідальні особи за проведення заходу: ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (а.с. 11)

19.09.2014 року на адресу Одеського міського голови Труханова Г.Л. надійшов лист-повідомлення від громадської організації «Комітет захисту громадян» із повідомленням про намір проведення 21.09.2014 року мітингу «Одеса проти сепаратизму» в підтримку політики Одеської обласної державної адміністрації за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле. Час проведення - з 09:00 до 18:00 год. Орієнтовна кількість учасників 600 осіб. Відповідальна особа: ОСОБА_4 (а.с. 10).

Одночасно з цим, ВК ОМР отримано лист Одеського міського управління ГУМВС в Одеській області від 18.09.2014 року № 31/5-1218 із проханням до ВК ОМР звернутись до суду з метою заборони зазначених акцій, у зв'язку з наявною небезпекою порушення прав мешканців міста Одеси та учасників зазначених акцій (а.с. 8-9).

Аналізуючи подані до ВК ОМР листи-повідомлення про проведення мирних зібрань та інших масових заходів суд встановив, що проведення вказаних в повідомленнях заходів різними суб'єктами звернення заплановано в один і той самий день, в той самий час та в тому самому місці.

Правовідносини, які виникли між сторонами регламентуються законодавством щодо реалізації прав громадян проводити мирні зібрання, збори, мітинги, походи, демонстрації.

Відповідно до ст. 11 Конвенції про захист прав та основоположних свобод, кожна людина має право на свободу мирних зборів і свободу асоціації з іншими, включаючи право створювати профспілки і вступати до них для захисту своїх інтересів. Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, які встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, з метою запобігання заворушенням і злочинам, для захисту здоров'я або моралі чи з метою захисту прав і свобод інших людей. Ця стаття не перешкоджає запровадженню законних обмежень на здійснення цих прав особами, що входять до складу збройних сил, поліції або органів державного управління.

Згідно ч. 2 ст. 10-1 Конвенції про захист прав і основоположних свобод, здійснення свободи вираження поглядів, оскільки воно пов'язане з обов'язками і відповідальністю, може підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для охорони порядку або запобігання злочинам, для охорони здоров'я або моралі, для захисту репутації або прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду і є необхідним у демократичному суспільстві.

Статтєю 39 Конституції України визначено право громадян збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування.

Однак у відповідності до ст. 68 Конституції України при здійсненні цих прав і свобод не повинно бути посягань на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Обмеження щодо реалізації цього права може встановлюватись судом відповідно до закону і лише в інтересах національної безпеки та громадянського порядку - з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 19.04.2001 року №4-рп/2001 (справа №1-30/2001 щодо завчасного сповіщення про масові зібрання) організатори таких мирних зібрань мають сповістити органи виконавчої влади про проведення заходів заздалегідь, тобто у прийнятні строки, що передують даті їх проведення. Ці строки не повинні обмежувати передбачене статтею 39 Конституції України право громадян, а має служити його гарантією і водночас надавати можливість відповідним органам вжити заходів щодо безперешкодного проведення громадянами зборів, мітингів, походів і демонстрацій, забезпечення громадського прядку, прав і свобод інших людей. При здійсненні громадянами права на свободу думки і слова на вільне поширення своїх поглядів і переконань не повинно бути посягань на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Згідно ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчі органи міських рад вирішують відповідно до закону питання про проведення зборів, мітингів, маніфестацій і демонстрацій, спортивних, видовищних та інших масових заходів; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку.

Стаття 182 КАС України наділяє органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування правом звертатись до суду з позовною заявою про заборону зборів, мітингів, походів, чи про інше обмеження права на мірні зібрання (щодо місця чи часу їх проведення тощо).

Таким чином, законодавством встановлений порядок проведення реалізації прав громадян на мирні зібрання, мітинги, походи і демонстрації, який не потребує від суб'єктів, які мають намір провести вказані заходи, отримувати будь-якій дозвіл від органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, проте реалізація таких прав буде правомірною лише при умові завчасного сповіщення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про проведення зазначених мирних зібрань, мітингів, походів і демонстрацій, та відсутності судового рішення про обмеження прав на реалізацію цих прав.

Враховуючи викладене суд вважає такими, що не грунтуються на законодавстві вимоги позивача до політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян» про заборону політичній партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадській організації «Комітет захисту громадян» 21.09.2014 року встановлювати намети, будь-які інші споруди, в тому числі збірно-розбірні, встановлювати та/або використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілі, інші транспортні засоби, в тому числі причепи та напівпричепи та інше обладнання з метою проведення зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань, за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле.

Також суд вважає такими, що не ґрунтуються на законодавстві вимоги позивача до політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян» про обмеження їх в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони 21.09.2014 року проведення масових публічних заходів, а саме: зборів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле.

При цьому суд виходить з того, що якщо суб'єкти звернення не повідомляли ВК ОМР про здійснення зборів, походів і демонстрацій, тобто будь-яку реалізацію своїх прав, передбачених ст. 39 Конституції України, вони є неправомірними виходячи зі змісту законодавства. Вимоги про обмеження таких прав, які не реалізуються та не реалізовані у встановленому законом порядку, є безпідставними, а тому задоволенню не підлягають.

З тих же самих підстав, суд дійшов висновку, що не підлягають задоволенню вимоги позивача про обмеження ОСОБА_1 та ОСОБА_2 в реалізації права на мирні зібрання, визначеним у позові шляхом, оскільки таке право вказаними особами не було реалізовано відповідно до встановленого чинним законодавством порядку, а відтак обмежено бути не може.

За вимогами ч. 5 ст. 182 КАС України суд задовольняє вимоги позивача в інтересах національної безпеки та громадського порядку в разі, якщо визнає, що проведення зборів, мітингів, походів, демонстрацій чи інших зібрань може створити реальну небезпеку заворушень чи злочинів, загрозу здоров'ю населення або правам і свободам інших людей.

Відповідно до ст.1 Закону України №964-1V від 19.06.2003 року «Про основи національної безпеки України» національна безпека-захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам; національні інтереси - життєво важливі матеріальні, інтелектуальні і духовні цінності Українського народу як носія суверенітету і єдиного джерела влади в Україні, визначальні потреби суспільства і держави, реалізація яких гарантує державний суверенітет України та її прогресивний розвиток. Стаття 3 цього Закону визначає, що об'єктами національної безпеки є людина і громадянин - їхні конституційні права і свободи; суспільство; держава.

Згідно статей 25, 27 Конституції України кожен має право захищати своє життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань; кожен має право на вільний розвиток своєї особистості, якщо при цьому не порушуються права і свободи інших людей.

Згідно з Положенням про службу дільничних інспекторів міліції в системі Міністерства внутрішніх справ України, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 11 листопада 2010 року № 550, громадський порядок - це система суспільних відносин, які складаються і розвиваються в громадських місцях під впливом правових та соціальних норм, спрямованих на забезпечення нормального функціонування установ, організацій, громадських об'єднань, праці й відпочинку громадян, повагу до їх честі, людської гідності та громадської моралі.

Здійснення повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян під час проведення мирних зібрань Законом України від 21 травня 1997 року N 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в України» покладено на органи місцевого самоврядування.

Суд вважає, що відповідачі не повідомили позивача своєчасно про своє право на реалізацію прав на мирні зібрання, мітинги, походи і демонстрації. Повідомлення ВК ОМР за три дні до дня проведення запланованих заходів на думку суду не відповідає вимогам закону щодо завчасного повідомлення органів виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, оскільки останні повинні виконати свої обов'язки щодо вжиття заходів по безперешкодному проведенню громадянами зборів, мітингів, походів і демонстрацій, забезпеченню громадського порядку, прав і свобод інших людей.

Крім цього, Президентом України видано Указ від 14.04.2014 року № 405/2014 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України", яким введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України".

На даний час у разі проведення мирних заходів існує висока вірогідність виникнення протистояння та конфліктних ситуацій між учасниками акцій та особами, які не приймають в ній участь, що може призвести до різкого загострення ситуації, а саме: виникнення заворушень, вчинення злочинів, чим створюється загроза охороні здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей. Україна є суверенною, демократичною, соціальною, правовою державою, в якій діє принцип верховенства права, а людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, суд, вирішуючи вказану адміністративну справу, керується перш за все інтересами членів громади та інших громадян, яким, проведеннями заходів масового характеру може бути спричинена небезпека.

Аналізуючи докази та оцінюючи обставини, що мають значення для правильного вирішення даного спору, зокрема мету та зміст мирних зібрань відповідачів, можливість виникнення конфліктів та порушень правопорядку під час одночасного проведення зібрань у заявленій кількості осіб 21.09.2014 року за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле, суд враховує можливість порушення безпеки прав і свобод інших людей.

При цьому, вирішуючи справу, суд виходить з того, що обмеження у реалізації права на мирне зібрання можливе тільки у разі створення дійсної небезпеки заворушень чи злочинів, загрози здоров'ю населення або правам і свободам інших людей через проведення зборів, мітингів, походів, демонстрацій чи інших зібрань та лише в інтересах національної безпеки та громадського порядку.

Враховуючи викладене, інтереси національної безпеки суд вбачає у неможливості забезпечити позивачем безпечних умов життя, здоров'я, власності, честі, гідності людей, які будуть знаходитися 21.09.2014 року на вулицях міста, де планується відповідачами - політичною партією «Опозиційний Блок» та громадською організацією «Комітет захисту громадян» організувати заходи, зазначені ними в повідомленнях.

Відповідно до статті 72 КАС України, підставами для звільнення від доказування є обставини, визнані судом загально відомими, які не потрібно доказувати.

Так, суд вважає такою обставиною події, які відбулися у місті Одесі 02 травня 2014 року, коли мали місце масові заворушення, численні випадки насильства та масова загибель людей. При цьому, суд акцентує увагу на тому, що масова загибель людей відбулася саме в тому місці (площа Куликове поле), де політична партія «Опозиційний Блок» та громадська організація «Комітет захисту громадян» запланували вказаний у позові масовий захід.

Враховуючи наведене, суд приходить до висновку, що проведення вищезазначених заходів, може створити реальну небезпеку і загрозу здоров'ю та життю особам, які будуть приймати у них участь.

З урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд прийшов до висновку, що в інтересах національної безпеки, з метою забезпечення правопорядку, запобігання вчиненню злочинів, правопорушень, а також для охорони здоров'я населення, захисту прав і свобод мешканців міста Одеси, необхідно вирішити питання про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання відповідачам - політичній партії «Опозиційний Блок» та громадській організації «Комітет захисту громадян». Зазначені обмеження не порушують права громадян на мирні зібрання, так як стосуються лише певного часу, повної дати та певної частини міста.

Відповідно до ч. 6 ст. 182, п. 6 ч. 1 ст. 256 КАС України постанови суду у справах про обмеження щодо реалізації права на мірні зібрання виконуються негайно.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 159-164, 182, 256 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов виконавчого комітету Одеської міської ради до політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян», за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області про обмеження політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян» в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони проведення 21.09.2014 року масових публічних заходів, а саме: зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле та заборони політичній партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадській організації «Комітет захисту громадян» 21.09.2014 року встановлювати намети, будь-які інші споруди, в тому числі збірно-розбірні, встановлювати та/або використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілі, інші транспортні засоби, в тому числі причепи та напівпричепи та інше обладнання з метою проведення зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань, за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле - задовольнити частково.

Обмежити право на мирне зібрання шляхом заборони політичній партії «Опозиційний Блок» (код ЄДРПОУ 37120464) проведення мітингу 21.09.2014 року з 12 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле.

Обмежити право на мирне зібрання шляхом заборони громадській організації «Комітет захисту громадян» (код ЄДРПОУ 37352002) проведення мітингу 21.09.2014 року з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. за адресою: м.Одеса, площа Куликове поле.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Постанова суду підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції в порядку встановленому ст. 186 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано суддею 19 вересня 2014 року о 19:10.

Суддя О.О. Стеценко

Адміністративний позов виконавчого комітету Одеської міської ради до Політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, Громадської організації «Комітет захисту громадян», за участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Одеського міського управління Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області про обмеження Політичної партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадської організації «Комітет захисту громадян» в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони проведення 21.09.2014 року масових публічних заходів, а саме: зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле та заборони Політичній партії «Опозиційний Блок», ОСОБА_1, ОСОБА_2, громадській організації «Комітет захисту громадян» 21.09.2014 року встановлювати намети, будь-які інші споруди, в тому числі збірно-розбірні, встановлювати та/або використовувати звуковідтворювальну апаратуру (гучномовці, динаміки, тощо), автомобілі, інші транспортні засоби, в тому числі причепи та напівпричепи та інше обладнання з метою проведення зборів, мітингів, пікетів, походів, демонстрацій, маршів та будь яких інших мирних зібрань, за адресою: м. Одеса, площа Куликове поле - задовольнити частково.

Обмежити Політичну партію «Опозиційний Блок» (код ЄДРПОУ 37120464) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони 21.09.2014 року проведення масових публічних заходів, а саме: мітингу за адресою у м. Одеса: площа Куликове поле.

Обмежити Громадську організацію «Комітет захисту громадян» (код ЄДРПОУ 37352002) в реалізації права на мирні зібрання шляхом заборони 21.09.2014 року проведення масових публічних заходів, а саме: мітингу за адресою у м. Одеса: площа Куликове поле.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова суду підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції в порядку встановленому ст. 186 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано суддею 19 вересня 2014 року о 18:00.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2014
Оприлюднено24.09.2014
Номер документу40544664
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/5340/14

Постанова від 19.09.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 19.09.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні